حریری، نجلا (1385). اصول و روشهای پژوهش کیفی. تهران: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات.
زوارقی، رسول (1388). اطلاعات و ارتباطات: اشتراکات، افتراقات و برهمکنشها. اطلاعشناسی، 23، 23-46.
فیشر، کرنای؛ اردلز، ساندا؛ و مکچنی، لین (1387). نظریههای رفتار اطلاعاتی (فیروزه زارع فراشبندی، غلام حیدری، محسن حاجی زینالعابدینی، و لیلا مکتبی فرد، مترجمان؛ زاهد بیگدلی، ویراستار). تهران: کتابدار.
محسنیان راد، مهدی (1373). ارتباط شناسی. تهران: سروش.
مجرب، مریم (۱۳۹۵). رفتار خواندن در فضای دیجیتال: مفهوم، ابعاد و مؤلفهها . کتاب مهر، 6 (19-20). بازیابی بهمن 25، 1396، از http://www.sid.ir/FileServer/JF/10001913952003
نواده، مریم السادات؛ سپهر، فرشته (1388). رفتار اطلاعیابی مدیران سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران، کتاب، 78 (2)، 24-213.
Dresang, E. T. (2005). The information-seeking behavior of youth in the digital environment. Library Trends, 54(2), 178-196.
Dresang, E. T., Gross, M., & Holt, L. E. (2007). New perspectives: an analysis of gender, Net- Generation children, and computers. Library Trends, 56 (2), 360-386.
Koh, Kyungwon (2015). “Radical change theory: Framework for empowering digital youth. Journal of Research on Libraries & Young Adults, 5 . Retrieved January 15, 2018, from http://www.yalsa.ala.org/jrlya/2015/01/radical-change-theory-framework-for-empowering-digital-youth/
Lincoln, V. S., & Guba, E. G. (1985). Naturalistic inquiry. In Beverly Hills, CA: Sage. Literature, Technology, and Early Writing Instruction. Language Arts, 78 (3), 207-216.
Shen, Li-be (2006). Computer technology and college students reading habits. Chlanan Annual Bulletin, 32, 559-572.
Send comment about this article