آسیب بیناییتعیین مؤلفههای تأثیرگذار بر کاربردپذیری نظامهای اطلاعاتی کتابخانهای از دیدگاه کاربران با آسیب بینایی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 67-96]
آییننامه ارتقامطالعۀ تطبیقی معیارهای ارزیابی اعضای هیئتعلمی دانشگاهها در حوزۀ علوم انسانی در ایران و جهان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 97-142]
ا
ارتباطات درونسازمانیبررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و تأثیر آن بر ارتباطات درونسازمانی با توجه به نقش میانجی هوش سیاسی در کتابخانههای عمومی استان اصفهان [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 145-166]
ارزیابی پژوهشتحلیل اسناد فرادستی ارزیابی پژوهش در ایران: بهسوی نظام ملی ارزیابی پژوهش [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 175-220]
استان اصفهانبررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و تأثیر آن بر ارتباطات درونسازمانی با توجه به نقش میانجی هوش سیاسی در کتابخانههای عمومی استان اصفهان [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 145-166]
استاندارد فرادادهارزیابی فرادادههای اشیاء یادگیری موجود در مخازن سازمانی دانشگاههای علوم پزشکی ایران براساس استاندارد فراداده شیء یادگیری [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 37-76]
استخراج کلیدواژهتحلیل همپوشانی عناصر واسط در بازنمایی اسناد متنی: مطالعهای به روش الگوریتم «RAKE» [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 95-122]
اسناد متنیبررسی نقش هستیشناسی و نمودار دانش در طبقهبندی اسناد متنی: مروری بر مطالعات [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 167-196]
اسناد متنیتحلیل همپوشانی عناصر واسط در بازنمایی اسناد متنی: مطالعهای به روش الگوریتم «RAKE» [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 95-122]
اشاعۀ اطلاعاتمؤلفه ها و شاخصهای اشاعۀ اطلاعات دیجیتالی در سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران: مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 7-38]
اشاعۀ دیجیتالیمؤلفه ها و شاخصهای اشاعۀ اطلاعات دیجیتالی در سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران: مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 7-38]
اصطلاحنامۀ فرهنگی فارسی (اصفا)کاربرد مترادفها در سرعنوانهای موضوعی فارسی و اصطلاحنامۀ اصفا بر مبنای ابزار واژگانی فارسنت [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 7-38]
اضطراب اطلاعیابیارزیابی اضطراب اطلاعیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 143-166]
اطلاعات زنانمؤلفههای اثرگذار محیطهای اطلاعاتی زنان در بهاشتراکگذاری اطلاعات [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 151-182]
اعضای هیئتعلمیرابطۀ مهارتهای مدیریت دانش شخصی با عملکرد آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 167-188]
اعضای هیئتعلمی دانشگاههامطالعۀ تطبیقی معیارهای ارزیابی اعضای هیئتعلمی دانشگاهها در حوزۀ علوم انسانی در ایران و جهان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 97-142]
الگوریتم FP-Growthکاربرد دادهکاوی در سامانۀ توصیهگر کتابخانههای دیجیتال بر اساس قوانین انجمنی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی) [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 39-66]
اهداءاهداء و تبادل منابع اطلاعاتی بین کتابخانۀ ملی ایران و کتابخانهها و مراکز ایرانشناسی در اروپا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 77-102]
ب
بازنمایی اسنادتحلیل همپوشانی عناصر واسط در بازنمایی اسناد متنی: مطالعهای به روش الگوریتم «RAKE» [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 95-122]
بازیابی اطلاعاتارزیابی اضطراب اطلاعیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 143-166]
بازیابی اطلاعاتمطالعۀ تطبیقی قابلیتهای بازیابی اطلاعات و بررسی میزان بهکارگیری هوش مصنوعی در فرایند بازیابی اطلاعات در نرمافزارهای کتابخانهای ثنا و آذرسا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 143-174]
بازیابی تعاملی اطلاعاتشناسایی مؤلفههای بازیابی تعاملی اطلاعات در وب توسط کودکان دبستانی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 103-142]
بازیابی معناییهستاننگاری فرادادهای پایاننامهها: طراحی یک الگو [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 75-122]
پ
پایاننامههاهستاننگاری فرادادهای پایاننامهها: طراحی یک الگو [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 75-122]
پراکندگی دادههاتحلیل همپوشانی عناصر واسط در بازنمایی اسناد متنی: مطالعهای به روش الگوریتم «RAKE» [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 95-122]
