آثاربررسی مکتب تاریخنگاری جنگهای صلیب: کتابشناسی و نقد و بررسی منابع تاریخی جنگهای صلیبی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 34-47]
آثار تألیفیبررسی کتابهای فارسی هنرهای تجسمی از 1355 تا 1381 [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 57-71]
آثار هنریبررسی کتابهای فارسی هنرهای تجسمی از 1355 تا 1381 [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 57-71]
آثار وابستهمیزان دسترسی به شناسههای اصل اثر در فهرستنویسی آثار وابسته (شروح) معرفی شده در فهرست نسخ خطی کتابخانه ملی ایران (1343-1379) [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 122-128]
آرشیوهای شنیداریوضعیت سازماندهی منابع شنیداری موسیقی در آرشیوهای موسیقی تهران [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 169-187]
آرشیوهای موسیقیوضعیت سازماندهی منابع شنیداری موسیقی در آرشیوهای موسیقی تهران [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 169-187]
آزادی علمیمشکلات دسترسی به اطلاعات علمی در جهان شبکهها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 115-121]
آزمون کارشناسی ارشدآسیبشناسی سؤالات آزمون کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی و عدم تطابق آن با واحدهای درسی دوره کارشناسی این رشته [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 13-24]
آسیبپذیری راهبردیپایگاه دانش: تلاش در ایجاد تعامل میان مدیریت دانش و نوآوری [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 24-36]
آسیبشناسی جامعهاطلاعرسانی و تأثیر آن بر هویت فرهنگی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 25-33]
آق قویونلوجایگاه کتاب در مناسبات فرهنگی تیموریان [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 54-59]
آموزشمدیریت منابع انسانی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 161-166]
آموزش کتابخانهاییادگیری فعال و آموزش کتابخانهای [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 220-228]
آموزش کتابداریچگونه یک کتابدار رقومی تربیت کنیم: بررسی تطبیقی برنامههای درسی امریکایی - اروپایی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 123-131]
آموزش کتابداریآموزشهای کتابداری و اطلاعرسانی در ایران: گذشته، حال، آینده [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 25-41]
ا
ابزارهای سازماندهی دانشالگوهای دادهای برای ابزارهای سازماندهی دانش: تحولات و چشماندازها [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 137-144]
استاندارد ایزو 12606مراقبت، حفظ و نگهداری نوارهای صوتی مغناطیسی تصاویر متحرک و تلویزیون: استاندارد منتشر شده از سوی سازمان جهانی استاندارد ، ایزو 12606 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 187-196]
استاندارد ایزو 214انطباق چکیده مقالههای مجلات دانشگاههای علوم پزشکی با دستورالعملهای گروه ونکوور و استاندارد ایزو 214 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 42-52]
استاندارد کتابخانههای دانشگاهی ایرانارزیابی مجموعه کتابخانههای دانشگاه شهید چمران اهواز براساس استانداردهای مرتبط [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 13-28]
استانداردهامدیریت نشریات ادواری در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 79-98]
استخداممدیریت منابع انسانی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 161-166]
استفاده از قضاوت شخصیویژگیهای جمعیتشناختی و احساس استقلال و موفقیت مدیران زن و مرد در کتابخانههای مرکزی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 115-126]
استفاده از کتابخانهمروری بر اضطراب کتابخانهای در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 109-114]
استقلالویژگیهای جمعیتشناختی و احساس استقلال و موفقیت مدیران زن و مرد در کتابخانههای مرکزی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 115-126]
ا.سی.آر.الارزیابی مجموعه کتابخانههای دانشگاه شهید چمران اهواز براساس استانداردهای مرتبط [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 13-28]
اصفهانبررسی میزان پویایی کتابخانههای مدارس دوره راهنمایی و متوسطه اصفهان [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 72-82]
اضطراب کتابخانهایمروری بر اضطراب کتابخانهای در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 109-114]
اطلاعاتاز داده تا دانش و از مدیریت داده تا مدیریت دانش: مروری بر متون [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 13-23]
اطلاعاتآموزش بازاریابی و مدیریت کیفیت در دانشکدههای علوم کتابداری و اطلاعرسانی: امریکای شمالی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 127-136]
اطلاعرسانیاطلاعرسانی و تأثیر آن بر هویت فرهنگی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 25-33]
بازاریابیآموزش بازاریابی و مدیریت کیفیت در دانشکدههای علوم کتابداری و اطلاعرسانی: امریکای شمالی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 127-136]
بازیابی اطلاعاتمروری بر قالببندی ایکس ام.ال. و کاربرد آن در بازیابی اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 81-87]
