نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آثار بررسی مکتب تاریخ‌نگاری جنگ‌های صلیب: کتابشناسی و نقد و بررسی منابع تاریخی جنگ‌های صلیبی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 34-47]
  • آثار تألیفی بررسی کتاب‌های فارسی هنرهای تجسمی از 1355 تا 1381 [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 57-71]
  • آثار هنری بررسی کتاب‌های فارسی هنرهای تجسمی از 1355 تا 1381 [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 57-71]
  • آثار وابسته میزان دسترسی به شناسه‌های اصل اثر در فهرستنویسی آثار وابسته (شروح) معرفی شده در فهرست نسخ خطی کتابخانه ملی ایران (1343-1379) [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 122-128]
  • آرشیوهای رقومی آرشیوهای رقومی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 13-24]
  • آرشیوهای شنیداری وضعیت سازماندهی منابع شنیداری موسیقی در آرشیوهای موسیقی تهران [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 169-187]
  • آرشیوهای موسیقی وضعیت سازماندهی منابع شنیداری موسیقی در آرشیوهای موسیقی تهران [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 169-187]
  • آزادی علمی مشکلات دسترسی به اطلاعات علمی در جهان شبکه‌ها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 115-121]
  • آزمون کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی سؤالات آزمون کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی و عدم تطابق آن با واحدهای درسی دوره کارشناسی این رشته [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 13-24]
  • آسیب‌پذیری راهبردی پایگاه دانش: تلاش در ایجاد تعامل میان مدیریت دانش و نوآوری [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 24-36]
  • آسیب‌شناسی جامعه اطلاع‌رسانی و تأثیر آن بر هویت فرهنگی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 25-33]
  • آق قویونلو جایگاه کتاب در مناسبات فرهنگی تیموریان [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 54-59]
  • آموزش مدیریت منابع انسانی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 161-166]
  • آموزش کتابخانه‌ای یادگیری فعال و آموزش کتابخانه‌ای [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 220-228]
  • آموزش کتابداری چگونه یک کتابدار رقومی تربیت کنیم: بررسی تطبیقی برنامه‌های درسی امریکایی - اروپایی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 123-131]
  • آموزش کتابداری آموزش‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی در ایران: گذشته، حال، آینده [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 25-41]

ا

  • ابزارهای سازماندهی دانش الگوهای داده‌ای برای ابزارهای سازماندهی دانش: تحولات و چشم‌اندازها [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 137-144]
  • استاندارد ایزو 12606 مراقبت، حفظ و نگهداری نوارهای صوتی مغناطیسی تصاویر متحرک و تلویزیون: استاندارد منتشر شده از سوی سازمان جهانی استاندارد ، ایزو 12606 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 187-196]
  • استاندارد ایزو 214 انطباق چکیده مقاله‌های مجلات دانشگاه‌های علوم پزشکی با دستورالعمل‌های گروه ونکوور و استاندارد ایزو 214 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 42-52]
  • استاندارد کتابخانه‌های دانشگاهی ایران ارزیابی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز براساس استانداردهای مرتبط [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 13-28]
  • استانداردها مدیریت نشریات ادواری در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 79-98]
  • استخدام مدیریت منابع انسانی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 161-166]
  • استفاده از قضاوت شخصی ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و احساس استقلال و موفقیت مدیران زن و مرد در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 115-126]
  • استفاده از کتابخانه مروری بر اضطراب کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 109-114]
  • استقلال ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و احساس استقلال و موفقیت مدیران زن و مرد در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 115-126]
  • ا.سی.آر.ال ارزیابی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز براساس استانداردهای مرتبط [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 13-28]
  • اصفهان بررسی میزان پویایی کتابخانه‌های مدارس دوره راهنمایی و متوسطه اصفهان [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 72-82]
  • اضطراب کتابخانه‌ای مروری بر اضطراب کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 109-114]
  • اطلاعات از داده تا دانش و از مدیریت داده تا مدیریت دانش: مروری بر متون [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 13-23]
  • اطلاعات آموزش بازاریابی و مدیریت کیفیت در دانشکده‌های علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی: امریکای شمالی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 127-136]
  • اطلاع‌رسانی اطلاع‌رسانی و تأثیر آن بر هویت فرهنگی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 25-33]
  • اطلاع‌رسانی فناوری اطلاعات، تحول نقش‌ها، ضرورت مدیریت دانش [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 44-50]
  • اطلس نقشه و اطلس در کتابخانه ملی [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 139-147]
  • الکترونیکی کردن الکترونیکی کردن پایان‌نامه‌ها: راهی برای دستیابی بهتر [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 29-36]
  • الگوهای جریان اطلاعات جریان جهانی اطلاعات و چشم‌انداز ملی ما [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 83-95]
  • امریکای شمالی آموزش بازاریابی و مدیریت کیفیت در دانشکده‌های علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی: امریکای شمالی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 127-136]
  • امنیت مبانی و اصول مدیریت امنیت در کتابخانه‌ها [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 51-62]
  • امیرکبیر دارالفنون [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 81-87]
  • انتشارات دانشگاه تهران بررسی کتاب‌های فارسی هنرهای تجسمی از 1355 تا 1381 [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 57-71]
  • انواع کتابشناسی درآمدی بر علم کتابشناسی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 165-177]
  • اهدای کتاب جایگاه کتاب در مناسبات فرهنگی تیموریان [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 54-59]
  • ایران خدمات تحویل مدرک: مفهومی ناآشنا در کتابداری ایران [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 72-80]
  • ایران جریان جهانی اطلاعات و چشم‌انداز ملی ما [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 83-95]
  • ایران گرایش‌های موضوعی کتاب‌های داستانی کودکان [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 107-114]
  • ایران رفتار اطلاع‌یابی در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران: تجربه طرح امانت بین کتابخانه‌ای [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 9-16]
  • ایران آموزش‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی در ایران: گذشته، حال، آینده [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 25-41]
  • ایران انطباق چکیده مقاله‌های مجلات دانشگاه‌های علوم پزشکی با دستورالعمل‌های گروه ونکوور و استاندارد ایزو 214 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 42-52]
  • ایران ماجرای دزدی از کتابخانه سلطنتی کاخ گلستان (تهران، 1325ق.) [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 178-186]
  • ایکس.ام.ال مروری بر قالب‌بندی ایکس ام.ال. و کاربرد آن در بازیابی اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 81-87]
  • ایکس.ام.ال ایکس.ام.ال. چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه دارد؟ [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 37-44]
  • اینترنت ارزیابی کیفی وب‌سایت‌ها: معیارها و ابزارها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 188-193]

