Abbaspour, J. (2014). Meta-analysis of e-government research in Iran. Unpublished dissertation in M.Sc. Allameh Tabatabai University of Tehran, Department of Public Management, Information Systems. [In Persian]
[عباسپور، جعفر (1393). فراتحلیل پژوهشهای مربوط به دولت الکترونیک در ایران. پایاننامه منتشرنشده کارشناسیارشد. دانشگاه علامه طباطبایی تهران، گروه مدیریت دولتی گرایش سیستمهای اطلاعاتی].
Agarwal, N. K., & Islam, M. A. (2020). Looking for knowledge management in library and information science research. Global Knowledge, Memory and Communication.
Aghaei, G., Dasht-e Bozorg, M., & Bavarsad Ahmadpour, M. (2016). Investigating the infrastructure and knowledge management process in the library of Khuzestan Regional Electricity Company from the perspective of employees. First International Conference on Management and Accounting Techniques. [In Persian]
[آقایی، قایم؛ دشتبزرگ، محمود و باورساد احمدپور، مریم (1395). بررسی زیرساختها و فرایند مدیریت دانش در کتابخانه شرکت برق منطقهای خوزستان از دیدگاه کارکنان. اولین کنفرانس بینالمللی تکنیکهای مدیریت و حسابداری].
Anzures‐Cabrera, J., & Higgins, J. P. (2010). Graphical displays for meta‐analysis: an overview with suggestions for practice. Research synthesis methods, 1(1), 66-80.
Cao, Yi (1999). The reorientation of libraries in the knowledge economy era. Library and Research, 3, 24-26.
Egger, M., Smith, G. D., & Altman, D. G. (2001). Systematic Reviews in Health Care Meta-analysis in context; BMJ Publishing Group.
Hassanzadeh, M. (2007). Knowledge Management: Concepts and Infrastructures. Tehran: Librarian. [In Persian]
[حسنزاده، محمد (1386). مدیریت دانش: مفاهیم و زیرساختها. تهران: کتابدار].
Fazlullahi, S., & Nowruz, A. A. (2011). Knowledge management infrastructure in Qom Islamic Azad and State University from the perspective of faculty members. Journal of Educational Sciences, 4(15), 129-149. [In Persian]
[فضلالهی، سیفاله و نوروزی، عباسعلی (1390). زیرساختهای مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی و دولتی قم از دیدگاه اعضای هیأت علمی. فصلنامه علوم تربیتی، 4(15)، 129-149].
Higgins, J. P., Thompson, S. G., Deeks, J. J., & Altman, D. G. (2003). Measuring inconsistency in meta-analyses. Bmj, 327(7414), 557-560.
Hooman, H. A. (1395). Practical guide to meta-research in scientific research. Tehran: Samat. [In Persian]
[هومن، حیدرعلی (1395). راهنمای عملی فراتحیل در پژوهش علمی. تهران: سمت].
Jamshidi Fard, H. (2017). Identification of organizational barriers in the implementation of knowledge management in the libraries of Ferdowsi University of Mashhad and the University of Medical Sciences and Health Services. Unpublished dissertation for master's degree. Ferdowsi University of Mashhad, Department of Library and Information Science (Information Science and Science). [In Persian]
[جمشیدی فرد، هما (1396). شناسایی عوامل بازدارنده سازمانی موجود در اجرای مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی. پایاننامه منتشرنشده کارشناسیارشد. دانشگاه فردوسی مشهد، گروه کتابداری و اطلاعرسانی (علم اطلاعات و دانششناسی)].
Karimi, R., & Norouzi, Y. (2020). An Analysis of Knowledge Management Theories: An Approach Based on Scientific Mapping. Scientometrics Research Journal, 6(12), 103-122. doi: 10.22070/rsci.2019.4452.1292. [In Persian]
[کریمی، رضا و نوروزی، یعقوب (1399). تحلیلی بر نظریههای مدیریت دانش: رویکردی مبتنی بر نگاشت علمی. پژوهشنامه علم سنجی، 6(12)، 103-122. doi: 10.22070/rsci.2019.4452.1292].
Khansari, J. (2005). Investigating the status of knowledge management in specialized libraries of Ministry of Energy. Unpublished doctoral dissertation in Library and Information science, Islamic Azad University, Science and Research Branch, Tehran. [In Persian]
[خوانساری، جیران (1384). بررسی وضعیت مدیریت دانش در کتابخانههای تخصصی امور برق وزارت نیرو ارائه الگوی پیشنهادی. رساله دکتری منتشرنشده کتابداری و اطلاعرسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم وتحقیقات تهران].
Mapar, R. (2014). Infrastructure and knowledge management process in the libraries of Shahid Chamran University, Jundishapur University of Medical Sciences and Islamic Azad University of Ahvaz. Unpublished dissertation for master's degree. Shahid Chamran University of Ahvaz, Department of Information Science and Knowledge. [In Persian]
[ماپار، راضیه (1393). زیرساختها و فرایند مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاههای شهید چمران، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و آزاد اسلامی اهواز. پایاننامة منتشر نشدة کارشناسیارشد. دانشگاه شهید چمران اهواز، گروه علم اطلاعات و دانششناسی].
