برقیان، شیرین (1391). تأثیر آموزش مولفههای هوش هیجانی بر سبکهای دلبستگی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه فردوسی، مشهد.
بهرامی، فاطمه؛ محمودی، افروز (1386). تأثیر هیجانات القا شده مثبت و منفی بر نگرانی و نشخوار فکری ناشی از هیجانات منفی القا شده قبلی. تازههای علوم شناختی، 9 (1)، 69- 76.
حسینی، سید مهدی (1391). بررسی دیدگاه کاربران پیرامون تأثیر ویژگیهای تعاملی رابط کاربر پایگاههای اطلاعاتی بر رفتار علمی آنها با تأکید بر نظریه تجربه دلپذیر. پایاننامه دکتری، دانشگاه فردوسی، مشهد.
ذراتی، ایران (1384). رابطه بین هوش هیجانی و سبکهای دلبستگی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه فردوسی، مشهد.
سیامک، مرضیه (1386). تدوین ابزاری استاندارد برای سنجش مهارت های سواد اطلاعاتی پایه دانشجویان مقطع کارشناسی و آزمون آن بر روی دانشجویان دانشگاه فردوسی. پایاننامه دوره کارشناسی ارشد، دانشگاه فردوسـی، مشهد.
فرهودی، فائزه (1388). بررسی تأثیر حالات روانی کاربران بر میزان تشخیص ربط مدارک بازیابیشده هنگام جستجو. فصلنامه علوم و فناوری اطلاعات، 24 (4)، 53-67.
قاسمی، علی حسین (1385). بررسیوضعیتسواداطلاعاتیدانشجویانتحصیلات تکمیلی وانطباقآنبااستانداردهایسواداطلاعاتی ACRL وچهارسندملی. پایاننامه دکتری، دانشگاه فردوسی، مشهد.
موریس، روث سی تی (1375). به سوی خدمات اطلاعاتی کاربرمدار. (عبدالحسین فرجپهلو، مترجم). فصلنامه کتاب، 7 (2)، 71- 99.
میری، الهام؛ چشمه سهرابی، مظفر (1390). بررسی سواد اطلاعاتی دانشجویان سال آخر کارشناسی دانشگاه علم و صنعت ایران - واحد اراک در محیط دیجیتال (1387-88). فصلنامه دانششناسی، 4 (13)، 65- 76.
نارمنجی، مهدی؛ نوکاریزی، محسن (1389). بررسی رفتار اطلاعیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای بیرجند و فردوسی براساس الگوی فراگرد جستوجوی اطلاعات کولثاو. فصلنامه علوم و فناوری اطلاعات، 26 (1)، 145- 166.
Anon (1974). Tietosysteemin rakentaminen [Information system design]. Helsinki: Tietojenkäsittelyliitto.
Arapakis , I.; Jose , J. M.; Gray, P. D. (2008). Affective feedback: An investigation into the role of emotions in the information seeking process. 31st Annual International ACM SIGIR Conference on Research and Development in Information. Retrieved October 14, 2012, from http://eprints.gla.ac.uk/4825/
Borlund, P. (2000). Experimental components for the evaluation of interactive information retrieval systems. Journal of Documentation, 56 (1), 71-90.
Brave, S.; Hutchinson, K.; Nass, C. (2005). Computers that care: investigating the effects of orientation of emotion exhibited by an embodied computer agent. International Journal of Human-Computer Studies, 62 (2), 161-178.
Byström, K. (1999). Task complexity, information types and information sources: Examination of relationships. Unpublished doctoral dissertation, University of Tampere, Helsinki.
Choo, C. W.; Detlor, B.; Turnbull, D. (2000). Information seeking on the web: an integrated model of browsing and searching. First monday, 5 (2). Retrieved December 21, 2012, from http://firstmonday.org/htbin/cgiwrap/bin/ojs/index.php/fm/article/view/729/638.
Fisher, C. D. (2008). Emotions in and around performance: the thrill of victory, the agony of defeat. In N. M. Ashkanasy & C. L. Cooper, Research Companion to Emotion in Organizations (pp 120-135). United Kingdom: Edward Elgar Publishing Limited.
Fredrickson, BL.; Maynard, KE.; Helms, MJ.; Haney, TL; Siegler, IC; & Barefoot, JC. (2000). Hostility predicts magnitude and duration of blood pressure response to anger. Journal of Behavioral Medicine, 23 (3), 229-43.
Hudlicka, E.; McNeese, M. (2002). User’s affective & belief state: Assessment and GUI adaptation. International Journal of User Modeling and User Adapted Interaction, 12 (1), 1–47.
Kim, K. (2008). Effects of emotion control and task on Web searching behavior. Information Processing and Management, 44(1), 373–385.
Kuhlthau, C. C. (1991). Inside the search process: information seeking from the user’s perspective. Journal of American Society for Information Science, 42 (5), 361–371.
Lench, H. C; Flores, S. A.; & Bench, S. W. (2011). Discrete emotions predict changes in cognition, judgment, experience, behavior, and physiology: a meta-analysis of experimental emotion elicitations. Psychological Bulletin, 137 (5), 834.
Loewenstein, G., & Lerner, J. S. (2003). The role of affect in decision making. In R. Davidson, K. Scherer ; H. Goldsmith (Eds.), Handbook of affective Science, (pp. 619-642). New York: Oxford University Press.
Lopatovska, I. (2009). Searching for good mood: Examining relationships between search task and mood. Proceedings of the American Society for Information Science and Technology, 46 (1), 1-13.
Nahl, D. (2004). Measuring the affective information environment of web searchers. In Proceedings of the American Society for Information Science and Technology, 41 (1), 191-197.
Nahl, D. (2005). Affective load theory (ALT). In Fisher, K.E.; Erdelez, S.E; McKechnie, E.G. (Eds), Theories of Information Behavior (pp. 39-43). New Jersey: Information Today.
Poddar, A., & Ruthven, I. (2010). The Emotional Impact of Search Tasks. In Proceedings of the 3rd Information Interaction. In Context Symposium, in New Brunswick, USA, 18-21 August, (pp. 35-44). New York: ACM Press. Retrieved September 11, 2012, from: http://www.cis.strath.ac.uk/cis/research/publications/papers/strath_cis_publication_2460.pdf
Watson, D., Clark, L. A., & Tellegen, A. (1988). Development and validation of brief measures of positive and negative affect: The PANAS scale. Journal of Personality and Social Psychology, 54 (6), 1063-1070.
Wilson, T. D. (1999). Models in information behavior research. Journal of Documentation, 55 (3), 249-270.
ارسال نظر درباره این مقاله