نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آر.دی.اف هستی‌شناسی‌ها و وب معنایی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 189-194]
  • آر.دی.اف میان‌کنش‌پذیری ابرداده‌ای در شبکه جهانی وب: مقدمه‌ای بر چارچوب توصیف منبع آر.دی.اف [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 75-88]
  • آر.دی.اف.اس هستی‌شناسی‌ها و وب معنایی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 189-194]
  • آموزش تأثیر آموزش مهارت‌های سواد اطلاعاتی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 53-58]
  • آموزش از دور آموزش از دور و نقش کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 13-20]
  • آموزش از دور کالیس: یادگیری جستجوی اطلاعات با رایانه [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 149-158]
  • آموزش از دور نوآوری‌ها در گسترش و توسعه برنامه آموزش از دور [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 157-166]
  • آموزش عالی سواد اطلاعاتی در آموزش عالی چین [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 193-198]
  • آموزش کتابداری کتابداری نوین و چالش‌های آن [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 137-144]
  • آموزش کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی برنامه درسی رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 25-32]
  • آموزش مبتنی بر فناوری یاددهی و یادگیری مهارت‌های فناوری اطلاعات در برنامه درسی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 173-184]
  • آموزش مؤثر نوآوری‌ها در گسترش و توسعه برنامه آموزش از دور [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 157-166]
  • آموزش و پرورش جایگاه کتابخانه‌های آموزشگاهی در عصر اطلاعات [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 49-58]

ا

  • ابرداده میان‌کنش‌پذیری ابرداده‌ای در شبکه جهانی وب: مقدمه‌ای بر چارچوب توصیف منبع آر.دی.اف [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 75-88]
  • اختلاف املایی تأثیر اختلاف املایی انگلیسی امریکایی و بریتانیایی بر میزان جامعیت بازیابی اطلاعات [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 59-66]
  • اخلاق حرفه‌ای ارزش‌های اخلاقی از نظر متخصصان کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 13-24]
  • اخلاق حرفه‌ای قوانین اخلاقی کتابداران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 199-200]
  • ایران کتابداری نوین و چالش‌های آن [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 137-144]
  • ایران‌شناسی پایان‌نامه‌های دکترای مرتبط با اسلام و ایران در بخش ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 45-52]
  • ارتباط شبکه‌ای طرح پیشنهادی ایجاد شبکه اطلاع‌رسانی برای کتابخانه‌های مراکز آموزش عالی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 79-98]
  • ارزیابی ارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامه‌ای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
  • ارزیابی کاربردپذیری صفحات وب دانشگاه‌های صنعتی کشور [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 107-136]
  • ارزشیابی برنامه درسی رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 25-32]
  • ارزش‌های اخلاقی ارزش‌های اخلاقی از نظر متخصصان کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 13-24]
  • استاندارد ایزو 1996-999 لزوم استانداردسازی نمایه‌ها با نگاهی به نمایه‌های انتهای کتاب براساس استاندارد ایزو 1996-999 [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 105-110]
  • استانداردهای سواد اطلاعاتی یاددهی و یادگیری مهارت‌های فناوری اطلاعات در برنامه درسی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 173-184]
  • استانداردهای کتابخانه‌ای لزوم استانداردسازی نمایه‌ها با نگاهی به نمایه‌های انتهای کتاب براساس استاندارد ایزو 1996-999 [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 105-110]
  • استانداردهای نمایه‌سازی لزوم استانداردسازی نمایه‌ها با نگاهی به نمایه‌های انتهای کتاب براساس استاندارد ایزو 1996-999 [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 105-110]
  • استخراج کلیدواژه شیوه جداسازی کلیدواژه‌ها از مدارک فرامتنی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 169-174]
  • استفاده‌کنندگان میران استفاده و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان از خدمات رایانه‌ای کتابخانه مرکزی این دانشگاه [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 89-102]
  • استناد جایگاه استناد در فعالیت‌های علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 87-96]
  • استناد نادرست جایگاه استناد در فعالیت‌های علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 87-96]
  • اس.جی.ام.ال اس.جی.ام.ال و تحول فهرستنویسی ماشین‌خوان [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 21-30]
  • اسلام‌شناسی پایان‌نامه‌های دکترای مرتبط با اسلام و ایران در بخش ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 45-52]
  • اصطلاحات غیرمرجع ارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامه‌ای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
  • اصطلاحنامه اصطلاحنامه [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 33-42]
  • اصطلاحنامه ضرورت بازنگری در ساختار اصطلاحنامه‌ها: بررسی عدم کارایی اصطلاحنامه‌ها در محیط اطلاعاتی جدید و قابلیت‌های هستی‌شناسی‌ها در مقایسه با آن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 79-92]
  • اصطلاحنامه ساختار و توسعه اصطلاحنامه چینی به منظور نمایه‌سازی و موضوعی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 157-168]
  • اصطلاحنامه چینی ساختار و توسعه اصطلاحنامه چینی به منظور نمایه‌سازی و موضوعی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 157-168]
  • اصطلاحنامه رده‌بندی شده چینی ساختار و توسعه اصطلاحنامه چینی به منظور نمایه‌سازی و موضوعی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 157-168]
  • اصطلاحنامه فرهنگی فارسی (اصفا) بررسی تطبیقی رده تاریخ در اصطلاحنامه فرهنگی فارسی (اصفا) و رده DSR (تاریخ ایران) و رده‌بندی دهدهی دیویی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 43-60]
  • اصطلاحنامه کب ارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامه‌ای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
  • اصطلاحنامه‌ها از اصطلاحنامه تا هستی‌شناسی‌ها: مطالعه کوتاه موردی در حوزه ایمنی غذا که نشان می‌دهد هستی‌شناسی‌ها از اصطلاحنامه‌ها توانمندترند؛ از اصطلاحنامه‌ها تا زبان وب هستی‌شناسی و چارچوب‌های توصیف منابع [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 145-150]
  • اطلاعات بررسی تطبیقی رده تاریخ در اصطلاحنامه فرهنگی فارسی (اصفا) و رده DSR (تاریخ ایران) و رده‌بندی دهدهی دیویی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 43-60]
  • اطلاعات اطلاعات چیست؟ مفهوم "اطلاعات" در مراجع تخصصی و از دیدگاه برخی صاحب‌نظران کتابداری [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 29-34]
  • اعضای هیئت علمی بررسی عوامل مرتبط با رفتار اطلاع‌یابی اعضای هیئت علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 39-52]
  • اعضای هیئت علمی استفاده اعضای هیئت علمی و پژوهشگران مؤسسات آموزش عالی جهاد کشاورزی تهران از اینترنت [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 13-28]
  • الگوی اطلاع‌یابی نیاز اطلاعاتی، رفتار و الگوی اطلاع‌یابی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 123-132]
  • الگوی فراگیر خط‌مشی و گسترش مجموعه [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 53-62]
  • امانت بین‌کتابخانه‌ای امانت بین‌کتابخانه‌ای در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور: چالش‌ها و عوامل مؤثر [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 35-44]
  • اینترنت میزان دقت موتورهای کاوش وب در بازیابی اطلاعات کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 111-122]
  • اینترنت نیاز اطلاعاتی، رفتار و الگوی اطلاع‌یابی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 123-132]
  • اینترنت استفاده اعضای هیئت علمی و پژوهشگران مؤسسات آموزش عالی جهاد کشاورزی تهران از اینترنت [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 13-28]
  • اینترنت وبلاگ، ارمغان جدید اینترنت به کتابخانه‌ها [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 167-172]
  • اینترنت تحلیل محتوای وب‌سایت‌های کتابخانه‌های دانشگاهی کشورهای انگلیسی زبان [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 185-192]
  • انتشارات علمی ایرانیان انتشارات علمی ایرانیان: مشارکت، رشد و توسعه از 1985-1999 [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 131-144]
  • انجمن کتابداران فرانسه قوانین اخلاقی کتابداران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 199-200]
  • انگلیسی امریکایی تأثیر اختلاف املایی انگلیسی امریکایی و بریتانیایی بر میزان جامعیت بازیابی اطلاعات [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 59-66]
  • انگلیسی بریتانیایی تأثیر اختلاف املایی انگلیسی امریکایی و بریتانیایی بر میزان جامعیت بازیابی اطلاعات [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 59-66]