ب

  • بازاریابی آموزش بازاریابی و مدیریت کیفیت در دانشکده‌های علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی: امریکای شمالی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 127-136]
  • بازیابی اطلاعات مروری بر قالب‌بندی ایکس ام.ال. و کاربرد آن در بازیابی اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 81-87]
  • بایگانی مراقبت، حفظ و نگهداری نوارهای صوتی مغناطیسی تصاویر متحرک و تلویزیون: استاندارد منتشر شده از سوی سازمان جهانی استاندارد ، ایزو 12606 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 187-196]
  • بحران هویت اطلاع‌رسانی و تأثیر آن بر هویت فرهنگی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 25-33]
  • بخش نشریات ادواری مدیریت نشریات ادواری در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 79-98]
  • بررسی وضعیت مدیریت نشریات ادواری در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 79-98]
  • بررسی وضعیت بررسی میزان پویایی کتابخانه‌های مدارس دوره راهنمایی و متوسطه اصفهان [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 72-82]
  • بررسی وضعیت گرایش‌های موضوعی کتاب‌های داستانی کودکان [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 107-114]
  • بررسی وضعیت نقشه و اطلس در کتابخانه ملی [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 139-147]
  • بررسی وضعیت وضعیت سازماندهی منابع شنیداری موسیقی در آرشیوهای موسیقی تهران [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 169-187]
  • بررسی وضعیت خدمات و منابع برای معلولان در کتابخانه‌های عمومی تهران [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 69-80]
  • بررسی وضعیت وضعیت کتابخانه‌های آموزشگاهی (مقطع متوسطه) استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 145-153]
  • برنامه‌های درسی کتابداری چگونه یک کتابدار رقومی تربیت کنیم: بررسی تطبیقی برنامه‌های درسی امریکایی - اروپایی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 123-131]

پ

  • پایان‌نامه کارشناسی ارشد تأثیر همکاری مشاور اطلاعاتی بر چگونگی اجرای پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد پرستاری [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 59-68]
  • پایان‌نامه‌ها الکترونیکی کردن پایان‌نامه‌ها: راهی برای دستیابی بهتر [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 29-36]
  • پایان‌نامه‌های الکترونیکی الکترونیکی کردن پایان‌نامه‌ها: راهی برای دستیابی بهتر [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 29-36]
  • پایگاه دانش پایگاه دانش: تلاش در ایجاد تعامل میان مدیریت دانش و نوآوری [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 24-36]
  • پایگاه‌های اطلاعاتی فراهم‌آوری و مدیریت مجلات الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 145-150]
  • پایگاه‌های اطلاعاتی مشکلات و نقاط ضعف شبکه رزنت از دیدگاه کاربران دانشگاه شهید باهنر [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 115-122]
  • پراکندگی موضوعی بررسی آثار موجود در کتابشناسی ملی ایران درباره زنان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 53-58]
  • پروتکل زد 50/39 کتابخانه مجازی براساس پروتکل "زد 50/39" [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 194-199]
  • پژوهش آموزش فرایند پژوهش برای اکتشاف و رشد فردی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 114-122]
  • پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی میزان رضایتمندی استفاده‌کنندگان از خدمات کتابخانه پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 129-138]
  • پیایندها مدیریت نشریات ادواری در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 79-98]
  • پیایندها شماره استاندارد بین‌المللی پیایندها (شاپا) [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 96-106]
  • پیشینه آموزش‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی در ایران: گذشته، حال، آینده [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 25-41]

