نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب بینایی تعیین مؤلفه‌های تأثیرگذار بر کاربردپذیری نظام‌های اطلاعاتی کتابخانه‌ای از دیدگاه کاربران با آسیب بینایی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 67-96]
  • آیین‌نامه ارتقا مطالعۀ تطبیقی معیارهای ارزیابی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها در حوزۀ علوم انسانی در ایران و جهان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 97-142]

ا

  • ارتباطات درون‌سازمانی بررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و تأثیر آن بر ارتباطات درون‌سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش سیاسی در کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 145-166]
  • ارزیابی پژوهش تحلیل اسناد فرادستی ارزیابی پژوهش در ایران: به‌سوی نظام ملی ارزیابی پژوهش [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 175-220]
  • استان اصفهان بررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و تأثیر آن بر ارتباطات درون‌سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش سیاسی در کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 145-166]
  • استاندارد فراداده ارزیابی فراداده‌های اشیاء یادگیری موجود در مخازن سازمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران براساس استاندارد فراداده شیء یادگیری [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 37-76]
  • استخراج کلیدواژه تحلیل همپوشانی عناصر واسط در بازنمایی اسناد متنی: مطالعه‌ای به روش الگوریتم «RAKE» [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 95-122]
  • اسناد متنی بررسی نقش هستی‌شناسی و نمودار دانش در طبقه‌بندی اسناد متنی: مروری بر مطالعات [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 167-196]
  • اسناد متنی تحلیل همپوشانی عناصر واسط در بازنمایی اسناد متنی: مطالعه‌ای به روش الگوریتم «RAKE» [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 95-122]
  • اشاعۀ اطلاعات مؤلفه ها و شاخص‌های اشاعۀ اطلاعات دیجیتالی در سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران: مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 7-38]
  • اشاعۀ دیجیتالی مؤلفه ها و شاخص‌های اشاعۀ اطلاعات دیجیتالی در سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران: مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 7-38]
  • اصطلاح‌نامۀ فرهنگی فارسی (اصفا) کاربرد مترادف‌ها در سرعنوان‌های موضوعی فارسی و اصطلاح‌نامۀ اصفا بر مبنای ابزار واژگانی فارس‌نت [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 7-38]
  • اضطراب اطلاع‌یابی ارزیابی اضطراب اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 143-166]
  • اطلاعات زنان مؤلفه‌های اثرگذار محیط‌های اطلاعاتی زنان در به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 151-182]
  • اعضای هیئت‌علمی رابطۀ مهارت‌های مدیریت دانش شخصی با عملکرد آموزشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 167-188]
  • اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها مطالعۀ تطبیقی معیارهای ارزیابی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها در حوزۀ علوم انسانی در ایران و جهان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 97-142]
  • الگوریتم FP-Growth کاربرد داده‌کاوی در سامانۀ توصیه‌گر کتابخانه‌های دیجیتال بر اساس قوانین انجمنی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی) [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 39-66]
  • اهداء اهداء و تبادل منابع اطلاعاتی بین کتابخانۀ ملی ایران و کتابخانه‌ها و مراکز ایران‌شناسی در اروپا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 77-102]

ب

  • بازنمایی اسناد تحلیل همپوشانی عناصر واسط در بازنمایی اسناد متنی: مطالعه‌ای به روش الگوریتم «RAKE» [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 95-122]
  • بازیابی اطلاعات ارزیابی اضطراب اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 143-166]
  • بازیابی اطلاعات مطالعۀ تطبیقی قابلیت‌های بازیابی اطلاعات و بررسی میزان به‌کارگیری هوش مصنوعی در فرایند بازیابی اطلاعات در نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای ثنا و آذرسا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 143-174]
  • بازیابی تعاملی اطلاعات شناسایی مؤلفه‌های بازیابی تعاملی اطلاعات در وب توسط کودکان دبستانی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 103-142]
  • بازیابی معنایی هستان‌نگاری فراداده‌ای پایان‌نامه‌ها: طراحی یک الگو [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 75-122]