ب

  • باب‌بندی مقدمه‌ای بر تحول و تطور فهرستنویسی در متون کهن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 117-128]
  • بازیابی اطلاعات اصطلاحنامه [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 33-42]
  • بازیابی اطلاعات ضرورت بازنگری در ساختار اصطلاحنامه‌ها: بررسی عدم کارایی اصطلاحنامه‌ها در محیط اطلاعاتی جدید و قابلیت‌های هستی‌شناسی‌ها در مقایسه با آن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 79-92]
  • بازیابی اطلاعات نمایه‌سازی معنایی پنهان [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 129-144]
  • بازیابی اطلاعات شیوه جداسازی کلیدواژه‌ها از مدارک فرامتنی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 169-174]
  • بازیابی اطلاعات نمایه‌سازی براساس احتمالات یا نمایه‌سازی توزینی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 175-182]
  • بازیابی اطلاعات تأثیر اختلاف املایی انگلیسی امریکایی و بریتانیایی بر میزان جامعیت بازیابی اطلاعات [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 59-66]
  • بازیابی اطلاعات میزان دقت موتورهای کاوش وب در بازیابی اطلاعات کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 111-122]
  • بازیابی اطلاعات کالیس: یادگیری جستجوی اطلاعات با رایانه [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 149-158]
  • بازیابی اطلاعات تحلیل محتوای وب‌سایت‌های کتابخانه‌های دانشگاهی کشورهای انگلیسی زبان [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 185-192]
  • بازیابی تصویر رقمی مروری بر نمایه‌سازی متنی، محتوایی و فازی تصاویر رقمی: نظام بازیابی تصاویر رقمی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 111-116]
  • بازده کار میزان تأثیر به‌کارگیری بانک‌های اطلاعاتی کتابشناسی بر کارآیی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 103-116]
  • بانک تجارت نیازهای اطلاعاتی کارشناسان بانک تجارت در تهران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 159-166]
  • بانک‌های اطلاعاتی میران استفاده و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان از خدمات رایانه‌ای کتابخانه مرکزی این دانشگاه [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 89-102]
  • بانک‌های اطلاعاتی میزان تأثیر به‌کارگیری بانک‌های اطلاعاتی کتابشناسی بر کارآیی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 103-116]
  • براعت استهلاک مقدمه‌ای بر تحول و تطور فهرستنویسی در متون کهن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 117-128]
  • برنامه درسی برنامه درسی رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 25-32]
  • برنامه درسی یاددهی و یادگیری مهارت‌های فناوری اطلاعات در برنامه درسی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 173-184]
  • برون‌سپاری تحلیلی مدیریتی بر برون‌سپاری خدمات کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 67-74]
  • بینامتنی جایگاه استناد در فعالیت‌های علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 87-96]

