الوانی، سیدمهدی (1387). مدیریت عمومی. تهران: نشر نی.
جعفری کلیشمی، علی (1392). بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی در بین کارکنان دانشگاه محیطزیست. پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی. دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران مرکز)، تهران.
رابینز، استیون پی. (1386). مبانی رفتار سازمانی. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
شائمی برزکی، علی؛ بهرامی، سوسن؛ خاتم پور آذرخوارانی، فاطمه؛ و رادمهر، رضا (1392). رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی کارکنان دانشکدههای علوم پزشکی اصفهان. مدیریت اطلاعات سلامت (ویژهنامهی چالشهای سیاسی اقتصادی در مدیریت سلامت)، 10 (7)، 997-1006.
شاین، ادگار (1383). فرهنگ سازمانی. تهران: انتشارات آگاه.
مرتضوی آب الوان، راضیه؛ شعبانی، احمد؛ رجایی پور، سعید؛ و آذربخش، علی محمد (1393). بررسی فرهنگ سازمانی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران براساس مدل دنیسون. فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 25 (1)، 21-40.
ممیزاده، جعفر (1373). مدیر، قادر مطلق یا الگو و سمبل. تدبیر، 5، 18-19.
نیاز آذری، کیومرث (1389). فرهنگ سازمانی در هزاره سوم. تهران: نشر شیوه.
Gillespie, M. A., Denison, D. R., Haaland, S., Smerek, R., & Neale, W. S. (2008). Linking organizational culture and customer satisfaction: Results from two companies in different industries. European Journal of Work and Organizational Psychology, 17 (1), 112-132.
Smith, P.C., Kendall, L.M., & Hulin, C.L. (1969). The measurement of satisfaction in work and retirement. Chicago: Rand McNally.
Zavyalova, E., & Kucherov, D. (2010). Relationship between organizational culture and job satisfaction in Russian business enterprises. Human Resource Development International, 13 (2), 225-235.
Send comment about this article