اخلاصی، امیر (1391). اصول برندسازی. تهران: نشر علمی
بختیاری، حامد (1391). جایگاهیابی نام و نشان تجاری سازمان نسبت به رقیب از دیدگاه مشتریان. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد فیروزکوه، ایران.
فیاضیآزاد، فرناز (1388). بررسی جایگاهیابی بانکها از دیدگاه مشتریان حقیقی ساکن شهر تهران با استفاده از تکنیک نقشه ادراکی (موردپژوهی: بانک ملی و پارسیان). پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهرا، تهران.
کلر، کوین (1391). مدیریت استراتژیک برند (عطیه بطحایی، مترجم). تهران: سیته.
Assael, H. (1995). Marketing management. Belmont, CA: Kent Publishing.
Knox, S. (2004). Positioning and branding your organization. Journal Of Product and Brand Management, 13(2), 105-115.
Kotler, P. (2003). Marketing management: Analysis, planning, implementation and control (10th Ed). Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall.
Send comment about this article