پ

  • پایان‌نامه‌های دکترا تحلیل استنادی مآخذ پایان‌نامه‌های دکترای شهرسازی و معماری دانشکده هنرهای زیبا [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 33-48]
  • پایان‌نامه‌های دکترا پایان‌نامه‌های دکترای مرتبط با اسلام و ایران در بخش ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 45-52]
  • پایگاه‌های اطلاعاتی نیاز اطلاعاتی، رفتار و الگوی اطلاع‌یابی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 123-132]
  • پروتژه از اصطلاحنامه تا هستی‌شناسی‌ها: مطالعه کوتاه موردی در حوزه ایمنی غذا که نشان می‌دهد هستی‌شناسی‌ها از اصطلاحنامه‌ها توانمندترند؛ از اصطلاحنامه‌ها تا زبان وب هستی‌شناسی و چارچوب‌های توصیف منابع [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 145-150]
  • پژوهشگران استفاده اعضای هیئت علمی و پژوهشگران مؤسسات آموزش عالی جهاد کشاورزی تهران از اینترنت [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 13-28]
  • پیشینه کتابشناختی اس.جی.ام.ال و تحول فهرستنویسی ماشین‌خوان [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 21-30]

ت

  • تاریخچه چاپ سنگی و دلایل رواج آن در ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 59-66]
  • تجزیه مقادیر منفرد نمایه‌سازی معنایی پنهان [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 129-144]
  • تحصیلات تکمیلی برنامه درسی رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 25-32]
  • تحلیل استنادی تحلیل استنادی مآخذ پایان‌نامه‌های دکترای شهرسازی و معماری دانشکده هنرهای زیبا [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 33-48]
  • تخصیص خودکار توصیفگرها به سوی نمایه‌سازی مفهومی با استفاده از تخصیص خودکار توصیفگرها [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 151-156]
  • تعداد روابط ارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامه‌ای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]

ث

  • ثبات رنگ کاربرد میکروفیلم رنگی برای حفظ و نگهدار اسناد [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 201-206]

ج

  • جامعیت تأثیر اختلاف املایی انگلیسی امریکایی و بریتانیایی بر میزان جامعیت بازیابی اطلاعات [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 59-66]
  • جامعه اطلاعاتی جایگاه کتابخانه‌های آموزشگاهی در عصر اطلاعات [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 49-58]
  • جستجوی اطلاعات کالیس: یادگیری جستجوی اطلاعات با رایانه [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 149-158]
  • جستجوی تمام متن به سوی نمایه‌سازی مفهومی با استفاده از تخصیص خودکار توصیفگرها [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 151-156]
  • جستجو و بازیابی اطلاعات الگویی برای دسترسی عموم به فهرست پیوسته کتابخانه‌های ایران [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 31-38]
  • جستجو و بازیابی اطلاعات تدوین مدل اطلاع‌یابی کاربران در محیط وب پنهان: مراحل مقدماتی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 75-86]
  • جهاد کشاورزی استفاده اعضای هیئت علمی و پژوهشگران مؤسسات آموزش عالی جهاد کشاورزی تهران از اینترنت [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 13-28]

چ

  • چاپ سربی چاپ سنگی و دلایل رواج آن در ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 59-66]
  • چاپ سنگی چاپ سنگی و دلایل رواج آن در ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 59-66]
  • چاپ سنگی مصور چاپ سنگی و دلایل رواج آن در ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 59-66]
  • چارچوب توصیف منابع از اصطلاحنامه تا هستی‌شناسی‌ها: مطالعه کوتاه موردی در حوزه ایمنی غذا که نشان می‌دهد هستی‌شناسی‌ها از اصطلاحنامه‌ها توانمندترند؛ از اصطلاحنامه‌ها تا زبان وب هستی‌شناسی و چارچوب‌های توصیف منابع [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 145-150]
  • چارچوب توصیف منبع میان‌کنش‌پذیری ابرداده‌ای در شبکه جهانی وب: مقدمه‌ای بر چارچوب توصیف منبع آر.دی.اف [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 75-88]
  • چکیده فهرست مقدمه‌ای بر تحول و تطور فهرستنویسی در متون کهن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 117-128]
  • چکیده‌نویسی چکیده ساختاری و نقش آن در فشرده‌سازی اطلاعات علوم پزشکی و بهداشتی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 73-78]
  • چکیده‌ها چکیده ساختاری و نقش آن در فشرده‌سازی اطلاعات علوم پزشکی و بهداشتی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 73-78]
  • چین سواد اطلاعاتی در آموزش عالی چین [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 193-198]

