اسدیان، آزاده؛ نوروزیچاکلی، عبدالرضا (1391). تحلیل جایگاه و همسویی منابع درسی برنامه کارشناسی ارشد رشته علمسنجی در  نظام آموزش عالی ایران با اهداف و اولویتهای نقشه جامع علمی کشور. پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، 16 (27)، 99-120.
                                                                                                                بشیر، حسن؛ موذن، کاظم (1392). دیپلماسی رسانهای آمریکا در قبال بیداری اسلامی سال 2011؛ تحلیل محتوای کیفی سایت فارسی صدای آمریکا (از 1 ژانویه 2011  تا 1 ژوئیه 2011). فصلنامه انقلاب اسلامی، 33،  38-53.
                                                                                                                پیروانینیا؛ پگاه؛ پیروانینیا، پونه (1388). تحلیل محتوای کتب درسی دوره پیش دانشگاهی از نظر میزان توجه به قرآن و مفاهیم قرآنی. مطالعات قرآن و حدیث، 3 (1)، 169-189.
                                                                                                                خانیکی، هادی؛ زردار، زرین (1393).  زودآیند علم در رسانهها، بررسی فرایند برساخته شدن علم در چارچوبهای رسانهای. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، 29(4)، 81- 92.
                                                                                                                دهقان، علیرضا (1387). بررسی تأثیر رسانهها بر افکار عمومی کاربرد یک الگوی جامعه شناختی. نامه علوم اجتماعی، 13 (13)، 75-100.
                                                                                                                ذاکرصالحی، امین (1388). محیط پژوهش در ایران و پیشنهاد اهداف و سیاستهای پژوهش در برنامه پنجم توسعه کشور.  پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 15 (3)، 78-51.
                                                                                                                ذاکرصالحی، غلامرضا؛ ذاکرصالحی، امین (1388). تحلیل محتوای پیش نویس نقشه جامع علمی کشور در پیشنهادی الگوی ارزیابی آن. سیاست علم و فناوری، 2 (2)، 20- 32.
                                                                                                                                                                                                                                رضایی، فیروزان (1390). جایگاه کتابداری و اطلاعرسانی در نقشه جامع علمی کشور، مدیریت پژوهش و آموزش، گروه پژوهشهای توسعهای فناوری اطلاعات. بازیابی 5 آذر 1392، سایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران. www.nlai.ir/portals/0/files/ketabdari-etelaresani.pdf
                                                                                                                رضاییشریفآبادی، سعید؛ طالشی، مهدیزاده، محمد؛ و فرقدان، سمیه (1389). تحلیل محتوای مقالههای فصلنامه گنجینه اسناد. فصلنامه کتاب، 21 (2)، 74- 86..
                                                                                                                رضویزاده، نورالدین (1385). تحلیل محتوای پنج خبرگزاری فعال در فضای وب (پانا، ایکنا، ایپنا، قدس و شبستان). تهران: دفتر مطالعات و توسعه رسانهها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
                                                                                                                زلفیگل، محمدعلی؛ کیانی بختیاری، ابوالفضل (1387). مصادیق تولید علم: شاخصهای انتخاب و انتخاب شاخصها. رهیافت، 6، 18- 27.
                                                                                                                سند چشمانداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ (1382). بازیابی 3 شهریور 1392، پایگاه اطلاع رسانی دولت. http://www.dolat.ir/PDF/20years.pdf
                                                                                                                فاطمی، محمد (1392). واکاوی اندیشههای تمدنی رهبر انقلاب (3). بازیابی 19 شهریور 1392، پایگاه تحلیلی تبیینی برهان. http://tnews.ir/news/E4A917184410.html
                                                                                                                کریمی، سعید (1380). توسعه سیاسی (رسانه و راههای تقویت مشارکت مردم در صحنههای سیاسی و اجتماعی). بازیابی در 2 بهمن 1392، سایت مرکز پژوهشهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
                                                                                                                                                                                                                                محمدجانی، 
فرزاد؛  سعادتمند، زهره؛ و کشتیآرای، نرگس (1392). تحلیل محتوای کتابهای آموزشی دوره ابتدایی بر مبنای مؤلفه های آموزش جهانی. 
آموزش و یادگیری، 
1 (2)، 52-67.
منصوریان، یزدان؛ علیپور، امید (1393). انعکاس اخبار علم اطلاعات و دانششناسی در مطبوعات کشور: مطالعهی موردی روزنامه ایران. تعامل انسان و اطلاعات، 1 (1)، 1-9.
                                                                                                                مهدیزاده، محمد(1384). بررسی محتوایی و حرفه ای مطالب هفت خبرگزاری غیر دولتی. رسانه،  16(3)، 36-50.
                                                                                                                نوروززاده، رضا؛ شفیعزاده، حمید؛ و روحانی، شادی (1392). ارزیابی و تحلیل بخش علم و فناوری برنامه پنجم توسعه از منظر اسناد فرادستی. راهبرد، 66 (22)، 18-26.
                                                                                                                نوروززاده، رضا؛ فتحی واجارگاه، کورش؛ و کیذوری، امیرحسین (1388). تحلیل محتوایی اسناد فرادستی و معین به منظور استنتاج سیاستهای برنامههای توسعه پنجم بخش آموزش عالی، تحقیقات و فناوری. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 15 (3)، 51-78.
                                                                                                                نوروزی چاکلی، عبدالرضا (1390). آشنایی با علمسنجی: مبانی، مفاهیم، روابط و ریشهها. تهران: سمت؛ دانشگاه شاهد.
                                                                                                                Bishop, J. (1997). The media and communicating science to the public. CBE Views, 20 (3), 53-66.
                                                                                                                Unesco. (2011). Medai coverage of science and technology in Africa, department of journalism and coomunication. London: MakerereUniversity.
                                                                                                                Nelkin, D. (2001). Beyond risk: Reporting about genetics in the post-Asilomar press. Perspectives in Biology and Medicine, 44 (2), 199–207.
                                                                                        				 
                			
Send comment about this article