امرایی، مرتضی؛ اشرفیریزی، حسن؛ پاپی، احمد؛ بهرامی، سوسن؛ و سموعی، راحله (1390). رابطهی بین هوش هیجانی و مهارتهای ارتباطی کتابداران کتابخانههای دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. مدیریت اطلاعات سلامت، 8 (5)، 11-26.
درگاهی، حسین؛ اسدی، صدیقه؛ احمدی، بتول؛ و محمودی، محمود (1397). بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خلاقیت و نوآوری سازمانی در کارکنان بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران. فصلنامه بیمارستان، 17 (1)، 95-106.
رداد، ایرج؛ قطبزاده اردکانی، مصطفی (1396). بررسی تأثیر مهارتهای ارتباطی کتابداران بر کیفیت ارائه خدمات (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی). مطالعات کتابداری و علم اطلاعات (علوم تربیتی و روانشناسی)، 9 (3)، 91-110.
سیدحسینی، شهره؛ خسروی، عبدالرسول؛ و بصیریان جهرمی، رضا (1395). بررسی مهارتهای ارتباطی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی شهر بوشهر از دیدگاه کتابداران و مراجعهکنندگان به کتابخانه: رویکردی مقایسهای. دانششناسی (علوم کتابداری و اطلاعرسانی و فناوری اطلاعات)، 9 (33)، 51-61.
عصاره، فریده؛ مکوندی، بهنام؛ کوتی، فریبا؛ و سیدطبیب، مریم (1396). تعیین سطح هوش سازمانی کتابداران شاغل در کتابخانههای دانشگاهی شهر اهواز براساس مدل کارل آلبرخت و ارتباط آن با خلاقیت. دانششناسی (علوم کتابداری و اطلاعرسانی و فناوری اطلاعات)، 10 (36)، 37-47.
نظری، رسول؛ طحانی، مجید (1393). رابطه بین خلاقیت و مهارتهای ارتباطی مدیران ورزشی. مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، 2 (5)، 51-58.
Jeong, I., & Shin, S. J. (2019). High-Performance work practices and organizational creativity during organizational change: a collective learning perspective. Journal of Management, 45(3), 909-925.
Montani, F., Vandenberghe, C., Khedhaouria, A., & Courcy, F. (2019). Examining the inverted U-shaped relationship between workload and innovative work behavior: the role of work engagement and mindfulness. Human Relations. Retrieved July 20, 2019, from https://doi.org/10.1177/0018726718819055
Scupola, A., & Nicolajsen, H. W. (2010). Service innovation in academic libraries: Is there a place for the customers? Library Management, 31(4 & 5), 304-318.
Send comment about this article