سبحانی، یزدان؛ هنری، حبیب؛ شهلایی، جواد؛ و احمدی، علیرضا (1392). رابطة فناوری اطلاعات و مدیریت دانش در فدراسیون های ورزشی. نشریه مدیریت ورزشی، 5 (2)، 55-73.
سهیلی، فرامرز؛ عصاره، فریده (1391). مفاهیم مرکزیت و تراکم در شبکههای علمی و اجتماعی. فصلنامه کتاب، 24 (3)، 92-108.
شکفته، مریم؛ نجلا حریری (1392). ترسیم و تحلیل نقشه علمی پزشکی ایران با استفاده از روش هماستنادی موضوعی و معیارهای تحلیل شبکه اجتماعی. مدیریت سلامت، 16(51)، 59-43.
عرفانمنش، محمدامین؛ بصیریانجهرمی، رضا (1392). شبکه همتالیفی مقالات منتشر شده در فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات با استفاده از شاخصهای تحلیل شبکههای اجتماعی. مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 24 (2)، 76-96.
محمدیکنگرانی، حنانه؛ شامخی، تقی؛ و حسینزاده، مهناز (1390). بررسی و تحلیل شبکه روابط رسمی و غیر رسمی میان سازمانی با استفاده از رویکرد تحلیل شبکهای(مطالعهی موردی: استان کهگیلویه و بویر احمد). فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت دولتی، 3 (6)، 149-312.
ناصریجزه، محمود؛ طباطباییان، سیدحبیباله؛ و فاتحراد، مهدی (1391). ترسیم نقشه دانش مدیریت فناوری در ایران باهدف کمک به سیاستگذاری دانش در این حوزه. سیاست علم و فناوری، 5 (1)، 45-72.
Abbasi, A., Hossain, L., & Leydesdorff, L. (2012). Betweenness centrality as a driver of preferential attachment in the evolution of research collaboration networks. Journal of Informetrics, 6 (3), 403-412.
Chaudhry, A. S., & Higgins, S. (2003). On the need for a ultidisciplinary approach to education for knowledge management. Library Review, 52 (2), 65-69.
Chen, Hsueh-hua, Chiu, Tzu-heng, & Fan, Jung-Wei. (2002). Educating knowledge management professionals in the era of knowledge economy. Journal of Information & Knowledge Management, 1 (02), 91-98.
Chen, C. (2006). CiteSpace II: Detecting and visualizing emerging trends and transient patterns in scientific literature. Journal of the American Society for Information Science and Technology, 57 (3), 359-377
Chen, C. (2008). Holistic sense-making: conflicting opinions, creative ideas, and collective intelligence. Library Hi Tech, 25 (3), 311-327.
Chen, C., Ibekwe‐SanJuan, F., & Hou, J. (2010). The structure and dynamics of cocitation clusters: A multiple‐perspective cocitation analysis. Journal of the American Society for Information Science and Technology, 61 (7), 1386-1409.
Dalkir, K. (2011). Knowledge management in theory and practice. United States: MIT Press.
Davenport, TH., De Long, DW., & Beers, MC. (1998). Successful Knowledge Management Projects
Sloan Management Review, 39 (2), 43-58
Hatala, J. P. (2006). Social network analysis in human resource development: A new methodology. Human Resource Development Review, 5 (1), 45-71.
Hawamdeh, S. (2003). Knowledge management: cultivating knowledge professionals. Oxford: Chandos Publishing.
He, Q. (1999). Knowledge discovery through co-word analysis. Library trends, 48 (1), 133-159.
Holsapple, C.W., & Joshi, K.D. (2004). A Formal knowledge management ontology: conduct, activities, resources, and influences. Journal of the American Society for Information Science and Technology, 55 (7),593–612.
Koenig, M. (Ed.). (2005). KM moves beyond the organization: the opportunity for librarians. Information Services and Use, 25 (2), 87-93.
Lee, P. C., & H. N. Su. (2011). Quantitative mapping of scientific research-the case of electrical conducting polymer nanocomposite. Technological Forecasting and Social hange, 78 (1), 132-151.
Leonard-Barton, D. (1995). Wellsprings of knowledge: building and sustaining the sources of innovation. Boston, MA: Harvard Business School Press.
Moshari, J.(2013). Knowledge management issues in malaysian organizations: the perceptions of leaders. Journal of Knowledge Management, Economics and Information Technology, 3 (5), 15-27.
Muñoz-Leiva, F., Viedma-del-Jesús, M. I., Sánchez-Fernández, J., & López-Herrera, A. G. (2012). An application of co-word analysis and bibliometric maps for detecting the most highlighting themes in the consumer behaviour research from a longitudinal perspective. Quality & Quantity, 46 (4), 1077-1095.
Nonaka, I,. & Takeuchi, H. (1995). The Knowledge-creating company. New York, NY: Oxford University Press.
Pluzhenskaya, M. (2008). LIS and other knowledgedomains: interdisciplinarity of LIS scholars’ publica- tions (pilot study). Paper presented at the In 36th Annual Conference of the Canadian Association for Information Science (CAIS), University of British Columbia, Vancouver.
Racherla, P., & Hu, C. (2010). A Social network perspective of tourism research collaborations. Annals of Tourism Research, 37 (4), 1012-1034.
Rezazadeh Mehrizi, M. H., & Bontis, M. (2009). A cluster analysis of the KM field. Management Decision, 47 (5),792-805.
Sutton, MJD. (2007). Examination of the historical sensemaking processes representing thedevelopment of knowledge management programs in universities: Casestudies associated with an emergent discipline.Unpublished master’s thesis, McGill University, Montréal, Québec.
Send comment about this article