بایگانیمراقبت، حفظ و نگهداری نوارهای صوتی مغناطیسی تصاویر متحرک و تلویزیون: استاندارد منتشر شده از سوی سازمان جهانی استاندارد ، ایزو 12606 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 187-196]
بحران هویتاطلاعرسانی و تأثیر آن بر هویت فرهنگی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 25-33]
بخش نشریات ادواریمدیریت نشریات ادواری در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 79-98]
بررسی وضعیتمدیریت نشریات ادواری در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 79-98]
بررسی وضعیتبررسی میزان پویایی کتابخانههای مدارس دوره راهنمایی و متوسطه اصفهان [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 72-82]
تهرانخدمات و منابع برای معلولان در کتابخانههای عمومی تهران [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 69-80]
تهرانرفتار اطلاعیابی دانشجویان کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 88-96]
تیموریانجایگاه کتاب در مناسبات فرهنگی تیموریان [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 54-59]
ث
ثبات شیمیاییمراقبت، حفظ و نگهداری نوارهای صوتی مغناطیسی تصاویر متحرک و تلویزیون: استاندارد منتشر شده از سوی سازمان جهانی استاندارد ، ایزو 12606 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 187-196]
ج
جامعه اطلاعاتیمشکلات دسترسی به اطلاعات علمی در جهان شبکهها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 115-121]
جریان بینالمللی اطلاعاتجریان جهانی اطلاعات و چشمانداز ملی ما [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 83-95]
جریان ملی اطلاعاتجریان جهانی اطلاعات و چشمانداز ملی ما [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 83-95]
چکیدههاانطباق چکیده مقالههای مجلات دانشگاههای علوم پزشکی با دستورالعملهای گروه ونکوور و استاندارد ایزو 214 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 42-52]
ح
حجم کارویژگیهای جمعیتشناختی و احساس استقلال و موفقیت مدیران زن و مرد در کتابخانههای مرکزی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 115-126]
حرفه اطلاعرسانیمدیریت دانش؛ کتابداری نوین؟ از نگهبانان تاریخ تا دروازهبانان آینده [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 151-160]
حفاظتمبانی و اصول مدیریت امنیت در کتابخانهها [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 51-62]
حفاظتمراقبت، حفظ و نگهداری نوارهای صوتی مغناطیسی تصاویر متحرک و تلویزیون: استاندارد منتشر شده از سوی سازمان جهانی استاندارد ، ایزو 12606 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 187-196]
حفاظت منابع الکترونیکیمدیریت مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 70-78]
حفاظت و نگهداریحفاظت و نگهداری منابع رقومی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 60-71]
خ
خدماتنقشه و اطلس در کتابخانه ملی [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 139-147]
خدماتخدمات و منابع برای معلولان در کتابخانههای عمومی تهران [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 69-80]
خدمات تحویل مدرکخدمات تحویل مدرک: مفهومی ناآشنا در کتابداری ایران [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 72-80]
خدمات رایانهایمیران رضایتمندی دانشجویان از خدمات کتابخانههای دانشگاههای دولتی تبریز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 123-135]
خدمات عمومیمیران رضایتمندی دانشجویان از خدمات کتابخانههای دانشگاههای دولتی تبریز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 123-135]
خدمات فنیبررسی چگونگی ارائه خدمات فنی قراردادی به کتابخانهها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 45-56]
خدمات قراردادیبررسی چگونگی ارائه خدمات فنی قراردادی به کتابخانهها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 45-56]
خدمات کتابخانهمیزان رضایتمندی استفادهکنندگان از خدمات کتابخانه پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 129-138]
خدمات مرجعهمایش ویدئویی و خدمات مرجع در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 103-113]
دانش صریحپایگاه دانش: تلاش در ایجاد تعامل میان مدیریت دانش و نوآوری [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 24-36]
دانش ضمنیپایگاه دانش: تلاش در ایجاد تعامل میان مدیریت دانش و نوآوری [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 24-36]
دانشگاه شهید باهنر کرمانمشکلات و نقاط ضعف شبکه رزنت از دیدگاه کاربران دانشگاه شهید باهنر [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 115-122]
دانشگاه شهید چمران اهوازارزیابی مجموعه کتابخانههای دانشگاه شهید چمران اهواز براساس استانداردهای مرتبط [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 13-28]
دانشگاه شیرازنیازهای اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 88-102]
دانشگاههاوبسنجی و ارتباط علمی: بررسی مروری [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 7-16]
دانشگاههای دولتیرفتار اطلاعیابی دانشجویان کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 88-96]
