آذر، عادل؛ سپهریراد، رامین (1390). ارائه مدل ریاضی ارزیابی عملکرد 360 درجه (پیمایشی در سازمان ملی بهرهوری). مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 18 (66)، 23-1.
بازدار، روحالله (1387). ارزیابی عملکرد مدیران سازمان امور مالیاتی کشور با استفاده از رویکرد بازخورد 360 درجه. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور، شیراز.
تعاونی، شیرین (1390). استانداردهای کتابخانههای دانشگاهی ایران. تهران: کتابدار؛ سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران.
خوشبخت، اکرم؛ میرکاظمی، سیدهعذرا؛ و پورسلطانی زرندی، حسین (1392، 14 شهریور). ارزیابی اساتید تربیت بدنی دانشگاه بیرجند بهروش بازخورد 360 درجه. ارائهشده در دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، گرگان.
کاپلان، رابرت (1390). ارزیابی عملکرد: راهحلهای حرفهای برای چالشهای روزانه (ایرج سلطانی، مترجم). تهران: آریاناقلم (نشر اثر اصلی 2009).
دانشور، مریم (1385). طراحی و تبیین مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه دانا با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی دادهها. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس، تهران.
فرجپهلو، عبدالحسین؛ نوشینفرد، فاطمه؛ و حسنزاده، مریم (1391). ارزیابی عملکرد کتابداران بهروش 360 درجه: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی استان گیلان. تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، 18 (4)، 421-442.
قرائیپور، رضا (1382). ارزشیابی شایستگیهای مدیران شرکت ساپکو بهروش بازخورد 360 درجه. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه امام صادق (ع)، تهران.
متیوز، جوزف آر. (1387). برنامهریزی و مدیریت راهبردی در کتابخانهها (عبدالحسین فرجپهلو، مترجم). اهواز: دانشگاه شهید چمران (نشر اثر اصلی 2005).
موسویراد، سیدهطاهره؛ روزبهانی، محبوبه؛ و روه، ماهنوش (1393). ارزیابی عملکرد معلمین تربیت بدنی با بازخورد 360 درجه: مطالعه موردی معلمین شهرستان پارسیان. مطالعات مبانی مدیریت در ورزش، 1 (3)، 61-70.
موسویفر، سیدسعید؛ طهماسبی لیمونی، صفیه؛ و دائی، عذرا (1395). ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانههای عمومی استان مازندران با استفاده از بازخورد 360 درجه و ارائه الگو. مطالعات دانششناسی، 2 (6)، 131-155.
Bergman, D., Lornudd, C., Sjöberg, L., & Von Thiele Schwarz, U. (2014). Leader personality and 360-degree assessments of leader behavior. Scandinavian Journal of Psychology, 55 (4), 389–397.
Ferris, G. R., Munyon, T. P., Basik, K., & Buckley, M. R. (2008). The performance evaluation context: Social, emotional, cognitive, political, and relationship components. Human Resource Management Review, 18 (3), 146-163.
Horng, J. S., & Lin, L. (2013). Training needs assessment in a hotel using 360 degree feedback to develop competency-based training programs. Journal of Hospitality and Tourism Management, 20 (1), 61-67.
Massingham, P., Nguyen, T. N., & Massingham, R. (2011). Using 360 degree peer review to validate self‐reporting in human capital measurement. Journal of Intellectual Capital, 12 (1), 43-74.
Rai, H., & Singh, M. (2013). A study of mediating variables of the relationship between 360 feedback and employee performance. Human Resource Development International, 16 (1), 56-73.
Wilkerson, D. J., Manatt, R. P., Rogers, M. A., & Maughan, R. (2000). Validation of student, principal, and self-ratings in 360 degree feedback® for teacher evaluation. Journal of Personnel Evaluation in Education, 14 (2), 179-192.
Send comment about this article