ت

  • تألیف بررسی آثار موجود در کتابشناسی ملی ایران درباره زنان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 53-58]
  • تألیفات دارالفنون [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 81-87]
  • تبریز میران رضایتمندی دانشجویان از خدمات کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی تبریز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 123-135]
  • تجارت الکترونیکی کتابداران و تجارت الکترونیک: وادار کنید تجارت الکترونیک در خدمت شما باشد [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 132-136]
  • تجهیزات کتابخانه‌ای میران رضایتمندی دانشجویان از خدمات کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی تبریز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 123-135]
  • تحلیل پیوند وب‌سنجی و ارتباط علمی: بررسی مروری [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 7-16]
  • تحلیل ریسک پایگاه دانش: تلاش در ایجاد تعامل میان مدیریت دانش و نوآوری [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 24-36]
  • تحول سازمانی مدیریت منابع انسانی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 161-166]
  • ترجمه بررسی کتاب‌های فارسی هنرهای تجسمی از 1355 تا 1381 [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 57-71]
  • ترجمه بررسی آثار موجود در کتابشناسی ملی ایران درباره زنان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 53-58]
  • ترجمه‌ها دارالفنون [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 81-87]
  • تنش‌های شغلی تنش در کتابخانه [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 48-53]
  • تهران بررسی چگونگی ارائه خدمات فنی قراردادی به کتابخانه‌ها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 45-56]
  • تهران تأثیر همکاری مشاور اطلاعاتی بر چگونگی اجرای پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد پرستاری [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 59-68]
  • تهران خدمات و منابع برای معلولان در کتابخانه‌های عمومی تهران [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 69-80]
  • تهران رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 88-96]
  • تیموریان جایگاه کتاب در مناسبات فرهنگی تیموریان [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 54-59]

ث

  • ثبات شیمیایی مراقبت، حفظ و نگهداری نوارهای صوتی مغناطیسی تصاویر متحرک و تلویزیون: استاندارد منتشر شده از سوی سازمان جهانی استاندارد ، ایزو 12606 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 187-196]

ج

  • جامعه اطلاعاتی مشکلات دسترسی به اطلاعات علمی در جهان شبکه‌ها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 115-121]
  • جریان بین‌المللی اطلاعات جریان جهانی اطلاعات و چشم‌انداز ملی ما [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 83-95]
  • جریان ملی اطلاعات جریان جهانی اطلاعات و چشم‌انداز ملی ما [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 83-95]
  • جستجوی اطلاعات تأثیر همکاری مشاور اطلاعاتی بر چگونگی اجرای پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد پرستاری [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 59-68]
  • جستجوی اطلاعات رفتار اطلاع‌یابی متخصصان شاغل در ادارات شرکت ملی نفت مناطق نفت‌خیز جنوب - اهواز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 97-108]
  • جنسیت بررسی آثار موجود در کتابشناسی ملی ایران درباره زنان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 53-58]
  • جنگ‌های صلیبی بررسی مکتب تاریخ‌نگاری جنگ‌های صلیب: کتابشناسی و نقد و بررسی منابع تاریخی جنگ‌های صلیبی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 34-47]
  • جهانی شدن اطلاع‌رسانی و تأثیر آن بر هویت فرهنگی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 25-33]

چ

  • چاپخانه سنگی دارالفنون [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 81-87]
  • چکیده‌ها انطباق چکیده مقاله‌های مجلات دانشگاه‌های علوم پزشکی با دستورالعمل‌های گروه ونکوور و استاندارد ایزو 214 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 42-52]

ح

  • حجم کار ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و احساس استقلال و موفقیت مدیران زن و مرد در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 115-126]
  • حرفه اطلاع‌رسانی مدیریت دانش؛ کتابداری نوین؟ از نگهبانان تاریخ تا دروازه‌بانان آینده [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 151-160]
  • حفاظت مبانی و اصول مدیریت امنیت در کتابخانه‌ها [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 51-62]
  • حفاظت مراقبت، حفظ و نگهداری نوارهای صوتی مغناطیسی تصاویر متحرک و تلویزیون: استاندارد منتشر شده از سوی سازمان جهانی استاندارد ، ایزو 12606 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 187-196]
  • حفاظت منابع الکترونیکی مدیریت مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 70-78]
  • حفاظت و نگهداری حفاظت و نگهداری منابع رقومی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 60-71]

خ

  • خدمات نقشه و اطلس در کتابخانه ملی [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 139-147]
  • خدمات خدمات و منابع برای معلولان در کتابخانه‌های عمومی تهران [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 69-80]
  • خدمات تحویل مدرک خدمات تحویل مدرک: مفهومی ناآشنا در کتابداری ایران [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 72-80]
  • خدمات رایانه‌ای میران رضایتمندی دانشجویان از خدمات کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی تبریز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 123-135]
  • خدمات عمومی میران رضایتمندی دانشجویان از خدمات کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی تبریز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 123-135]
  • خدمات فنی بررسی چگونگی ارائه خدمات فنی قراردادی به کتابخانه‌ها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 45-56]
  • خدمات قراردادی بررسی چگونگی ارائه خدمات فنی قراردادی به کتابخانه‌ها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 45-56]
  • خدمات کتابخانه میزان رضایتمندی استفاده‌کنندگان از خدمات کتابخانه پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 129-138]
  • خدمات مرجع همایش ویدئویی و خدمات مرجع در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 103-113]
  • خواندن مدل‌های خواندن [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 200-219]