دروس تخصصی دوره کارشناسی کتابداریآسیبشناسی سؤالات آزمون کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی و عدم تطابق آن با واحدهای درسی دوره کارشناسی این رشته [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 13-24]
دسترسی به اطلاعاتمشکلات دسترسی به اطلاعات علمی در جهان شبکهها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 115-121]
دسترسی به اطلاعاتمشکلات و نقاط ضعف شبکه رزنت از دیدگاه کاربران دانشگاه شهید باهنر [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 115-122]
دستیابیالکترونیکی کردن پایاننامهها: راهی برای دستیابی بهتر [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 29-36]
دستیابیایکس.ام.ال. چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه دارد؟ [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 37-44]
دمامراقبت، حفظ و نگهداری نوارهای صوتی مغناطیسی تصاویر متحرک و تلویزیون: استاندارد منتشر شده از سوی سازمان جهانی استاندارد ، ایزو 12606 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 187-196]
دیدگاهها و راهکارهاجریان جهانی اطلاعات و چشمانداز ملی ما [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 83-95]
رشته کتابداری و اطلاعرسانیآسیبشناسی سؤالات آزمون کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی و عدم تطابق آن با واحدهای درسی دوره کارشناسی این رشته [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 13-24]
رضایتمندیمیزان رضایتمندی استفادهکنندگان از خدمات کتابخانه پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 129-138]
رضایتمندیمیران رضایتمندی دانشجویان از خدمات کتابخانههای دانشگاههای دولتی تبریز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 123-135]
رطوبتمراقبت، حفظ و نگهداری نوارهای صوتی مغناطیسی تصاویر متحرک و تلویزیون: استاندارد منتشر شده از سوی سازمان جهانی استاندارد ، ایزو 12606 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 187-196]
رقومی کردنحفاظت و نگهداری منابع رقومی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 60-71]
روابط فرهنگیجایگاه کتاب در مناسبات فرهنگی تیموریان [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 54-59]
ز
زبانبررسی آثار موجود در کتابشناسی ملی ایران درباره زنان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 53-58]
زبان نشانهگذاری متنایکس.ام.ال. چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه دارد؟ [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 37-44]
زمینهیابینقش کتابداران و اطلاعرسانان در مدیریت دانش سازمانها (با نگاهی به سرفصلهای مقاطع سهگانه علوم کتابداری و اطلاعرسانی ایران) [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 101-114]
زنانویژگیهای جمعیتشناختی و احساس استقلال و موفقیت مدیران زن و مرد در کتابخانههای مرکزی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 115-126]
زنانبررسی آثار موجود در کتابشناسی ملی ایران درباره زنان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 53-58]
س
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشیبررسی نیازهای اطلاعاتی مدیران و کارشناسان سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 148-168]
سازماندهینقشه و اطلس در کتابخانه ملی [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 139-147]
سازماندهیوضعیت سازماندهی منابع شنیداری موسیقی در آرشیوهای موسیقی تهران [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 169-187]
سازماندهی دانشالگوهای دادهای برای ابزارهای سازماندهی دانش: تحولات و چشماندازها [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 137-144]
سرفصلهای دروسنقش کتابداران و اطلاعرسانان در مدیریت دانش سازمانها (با نگاهی به سرفصلهای مقاطع سهگانه علوم کتابداری و اطلاعرسانی ایران) [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 101-114]
سواد اطلاعاتییادگیری فعال و آموزش کتابخانهای [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 220-228]
ش
شبکه دئوییپیش درآمدی بر ویرایش 22 ردهبندی دیوئی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 154-164]
شبکه رزنتمشکلات و نقاط ضعف شبکه رزنت از دیدگاه کاربران دانشگاه شهید باهنر [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 115-122]
شبکههای اطلاعرسانیمشکلات دسترسی به اطلاعات علمی در جهان شبکهها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 115-121]
شرح شغلشرح وظایف: ضرورتی برای مدیریت منابع انسانی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 37-43]
شرکت ملی نفت مناطق نفتخیز جنوب - اهوازرفتار اطلاعیابی متخصصان شاغل در ادارات شرکت ملی نفت مناطق نفتخیز جنوب - اهواز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 97-108]
شکاف دانشپایگاه دانش: تلاش در ایجاد تعامل میان مدیریت دانش و نوآوری [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 24-36]
فهرست نسخ خطی کتابخانه ملیمیزان دسترسی به شناسههای اصل اثر در فهرستنویسی آثار وابسته (شروح) معرفی شده در فهرست نسخ خطی کتابخانه ملی ایران (1343-1379) [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 122-128]
