احمدی، مهدی (1398). ارائۀ راهکاری بهمنظور تحلیل تعامل مشتریان در رسانههای اجتماعی در حوزه بازاریابی محتوا. پایاننامۀ کارشناسی ارشد، مؤسسۀ آموزش عالی روزبهان، ساری.
پولیزی، جو (2014). بازاریابی پرمحتوا، ترجمه: سجاد بهجتی(1400). تهران: انتشارات آریاناقلم.
التماسی، مهشید (1396). مدل مفهومی بازار کارای پایگاههای اطلاعاتی. پژوهشنامۀ پردازش و مدیریت اطلاعات، 32 (4)، 949 – 966. DOI: 10.35050/JIPM010.2017.020
رستمی، مریم، حیدریه، سید عبدالله و امین بیدختی، علیاکبر (1401). ارائۀ الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرفکننده. پژوهشهای مدیریت در ایران، 26 (1)، 112-137. 20.1001.1.2322200.1401.26.1.5.2
رضوانی، مهران، میرطاهری، فاطمه و رضایی، مرضیه (1398). تأثیر بهکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وبسایت در کسبوکارهای نوظهور اینترنتی. دوفصلنامۀ مطالعات مصرفکننده، 6 (1)، 21-39. 10.34785/J018.2019.230
سقاءابوالفضلی، الهامسادات (1396). اجرای استراتژیها و برنامههای بازاریابی با استفاده از بازاریابی محتوایی. پایاننامۀ کارشناسی ارشد، پردیس فارابی دانشگاه تهران، قم.
سلطانینوید، محمدرضا (1395). شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای آمادگی بهکارگیری بازاریابی محتوا در شرکتهای ایرانی، پایاننامۀ کارشناسی ارشد، پردیس فارابی دانشگاه تهران، قم.
صفوی، زینب، غائبی، امیر و برادر، رؤیا (1401). طراحی مدل تعامل کاربران با برنامههای کتابخوان الکترونیکی. کتابداری و اطلاعرسانی، 25(2)، 34 – 61. 10.30481/LIS.2022.315806.1910
فکوری، فرزاد (1398). تأثیر بازاریابی محتوای الکترونیکی بر تجربه مشتری و افزایش وفاداری مشتریان الکترونیکی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه سیستان و بلوچستان، زاهدان.
قانع، محمدصالح (1398). شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای بازاریابی درونگرا برای کسبوکارهای نوپای فضای مجازی ایران. پایاننامۀ کارشناسی ارشد، دانشگاه امام صادق (ع)، تهران.
ناصری، زهرا، نوروزی، علیرضا، فهیمنیا، فاطمه و مانیان، امیر (1396). بازاریابی محتوایی: شناسایی مؤلفهها و ابعاد اساسی بهمنظور ارائۀ مدل مفهومی. پژوهشهای نظری و کاربردی در علم اطلاعات و دانششناسی، پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی، 7(1)، 280-303. 10.22067/riis.v7i1.44681
ناصری، زهرا، نوروزی، علیرضا و فهیمنیا، فاطمه (1397). بررسی مقایسهای مدلهای بازاریابی محتوایی ازنظر مراحل و فرایند اجرا. تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، 52(1)، 83-100. 10.22059/JLIB.2019.235237.1226
نصرتی، ویدا، سلطانیفر، محمد، جعفری، علی و شیری، طهمورث (1402). ویژگیهای بازاریابی محتوا در شبکههای اجتماعی (مطالعۀ موردی؛ اینستاگرام). جامعه و فرهنگ رسانه، 12(48)، 295-319. 20.1001.1.38552322.1402.12.48.12.5
هولستی، ال.آر. (۱۴۰۰). تحلیل محتوا در علوم اجتماعی و انسانی. تهران: دانشگاه علامه طباطبایی.(اثر اصلی منتشر شده در سال 1969)
Ahmadi, Mahdi (2019). Providing a solution for analyzing customer interactions on social media in the field of content marketing. Master's thesis, Rouzbeh Higher Education Institute.Sari. [In Persian]
Astari, D., & Chan, A. (2017). The Analysis of Content Marketing in Online Fashion Shops in Indonesia. Review of Integrative Business and Economics Research, 6(2), 225 – 233. https://buscompress.com/uploads/3/4/9/8/34980536/riber6-2_15h16-109_225-233.pdf
Borges Tiago, M.T., & Verissimo, J.M. (2014). Digital marketing and social media: why bother? Business Horizons, 57, 703–708. 10.1016/j.bushor.2014.07.002
Eltemasi, Mahshid (2017). Conceptual model of the labor market for databases. Journal of Information Processing and Management, 32(4), 949–966. DOI: 10.35050/JIPM010.2017.020 [In Persian]
Fakouri, Farzad (2019). The impact of electronic content marketing on customer experience and increasing electronic customer loyalty. Master's thesis, University of Sistan and Baluchestan, Zahedan. [In Persian]
Ghane, Mohammad Saleh (2019). Identifying and prioritizing components of inbound marketing for emerging online businesses in Iran [Master's thesis, Imam Sadiq University]. [In Persian]
Gupta, V. (2015). Content Marketing: Say Something; Say It Well, Say It Often. http://www.academia.edu/14323564/Content_Marketing_Say_Something_Say_It_Well_Say_It_Often_Dr._Vijayendrakumar_S._Gupta-_Assistant_Professor, 03.10.2015.
Hartwigsen, J. (2016). Content Marketing for Start-ups [Bachelor’s Thesis, University of Applied Sciences].
Holsti, Ole R. (2021). Content analysis in social and human sciences. Tehran: Allameh Tabatabai University. (Original work published in 1969) [In Persian]
Hotoleanu, M., & Parkkinen, T. (2017). Inbound Marketing Strategy: Content Marketing and Blogging Case: Cloud base mobile application [Bachelor’s thesis, JAMK University].