د

  • داده از داده تا دانش و از مدیریت داده تا مدیریت دانش: مروری بر متون [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 13-23]
  • دارالفنون دارالفنون [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 81-87]
  • دانش از داده تا دانش و از مدیریت داده تا مدیریت دانش: مروری بر متون [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 13-23]
  • دانش‌آموزان آموزش فرایند پژوهش برای اکتشاف و رشد فردی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 114-122]
  • دانشجویان مروری بر اضطراب کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 109-114]
  • دانشجویان میران رضایتمندی دانشجویان از خدمات کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی تبریز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 123-135]
  • دانشجویان نقش کتابدار و مرکز رسانه‌های کتابخانه در بهبود یادگیری دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 4-8]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیازهای اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 88-102]
  • دانشجویان کارشناسی ارشد رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 88-96]
  • دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری تأثیر همکاری مشاور اطلاعاتی بر چگونگی اجرای پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد پرستاری [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 59-68]
  • دانش صریح پایگاه دانش: تلاش در ایجاد تعامل میان مدیریت دانش و نوآوری [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 24-36]
  • دانش ضمنی پایگاه دانش: تلاش در ایجاد تعامل میان مدیریت دانش و نوآوری [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 24-36]
  • دانشگاه شهید باهنر کرمان مشکلات و نقاط ضعف شبکه رزنت از دیدگاه کاربران دانشگاه شهید باهنر [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 115-122]
  • دانشگاه شهید چمران اهواز ارزیابی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز براساس استانداردهای مرتبط [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 13-28]
  • دانشگاه شیراز نیازهای اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 88-102]
  • دانشگاه‌ها وب‌سنجی و ارتباط علمی: بررسی مروری [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 7-16]
  • دانشگاه‌های دولتی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 88-96]
  • دروس تخصصی دوره کارشناسی کتابداری آسیب‌شناسی سؤالات آزمون کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی و عدم تطابق آن با واحدهای درسی دوره کارشناسی این رشته [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 13-24]
  • دسترسی به اطلاعات مشکلات دسترسی به اطلاعات علمی در جهان شبکه‌ها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 115-121]
  • دسترسی به اطلاعات مشکلات و نقاط ضعف شبکه رزنت از دیدگاه کاربران دانشگاه شهید باهنر [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 115-122]
  • دستیابی الکترونیکی کردن پایان‌نامه‌ها: راهی برای دستیابی بهتر [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 29-36]
  • دستیابی ایکس.ام.ال. چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه دارد؟ [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 37-44]
  • دستیابی کاربران به منابع مدیریت مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 70-78]
  • دما مراقبت، حفظ و نگهداری نوارهای صوتی مغناطیسی تصاویر متحرک و تلویزیون: استاندارد منتشر شده از سوی سازمان جهانی استاندارد ، ایزو 12606 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 187-196]
  • دیدگاه‌ها و راهکارها جریان جهانی اطلاعات و چشم‌انداز ملی ما [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 83-95]

ر

  • رده‌بندی دیوئی پیش درآمدی بر ویرایش 22 رده‌بندی دیوئی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 154-164]
  • رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی آسیب‌شناسی سؤالات آزمون کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی و عدم تطابق آن با واحدهای درسی دوره کارشناسی این رشته [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 13-24]
  • رشته‌های درسی دارالفنون [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 81-87]
  • رضایتمندی میزان رضایتمندی استفاده‌کنندگان از خدمات کتابخانه پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 129-138]
  • رضایتمندی میران رضایتمندی دانشجویان از خدمات کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی تبریز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 123-135]
  • رطوبت مراقبت، حفظ و نگهداری نوارهای صوتی مغناطیسی تصاویر متحرک و تلویزیون: استاندارد منتشر شده از سوی سازمان جهانی استاندارد ، ایزو 12606 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 187-196]
  • رفتار اطلاع‌یابی نیازهای اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 88-102]
  • رفتار اطلاع‌یابی رفتار اطلاع‌یابی در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران: تجربه طرح امانت بین کتابخانه‌ای [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 9-16]
  • رفتار اطلاع‌یابی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 88-96]
  • رفتار اطلاع‌یابی رفتار اطلاع‌یابی متخصصان شاغل در ادارات شرکت ملی نفت مناطق نفت‌خیز جنوب - اهواز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 97-108]
  • رفتار سازمانی مدیریت منابع انسانی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 161-166]
  • رقومی‌سازی آرشیوهای رقومی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 13-24]
  • رقومی کردن حفاظت و نگهداری منابع رقومی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 60-71]
  • روابط فرهنگی جایگاه کتاب در مناسبات فرهنگی تیموریان [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 54-59]