پروتکل بلنداندیشیتعیین مؤلفههای تأثیرگذار بر کاربردپذیری نظامهای اطلاعاتی کتابخانهای از دیدگاه کاربران با آسیب بینایی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 67-96]
پژوهش مبتنی بر شواهدسیاستگذاری مبتنی بر شواهد علمی: وضع موجود و راهکارهای بهبود در کتابخانۀ ملی ایران [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 7-38]
پیوند ایگو ـ آلترشاخصهای شبکههای ایگومحور: مرور نظاممند [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 39-74]
ت
تحلیل اسنادیتحلیل اسناد فرادستی ارزیابی پژوهش در ایران: بهسوی نظام ملی ارزیابی پژوهش [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 175-220]
ج
جستجوی اطلاعاتارزیابی اضطراب اطلاعیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 143-166]
ح
حفاظت منابع دیجیتالتبیین ملزومات فناوری برای سیاستگذاری فراهمآوری و حفاظت منابع دیجیتال در کتابخانۀ ملی ایران از دیدگاه ذینفعان [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 7-36]
حفاظت و نگهداریدستگاه جاینمای کتاب، نمونهای از نوآوری و خلاقیت در مخزن کتابخانهها: یک پژوهش کاربردی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 123-150]
خ
خدمات اشاعۀ اطلاعاتمؤلفه ها و شاخصهای اشاعۀ اطلاعات دیجیتالی در سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران: مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 7-38]
خودکارآمدیتأثیر مهارتهای حل مسئله و خودکارآمدی بر رفتار اطلاعیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشتههای مدیریت و علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 123-144]
د
دادهکاویکاربرد دادهکاوی در سامانۀ توصیهگر کتابخانههای دیجیتال بر اساس قوانین انجمنی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی) [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 39-66]
دانش بومیمروری بر استفاده از هستیشناسی در سازماندهی دانش بومی کشاورزی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 183-212]
دانش بومی کشاورزیمروری بر استفاده از هستیشناسی در سازماندهی دانش بومی کشاورزی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 183-212]
دانشجویان تحصیلات تکمیلیتأثیر مهارتهای حل مسئله و خودکارآمدی بر رفتار اطلاعیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشتههای مدیریت و علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 123-144]
دانش دامنهبررسی نقش هستیشناسی و نمودار دانش در طبقهبندی اسناد متنی: مروری بر مطالعات [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 167-196]
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانارزیابی اضطراب اطلاعیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 143-166]
دانشگاه شهید چمران اهوازرابطۀ مهارتهای مدیریت دانش شخصی با عملکرد آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 167-188]
دانشگاه علوم پزشکیارزیابی فرادادههای اشیاء یادگیری موجود در مخازن سازمانی دانشگاههای علوم پزشکی ایران براساس استاندارد فراداده شیء یادگیری [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 37-76]
دستگاه جاینمای کتابدستگاه جاینمای کتاب، نمونهای از نوآوری و خلاقیت در مخزن کتابخانهها: یک پژوهش کاربردی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 123-150]
دیپلماسی فرهنگیاهداء و تبادل منابع اطلاعاتی بین کتابخانۀ ملی ایران و کتابخانهها و مراکز ایرانشناسی در اروپا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 77-102]
ر
رفتار اطلاعیابیشناسایی مؤلفههای بازیابی تعاملی اطلاعات در وب توسط کودکان دبستانی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 103-142]
رفتار اطلاعیابیتأثیر مهارتهای حل مسئله و خودکارآمدی بر رفتار اطلاعیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشتههای مدیریت و علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 123-144]
رفتار اطلاعیابی نابینایانتعیین مؤلفههای تأثیرگذار بر کاربردپذیری نظامهای اطلاعاتی کتابخانهای از دیدگاه کاربران با آسیب بینایی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 67-96]
روابط معناییکاربرد مترادفها در سرعنوانهای موضوعی فارسی و اصطلاحنامۀ اصفا بر مبنای ابزار واژگانی فارسنت [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 7-38]
سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایرانمؤلفه ها و شاخصهای اشاعۀ اطلاعات دیجیتالی در سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران: مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 7-38]
سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایرانسیاستگذاری مبتنی بر شواهد علمی: وضع موجود و راهکارهای بهبود در کتابخانۀ ملی ایران [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 7-38]
سازماندهی دانشمروری بر استفاده از هستیشناسی در سازماندهی دانش بومی کشاورزی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 183-212]
سامانۀ توصیهگرکاربرد دادهکاوی در سامانۀ توصیهگر کتابخانههای دیجیتال بر اساس قوانین انجمنی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی) [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 39-66]
سرعنوانهای موضوعی فارسیکاربرد مترادفها در سرعنوانهای موضوعی فارسی و اصطلاحنامۀ اصفا بر مبنای ابزار واژگانی فارسنت [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 7-38]
سنجش پژوهشتحلیل اسناد فرادستی ارزیابی پژوهش در ایران: بهسوی نظام ملی ارزیابی پژوهش [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 175-220]
سیاستپژوهیمطالعۀ تطبیقی معیارهای ارزیابی اعضای هیئتعلمی دانشگاهها در حوزۀ علوم انسانی در ایران و جهان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 97-142]
سیاستگذاریتبیین ملزومات فناوری برای سیاستگذاری فراهمآوری و حفاظت منابع دیجیتال در کتابخانۀ ملی ایران از دیدگاه ذینفعان [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 7-36]
سیاستگذاری علم و فناوریمطالعۀ تطبیقی معیارهای ارزیابی اعضای هیئتعلمی دانشگاهها در حوزۀ علوم انسانی در ایران و جهان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 97-142]
سیاستگذاری مبتنی بر شواهدسیاستگذاری مبتنی بر شواهد علمی: وضع موجود و راهکارهای بهبود در کتابخانۀ ملی ایران [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 7-38]
ش
شباهتسنجیکاربرد مترادفها در سرعنوانهای موضوعی فارسی و اصطلاحنامۀ اصفا بر مبنای ابزار واژگانی فارسنت [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 7-38]
طبقهبندی خودکاربررسی نقش هستیشناسی و نمودار دانش در طبقهبندی اسناد متنی: مروری بر مطالعات [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 167-196]
طراحی تجهیزات کتابخانهایدستگاه جاینمای کتاب، نمونهای از نوآوری و خلاقیت در مخزن کتابخانهها: یک پژوهش کاربردی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 123-150]
ع
علوم انسانیمطالعۀ تطبیقی معیارهای ارزیابی اعضای هیئتعلمی دانشگاهها در حوزۀ علوم انسانی در ایران و جهان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 97-142]
عملکرد آموزشیرابطۀ مهارتهای مدیریت دانش شخصی با عملکرد آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 167-188]
عناصر ارزیابی پژوهشتحلیل اسناد فرادستی ارزیابی پژوهش در ایران: بهسوی نظام ملی ارزیابی پژوهش [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 175-220]
عناصر دادهاینگاشت عناصر دادهای منابع جغرافیایی در مارک ایران با موجودیتها، ویژگیها و روابط در مدل مرجع کتابخانهای ایفلا (ال.آر.ام.) [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 39-94]
ف
فارسنتکاربرد مترادفها در سرعنوانهای موضوعی فارسی و اصطلاحنامۀ اصفا بر مبنای ابزار واژگانی فارسنت [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 7-38]
فراداده شیء یادگیریارزیابی فرادادههای اشیاء یادگیری موجود در مخازن سازمانی دانشگاههای علوم پزشکی ایران براساس استاندارد فراداده شیء یادگیری [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 37-76]
فراهمآوری منابعتبیین ملزومات فناوری برای سیاستگذاری فراهمآوری و حفاظت منابع دیجیتال در کتابخانۀ ملی ایران از دیدگاه ذینفعان [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 7-36]
فناوری اطلاعاتبررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و تأثیر آن بر ارتباطات درونسازمانی با توجه به نقش میانجی هوش سیاسی در کتابخانههای عمومی استان اصفهان [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 145-166]
ق
قالب مارک ایراننگاشت عناصر دادهای منابع جغرافیایی در مارک ایران با موجودیتها، ویژگیها و روابط در مدل مرجع کتابخانهای ایفلا (ال.آر.ام.) [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 39-94]
قوانین انجمنی در دادهکاویکاربرد دادهکاوی در سامانۀ توصیهگر کتابخانههای دیجیتال بر اساس قوانین انجمنی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی) [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 39-66]
ک
کاربردپذیریتعیین مؤلفههای تأثیرگذار بر کاربردپذیری نظامهای اطلاعاتی کتابخانهای از دیدگاه کاربران با آسیب بینایی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 67-96]