فهرستنویسی آثار وابستهمیزان دسترسی به شناسههای اصل اثر در فهرستنویسی آثار وابسته (شروح) معرفی شده در فهرست نسخ خطی کتابخانه ملی ایران (1343-1379) [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 122-128]
فهرستنویسی شروحمیزان دسترسی به شناسههای اصل اثر در فهرستنویسی آثار وابسته (شروح) معرفی شده در فهرست نسخ خطی کتابخانه ملی ایران (1343-1379) [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 122-128]
فهرستهای نسخ خطینسخههای خطی اسلامی در جهان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 136-144]
ق
قالببندیمروری بر قالببندی ایکس ام.ال. و کاربرد آن در بازیابی اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 81-87]
کتابخانههای دانشگاهیمدیریت نشریات ادواری در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 79-98]
کتابخانههای دانشگاهیارزیابی مجموعه کتابخانههای دانشگاه شهید چمران اهواز براساس استانداردهای مرتبط [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 13-28]
کتابخانههای دانشگاهییادگیری فعال و آموزش کتابخانهای [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 220-228]
کتابخانههای دانشگاهیرفتار اطلاعیابی در کتابخانههای دانشگاهی ایران: تجربه طرح امانت بین کتابخانهای [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 9-16]
کتابخانههای دانشگاهیمروری بر اضطراب کتابخانهای در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 109-114]
کتابخانههای دانشگاهیمیران رضایتمندی دانشجویان از خدمات کتابخانههای دانشگاههای دولتی تبریز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 123-135]
کتابخانههای عمومیخدمات و منابع برای معلولان در کتابخانههای عمومی تهران [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 69-80]
کتابخانههای ملینسخههای خطی اسلامی در جهان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 136-144]
کتابدارانتنش در کتابخانه [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 48-53]
کتابدارانکتابداران و تجارت الکترونیک: وادار کنید تجارت الکترونیک در خدمت شما باشد [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 132-136]
کتابدارانشرح وظایف: ضرورتی برای مدیریت منابع انسانی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 37-43]
کتابدارانمدیریت دانش؛ کتابداری نوین؟ از نگهبانان تاریخ تا دروازهبانان آینده [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 151-160]
کتابداراننقش کتابدار و مرکز رسانههای کتابخانه در بهبود یادگیری دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 4-8]
کتابداران و اطلاعرساناننقش کتابداران و اطلاعرسانان در مدیریت دانش سازمانها (با نگاهی به سرفصلهای مقاطع سهگانه علوم کتابداری و اطلاعرسانی ایران) [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 101-114]
مجلات علمی - پژوهشیانطباق چکیده مقالههای مجلات دانشگاههای علوم پزشکی با دستورالعملهای گروه ونکوور و استاندارد ایزو 214 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 42-52]
مجموعهارزیابی مجموعه کتابخانههای دانشگاه شهید چمران اهواز براساس استانداردهای مرتبط [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 13-28]
مجموعهسازیارزیابی مجموعه کتابخانههای دانشگاه شهید چمران اهواز براساس استانداردهای مرتبط [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 13-28]
مجموعهسازینقشه و اطلس در کتابخانه ملی [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 139-147]
مجموعهسازی الکترونیکیمدیریت مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 70-78]
مجموعه کتابخانهمبانی و اصول مدیریت امنیت در کتابخانهها [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 51-62]
مدیرانبررسی نیازهای اطلاعاتی مدیران و کارشناسان سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 148-168]
مدیران کتابخانههای دانشگاهیویژگیهای جمعیتشناختی و احساس استقلال و موفقیت مدیران زن و مرد در کتابخانههای مرکزی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 115-126]
مدیریتمبانی و اصول مدیریت امنیت در کتابخانهها [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 51-62]
مدیریتمدیریت مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 70-78]
مدیریتمدیریت نشریات ادواری در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 79-98]
مدیریتآموزش بازاریابی و مدیریت کیفیت در دانشکدههای علوم کتابداری و اطلاعرسانی: امریکای شمالی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 127-136]
مدیریت اطلاعاتمدیریت دانش و چون و چرایی درباره آن [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 63-69]
مدیریت دانشاز داده تا دانش و از مدیریت داده تا مدیریت دانش: مروری بر متون [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 13-23]
مدیریت دانشپایگاه دانش: تلاش در ایجاد تعامل میان مدیریت دانش و نوآوری [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 24-36]