ز

  • زبان بررسی آثار موجود در کتابشناسی ملی ایران درباره زنان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 53-58]
  • زبان نشانه‌گذاری متن ایکس.ام.ال. چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه دارد؟ [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 37-44]
  • زمینه‌یابی نقش کتابداران و اطلاع‌رسانان در مدیریت دانش سازمان‌ها (با نگاهی به سرفصل‌های مقاطع سه‌گانه علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران) [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 101-114]
  • زنان ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و احساس استقلال و موفقیت مدیران زن و مرد در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 115-126]
  • زنان بررسی آثار موجود در کتابشناسی ملی ایران درباره زنان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 53-58]

س

  • سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بررسی نیازهای اطلاعاتی مدیران و کارشناسان سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 148-168]
  • سازماندهی نقشه و اطلس در کتابخانه ملی [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 139-147]
  • سازماندهی وضعیت سازماندهی منابع شنیداری موسیقی در آرشیوهای موسیقی تهران [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 169-187]
  • سازماندهی دانش الگوهای داده‌ای برای ابزارهای سازماندهی دانش: تحولات و چشم‌اندازها [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 137-144]
  • سرفصل‌های دروس نقش کتابداران و اطلاع‌رسانان در مدیریت دانش سازمان‌ها (با نگاهی به سرفصل‌های مقاطع سه‌گانه علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران) [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 101-114]
  • سرقت نسخ خطی ماجرای دزدی از کتابخانه سلطنتی کاخ گلستان (تهران، 1325ق.) [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 178-186]
  • سواد اطلاعاتی یادگیری فعال و آموزش کتابخانه‌ای [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 220-228]

ش

  • شبکه دئویی پیش درآمدی بر ویرایش 22 رده‌بندی دیوئی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 154-164]
  • شبکه رزنت مشکلات و نقاط ضعف شبکه رزنت از دیدگاه کاربران دانشگاه شهید باهنر [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 115-122]
  • شبکه‌های اطلاع‌رسانی مشکلات دسترسی به اطلاعات علمی در جهان شبکه‌ها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 115-121]
  • شرح شغل شرح وظایف: ضرورتی برای مدیریت منابع انسانی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 37-43]
  • شرکت ملی نفت مناطق نفت‌خیز جنوب - اهواز رفتار اطلاع‌یابی متخصصان شاغل در ادارات شرکت ملی نفت مناطق نفت‌خیز جنوب - اهواز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 97-108]
  • شکاف دانش پایگاه دانش: تلاش در ایجاد تعامل میان مدیریت دانش و نوآوری [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 24-36]
  • شماره استاندارد بین‌المللی پیایندها (شاپا) شماره استاندارد بین‌المللی پیایندها (شاپا) [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 96-106]

ص

  • صفحات وب ارزیابی کیفی وب‌سایت‌ها: معیارها و ابزارها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 188-193]

ط

  • طرح غدیر رفتار اطلاع‌یابی در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران: تجربه طرح امانت بین کتابخانه‌ای [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 9-16]

ع

ف

  • فشارهای روانی - عصبی تنش در کتابخانه [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 48-53]
  • فناوری اطلاعات آرشیوهای رقومی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 13-24]
  • فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات، تحول نقش‌ها، ضرورت مدیریت دانش [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 44-50]
  • فهرست پیوسته فراهم‌آوری و مدیریت مجلات الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 145-150]
  • فهرست نسخ خطی کتابخانه ملی میزان دسترسی به شناسه‌های اصل اثر در فهرستنویسی آثار وابسته (شروح) معرفی شده در فهرست نسخ خطی کتابخانه ملی ایران (1343-1379) [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 122-128]
  • فهرستنویسی آثار وابسته میزان دسترسی به شناسه‌های اصل اثر در فهرستنویسی آثار وابسته (شروح) معرفی شده در فهرست نسخ خطی کتابخانه ملی ایران (1343-1379) [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 122-128]
  • فهرستنویسی شروح میزان دسترسی به شناسه‌های اصل اثر در فهرستنویسی آثار وابسته (شروح) معرفی شده در فهرست نسخ خطی کتابخانه ملی ایران (1343-1379) [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 122-128]
  • فهرست‌های نسخ خطی نسخه‌های خطی اسلامی در جهان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 136-144]

ق

  • قالب‌بندی مروری بر قالب‌بندی ایکس ام.ال. و کاربرد آن در بازیابی اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 81-87]
  • قوانین دارالفنون [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 81-87]
  • قوانین و مقررات مدیریت منابع انسانی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 161-166]