ح

  • حاشیه‌نویسی مقدمه‌ای بر تحول و تطور فهرستنویسی در متون کهن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 117-128]

خ

  • خدمات کتابخانه‌ای وبلاگ، ارمغان جدید اینترنت به کتابخانه‌ها [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 167-172]
  • خدمات کتابداری تحلیلی مدیریتی بر برون‌سپاری خدمات کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 67-74]
  • خدمات مرجع میز مرجع و کاربرد آن [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 9-16]
  • خط‌مشی‌نویسی خط‌مشی و گسترش مجموعه [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 53-62]

د

  • دابلین کور میان‌کنش‌پذیری ابرداده‌ای در شبکه جهانی وب: مقدمه‌ای بر چارچوب توصیف منبع آر.دی.اف [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 75-88]
  • داده اطلاعات چیست؟ مفهوم "اطلاعات" در مراجع تخصصی و از دیدگاه برخی صاحب‌نظران کتابداری [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 29-34]
  • دانشجویان تأثیر آموزش مهارت‌های سواد اطلاعاتی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 53-58]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی میران استفاده و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان از خدمات رایانه‌ای کتابخانه مرکزی این دانشگاه [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 89-102]
  • دانشکده هنرهای زیبا تحلیل استنادی مآخذ پایان‌نامه‌های دکترای شهرسازی و معماری دانشکده هنرهای زیبا [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 33-48]
  • دانشگاه شهید چمران اهواز میزان رضایت مراجعان از خدمات کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه شهید چمران و علوم پزشکی اهواز [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 145-158]
  • دانشگاه صنعتی اصفهان میران استفاده و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان از خدمات رایانه‌ای کتابخانه مرکزی این دانشگاه [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 89-102]
  • دانشگاه علوم پزشکی اهواز میزان رضایت مراجعان از خدمات کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه شهید چمران و علوم پزشکی اهواز [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 145-158]
  • دانشگاه‌های علوم پزشکی امانت بین‌کتابخانه‌ای در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور: چالش‌ها و عوامل مؤثر [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 35-44]
  • در محیط وب تدوین مدل اطلاع‌یابی کاربران در محیط وب پنهان: مراحل مقدماتی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 75-86]
  • دسترسی به اطلاعات نیازهای اطلاعاتی و رفتار اطلاع‌یابی نمایندگان دوره ششم مجلس [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 117-130]
  • دستنامه قواعد فهرستنویسی انگلوآمریکن فروست در کتابشناسی ملی ایران و مارک ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 67-74]
  • دقت میزان دقت موتورهای کاوش وب در بازیابی اطلاعات کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 111-122]
  • دقت بازیابی نمایه‌سازی براساس احتمالات یا نمایه‌سازی توزینی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 175-182]
  • دلایل استناد جایگاه استناد در فعالیت‌های علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 87-96]

ذ

ر

  • ربط نمایه‌سازی براساس احتمالات یا نمایه‌سازی توزینی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 175-182]
  • رده DSR (تاریخ ایران) بررسی تطبیقی رده تاریخ در اصطلاحنامه فرهنگی فارسی (اصفا) و رده DSR (تاریخ ایران) و رده‌بندی دهدهی دیویی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 43-60]
  • رده‌بندی دهدهی دیویی بررسی تطبیقی رده تاریخ در اصطلاحنامه فرهنگی فارسی (اصفا) و رده DSR (تاریخ ایران) و رده‌بندی دهدهی دیویی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 43-60]
  • رضایت شغلی رضایت شغلی کتابداران کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 63-78]
  • رضایت مراجعان میزان رضایت مراجعان از خدمات کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه شهید چمران و علوم پزشکی اهواز [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 145-158]
  • رضایتمندی میران استفاده و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان از خدمات رایانه‌ای کتابخانه مرکزی این دانشگاه [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 89-102]
  • رضایتمندی میزان تأثیر به‌کارگیری بانک‌های اطلاعاتی کتابشناسی بر کارآیی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 103-116]
  • رفتار اطلاع‌یابی بررسی عوامل مرتبط با رفتار اطلاع‌یابی اعضای هیئت علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 39-52]
  • رفتار اطلاع‌یابی تأثیر آموزش مهارت‌های سواد اطلاعاتی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 53-58]
  • رفتار اطلاع‌یابی نیاز اطلاعاتی، رفتار و الگوی اطلاع‌یابی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 123-132]
  • رفتار اطلاع‌یابی نیازهای اطلاعاتی و رفتار اطلاع‌یابی نمایندگان دوره ششم مجلس [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 117-130]
  • رفتار اطلاعاتی نیاز اطلاعاتی، رفتار و الگوی اطلاع‌یابی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 123-132]
  • رکابه‌نویسی مقدمه‌ای بر تحول و تطور فهرستنویسی در متون کهن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 117-128]
  • رنگ‌های کروماتیک کاربرد میکروفیلم رنگی برای حفظ و نگهدار اسناد [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 201-206]
  • روابط اخص ارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامه‌ای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
  • روابط اصطلاحنامه‌ای ارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامه‌ای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
  • روابط اعم ارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامه‌ای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
  • روابط معنایی ضرورت بازنگری در ساختار اصطلاحنامه‌ها: بررسی عدم کارایی اصطلاحنامه‌ها در محیط اطلاعاتی جدید و قابلیت‌های هستی‌شناسی‌ها در مقایسه با آن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 79-92]
  • روابط وابسته ارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامه‌ای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]

