اباذری، زهرا؛ میرحسینی، زهره؛ بختیاری، عبدالحسین، و محمدیمطلق، اکبر (1395). بررسی کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی قم از دیدگاه دانشجویان و اعضای هیأت علمی بر اساس مدل لایبکوآل. دانشگاه علوم پزشکی قم، 10 (10)، 78-85.
اشرفیریزی، حسن؛ و کاظمپور، زهرا (1386 ). مدل لایبکوآل و کاربرد آن در کتابخانههای دانشگاهی. فصلنامه کتاب، 70 (2)، 197-214.
امیدیفر، سیروس (1387). سنجش کیفیت خدمات کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی با استفاده از مدل لایبکوآل. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران.
بهاریموفق، زهره؛ حمیدی، یداله؛ و گیتی، آناهیتا (1394 ). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه های علوم پزشکی همدان با استفاده از ابزار لایبکوآل. اطلاعرسانی پزشکی نوین، 1 (3)، ۶۳-۷۰.
تصویری قمصری، فاطمه (1388). بررسی میزان رضایت پژوهشگران پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی از خدمات اطلاعرسانی این پژوهشکده. تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی، 43 (1)، 73-96.
حریری، نجلا؛ افنانی، فریده (1387).بررسی کیفیت خدمات کتابخانههای مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در تهران از طریق مدل تحلیل شکاف. کتابداری و اطلاع رسانی، 11 (2)، 20-29.
راستکار، یعقوب (1390). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه تبریز با استفاده از مدل لیب کوآل. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران.
دادخواه، نیره (1389). سنجش میزان استفاده و تحلیل هزینه-سودمندی منابع اطلاعاتی الکترونیکی کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد بر اساس شاخصهای ای-متریک. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه فردوسی، مشهد.
میرغفوری، سید حبیبالله؛
شفیعیرودپشتی، میثم (1386). رتبهبندی کتابخانههای دانشگاهی بر اساس سطح عملکرد با استفاده از تکنیکهای تحلیل پوششی دادهها و بُردا (مورد: کتابخانههای دانشگاه یزد)
. کتابداری و اطلاع رسانی،
۳۹ (۳)، ص 35-56.
یعقوبیفر، محمدعلی؛ فیضآبادی، منصوره؛ دلیلیصالح، ملیحه؛ و صفاری، احسان (1394). کیفیت ارائه خدمات کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از دیدگاه مراجعه کنندگان با استفاده از مدل لایبکوآل. دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، 22 (6)، 1052-1062.
Cook, C., Heath, F., Thompson, B., Kyrillidou, M., Roebuck, G., & Yeager, A. (2014(. LibQUAL+ 2014 survey. Report, Association of Research Libraries/Texaz A & M University. Retreived March 12, 2018 from
https://www.libqual.org/documents/LibQual/publications/2014/ARL_2014.pdf
Harkness, A. J., & Schoua-Glusberg, A.) 1998(. Questionnaires in translation. ZUMA- Nachrichten, 1, 87- 126.
Jong-Ae K. (2016). Dimensions of user perception of academic library as place.
The Journal of Academic Librarianship, 42 (5),509–514.
Min, Y., & Dong Youli, J. (2016). A study on the evaluation of service quality and importance- performance analysis in research libraries. Journal of the Korean Society for Library and Information Science, 50 (1), 209-233.
Reeves,C. A., & Bednar, D. A. )1994(. Defininig quality: Alternatives and implications. Academy Management Review, 19 (3), 419-445.
Software verification and validation. (2017, May 22). Wikipedia, The Free Encyclopedia. Retrieved June 10, 2017, from https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Software_verification _and_validation&oldid=781721886
Zhang, Y. L., Bi, R. F., & Xiao, M. (2017). Studying on enhancing readers’ satisfaction model of electronic service quality in library based on LibQUAL+ and Kano. Procedia Engineering, 174, 260 – 266.
Send comment about this article