ک

  • کاخ گلستان ماجرای دزدی از کتابخانه سلطنتی کاخ گلستان (تهران، 1325ق.) [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 178-186]
  • کاربران مشکلات و نقاط ضعف شبکه رزنت از دیدگاه کاربران دانشگاه شهید باهنر [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 115-122]
  • کاربران کتابخانه‌ها مروری بر اضطراب کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 109-114]
  • کارشناسان بررسی نیازهای اطلاعاتی مدیران و کارشناسان سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 148-168]
  • کارکنان رفتار اطلاع‌یابی متخصصان شاغل در ادارات شرکت ملی نفت مناطق نفت‌خیز جنوب - اهواز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 97-108]
  • کتابخانه آموزشگاهی آموزش فرایند پژوهش برای اکتشاف و رشد فردی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 114-122]
  • کتابخانه رقومی چگونه یک کتابدار رقومی تربیت کنیم: بررسی تطبیقی برنامه‌های درسی امریکایی - اروپایی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 123-131]
  • کتابخانه سلطنتی ماجرای دزدی از کتابخانه سلطنتی کاخ گلستان (تهران، 1325ق.) [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 178-186]
  • کتابخانه مجازی کتابخانه مجازی براساس پروتکل "زد 50/39" [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 194-199]
  • کتابخانه ملی ایران نقشه و اطلس در کتابخانه ملی [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 139-147]
  • کتابخانه‌ها حفاظت و نگهداری منابع رقومی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 60-71]
  • کتابخانه‌ها کتابداران و تجارت الکترونیک: وادار کنید تجارت الکترونیک در خدمت شما باشد [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 132-136]
  • کتابخانه‌ها از داده تا دانش و از مدیریت داده تا مدیریت دانش: مروری بر متون [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 13-23]
  • کتابخانه‌ها مبانی و اصول مدیریت امنیت در کتابخانه‌ها [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 51-62]
  • کتابخانه‌ها آموزش بازاریابی و مدیریت کیفیت در دانشکده‌های علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی: امریکای شمالی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 127-136]
  • کتابخانه‌ها مدیریت منابع انسانی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 161-166]
  • کتابخانه‌ها بررسی چگونگی ارائه خدمات فنی قراردادی به کتابخانه‌ها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 45-56]
  • کتابخانه‌ها نسخه‌های خطی اسلامی در جهان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 136-144]
  • کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی شرح وظایف: ضرورتی برای مدیریت منابع انسانی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 37-43]
  • کتابخانه‌های آموزشگاهی بررسی میزان پویایی کتابخانه‌های مدارس دوره راهنمایی و متوسطه اصفهان [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 72-82]
  • کتابخانه‌های آموزشگاهی وضعیت کتابخانه‌های آموزشگاهی (مقطع متوسطه) استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 145-153]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی تنش در کتابخانه [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 48-53]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی مدیریت نشریات ادواری در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 79-98]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی ارزیابی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز براساس استانداردهای مرتبط [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 13-28]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی یادگیری فعال و آموزش کتابخانه‌ای [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 220-228]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی رفتار اطلاع‌یابی در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران: تجربه طرح امانت بین کتابخانه‌ای [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 9-16]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی مروری بر اضطراب کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 109-114]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی میران رضایتمندی دانشجویان از خدمات کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی تبریز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 123-135]
  • کتابخانه‌های عمومی خدمات و منابع برای معلولان در کتابخانه‌های عمومی تهران [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 69-80]
  • کتابخانه‌های ملی نسخه‌های خطی اسلامی در جهان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 136-144]
  • کتابداران تنش در کتابخانه [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 48-53]
  • کتابداران کتابداران و تجارت الکترونیک: وادار کنید تجارت الکترونیک در خدمت شما باشد [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 132-136]
  • کتابداران شرح وظایف: ضرورتی برای مدیریت منابع انسانی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 37-43]
  • کتابداران مدیریت دانش؛ کتابداری نوین؟ از نگهبانان تاریخ تا دروازه‌بانان آینده [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 151-160]
  • کتابداران نقش کتابدار و مرکز رسانه‌های کتابخانه در بهبود یادگیری دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 4-8]
  • کتابداران و اطلاع‌رسانان نقش کتابداران و اطلاع‌رسانان در مدیریت دانش سازمان‌ها (با نگاهی به سرفصل‌های مقاطع سه‌گانه علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران) [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 101-114]
  • کتابدار رقومی چگونه یک کتابدار رقومی تربیت کنیم: بررسی تطبیقی برنامه‌های درسی امریکایی - اروپایی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 123-131]
  • کتابدار مرجع همایش ویدئویی و خدمات مرجع در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 103-113]
  • کتابداری آموزش بازاریابی و مدیریت کیفیت در دانشکده‌های علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی: امریکای شمالی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 127-136]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی مدیریت دانش و چون و چرایی درباره آن [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 63-69]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 88-96]
  • کتابشناسی بررسی مکتب تاریخ‌نگاری جنگ‌های صلیب: کتابشناسی و نقد و بررسی منابع تاریخی جنگ‌های صلیبی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 34-47]
  • کتابشناسی درآمدی بر علم کتابشناسی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 165-177]
  • کتابشناسی ملی بررسی آثار موجود در کتابشناسی ملی ایران درباره زنان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 53-58]
  • کتابشناسی ملی درآمدی بر علم کتابشناسی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 165-177]
  • کتاب‌های داستانی گرایش‌های موضوعی کتاب‌های داستانی کودکان [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 107-114]
  • کتاب‌های کودکان گرایش‌های موضوعی کتاب‌های داستانی کودکان [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 107-114]
  • کلاس درس مجازی همایش ویدئویی و خدمات مرجع در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 103-113]
  • کلیات جامی جایگاه کتاب در مناسبات فرهنگی تیموریان [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 54-59]
  • کهگیلویه و بویراحمد وضعیت کتابخانه‌های آموزشگاهی (مقطع متوسطه) استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 145-153]

