افضلی، مهدی (1390). امضای رقمی و امنیت اطلاعات در مدیریت اسناد الکترونیکی. در مدیریت اسناد الکترونیکی،مجموعه مقالههای نخستین همایش ملی آرشیوی ایران، 16-17 اردیبهشت 1388، (ص 245-364). تهران: کتابدار، سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران.
الهی، شعبان؛ عبدی، بهنام؛ و دانایی فرد، حسن(1389). پذیرش دولت الکترونیک در ایران: تبیین نقش متغیرهای فردی، سازمانی و اجتماعی مطرح در پذیرش فناوری. چشم انداز مدیریت دولتی، 1(1)، 41-67.
بردبار، حامد؛ خنیفر، حسین؛ و جندقی، غلامرضا (1390). ایجاد جو کاری اخلاق در بهکارگیری فناوری اطلاعات در سازمانها. پژوهش و اخلاق، 13 (3)، 143-164.
حججی، فضیلت (1387، بهمن 5). راهنمایی برای یکپارچهسازی سیستمهای اطلاعاتی. مقاله ارائهشده در همایش بینالمللی علوم و تکنولوژی، مشهد.
خواجوی، شکرالله؛ اعتمادیجوریایی، مصطفی(1388). بررسی عوامل مؤثر بر پیادهسازی موفق سیستمهای اطلاعاتی. پژوهشهای حسابداری مالی، 2(4)، 1-22.
زرینکلکی، بهناز(1387). اسناد الکترونیکی و مدیریت آن. گنجینه اسناد، 18(70)، 83-85.
زوارقی، رسول (1390). مدیریت پیشینههای الکترونیکی بستری برای تحقق دولت الکترونیک. در مدیریت اسناد الکترونیکی، مجموعه مقالههای نخستین همایش ملی آرشیوی ایران، 16-17 اردیبهشت 1388، (ص 309-344). تهران: کتابدار، سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران.
سلسله، محسن (1386). بررسی موانع و راهکارهای استقرار شهر الکترونیک در ایران. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران.
صادقی، معصومه؛ خسروی، سامیه؛ و عباسی شاهکوه، کلثوم (1389). چارچوب تعاملپذیری دولت الکترونیکی در سطح کلی بر اساس تجربه کشورها. علوم و فناوری اطلاعات، 25(3)، 449-479.
طاهری، اصغر(1385). دشواریهای توسعه سیستمهای اطلاعاتی یکپارچه در ایران. بازیابی 10 خرداد 1394، ازhttp://vista.ir/article/239341
عربمازاریزدی، محمد؛ فتحاللهی، مهدی؛ و کامرانی، جواد(1386). دلایل موفقیت و شکست در پیادهسازی سیستمهای اطلاعاتی. بازیابی 22 خرداد 1394، از http://www.ensani.ir/fa/content/54699/default.aspx
عربیون، ابوالقاسم؛ عباسی، فاطمه؛ بسته نگار، مهرنوش؛ و عبدی، علی(1393). مدیریت دانش و پیادهسازی الکترونیکی اسناد در سازمانهای فناور. دوفصلنامه توسعه تکنولوژی،24(3-4)، 35-46.
فرهنگی، علیاکبر؛ حسین زاده، حسین؛ و صالحی، علی(1389). بررسی موانع به کارگیری کارآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت بهبود نظام پاسخگویی به ذینفعان (مطالعه موردی: شرکتهای دولتی صنایع معدنی ایران) ، مدیریت فناوری اطلاعات،2(4)، 137-156.
قدسیپور، سیدحسن (1384). فرایند تحلیل سلسله مراتبی. تهران: دانشگاه امیرکبیر.
کاظمی، مصطفی؛ فیاضی، مرجان؛ و میرزاده، ملیحه (1387). بررسی موانع استقرار دولت الکترونیک در سازمانهای دولتی ایران. پژوهشهای مدیریت، 1 (2)، 204-185.
کرمی، رضا(1383). آسیبشناسی طرحهای فناوری اطلاعات. بازیابی 5 فروردین 1394، از http://www.ensani.ir/storage/Files/20110130183728-(1790).pdf
محجوبعشرتآبادی،حسن؛
میرکمالی،سیدمحمد؛
اسماعیلمناپ،شریفه؛ و
مهری،داریوش (1392). بررسی موانع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاههای جامع دولتی و ارائه راهکارهای مناسب: پیمایشی پیرامون دانشگاه تهران.
مدیریت فناوری اطلاعات،
5(4)، 160-139.
مدرسکمالی، بهارک؛ طالبپور، علیرضا؛ و عمید، امین(1387). بررسی چالشها و موانع در استقرار ERP در دانشگاه شهیدبهشتی،
اولین کنفرانس سیستمهای برنامهریزی منابع سازمان،8-9 بهمن 1387. تهران: دانشگاه علم و صنعت ایران. بازیابی در 17 تیر 1394، از
http://www.civilica.com/Paper-IRERP01-IRERP01_009.html
نعمتیانارکی، لیلا؛پورنقی، رویا(1389). رقمیسازی آرشیوها؛ ضرورتها و چالشها. در مدیریت اسناد الکترونیکی(مجموعه مقالههای نخستین همایش ملی آرشیوی ایران، 1-2 اردیبهشت 1388. تهران: کتابدار، سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران.
Chen, C. T. L, & S. F. Huang (2006).A fuzzy approach for supplier evaluation and selection in supply chain management.International Journal of Production Economics, 102 (2), 289–301.
Boockholdt, J.K.(1999). Acconting information systems: Processing and controls(5th ed). Boston: Mc Graw Hill Education.
Chan, L.K., &Wu, M.L.(2002). Quality function development: acomprehensive review of its concept and methods. Quality Engineering,15(1), 23-35.
Chen, C. T., Lin, C.T.,&Huang, S.-F.(2006). A fuzzy approach for supplier evaluation and selection in supply chain management.International Journal of Production Economics, 102 (2), 289–301.
Dagdeviren, M., Yuksel, I.,&Kurt, M..(2010). A fuzzy analytic network process (ANP) model for measurement of the sectoral competition Level (SCL).Expert Systems with Applications, 37, 1005-1014.
Gelderman, M. (1998). The relation between user satisfaction, usage of information systems and performance.Information & Management, 34 (1), 11-18.
Lam, W. (2005). Barriers to e-government Integration . Journal of Enterprise Information Management, 18 (5), 511-530.
Lau, E. (2003(. Challenges for e-government development.5th Global forum on reinventing Government, November 5. Mexico City.
Lee, S.M. (2005). Current practices of leading e-Government countries, Communications of the Association for Information Systems, 48(10), 99-104.
Vitalari, N.P., &Dickson, G.W. (1983) Problem solving for effective systems analysis: an exploration.Communications of the ACM, 26(11), 948-956.
Yang, T.-M., Zheng, L.,& Pardo, T.(2012). The boundaries of information sharing and integration: a case study of Taiwan e-government. Government Information Quarterly, 29,S51-S60.
Send comment about this article