اکبریتبار، علیاکبر (1390). مطالعه شبکههای اجتماعی مجازی؛ مطالعه موردی شبکههای اجتماعی دوره و یو 24. پایاننامه کارشناسی ارشد جامعهشناسی، دانشگاه تربیت مدرس، تهران.
بهزادی، حسن؛ سنجی، مجیده (1389). بررسی میزان دسترسپذیری، خلق و اشاعة دانش در پورتالهای وزارتخانههای جمهوری اسلامی ایران. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، 27 (1)، 5-27.
پاول، رونالد (1385). روشهای اساسی پژوهش برای کتابداران، ترجمه نجلا حریری. تهران: دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، تهران.
ترنتن، استیو؛ کریسی، مک کراکن (1386). نقش عامل انسانی در مدیریت دانش. ترجمه افسانه محسنزاده. کتابداری و اطلاعرسانی، 10 (1)، 199-211.
حاج ابراهیمی، مهدی؛ حبیبی، شفیع؛ سلمانی ندوشن، ابراهیم؛ و دولانی، عباس (1388). بررسی تبادل دانش سازمانی و ابزارهای مورد استفاده در این فرآیند میان کتابداران کتابخانههای دانشکدهای دانشگاه علوم پزشکی تبریز و تأثیر فرهنگ سازمانی و نظام حقوق و پاداش بر آن. در محمد حسنزاده، امید فاطمی، و ابراهیم عمرانی، مجموعه مقالات مدیریت دانش و علوم اطلاعات: پیوندها و برهمکنشها (141 - 162 ). تهران: کتابدار.
حریری، نجلا؛ عباسی، سحر (1390). بررسی قابلیتهای اینترانت سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و نقش آن در مدیریت دانش. فصلنامه علوم و فناوری اطلاعات، 27 (1)، 502-520.
شکفته، مریم (1388). مدیریت دانش شخصی پیش زمینه مدیریت دانش سازمانی. در محمد حسنزاده، امید فاطمی، و ابراهیم عمرانی، مجموعه مقالات مدیریت دانش و علوم اطلاعات: پیوندها و برهمکنشها (207 - 227). تهران: کتابدار.
عطاپور، هاشم (1388). بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر چرخه مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی کتابخانههای مرکزی دانشگاههای تهران). در محمد حسنزاده، امید فاطمی، و ابراهیم عمرانی، مجموعه مقالات مدیریت دانش و علوم اطلاعات: پیوندها و برهمکنشها (27- 41). تهران: کتابدار.
عمیدی، علی (1388). نمونهگیری: روشها و کاربردها. تهران: مرکز نشر دانشگاهی.
قلیجان، عصمت (1388). استفاده از شبکه اجتماعی بهمنظور اشتراک دانش و مدیریت دانش. پایاننامه کارشناسی ارشد، مدیریت فناوری اطلاعات، دانشگاه شیراز.
نقشینه، وحید (5/9/1387). شبکههای اجتماعی. روزنامه ایران، شماره (4084)، پنجم دی ماه، ص 15.
Coenen, T., Kenis, D., Van Damme, C., & Matthys, E. (2006, January). Knowledge sharing over social networking systems: Architecture, usage patterns and their application. In On the Move to Meaningful Internet Systems 2006: OTM 2006 Workshops (189-198). Berlin Heidelberg: Springer.
Coenen, T. (2006). Structural aspects of online social networking systems and their influence on knowledge sharing. Proceedings Web Based Communities. San Sebastian, Spain.
Jashpara, A. (2004). Knowledge management: An integrated approach. Financial Times. Harlow: Prentice-Hall.
Naif Marouf, L. (2007). Social networks and knowledge sharing in organizations: a case study. Journal of Knowledge Management, 11 (6), 110-125.
Wagner, C., & Bolloju, N. (2004). Supporting knowledge management in organizations with conversational technologies: Discussion forums, weblogs, and wikis. Journal of Database Management, 16 (2), i-viii.
Send comment about this article