Islam, R., Mazumder, T. A., & Islam, R. (2010). Mobile Application and Its Global Impact. International Journal of Engineering & Technology, 10(6), 104 – 111. https://drasah.com/Archiving/website/0457202006114171.pdf
Kędzierska, A., & Minga, Z. (2022). Content Marketing as an Innovative Solution for Crowdfunding Platforms - the Example of Solution for Crowd. Procedia Computer Science, 207, 4318-4327. 10.1016/j.procs.2022.09.495
Le M, D. (2013). Content Marketing. [Bachelor’s Thesis, University of Applied Sciences].
Naseri, Zahra, Nourouzi, Alireza, Fahimnia, Fatemeh, and Maniyan, Amir (2017). Content marketing: Identifying essential components and dimensions for providing a conceptual model. Library and Information Science Research, 7(1), 280-303. DOI: 10.22067/riis.v7i1.44681[In Persian]
Naseri, Zahra, Nourouzi, Alireza, and Fahimnia, Fatemeh (2018). Comparative study of content marketing models in terms of stages and implementation processes. University Library and Information Research, 52(1), 83-100. DOI: 10.22059/JLIB.2019.235237.1226 [In Persian]
Nosrati, Vida, Soltani Far, Mohammad, Jafari, Ali, and Shiri, Tahmoresht (2023). Features of content marketing in social networks (Case study: Instagram). Society and Media Culture, 12(48), 295-319. DOI: 20.1001.1.38552322.1402.12.48.12.5 [In Persian]
Panda, M., & Mishra, A. (2022). Digital marketing. See discussions, stats, and author profiles for this publication at: https://www. researchgate. net/publication/358646409.
Pang, C., Ho, J., & Choy, C. (2020). Content marketing capability building: a conceptual framework. Journal of Research in Interactive Marketing, 14(1), 133 – 151. 10.1108/JRIM-06-2018-0082
PAŽĖRAITĖ, A., & REPOVIENĖ, R. (2016). Content marketing elements and their influence on search advertisement effectiveness: theoretical background and practical insights. ORGANIZACIJŲ VADYBA: SISTEMINIAI TYRIMAI, 75, 97 – 109. 10.7220/MOSR.2335.8750.2016.75.7
Polizzi, Joe (2021). Content Marketing (translated by Sajad Bahjati). Aryana Qalam Publications. (Original work published in 2014) [In Persian]
Pulizzi, J. (2012). The rise of storytelling as the new marketing. Publishing Research Quarterly, 28(2), 116-123. 10.1007/s12109-012-9264-5
Reyes-Menendez, A., Saura, J.R., & Palos-Sanchez, P.R. (2020). Identifying Key Performance Indicators for Marketing Strategies in Mobile Applications: A Systematic Literature Review. International Journal of Electronic Marketing and Retailing, 3(11), 259-277. 10.1504/IJEMR.2020.10029015
Rezvani, Mehran, Mirtaheri, Fatemeh, and Rezai, Marzieh (2019). The impact of content marketing on the intention to revisit websites in emerging internet businesses. Consumer Studies Quarterly, 6(1), 21-39. DOI: 10.34785/J018.2019.230 [In Persian]
Rocha, R., Reis, L., K Peter, M., Cayolla, R., Loureiro, S., & Bogdanović, Z. (2020). Marketing and Smart Technologies. Springer: Proceedings of ICMarkTech 2020.
Rostami, Maryam, Heydariyeh, Seyed Abdollah, and Amin Bidokhti, Ali Akbar (2022). Providing a model for digital content marketing in creating consumer value. Iranian Management Studies, 26(1), 112-137. DOI: 20.1001.1.2322200.1401.26.1.5.2 [In Persian]
Safavi, Zeinab, Ghaebi, Amir, and Baradar, Roya (2022). Designing a model for user interaction with e-book reading applications. Library and Information Science, 25(2), 34–61. DOI: 10.30481/LIS.2022.315806.1910 [In Persian]
Saghai Abolfaheli, Elham Sadat (2017). Implementing strategies and marketing programs using content marketing. Master's thesis, Farabi Campus, University of Tehran, Qom. [In Persian]
Soltani Navid, Mohammad Reza (2016). Identifying and prioritizing components of readiness for implementing content marketing in Iranian companies. Master's thesis, Farabi Campus, University of Tehran, Gom. [In Persian]
Stocchi, L., Pourazad, N., Michaelidou, N., Tanusondjaja, A., & Harrigan, P. (2022). Marketing Research on Mobile Apps: Past, Present and Future. Journal of the Academy of Marketing Science, 50, 195-225. 10.1007/s11747-021-00815-w
Świeczak, W. (2016). Content marketing as an important element of marketing strategy of scientific institutions. Marketing and scientific and research organizations, 15, 133 – 151. 10.5604/05096669.1077480
Terho, H., Mero, J., Siutla, L., & Jaakkola, E. (2022). Digital content marketing in business markets: Activities, consequences, and contingencies along the customer journey. Industrial Marketing Management, 105, 294-310. 10.1016/j.indmarman.2022.06.006
Varjonen, O. (2024). Effective Implementation of Digital Content Marketing in B2B Organizations. [Master’s Thesis, University of JYVASKYLA].
Vinerean, S. (2017). Content Marketing Strategy: Definition, Objectives and Tactics. Expert Journal of Marketing, 2(5), 92-98. https://marketing.expertjournals.com/23446773-511/
Xie, Q., & Lou, C. (2020). Something social, something entertaining? How digital content marketing augments consumer experience and brand loyalty. International Journal of Advertising, 40(3), 376–402. https://doi.org/10.1080/02650487.2020.17883
Send comment about this article