احمدی، حیدر؛ فرجاللهحسینی، سیدجمال؛ و امیدینجفآبادی، مریم (1388). شناسایی برخی عوامل همبسته با ترویج کارآفرینی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران. رهبری و مدیریت آموزشی، 3 (3)، 9-24.
شهبازی، رحیم؛ فهیمنیا، فاطمه؛ حکیمزاده، رضوان؛ و فدایی، غلامرضا (1394). تحلیل سرفصلهای برنامههای درسی رشته علم اطلاعات و دانششناسی بر اساس فرصتهای شغلی نوظهور مبتنی بر فناوریهای اطلاعاتی در بازار روز دنیا. کتابداری و اطلاع رسانی، 18 (2)، 103-140.
صابری، محمدکریم (1396). کارآفرینی در علم اطلاعات و دانششناسی: یک تحلیل عاملی اکتشافی. مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 28 (3)، 29-45.
قاسمی، جواد؛ اسدی، علی (1389). تحلیل عاملی عوامل مؤثر در ایجاد روحیه کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی (مطالعه موردی: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران). اقتصاد و توسعه کشاورزی، 24 (1)، 13-22.
قنادینژاد، فرزانه؛ بیگدلی، زاهد (1396). بررسی ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی و راهکارهای توسعه آنها ازنظر دانشجویان علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه شهید چمران اهواز. کتابداری و اطلاع رسانی، 20 (2)، 160-185.
Allison, M. (2007). Women's health: Librarianas as social entrepreneur.
Library Trends, 56 (2), 423-448.
Arlitsch, K., Clark, J., Obrien, P. (2015). Search Engine Optimization (SEO) for libraries [Workshop/Course]. Retrieved January 31, 2015, from http://www.ala.org/lita/search-engine-optimization-seo-libraries-workshopcourse
Fishkin, R., Enge, E., Spencer, S., & Stricchiola, J. (2012). The art of SEO (2nd Edition). O'Reilly Media, Inc.
Lee, S., Jang, W., Lee, E., & Sam G. (2016). Search engine optimization: a case study using the bibliographies of LG Science Land in Korea. Library Hi Tech, 34 (2), 197-206.
Send comment about this article