پ

  • پایان‌‌نامه‌ها هستان‌نگاری فراداده‌ای پایان‌نامه‌ها: طراحی یک الگو [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 75-122]
  • پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) هستان‌نگاری فراداده‌ای پایان‌نامه‌ها: طراحی یک الگو [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 75-122]
  • پراکندگی داده‌ها تحلیل همپوشانی عناصر واسط در بازنمایی اسناد متنی: مطالعه‌ای به روش الگوریتم «RAKE» [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 95-122]
  • پروتکل بلنداندیشی تعیین مؤلفه‌های تأثیرگذار بر کاربردپذیری نظام‌های اطلاعاتی کتابخانه‌ای از دیدگاه کاربران با آسیب بینایی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 67-96]
  • پژوهش مبتنی بر شواهد سیاست‌گذاری مبتنی بر شواهد علمی: وضع موجود و راهکارهای بهبود در کتابخانۀ ملی ایران [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 7-38]
  • پیوند ایگو ـ آلتر شاخص‌های شبکه‌های ایگومحور: مرور نظام‌مند [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 39-74]

ت

  • تحلیل اسنادی تحلیل اسناد فرادستی ارزیابی پژوهش در ایران: به‌سوی نظام ملی ارزیابی پژوهش [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 175-220]

ج

  • جستجوی اطلاعات ارزیابی اضطراب اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 143-166]

ح

  • حفاظت منابع دیجیتال تبیین ملزومات فناوری برای سیاست‌گذاری فراهم‌آوری و حفاظت منابع دیجیتال در کتابخانۀ ملی ایران از دیدگاه ذی‌نفعان [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 7-36]
  • حفاظت و نگهداری دستگاه جاینمای کتاب، نمونه‌ای از نوآوری و خلاقیت در مخزن کتابخانه‌ها: یک پژوهش کاربردی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 123-150]

خ

  • خدمات اشاعۀ اطلاعات مؤلفه ها و شاخص‌های اشاعۀ اطلاعات دیجیتالی در سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران: مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 7-38]
  • خودکارآمدی تأثیر مهارت‌های حل مسئله و خودکارآمدی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌‌های مدیریت و علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 123-144]

د

  • داده‌کاوی کاربرد داده‌کاوی در سامانۀ توصیه‌گر کتابخانه‌های دیجیتال بر اساس قوانین انجمنی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی) [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 39-66]
  • دانش بومی مروری بر استفاده از هستی‌شناسی در سازمان‌دهی دانش بومی کشاورزی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 183-212]
  • دانش بومی کشاورزی مروری بر استفاده از هستی‌شناسی در سازمان‌دهی دانش بومی کشاورزی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 183-212]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی تأثیر مهارت‌های حل مسئله و خودکارآمدی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌‌های مدیریت و علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 123-144]
  • دانش دامنه بررسی نقش هستی‌شناسی و نمودار دانش در طبقه‌بندی اسناد متنی: مروری بر مطالعات [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 167-196]
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان ارزیابی اضطراب اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 143-166]
  • دانشگاه شهید چمران اهواز رابطۀ مهارت‌های مدیریت دانش شخصی با عملکرد آموزشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 167-188]
  • دانشگاه علوم پزشکی ارزیابی فراداده‌های اشیاء یادگیری موجود در مخازن سازمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران براساس استاندارد فراداده شیء یادگیری [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 37-76]
  • دستگاه جاینمای کتاب دستگاه جاینمای کتاب، نمونه‌ای از نوآوری و خلاقیت در مخزن کتابخانه‌ها: یک پژوهش کاربردی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 123-150]
  • دیپلماسی فرهنگی اهداء و تبادل منابع اطلاعاتی بین کتابخانۀ ملی ایران و کتابخانه‌ها و مراکز ایران‌شناسی در اروپا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 77-102]

ر

  • رفتار اطلاع‌یابی شناسایی مؤلفه‌های بازیابی تعاملی اطلاعات در وب توسط کودکان دبستانی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 103-142]
  • رفتار اطلاع‌یابی تأثیر مهارت‌های حل مسئله و خودکارآمدی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌‌های مدیریت و علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 123-144]
  • رفتار اطلاع‌یابی نابینایان تعیین مؤلفه‌های تأثیرگذار بر کاربردپذیری نظام‌های اطلاعاتی کتابخانه‌ای از دیدگاه کاربران با آسیب بینایی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 67-96]
  • روابط معنایی کاربرد مترادف‌ها در سرعنوان‌های موضوعی فارسی و اصطلاح‌نامۀ اصفا بر مبنای ابزار واژگانی فارس‌نت [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 7-38]

س

  • سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران هستان‌نگاری فراداده‌ای پایان‌نامه‌ها: طراحی یک الگو [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 75-122]
  • سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران مؤلفه ها و شاخص‌های اشاعۀ اطلاعات دیجیتالی در سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران: مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 7-38]
  • سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران سیاست‌گذاری مبتنی بر شواهد علمی: وضع موجود و راهکارهای بهبود در کتابخانۀ ملی ایران [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 7-38]
  • سازمان‌دهی دانش مروری بر استفاده از هستی‌شناسی در سازمان‌دهی دانش بومی کشاورزی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 183-212]
  • سامانۀ توصیه‌گر کاربرد داده‌کاوی در سامانۀ توصیه‌گر کتابخانه‌های دیجیتال بر اساس قوانین انجمنی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی) [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 39-66]
  • سرعنوان‌های موضوعی فارسی کاربرد مترادف‌ها در سرعنوان‌های موضوعی فارسی و اصطلاح‌نامۀ اصفا بر مبنای ابزار واژگانی فارس‌نت [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 7-38]
  • سنجش پژوهش تحلیل اسناد فرادستی ارزیابی پژوهش در ایران: به‌سوی نظام ملی ارزیابی پژوهش [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 175-220]
  • سیاست‌پژوهی مطالعۀ تطبیقی معیارهای ارزیابی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها در حوزۀ علوم انسانی در ایران و جهان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 97-142]
  • سیاست‌گذاری تبیین ملزومات فناوری برای سیاست‌گذاری فراهم‌آوری و حفاظت منابع دیجیتال در کتابخانۀ ملی ایران از دیدگاه ذی‌نفعان [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 7-36]
  • سیاست‌گذاری علم و فناوری مطالعۀ تطبیقی معیارهای ارزیابی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها در حوزۀ علوم انسانی در ایران و جهان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 97-142]
  • سیاست‌گذاری مبتنی بر شواهد سیاست‌گذاری مبتنی بر شواهد علمی: وضع موجود و راهکارهای بهبود در کتابخانۀ ملی ایران [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 7-38]

ش

  • شباهت‌سنجی کاربرد مترادف‌ها در سرعنوان‌های موضوعی فارسی و اصطلاح‌نامۀ اصفا بر مبنای ابزار واژگانی فارس‌نت [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 7-38]
  • شبکۀ ‌ایگو شاخص‌های شبکه‌های ایگومحور: مرور نظام‌مند [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 39-74]
  • شبکۀ ‌ایگومحور شاخص‌های شبکه‌های ایگومحور: مرور نظام‌مند [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 39-74]

ط

  • طبقه‌بندی خودکار بررسی نقش هستی‌شناسی و نمودار دانش در طبقه‌بندی اسناد متنی: مروری بر مطالعات [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 167-196]
  • طراحی تجهیزات کتابخانه‌ای دستگاه جاینمای کتاب، نمونه‌ای از نوآوری و خلاقیت در مخزن کتابخانه‌ها: یک پژوهش کاربردی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 123-150]

ع

  • علوم انسانی مطالعۀ تطبیقی معیارهای ارزیابی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها در حوزۀ علوم انسانی در ایران و جهان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 97-142]
  • عملکرد آموزشی رابطۀ مهارت‌های مدیریت دانش شخصی با عملکرد آموزشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 167-188]
  • عناصر ارزیابی پژوهش تحلیل اسناد فرادستی ارزیابی پژوهش در ایران: به‌سوی نظام ملی ارزیابی پژوهش [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 175-220]
  • عناصر داده‌ای نگاشت عناصر داده‌ای منابع جغرافیایی در مارک ایران با موجودیت‌ها، ویژگی‌ها و روابط در مدل مرجع کتابخانه‌ای ایفلا (ال‌.آر.ام.) [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 39-94]

ف

  • فارس‌نت کاربرد مترادف‌ها در سرعنوان‌های موضوعی فارسی و اصطلاح‌نامۀ اصفا بر مبنای ابزار واژگانی فارس‌نت [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 7-38]
  • فراداده شیء یادگیری ارزیابی فراداده‌های اشیاء یادگیری موجود در مخازن سازمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران براساس استاندارد فراداده شیء یادگیری [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 37-76]
  • فراهم‌آوری منابع تبیین ملزومات فناوری برای سیاست‌گذاری فراهم‌آوری و حفاظت منابع دیجیتال در کتابخانۀ ملی ایران از دیدگاه ذی‌نفعان [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 7-36]
  • فناوری اطلاعات بررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و تأثیر آن بر ارتباطات درون‌سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش سیاسی در کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 145-166]

ق

  • قالب مارک ایران نگاشت عناصر داده‌ای منابع جغرافیایی در مارک ایران با موجودیت‌ها، ویژگی‌ها و روابط در مدل مرجع کتابخانه‌ای ایفلا (ال‌.آر.ام.) [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 39-94]
  • قوانین انجمنی در داده‌کاوی کاربرد داده‌کاوی در سامانۀ توصیه‌گر کتابخانه‌های دیجیتال بر اساس قوانین انجمنی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی) [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 39-66]

ک

  • کاربردپذیری تعیین مؤلفه‌های تأثیرگذار بر کاربردپذیری نظام‌های اطلاعاتی کتابخانه‌ای از دیدگاه کاربران با آسیب بینایی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 67-96]
  • کاربست یافته‌های پژوهشی سیاست‌گذاری مبتنی بر شواهد علمی: وضع موجود و راهکارهای بهبود در کتابخانۀ ملی ایران [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 7-38]
  • کتابخانه‌های عمومی بررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و تأثیر آن بر ارتباطات درون‌سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش سیاسی در کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 145-166]
  • کتابخانه‌های ملی اهداء و تبادل منابع اطلاعاتی بین کتابخانۀ ملی ایران و کتابخانه‌ها و مراکز ایران‌شناسی در اروپا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 77-102]
  • کتابخانۀ دیجیتال کاربرد داده‌کاوی در سامانۀ توصیه‌گر کتابخانه‌های دیجیتال بر اساس قوانین انجمنی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی) [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 39-66]
  • کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی کاربرد داده‌کاوی در سامانۀ توصیه‌گر کتابخانه‌های دیجیتال بر اساس قوانین انجمنی (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی) [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 39-66]
  • کتابخانۀ ملی جمهوری اسلامی ایران اهداء و تبادل منابع اطلاعاتی بین کتابخانۀ ملی ایران و کتابخانه‌ها و مراکز ایران‌شناسی در اروپا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 77-102]
  • کتابداری مبتنی بر شواهد سیاست‌گذاری مبتنی بر شواهد علمی: وضع موجود و راهکارهای بهبود در کتابخانۀ ملی ایران [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 7-38]
  • کسینوس شباهت کاربرد مترادف‌ها در سرعنوان‌های موضوعی فارسی و اصطلاح‌نامۀ اصفا بر مبنای ابزار واژگانی فارس‌نت [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 7-38]
  • کودکان شناسایی مؤلفه‌های بازیابی تعاملی اطلاعات در وب توسط کودکان دبستانی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 103-142]

م

  • مبادله اهداء و تبادل منابع اطلاعاتی بین کتابخانۀ ملی ایران و کتابخانه‌ها و مراکز ایران‌شناسی در اروپا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 77-102]
  • مترادف کاربرد مترادف‌ها در سرعنوان‌های موضوعی فارسی و اصطلاح‌نامۀ اصفا بر مبنای ابزار واژگانی فارس‌نت [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 7-38]
  • محیط‌های اطلاعاتی مؤلفه‌های اثرگذار محیط‌های اطلاعاتی زنان در به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 151-182]
  • مخازن سازمانی ارزیابی فراداده‌های اشیاء یادگیری موجود در مخازن سازمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران براساس استاندارد فراداده شیء یادگیری [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 37-76]
  • مخزن کتاب دستگاه جاینمای کتاب، نمونه‌ای از نوآوری و خلاقیت در مخزن کتابخانه‌ها: یک پژوهش کاربردی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 123-150]
  • مدل مرجع کتابخانه‌ای ایفلا (ال.آر.ام.) نگاشت عناصر داده‌ای منابع جغرافیایی در مارک ایران با موجودیت‌ها، ویژگی‌ها و روابط در مدل مرجع کتابخانه‌ای ایفلا (ال‌.آر.ام.) [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 39-94]
  • مدیریت پژوهش سیاست‌گذاری مبتنی بر شواهد علمی: وضع موجود و راهکارهای بهبود در کتابخانۀ ملی ایران [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 7-38]
  • مدیریت دانش شخصی رابطۀ مهارت‌های مدیریت دانش شخصی با عملکرد آموزشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 167-188]
  • مرکز اسناد و کتابخانۀ ملی ج.ا.ایران تبیین ملزومات فناوری برای سیاست‌گذاری فراهم‌آوری و حفاظت منابع دیجیتال در کتابخانۀ ملی ایران از دیدگاه ذی‌نفعان [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 7-36]
  • مرور نظام‌مند شاخص‌های شبکه‌های ایگومحور: مرور نظام‌مند [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 39-74]
  • معیارهای ارزیابی اعضای هیئت‌علمی مطالعۀ تطبیقی معیارهای ارزیابی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها در حوزۀ علوم انسانی در ایران و جهان [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 97-142]
  • مقطع دبستان شناسایی مؤلفه‌های بازیابی تعاملی اطلاعات در وب توسط کودکان دبستانی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 103-142]
  • ملزومات فناوری تبیین ملزومات فناوری برای سیاست‌گذاری فراهم‌آوری و حفاظت منابع دیجیتال در کتابخانۀ ملی ایران از دیدگاه ذی‌نفعان [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 7-36]
  • منابع اطلاعاتی اهداء و تبادل منابع اطلاعاتی بین کتابخانۀ ملی ایران و کتابخانه‌ها و مراکز ایران‌شناسی در اروپا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 77-102]
  • منابع جغرافیایی نگاشت عناصر داده‌ای منابع جغرافیایی در مارک ایران با موجودیت‌ها، ویژگی‌ها و روابط در مدل مرجع کتابخانه‌ای ایفلا (ال‌.آر.ام.) [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 39-94]
  • مهارت حل مسئله تأثیر مهارت‌های حل مسئله و خودکارآمدی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌‌های مدیریت و علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 123-144]
  • مهارت‌ها رابطۀ مهارت‌های مدیریت دانش شخصی با عملکرد آموزشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 167-188]
  • موجودیت‌ها نگاشت عناصر داده‌ای منابع جغرافیایی در مارک ایران با موجودیت‌ها، ویژگی‌ها و روابط در مدل مرجع کتابخانه‌ای ایفلا (ال‌.آر.ام.) [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 39-94]