ز

  • زبان چینی ساختار و توسعه اصطلاحنامه چینی به منظور نمایه‌سازی و موضوعی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 157-168]
  • زبان نشانه‌گذاری گسترش‌پذیر میان‌کنش‌پذیری ابرداده‌ای در شبکه جهانی وب: مقدمه‌ای بر چارچوب توصیف منبع آر.دی.اف [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 75-88]
  • زبان وب هستی‌شناسی از اصطلاحنامه تا هستی‌شناسی‌ها: مطالعه کوتاه موردی در حوزه ایمنی غذا که نشان می‌دهد هستی‌شناسی‌ها از اصطلاحنامه‌ها توانمندترند؛ از اصطلاحنامه‌ها تا زبان وب هستی‌شناسی و چارچوب‌های توصیف منابع [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 145-150]

س

  • سازماندهی منابع وب هستی‌شناسی‌ها و وب معنایی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 189-194]
  • سواد اطلاعاتی تأثیر آموزش مهارت‌های سواد اطلاعاتی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 53-58]
  • سواد اطلاعاتی جایگاه کتابخانه‌های آموزشگاهی در عصر اطلاعات [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 49-58]
  • سواد اطلاعاتی یاددهی و یادگیری مهارت‌های فناوری اطلاعات در برنامه درسی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 173-184]
  • سواد اطلاعاتی سواد اطلاعاتی در آموزش عالی چین [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 193-198]
  • سواد رایانه‌ای یاددهی و یادگیری مهارت‌های فناوری اطلاعات در برنامه درسی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 173-184]

ش

  • شبکه اصطلاحات ارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامه‌ای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
  • شبکه اطلاع‌رسانی میران استفاده و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان از خدمات رایانه‌ای کتابخانه مرکزی این دانشگاه [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 89-102]
  • شبکه اطلاع‌رسانی طرح پیشنهادی ایجاد شبکه اطلاع‌رسانی برای کتابخانه‌های مراکز آموزش عالی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 79-98]
  • شش مهارت اصلی تأثیر آموزش مهارت‌های سواد اطلاعاتی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 53-58]
  • شمار روابط ارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامه‌ای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
  • شهرسازی تحلیل استنادی مآخذ پایان‌نامه‌های دکترای شهرسازی و معماری دانشکده هنرهای زیبا [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 33-48]

ص

  • صفحات وب کاربردپذیری صفحات وب دانشگاه‌های صنعتی کشور [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 107-136]

ط

  • طرح پیشنهادی طرح پیشنهادی ایجاد شبکه اطلاع‌رسانی برای کتابخانه‌های مراکز آموزش عالی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 79-98]

ع

  • علم رجال علم رجال و کتابشناسی علم رجال [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 99-106]
  • علوم پزشکی و بهداشتی چکیده ساختاری و نقش آن در فشرده‌سازی اطلاعات علوم پزشکی و بهداشتی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 73-78]
  • عوامل اجتماعی بررسی عوامل مرتبط با رفتار اطلاع‌یابی اعضای هیئت علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 39-52]
  • عوامل اقتصادی بررسی عوامل مرتبط با رفتار اطلاع‌یابی اعضای هیئت علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 39-52]
  • عوامل فردی بررسی عوامل مرتبط با رفتار اطلاع‌یابی اعضای هیئت علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 39-52]
  • عوامل فرهنگی بررسی عوامل مرتبط با رفتار اطلاع‌یابی اعضای هیئت علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 39-52]
  • عوامل محیطی بررسی عوامل مرتبط با رفتار اطلاع‌یابی اعضای هیئت علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 39-52]