Mirhaydari, A., Abedi, A., Hoveida, R., & Siadat, A. (2012). Meta analysis of organizational culture's effect on implementing knowledge management in organizations (Iran: 1380-1391). New Educational Approaches, 7(2), 77-96.
[میرحیدری، اشرف، عابدی، احمد، هویدا، رضا و سیادت، علی (1391). فراتحلیل تأثیر فرهنگ سازمانی براستقرار مدیریت دانش در سازمانهای ایران (1391-1380) تفاوتهای تحقیقات در روش، ابزار، نمونهگیری و تحلیل. رویکردهای نوین آموزشی، 7(2)، 77-96].
Mosavi, A., & Kaviani, H. (2018). Meta-analysis of the effectiveness of distance education in higher Education learning-teaching activities. Technology of Education Journal (TEJ), 13(1), 63-73. doi: 10.22061/jte.2018.3054.1776. [In Persian]
[موسوی چلک و کاویانی، حسن (1397). فراتحلیل اثربخشی آموزشهای از راه دور در فعالیتهای یاددهی ـ یادگیری آموزش
عالی. فناوری آموزش، 13(1)، ۷۳-63].
Rezaei, F. (2009). Investigating the status of knowledge management infrastructure in the central library and library libraries of Allameh Tabatabai University. Unpublished dissertation for master's degree. Allameh Tabatabaei University of Tehran, Department of Library Information Science and Epistemology. [In Persian]
[رضایی، فاطمه (1388). بررسی وضعیت زیرساخت های مدیریت دانش در کتابخانه مرکزی و کتابخانه های دانشکده ای دانشگاه علامه طباطبایی. پایاننامه منتشرنشده کارشناسیارشد. دانشگاه علامه طباطبایی تهران، گروه علوم اطلاعات کتابداری و دانششناسی].
Rowley, J. (1999). What is knowledge management?, Library Management, 20)8(, 416-20.
Sarrafzadeh, M. (2005). Librarians and Knowledge Management: A Review of Available Texts. Informatics, 13(1 and 2), 23-36. [In Persian]
[صرافزاده، مریم (1384). کتابداران و مدیریت دانش: مروری بر متون موجود. اطلاعشناسی، 13(1 و 2)، ص 23-36].
Sepehr, F., Bozorgi, A., & Mardomi, S. (2017). Feasibility study of implementing knowledge management in specialized libraries of the Ministry of Energy. Shebak, 3(3) (22 in a row)), 1-14. [In Persian]
[سپهر، فرشته، بزرگی، اشراف السادات و مردمی، سمیه (1396). امکان سنجی پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه های تخصصی وزارت نیرو. شباک، (3 پیاپی 22)، 1-14].
Schwarzwalder, R. (1999). Librarians as knowledge management agents, EContent, 22(4), 66-63.
Shirani, F., & Hedayi, H. (2017). Meta-analysis of the effective factors of explicit knowledge sharing in the academic context. Two Quarterly Journal of Information Management, 3)2(. 99-120. [In Persian]
[شیرانی، فرهاد و هدایی، هانیه (1396). فراتحلیل عوامل مؤثر به اشتراکگذاری دانش صریح در بافت دانشگاهی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت اطلاعات، 3(2)، ص 99-120].
Townley, C.T. (2001). Knowledge management and academic libraries, College and Research Libraries, 62(1), 44-54.
Turban, E., Rainer, R. K., &BPotter, R. E. (2003). Introduction to Information Technology. 2nd edition.: John Wiley & Sons Inc.
Wen, S. (2005). Implementing knowledge management in academic libraries: A pragmatic approach.
In the proceedings of the 3rd china- US library cinference. Retrieved March, 19, 2008, from:
http: //www.nlc.gov.cn/culc/en/index.htm
Zadvali Khajeh, L. (2017). Investigating the knowledge management infrastructure in the public libraries of the country. Published dissertation for master's degree. Tarbiat Modares University, Department of Information Science and Knowledge. [In Persian]
[زادولیخواجه، لیلا (1396). بررسی زیرساخت های مدیریت دانش در نهاد کتابخانه های عمومی کشور. پایاننامه منتشرشده کارشناسیارشد. دانشگاه تربیت مدرس، گروه علم اطلاعات و دانششناسی].
Ziaei, S., & Mohseni, M. (2019). Application of information technology and knowledge management in public libraries of Rasht city. First National Conference on Humanities and Development. [In Persian]
[ضیایی، ثریا، محسنی، مهناز (1398). کاربرد فناوری اطلاعات و مدیریت دانش در کتابخانه های عمومی شهرستان رشت. نخستین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه].
Send comment about this article