کاربست یافتههای پژوهشیسیاستگذاری مبتنی بر شواهد علمی: وضع موجود و راهکارهای بهبود در کتابخانۀ ملی ایران [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 7-38]
کتابخانههای عمومیبررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و تأثیر آن بر ارتباطات درونسازمانی با توجه به نقش میانجی هوش سیاسی در کتابخانههای عمومی استان اصفهان [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 145-166]
کتابخانههای ملیاهداء و تبادل منابع اطلاعاتی بین کتابخانۀ ملی ایران و کتابخانهها و مراکز ایرانشناسی در اروپا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 77-102]
کتابخانۀ دیجیتالکاربرد دادهکاوی در سامانۀ توصیهگر کتابخانههای دیجیتال بر اساس قوانین انجمنی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی) [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 39-66]
کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضویکاربرد دادهکاوی در سامانۀ توصیهگر کتابخانههای دیجیتال بر اساس قوانین انجمنی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی) [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 39-66]
کتابخانۀ ملی جمهوری اسلامی ایراناهداء و تبادل منابع اطلاعاتی بین کتابخانۀ ملی ایران و کتابخانهها و مراکز ایرانشناسی در اروپا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 77-102]
کتابداری مبتنی بر شواهدسیاستگذاری مبتنی بر شواهد علمی: وضع موجود و راهکارهای بهبود در کتابخانۀ ملی ایران [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 7-38]
کسینوس شباهتکاربرد مترادفها در سرعنوانهای موضوعی فارسی و اصطلاحنامۀ اصفا بر مبنای ابزار واژگانی فارسنت [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 7-38]
کودکانشناسایی مؤلفههای بازیابی تعاملی اطلاعات در وب توسط کودکان دبستانی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 103-142]
م
مبادلهاهداء و تبادل منابع اطلاعاتی بین کتابخانۀ ملی ایران و کتابخانهها و مراکز ایرانشناسی در اروپا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 77-102]
مترادفکاربرد مترادفها در سرعنوانهای موضوعی فارسی و اصطلاحنامۀ اصفا بر مبنای ابزار واژگانی فارسنت [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 7-38]
محیطهای اطلاعاتیمؤلفههای اثرگذار محیطهای اطلاعاتی زنان در بهاشتراکگذاری اطلاعات [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 151-182]
مخازن سازمانیارزیابی فرادادههای اشیاء یادگیری موجود در مخازن سازمانی دانشگاههای علوم پزشکی ایران براساس استاندارد فراداده شیء یادگیری [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 37-76]
مخزن کتابدستگاه جاینمای کتاب، نمونهای از نوآوری و خلاقیت در مخزن کتابخانهها: یک پژوهش کاربردی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 123-150]
مدل مرجع کتابخانهای ایفلا (ال.آر.ام.)نگاشت عناصر دادهای منابع جغرافیایی در مارک ایران با موجودیتها، ویژگیها و روابط در مدل مرجع کتابخانهای ایفلا (ال.آر.ام.) [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 39-94]
مدیریت پژوهشسیاستگذاری مبتنی بر شواهد علمی: وضع موجود و راهکارهای بهبود در کتابخانۀ ملی ایران [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 7-38]
مدیریت دانش شخصیرابطۀ مهارتهای مدیریت دانش شخصی با عملکرد آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 167-188]
مرکز اسناد و کتابخانۀ ملی ج.ا.ایرانتبیین ملزومات فناوری برای سیاستگذاری فراهمآوری و حفاظت منابع دیجیتال در کتابخانۀ ملی ایران از دیدگاه ذینفعان [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 7-36]
مرور نظاممندشاخصهای شبکههای ایگومحور: مرور نظاممند [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 39-74]
معیارهای ارزیابی اعضای هیئتعلمیمطالعۀ تطبیقی معیارهای ارزیابی اعضای هیئتعلمی دانشگاهها در حوزۀ علوم انسانی در ایران و جهان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 97-142]
مقطع دبستانشناسایی مؤلفههای بازیابی تعاملی اطلاعات در وب توسط کودکان دبستانی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 103-142]
ملزومات فناوریتبیین ملزومات فناوری برای سیاستگذاری فراهمآوری و حفاظت منابع دیجیتال در کتابخانۀ ملی ایران از دیدگاه ذینفعان [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 7-36]
منابع اطلاعاتیاهداء و تبادل منابع اطلاعاتی بین کتابخانۀ ملی ایران و کتابخانهها و مراکز ایرانشناسی در اروپا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 77-102]
منابع جغرافیایینگاشت عناصر دادهای منابع جغرافیایی در مارک ایران با موجودیتها، ویژگیها و روابط در مدل مرجع کتابخانهای ایفلا (ال.آر.ام.) [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 39-94]