ف

  • فرامتن شیوه جداسازی کلیدواژه‌ها از مدارک فرامتنی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 169-174]
  • فرایند یاددهی و یادیگری یاددهی و یادگیری مهارت‌های فناوری اطلاعات در برنامه درسی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 173-184]
  • فروست فروست در کتابشناسی ملی ایران و مارک ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 67-74]
  • فصل‌بندی مقدمه‌ای بر تحول و تطور فهرستنویسی در متون کهن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 117-128]
  • فیلم‌های سیبا کروم کاربرد میکروفیلم رنگی برای حفظ و نگهدار اسناد [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 201-206]
  • فناوری اطلاعات نیاز اطلاعاتی، رفتار و الگوی اطلاع‌یابی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 123-132]
  • فناوری اطلاعات کتابدار رقومی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 207-210]
  • فناوری اطلاعاتی وبلاگ، ارمغان جدید اینترنت به کتابخانه‌ها [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 167-172]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات یاددهی و یادگیری مهارت‌های فناوری اطلاعات در برنامه درسی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 173-184]
  • فهرست پیوسته کتابخانه‌های ایران الگویی برای دسترسی عموم به فهرست پیوسته کتابخانه‌های ایران [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 31-38]
  • فهرستنویسی فهرستنویسی کتاب‌های الکترونیکی براساس قالب مارک [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 145-156]
  • فهرستنویسی ماشین‌خوان فهرستنویسی کتاب‌های الکترونیکی براساس قالب مارک [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 145-156]
  • فهرست‌های پیوسته (اپک) الگویی برای دسترسی عموم به فهرست پیوسته کتابخانه‌های ایران [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 31-38]

ق

  • قانون برادفورد تحلیل استنادی مآخذ پایان‌نامه‌های دکترای شهرسازی و معماری دانشکده هنرهای زیبا [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 33-48]

ک

  • کاربردپذیری کاربردپذیری صفحات وب دانشگاه‌های صنعتی کشور [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 107-136]
  • کاربرد فناوری در آموزش نوآوری‌ها در گسترش و توسعه برنامه آموزش از دور [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 157-166]
  • کارشناسان نیازهای اطلاعاتی کارشناسان بانک تجارت در تهران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 159-166]
  • کالیس کالیس: یادگیری جستجوی اطلاعات با رایانه [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 149-158]
  • کانون از اصطلاحنامه تا هستی‌شناسی‌ها: مطالعه کوتاه موردی در حوزه ایمنی غذا که نشان می‌دهد هستی‌شناسی‌ها از اصطلاحنامه‌ها توانمندترند؛ از اصطلاحنامه‌ها تا زبان وب هستی‌شناسی و چارچوب‌های توصیف منابع [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 145-150]
  • کتابخانه امانت بین‌کتابخانه‌ای در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور: چالش‌ها و عوامل مؤثر [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 35-44]
  • کتابخانه رقومی کتابخانه رقومی چیست؟ اصطلاحی رایج با مفهومی ابهام‌برانگیز [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 97-110]
  • کتابخانه مرکزی میران استفاده و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان از خدمات رایانه‌ای کتابخانه مرکزی این دانشگاه [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 89-102]
  • کتابخانه مرکزی میزان رضایت مراجعان از خدمات کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه شهید چمران و علوم پزشکی اهواز [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 145-158]
  • کتابخانه ملی میزان تأثیر به‌کارگیری بانک‌های اطلاعاتی کتابشناسی بر کارآیی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 103-116]
  • کتابخانه ملی ایران پایان‌نامه‌های دکترای مرتبط با اسلام و ایران در بخش ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 45-52]
  • کتابخانه ملی ایران رضایت شغلی کتابداران کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 63-78]
  • کتابخانه‌ها یادگیری الکترونیکی چیست و جایگاه کتابخانه‌های مجازی در این فرایند کجاست؟ [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 133-148]
  • کتابخانه‌ها خط‌مشی و گسترش مجموعه [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 53-62]
  • کتابخانه‌ها طرح پیشنهادی ایجاد شبکه اطلاع‌رسانی برای کتابخانه‌های مراکز آموزش عالی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 79-98]
  • کتابخانه‌های الکترونیکی یادگیری الکترونیکی چیست و جایگاه کتابخانه‌های مجازی در این فرایند کجاست؟ [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 133-148]
  • کتابخانه‌های آموزشگاهی جایگاه کتابخانه‌های آموزشگاهی در عصر اطلاعات [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 49-58]
  • کتابخانه‌های تخصصی نیازهای اطلاعاتی کارشناسان بانک تجارت در تهران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 159-166]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی آموزش از دور و نقش کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 13-20]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی کالیس: یادگیری جستجوی اطلاعات با رایانه [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 149-158]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی میزان رضایت مراجعان از خدمات کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه شهید چمران و علوم پزشکی اهواز [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 145-158]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی تحلیل محتوای وب‌سایت‌های کتابخانه‌های دانشگاهی کشورهای انگلیسی زبان [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 185-192]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی ایران الگویی برای دسترسی عموم به فهرست پیوسته کتابخانه‌های ایران [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 31-38]
  • کتابخانه‌های رقومی آموزش از دور و نقش کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 13-20]
  • کتابخانه‌های مجازی یادگیری الکترونیکی چیست و جایگاه کتابخانه‌های مجازی در این فرایند کجاست؟ [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 133-148]
  • کتابخانه و مراکز اطلاع‌رسانی تحلیلی مدیریتی بر برون‌سپاری خدمات کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 67-74]
  • کتابدار آموزشگاهی جایگاه کتابخانه‌های آموزشگاهی در عصر اطلاعات [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 49-58]
  • کتابداران رضایت شغلی کتابداران کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 63-78]
  • کتابداران سواد اطلاعاتی در آموزش عالی چین [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 193-198]
  • کتابداران قوانین اخلاقی کتابداران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 199-200]
  • کتابدار دانشگاهی کتابدار رقومی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 207-210]
  • کتابدار رقومی کتابدار رقومی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 207-210]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی میزان دقت موتورهای کاوش وب در بازیابی اطلاعات کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 111-122]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی وبلاگ، ارمغان جدید اینترنت به کتابخانه‌ها [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 167-172]
  • کتابشناسی علم رجال علم رجال و کتابشناسی علم رجال [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 99-106]
  • کتابشناسی ملی ایران فروست در کتابشناسی ملی ایران و مارک ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 67-74]
  • کتاب‌های الکترونیکی فهرستنویسی کتاب‌های الکترونیکی براساس قالب مارک [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 145-156]
  • کتاب‌های رجالی علم رجال و کتابشناسی علم رجال [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 99-106]
  • کتاب‌های رقومی فهرستنویسی کتاب‌های الکترونیکی براساس قالب مارک [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 145-156]
  • کنترل فرایند آماری کنترل کیفیت فرایند نمایه‌سازی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 93-103]
  • کنترل کیفیت کنترل کیفیت فرایند نمایه‌سازی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 93-103]