مقالههاانطباق چکیده مقالههای مجلات دانشگاههای علوم پزشکی با دستورالعملهای گروه ونکوور و استاندارد ایزو 214 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 42-52]
مقررات کتابخانهمیران رضایتمندی دانشجویان از خدمات کتابخانههای دانشگاههای دولتی تبریز [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 123-135]
مقطع متوسطهوضعیت کتابخانههای آموزشگاهی (مقطع متوسطه) استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 145-153]
منابعخدمات و منابع برای معلولان در کتابخانههای عمومی تهران [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 69-80]
منابع الکترونیکیمدیریت مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 70-78]
منابع الکترونیکیفراهمآوری و مدیریت مجلات الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 145-150]
منابع الکترونیکیایکس.ام.ال. چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه دارد؟ [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 37-44]
منابع رقومیحفاظت و نگهداری منابع رقومی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 60-71]
منابع شنیداریوضعیت سازماندهی منابع شنیداری موسیقی در آرشیوهای موسیقی تهران [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 169-187]
منابع موسیقیوضعیت سازماندهی منابع شنیداری موسیقی در آرشیوهای موسیقی تهران [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 169-187]
منابع هنریبررسی کتابهای فارسی هنرهای تجسمی از 1355 تا 1381 [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 57-71]
مواد آرشیویآرشیوهای رقومی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 13-24]
مواد دیداری - شنیداریمراقبت، حفظ و نگهداری نوارهای صوتی مغناطیسی تصاویر متحرک و تلویزیون: استاندارد منتشر شده از سوی سازمان جهانی استاندارد ، ایزو 12606 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 187-196]
موتور جستجومروری بر قالببندی ایکس ام.ال. و کاربرد آن در بازیابی اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 81-87]
موفقیتویژگیهای جمعیتشناختی و احساس استقلال و موفقیت مدیران زن و مرد در کتابخانههای مرکزی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 115-126]
ن
نابینایانخدمات و منابع برای معلولان در کتابخانههای عمومی تهران [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 69-80]
ناشربررسی کتابهای فارسی هنرهای تجسمی از 1355 تا 1381 [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 57-71]
نسخههای خطی اسلامینسخههای خطی اسلامی در جهان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 136-144]
نشریاتوبسنجی و ارتباط علمی: بررسی مروری [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 7-16]
نشریات ادواریمدیریت نشریات ادواری در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 79-98]
نشریات ادواری پزشکیانطباق چکیده مقالههای مجلات دانشگاههای علوم پزشکی با دستورالعملهای گروه ونکوور و استاندارد ایزو 214 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 42-52]
نقد و بررسیمیزان دسترسی به شناسههای اصل اثر در فهرستنویسی آثار وابسته (شروح) معرفی شده در فهرست نسخ خطی کتابخانه ملی ایران (1343-1379) [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 122-128]
نقشهنقشه و اطلس در کتابخانه ملی [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 139-147]
نوارهای صوتی مغناطیسیمراقبت، حفظ و نگهداری نوارهای صوتی مغناطیسی تصاویر متحرک و تلویزیون: استاندارد منتشر شده از سوی سازمان جهانی استاندارد ، ایزو 12606 [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 187-196]
نیاز اطلاعاتینیازهای اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 88-102]
نیازهای اطلاعاتیبررسی نیازهای اطلاعاتی مدیران و کارشناسان سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 148-168]
و
وبالگوهای دادهای برای ابزارهای سازماندهی دانش: تحولات و چشماندازها [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 137-144]
ویژگیهای جمعیتشناختیویژگیهای جمعیتشناختی و احساس استقلال و موفقیت مدیران زن و مرد در کتابخانههای مرکزی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1383، صفحه 115-126]
ه
هزینه اطلاعاتمشکلات دسترسی به اطلاعات علمی در جهان شبکهها [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 115-121]
همایش ویدئوییهمایش ویدئویی و خدمات مرجع در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 103-113]
هنرهای تجسمیبررسی کتابهای فارسی هنرهای تجسمی از 1355 تا 1381 [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 57-71]
هویت فرهنگیاطلاعرسانی و تأثیر آن بر هویت فرهنگی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 25-33]
ی
یادگیریآموزش فرایند پژوهش برای اکتشاف و رشد فردی [دوره 15، شماره 4، 1383، صفحه 114-122]
یادگیرینقش کتابدار و مرکز رسانههای کتابخانه در بهبود یادگیری دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1383، صفحه 4-8]
یادگیری فعالیادگیری فعال و آموزش کتابخانهای [دوره 15، شماره 2، 1383، صفحه 220-228]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد