آموزش کاربران در کسب سواد اطلاعاتی در دانشگاه مالایا سابقهای طولانی دارد. با ظهور رایانه در کتابخانهها این نیاز بیشتر احساس شد، بهطوری که شورای ملی آموزش عالی مالزی تمام دانشگاهها را ملزم به استفاده از مؤلفههای فناوری اطلاعات در دوره تحصیلات دانشگاهی در سطح کارشناسی کرد. در این بین سهم کتابداران متخصص در تشکیل این دورهها از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. در این مقاله بازخورد دورههای سواد اطلاعاتی از دیدگاه دانشجویان، مدرسان، و کتابخانه مورد بررسی قرار گرفته و صدور گواهینامه بینالمللی سواد اطلاعاتی نیز ارزیابی شده است.
چان, نوشته ساینوی و خسروجردی, ترجمه علی . (1386). کسب سواد اطلاعاتی، برنامه اجباری دانشجویان دوره کارشناسی: تجربه دانشگاه مالایا. مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات, 18(4), 315-328.
MLA
چان, نوشته ساینوی , و خسروجردی, ترجمه علی . "کسب سواد اطلاعاتی، برنامه اجباری دانشجویان دوره کارشناسی: تجربه دانشگاه مالایا", مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات, 18, 4, 1386, 315-328.
HARVARD
چان, نوشته ساینوی, خسروجردی, ترجمه علی. (1386). 'کسب سواد اطلاعاتی، برنامه اجباری دانشجویان دوره کارشناسی: تجربه دانشگاه مالایا', مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات, 18(4), pp. 315-328.
CHICAGO
نوشته ساینوی چان و ترجمه علی خسروجردی, "کسب سواد اطلاعاتی، برنامه اجباری دانشجویان دوره کارشناسی: تجربه دانشگاه مالایا," مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات, 18 4 (1386): 315-328,
VANCOUVER
چان, نوشته ساینوی, خسروجردی, ترجمه علی. کسب سواد اطلاعاتی، برنامه اجباری دانشجویان دوره کارشناسی: تجربه دانشگاه مالایا. مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات, 1386; 18(4): 315-328.
ارسال نظر درباره این مقاله