مهارت حل مسئلهتأثیر مهارتهای حل مسئله و خودکارآمدی بر رفتار اطلاعیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشتههای مدیریت و علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 123-144]
مهارتهارابطۀ مهارتهای مدیریت دانش شخصی با عملکرد آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 167-188]
موجودیتهانگاشت عناصر دادهای منابع جغرافیایی در مارک ایران با موجودیتها، ویژگیها و روابط در مدل مرجع کتابخانهای ایفلا (ال.آر.ام.) [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 39-94]
ن
نرمافزار رساهستاننگاری فرادادهای پایاننامهها: طراحی یک الگو [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 75-122]
نرمافزار کتابخانهای آذرسامطالعۀ تطبیقی قابلیتهای بازیابی اطلاعات و بررسی میزان بهکارگیری هوش مصنوعی در فرایند بازیابی اطلاعات در نرمافزارهای کتابخانهای ثنا و آذرسا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 143-174]
نرمافزار کتابخانهای ثنامطالعۀ تطبیقی قابلیتهای بازیابی اطلاعات و بررسی میزان بهکارگیری هوش مصنوعی در فرایند بازیابی اطلاعات در نرمافزارهای کتابخانهای ثنا و آذرسا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 143-174]
نرمافزارهای کتابخانهایمطالعۀ تطبیقی قابلیتهای بازیابی اطلاعات و بررسی میزان بهکارگیری هوش مصنوعی در فرایند بازیابی اطلاعات در نرمافزارهای کتابخانهای ثنا و آذرسا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 143-174]
نظام ملی ارزیابی پژوهشتحلیل اسناد فرادستی ارزیابی پژوهش در ایران: بهسوی نظام ملی ارزیابی پژوهش [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 175-220]
نظامهای اطلاعاتیتعیین مؤلفههای تأثیرگذار بر کاربردپذیری نظامهای اطلاعاتی کتابخانهای از دیدگاه کاربران با آسیب بینایی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 67-96]
نظریۀ داده بنیادمؤلفههای اثرگذار محیطهای اطلاعاتی زنان در بهاشتراکگذاری اطلاعات [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 151-182]
نمودار دانشبررسی نقش هستیشناسی و نمودار دانش در طبقهبندی اسناد متنی: مروری بر مطالعات [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 167-196]
نوآوریدستگاه جاینمای کتاب، نمونهای از نوآوری و خلاقیت در مخزن کتابخانهها: یک پژوهش کاربردی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 123-150]
نیاز اطلاعاتیتأثیر مهارتهای حل مسئله و خودکارآمدی بر رفتار اطلاعیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشتههای مدیریت و علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 123-144]
نیروی انسانیبررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و تأثیر آن بر ارتباطات درونسازمانی با توجه به نقش میانجی هوش سیاسی در کتابخانههای عمومی استان اصفهان [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 145-166]
و
وبگاههای کتابخانههاتعیین مؤلفههای تأثیرگذار بر کاربردپذیری نظامهای اطلاعاتی کتابخانهای از دیدگاه کاربران با آسیب بینایی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 67-96]
وب معناییمروری بر استفاده از هستیشناسی در سازماندهی دانش بومی کشاورزی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 183-212]
هستاننگاری فرادادهایهستاننگاری فرادادهای پایاننامهها: طراحی یک الگو [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 75-122]
هستاننگاریهای SPARهستاننگاری فرادادهای پایاننامهها: طراحی یک الگو [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 75-122]
هستیشناسیبررسی نقش هستیشناسی و نمودار دانش در طبقهبندی اسناد متنی: مروری بر مطالعات [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 167-196]
هستی شناسی کشاورزیمروری بر استفاده از هستیشناسی در سازماندهی دانش بومی کشاورزی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 183-212]
همپوشانی کلیدواژهتحلیل همپوشانی عناصر واسط در بازنمایی اسناد متنی: مطالعهای به روش الگوریتم «RAKE» [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 95-122]
هوش سیاسیبررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و تأثیر آن بر ارتباطات درونسازمانی با توجه به نقش میانجی هوش سیاسی در کتابخانههای عمومی استان اصفهان [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 145-166]
هوش مصنوعیمطالعۀ تطبیقی قابلیتهای بازیابی اطلاعات و بررسی میزان بهکارگیری هوش مصنوعی در فرایند بازیابی اطلاعات در نرمافزارهای کتابخانهای ثنا و آذرسا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 143-174]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد