احمدی، روشن؛ شمس، حمیدرضا؛ و محمدی، بهاره (1390). ارزشیابی کیفیت رشته مدیریت فناوری یادگیرندگان. در همایش ملی آموزش (اردیبهشت 1390)، دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجائی اکبری، تهران.
اناری نژاد، عباس؛ ساکتی، پرویز؛ و صفوی، علی اکبر (1388). طراحی چارچوب مفهومی ارزشیابی برنامههای یادگیری الکترونیکی در مؤسسات آموزش عالی. نشریه علمی پژوهشی فناوری آموزش، 4 (3)، 191 -201.
علوی، شهره؛ و همکاران (1388). مقایسه دو رویکرد یادگیری الکترونیکی سریع و یادگیری الکترونیکی مرسوم در آموزش ضمن خدمت دانشگاه علوم پزشکی تهران. فصلنامه دانش و تندرستی، 4 (1)، 17-23.
عسگری مقدم، رضا؛ باغبانی پاریزی، نجمه (1388). معرفی استانداردهای آموزش الکترونیکی و بکارگیری آن در ایران. در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات.تهران، موسسه مدیریت فناوری اطلاعات. بازیابی در 15 آذر 1395، از http://www.civilica.com/Paper-ICTM06-ICTM06_174.html
قائدی، بتول (1385). ارزشیابی برنامه درسی آموزش مجازی از دیدگاه یادگیرندگان و اساتید رشته مهندسی کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات دانشگاه علم و صنعت. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت معلم تهران، تهران.
کرمی، مینا؛ وزیرپورکشمیری، مهردخت (1391). ارزیابی دورههای آموزش الکترونیکی علوم کتابداری و آرشیوی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران. فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی ملی اطلاعات، 23 (2)، 61-94.
مؤمنیراد، اکبر (1388). بررسی کیفیت رشتهی فناوری اطلاعات دورهی آموزش الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی. پایاننامه کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی. دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، تهران.
مؤمنیراد، اکبر؛ و علیآبادی، خدیجه (1389). تضمین کیفیت در آموزش الکترونیکی با بهرهگیری از استانداردهای آموزش الکترونیکی. فصلنامه راهبردهای آموزش، 3 (3)، 87-92.
Cohen, Ed. (2003). Making sense of learning specification & standard: Decision maker’s guide to their adoption. Retrieved Octobor 11, 2016, from http://www.immagic.com/eLibrary/ARCHIVES/ GENERAL/MASIE_US/M031120M.pdf
Gabbert, W. L., & Sims, R. (2007). Teacher-student interactions in online nursing education in ICT: Providing choices for learning and learners. Proceeding Ascilite Singapore 2007. Retrieved 11 Octobor 2016, from http://www.ascilite.org/conferences/singapore07/procs/gabbert.pdf
Massy, J. (2002). Quality and elearning in Europe. USA: Bizmedia.
Shovein, J., Truston, C., Fox, S., & Damaze, B. (2005). Chalenging traditional learning and teaching paradigm: Online learning an emancipatory teaching. Nurcing Educational Perspective, 26 (6), 340-343.
Sims, Roderick (2008).Rethinking (e)learning: a manifesto for connected generations. Journal Distance Education, 29 (2), 153-164. Retrieved Octobor 11, 2016, from http://www.tandfonline .com/doi/abs/10.1080/01587910802154954
Wagner, R. J., Schramm, R. M., & Werner, J. M. (2001). Student perception of effectiveness of web-based courses .Madison, magna publications Retrieved Octobor 11, 2016, from https://www.researchgate.net/profile/Jon_Werner/publication/234723642_Student_Perceptions_of_the_Effectiveness_of_Web-based_Courses/links/00b7d53837b913ab7a000000.pdf
Send comment about this article