گ

م

  • مارک اس.جی.ام.ال و تحول فهرستنویسی ماشین‌خوان [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 21-30]
  • مارک فهرستنویسی کتاب‌های الکترونیکی براساس قالب مارک [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 145-156]
  • مارک ایران فروست در کتابشناسی ملی ایران و مارک ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 67-74]
  • ماشین چاپ سنگی چاپ سنگی و دلایل رواج آن در ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 59-66]
  • میان‌کنش‌پذیری ابرداده‌ای میان‌کنش‌پذیری ابرداده‌ای در شبکه جهانی وب: مقدمه‌ای بر چارچوب توصیف منبع آر.دی.اف [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 75-88]
  • متخصصان کتابداری و اطلاع‌رسانی ارزش‌های اخلاقی از نظر متخصصان کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 13-24]
  • مجلات هسته کتابداری و اطلاع‌رسانی کتابخانه رقومی چیست؟ اصطلاحی رایج با مفهومی ابهام‌برانگیز [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 97-110]
  • مجلس شورای اسلامی ایران نیازهای اطلاعاتی و رفتار اطلاع‌یابی نمایندگان دوره ششم مجلس [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 117-130]
  • مجموعه‌سازی خط‌مشی و گسترش مجموعه [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 53-62]
  • مدل‌های اطلاع‌یابی در وب تدوین مدل اطلاع‌یابی کاربران در محیط وب پنهان: مراحل مقدماتی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 75-86]
  • مراکز آموزش عالی طرح پیشنهادی ایجاد شبکه اطلاع‌رسانی برای کتابخانه‌های مراکز آموزش عالی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 79-98]
  • مراکز پژوهشی بررسی عوامل مرتبط با رفتار اطلاع‌یابی اعضای هیئت علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 39-52]
  • مرجع مجازی میز مرجع و کاربرد آن [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 9-16]
  • مرز اشیاء جایگاه استناد در فعالیت‌های علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 87-96]
  • مرکز آموزش عالی کشاورزی - اطلاع‌رسانی استفاده اعضای هیئت علمی و پژوهشگران مؤسسات آموزش عالی جهاد کشاورزی تهران از اینترنت [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 13-28]
  • میز مرجع میز مرجع و کاربرد آن [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 9-16]
  • معماری تحلیل استنادی مآخذ پایان‌نامه‌های دکترای شهرسازی و معماری دانشکده هنرهای زیبا [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 33-48]
  • مفاهیم ضرورت بازنگری در ساختار اصطلاحنامه‌ها: بررسی عدم کارایی اصطلاحنامه‌ها در محیط اطلاعاتی جدید و قابلیت‌های هستی‌شناسی‌ها در مقایسه با آن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 79-92]
  • میکروفیلم کاربرد میکروفیلم رنگی برای حفظ و نگهدار اسناد [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 201-206]
  • موتورهای کاوش میزان دقت موتورهای کاوش وب در بازیابی اطلاعات کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 111-122]
  • مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی استفاده اعضای هیئت علمی و پژوهشگران مؤسسات آموزش عالی جهاد کشاورزی تهران از اینترنت [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 13-28]