ن

  • نرم‌افزار رسا هستان‌نگاری فراداده‌ای پایان‌نامه‌ها: طراحی یک الگو [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 75-122]
  • نرم‌افزار کتابخانه‌ای آذرسا مطالعۀ تطبیقی قابلیت‌های بازیابی اطلاعات و بررسی میزان به‌کارگیری هوش مصنوعی در فرایند بازیابی اطلاعات در نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای ثنا و آذرسا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 143-174]
  • نرم‌افزار کتابخانه‌ای ثنا مطالعۀ تطبیقی قابلیت‌های بازیابی اطلاعات و بررسی میزان به‌کارگیری هوش مصنوعی در فرایند بازیابی اطلاعات در نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای ثنا و آذرسا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 143-174]
  • نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای مطالعۀ تطبیقی قابلیت‌های بازیابی اطلاعات و بررسی میزان به‌کارگیری هوش مصنوعی در فرایند بازیابی اطلاعات در نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای ثنا و آذرسا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 143-174]
  • نظام ملی ارزیابی پژوهش تحلیل اسناد فرادستی ارزیابی پژوهش در ایران: به‌سوی نظام ملی ارزیابی پژوهش [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 175-220]
  • نظام‌های اطلاعاتی تعیین مؤلفه‌های تأثیرگذار بر کاربردپذیری نظام‌های اطلاعاتی کتابخانه‌ای از دیدگاه کاربران با آسیب بینایی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 67-96]
  • نظریۀ داده بنیاد مؤلفه‌های اثرگذار محیط‌های اطلاعاتی زنان در به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 151-182]
  • نمودار دانش بررسی نقش هستی‌شناسی و نمودار دانش در طبقه‌بندی اسناد متنی: مروری بر مطالعات [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 167-196]
  • نوآوری دستگاه جاینمای کتاب، نمونه‌ای از نوآوری و خلاقیت در مخزن کتابخانه‌ها: یک پژوهش کاربردی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 123-150]
  • نیاز اطلاعاتی تأثیر مهارت‌های حل مسئله و خودکارآمدی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌‌های مدیریت و علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 123-144]
  • نیروی انسانی بررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و تأثیر آن بر ارتباطات درون‌سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش سیاسی در کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 145-166]

و

  • وبگاه‌های کتابخانه‌ها تعیین مؤلفه‌های تأثیرگذار بر کاربردپذیری نظام‌های اطلاعاتی کتابخانه‌ای از دیدگاه کاربران با آسیب بینایی [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 67-96]
  • وب معنایی مروری بر استفاده از هستی‌شناسی در سازمان‌دهی دانش بومی کشاورزی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 183-212]
  • ویژگی آلتر شاخص‌های شبکه‌های ایگومحور: مرور نظام‌مند [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 39-74]

ه

  • هستان‌نگاری فراداده‌ای هستان‌نگاری فراداده‌ای پایان‌نامه‌ها: طراحی یک الگو [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 75-122]
  • هستان‌نگاری‌های SPAR هستان‌نگاری فراداده‌ای پایان‌نامه‌ها: طراحی یک الگو [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 75-122]
  • هستی‌شناسی بررسی نقش هستی‌شناسی و نمودار دانش در طبقه‌بندی اسناد متنی: مروری بر مطالعات [دوره 35، شماره 2، 1403، صفحه 167-196]
  • هستی‌ شناسی کشاورزی مروری بر استفاده از هستی‌شناسی در سازمان‌دهی دانش بومی کشاورزی [دوره 35، شماره 1، 1403، صفحه 183-212]
  • همپوشانی کلیدواژه تحلیل همپوشانی عناصر واسط در بازنمایی اسناد متنی: مطالعه‌ای به روش الگوریتم «RAKE» [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 95-122]
  • هوش سیاسی‌ بررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و تأثیر آن بر ارتباطات درون‌سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش سیاسی در کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان [دوره 35، شماره 4، 1403، صفحه 145-166]
  • هوش مصنوعی مطالعۀ تطبیقی قابلیت‌های بازیابی اطلاعات و بررسی میزان به‌کارگیری هوش مصنوعی در فرایند بازیابی اطلاعات در نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای ثنا و آذرسا [دوره 35، شماره 3، 1403، صفحه 143-174]