گ

  • گرایش موضوعی گرایش‌های موضوعی کتاب‌های داستانی کودکان [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 107-114]
  • گروه ونکوور انطباق چکیده مقاله‌های مجلات دانشگاه‌های علوم پزشکی با دستورالعمل‌های گروه ونکوور و استاندارد ایزو 214 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 42-52]

ل

  • لسان‌الدوله ماجرای دزدی از کتابخانه سلطنتی کاخ گلستان (تهران، 1325ق.) [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 178-186]

م

  • مجلات الکترونیکی فراهم‌آوری و مدیریت مجلات الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 145-150]
  • مجلات علمی - پژوهشی انطباق چکیده مقاله‌های مجلات دانشگاه‌های علوم پزشکی با دستورالعمل‌های گروه ونکوور و استاندارد ایزو 214 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 42-52]
  • مجموعه ارزیابی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز براساس استانداردهای مرتبط [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 13-28]
  • مجموعه‌سازی ارزیابی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز براساس استانداردهای مرتبط [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 13-28]
  • مجموعه‌سازی نقشه و اطلس در کتابخانه ملی [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 139-147]
  • مجموعه‌سازی الکترونیکی مدیریت مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 70-78]
  • مجموعه کتابخانه مبانی و اصول مدیریت امنیت در کتابخانه‌ها [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 51-62]
  • محیط کتابخانه تنش در کتابخانه [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 48-53]
  • مدارس راهنمایی بررسی میزان پویایی کتابخانه‌های مدارس دوره راهنمایی و متوسطه اصفهان [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 72-82]
  • مدارس کتابداری چگونه یک کتابدار رقومی تربیت کنیم: بررسی تطبیقی برنامه‌های درسی امریکایی - اروپایی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 123-131]
  • مدارس متوسطه بررسی میزان پویایی کتابخانه‌های مدارس دوره راهنمایی و متوسطه اصفهان [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 72-82]
  • مدل‌های خواندن مدل‌های خواندن [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 200-219]
  • مدیران بررسی نیازهای اطلاعاتی مدیران و کارشناسان سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 148-168]
  • مدیران کتابخانه‌های دانشگاهی ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و احساس استقلال و موفقیت مدیران زن و مرد در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 115-126]
  • مدیریت مبانی و اصول مدیریت امنیت در کتابخانه‌ها [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 51-62]
  • مدیریت مدیریت مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 70-78]
  • مدیریت مدیریت نشریات ادواری در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 79-98]
  • مدیریت آموزش بازاریابی و مدیریت کیفیت در دانشکده‌های علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی: امریکای شمالی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 127-136]
  • مدیریت اطلاعات مدیریت دانش و چون و چرایی درباره آن [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 63-69]
  • مدیریت دانش از داده تا دانش و از مدیریت داده تا مدیریت دانش: مروری بر متون [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 13-23]
  • مدیریت دانش پایگاه دانش: تلاش در ایجاد تعامل میان مدیریت دانش و نوآوری [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 24-36]
  • مدیریت دانش فناوری اطلاعات، تحول نقش‌ها، ضرورت مدیریت دانش [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 44-50]
  • مدیریت دانش مدیریت دانش و چون و چرایی درباره آن [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 63-69]
  • مدیریت دانش نقش کتابداران و اطلاع‌رسانان در مدیریت دانش سازمان‌ها (با نگاهی به سرفصل‌های مقاطع سه‌گانه علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران) [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 101-114]
  • مدیریت دانش الگوهای داده‌ای برای ابزارهای سازماندهی دانش: تحولات و چشم‌اندازها [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 137-144]
  • مدیریت دانش مدیریت دانش؛ کتابداری نوین؟ از نگهبانان تاریخ تا دروازه‌بانان آینده [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 151-160]
  • مدیریت سازمان فناوری اطلاعات، تحول نقش‌ها، ضرورت مدیریت دانش [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 44-50]
  • مدیریت منابع انسانی شرح وظایف: ضرورتی برای مدیریت منابع انسانی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 37-43]
  • مدیریت نیروی انسانی مدیریت منابع انسانی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 161-166]
  • مرکز رسانه‌ای کتابخانه نقش کتابدار و مرکز رسانه‌های کتابخانه در بهبود یادگیری دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 4-8]
  • مشاور اطلاعاتی تأثیر همکاری مشاور اطلاعاتی بر چگونگی اجرای پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد پرستاری [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 59-68]
  • معلمان دارالفنون [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 81-87]
  • معلولان خدمات و منابع برای معلولان در کتابخانه‌های عمومی تهران [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 69-80]
  • معیارهای ارزیابی ارزیابی کیفی وب‌سایت‌ها: معیارها و ابزارها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 188-193]
  • مقاله‌ها انطباق چکیده مقاله‌های مجلات دانشگاه‌های علوم پزشکی با دستورالعمل‌های گروه ونکوور و استاندارد ایزو 214 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 42-52]
  • مقررات کتابخانه میران رضایتمندی دانشجویان از خدمات کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی تبریز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 123-135]
  • مقطع متوسطه وضعیت کتابخانه‌های آموزشگاهی (مقطع متوسطه) استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 145-153]
  • منابع خدمات و منابع برای معلولان در کتابخانه‌های عمومی تهران [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 69-80]
  • منابع الکترونیکی مدیریت مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 70-78]
  • منابع الکترونیکی فراهم‌آوری و مدیریت مجلات الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 145-150]
  • منابع الکترونیکی ایکس.ام.ال. چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه دارد؟ [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 37-44]
  • منابع رقومی حفاظت و نگهداری منابع رقومی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 60-71]
  • منابع شنیداری وضعیت سازماندهی منابع شنیداری موسیقی در آرشیوهای موسیقی تهران [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 169-187]
  • منابع موسیقی وضعیت سازماندهی منابع شنیداری موسیقی در آرشیوهای موسیقی تهران [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 169-187]
  • منابع هنری بررسی کتاب‌های فارسی هنرهای تجسمی از 1355 تا 1381 [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 57-71]
  • مواد آرشیوی آرشیوهای رقومی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 13-24]
  • مواد دیداری - شنیداری مراقبت، حفظ و نگهداری نوارهای صوتی مغناطیسی تصاویر متحرک و تلویزیون: استاندارد منتشر شده از سوی سازمان جهانی استاندارد ، ایزو 12606 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 187-196]
  • موتور جستجو مروری بر قالب‌بندی ایکس ام.ال. و کاربرد آن در بازیابی اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 81-87]
  • موفقیت ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و احساس استقلال و موفقیت مدیران زن و مرد در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 115-126]

ن

  • نابینایان خدمات و منابع برای معلولان در کتابخانه‌های عمومی تهران [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 69-80]
  • ناشر بررسی کتاب‌های فارسی هنرهای تجسمی از 1355 تا 1381 [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 57-71]
  • نسخه‌های خطی اسلامی نسخه‌های خطی اسلامی در جهان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 136-144]
  • نشریات وب‌سنجی و ارتباط علمی: بررسی مروری [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 7-16]
  • نشریات دارالفنون [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 81-87]
  • نشریات ادواری مدیریت نشریات ادواری در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 79-98]
  • نشریات ادواری پزشکی انطباق چکیده مقاله‌های مجلات دانشگاه‌های علوم پزشکی با دستورالعمل‌های گروه ونکوور و استاندارد ایزو 214 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 42-52]
  • نقد و بررسی میزان دسترسی به شناسه‌های اصل اثر در فهرستنویسی آثار وابسته (شروح) معرفی شده در فهرست نسخ خطی کتابخانه ملی ایران (1343-1379) [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 122-128]
  • نقشه نقشه و اطلس در کتابخانه ملی [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 139-147]
  • نوارهای صوتی مغناطیسی مراقبت، حفظ و نگهداری نوارهای صوتی مغناطیسی تصاویر متحرک و تلویزیون: استاندارد منتشر شده از سوی سازمان جهانی استاندارد ، ایزو 12606 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 187-196]
  • نیاز اطلاعاتی نیازهای اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 88-102]
  • نیازهای اطلاعاتی بررسی نیازهای اطلاعاتی مدیران و کارشناسان سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 148-168]

و

  • وب الگوهای داده‌ای برای ابزارهای سازماندهی دانش: تحولات و چشم‌اندازها [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 137-144]
  • وب فراهم‌آوری و مدیریت مجلات الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 145-150]
  • وب‌سایت‌ها وب‌سنجی و ارتباط علمی: بررسی مروری [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 7-16]
  • وب‌سنجی وب‌سنجی و ارتباط علمی: بررسی مروری [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 7-16]
  • ویرایش 22 رده‌بندی دیوئی پیش درآمدی بر ویرایش 22 رده‌بندی دیوئی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 154-164]
  • ویژگی‌های جمعیت‌شناختی ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و احساس استقلال و موفقیت مدیران زن و مرد در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 115-126]

ه

  • هزینه اطلاعات مشکلات دسترسی به اطلاعات علمی در جهان شبکه‌ها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 115-121]
  • همایش ویدئویی همایش ویدئویی و خدمات مرجع در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 103-113]
  • هنرهای تجسمی بررسی کتاب‌های فارسی هنرهای تجسمی از 1355 تا 1381 [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 57-71]
  • هویت فرهنگی اطلاع‌رسانی و تأثیر آن بر هویت فرهنگی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 25-33]

ی

  • یادگیری آموزش فرایند پژوهش برای اکتشاف و رشد فردی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 114-122]
  • یادگیری نقش کتابدار و مرکز رسانه‌های کتابخانه در بهبود یادگیری دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 4-8]
  • یادگیری فعال یادگیری فعال و آموزش کتابخانه‌ای [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 220-228]
login