ن

  • نیاز اطلاعاتی نیازهای اطلاعاتی و رفتار اطلاع‌یابی نمایندگان دوره ششم مجلس [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 117-130]
  • نیازسنجی نیازهای اطلاعاتی کارشناسان بانک تجارت در تهران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 159-166]
  • نیازهای اطلاعاتی نیاز اطلاعاتی، رفتار و الگوی اطلاع‌یابی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 123-132]
  • نیازهای اطلاعاتی نیازهای اطلاعاتی کارشناسان بانک تجارت در تهران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 159-166]
  • نشانه‌گذاری اس.جی.ام.ال و تحول فهرستنویسی ماشین‌خوان [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 21-30]
  • نظام‌های سازماندهی دانش ضرورت بازنگری در ساختار اصطلاحنامه‌ها: بررسی عدم کارایی اصطلاحنامه‌ها در محیط اطلاعاتی جدید و قابلیت‌های هستی‌شناسی‌ها در مقایسه با آن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 79-92]
  • نظریه‌های حقیقت جایگاه استناد در فعالیت‌های علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 87-96]
  • نمایندگان مجلس نیازهای اطلاعاتی و رفتار اطلاع‌یابی نمایندگان دوره ششم مجلس [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 117-130]
  • نمایه استنادی علوم انتشارات علمی ایرانیان: مشارکت، رشد و توسعه از 1985-1999 [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 131-144]
  • نمایه جایگشتی بهبود روش محاسبه مدخل‌ها در نمایه گردان جایگشتی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 61-72]
  • نمایه‌سازی بهبود روش محاسبه مدخل‌ها در نمایه گردان جایگشتی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 61-72]
  • نمایه‌سازی کنترل کیفیت فرایند نمایه‌سازی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 93-103]
  • نمایه‌سازی نمایه‌سازی معنایی: مورد پژوهی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 183-188]
  • نمایه‌سازی تأثیر اختلاف املایی انگلیسی امریکایی و بریتانیایی بر میزان جامعیت بازیابی اطلاعات [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 59-66]
  • نمایه‌سازی احتمالی نمایه‌سازی براساس احتمالات یا نمایه‌سازی توزینی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 175-182]
  • نمایه‌سازی پنهان نمایه‌سازی معنایی پنهان [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 129-144]
  • نمایه‌سازی توزینی نمایه‌سازی براساس احتمالات یا نمایه‌سازی توزینی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 175-182]
  • نمایه‌سازی فازی مروری بر نمایه‌سازی متنی، محتوایی و فازی تصاویر رقمی: نظام بازیابی تصاویر رقمی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 111-116]
  • نمایه‌ساز فیزیک با انرژی بالا به سوی نمایه‌سازی مفهومی با استفاده از تخصیص خودکار توصیفگرها [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 151-156]
  • نمایه‌سازی متنی مروری بر نمایه‌سازی متنی، محتوایی و فازی تصاویر رقمی: نظام بازیابی تصاویر رقمی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 111-116]
  • نمایه‌سازی محتوایی مروری بر نمایه‌سازی متنی، محتوایی و فازی تصاویر رقمی: نظام بازیابی تصاویر رقمی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 111-116]
  • نمایه‌سازی معنایی نمایه‌سازی معنایی پنهان [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 129-144]
  • نمایه‌سازی معنایی نمایه‌سازی معنایی: مورد پژوهی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 183-188]
  • نمایه‌سازی مفهومی به سوی نمایه‌سازی مفهومی با استفاده از تخصیص خودکار توصیفگرها [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 151-156]
  • نمایه‌سازی موضوعی ساختار و توسعه اصطلاحنامه چینی به منظور نمایه‌سازی و موضوعی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 157-168]
  • نمایه‌های انتهای کتاب لزوم استانداردسازی نمایه‌ها با نگاهی به نمایه‌های انتهای کتاب براساس استاندارد ایزو 1996-999 [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 105-110]
  • نیم عمر منابع تحلیل استنادی مآخذ پایان‌نامه‌های دکترای شهرسازی و معماری دانشکده هنرهای زیبا [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 33-48]

و

  • واژه‌های نیمه مجاز بهبود روش محاسبه مدخل‌ها در نمایه گردان جایگشتی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 61-72]
  • وب نمایه‌سازی معنایی: مورد پژوهی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 183-188]
  • وب پنهان تدوین مدل اطلاع‌یابی کاربران در محیط وب پنهان: مراحل مقدماتی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 75-86]
  • وب‌سایت تحلیل محتوای وب‌سایت‌های کتابخانه‌های دانشگاهی کشورهای انگلیسی زبان [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 185-192]
  • وب عمیق تدوین مدل اطلاع‌یابی کاربران در محیط وب پنهان: مراحل مقدماتی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 75-86]
  • وب‌کاوی شیوه جداسازی کلیدواژه‌ها از مدارک فرامتنی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 169-174]
  • وبلاگ وبلاگ، ارمغان جدید اینترنت به کتابخانه‌ها [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 167-172]
  • وب معنایی نمایه‌سازی معنایی: مورد پژوهی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 183-188]
  • وب معنایی هستی‌شناسی‌ها و وب معنایی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 189-194]
  • وب نامرئی تدوین مدل اطلاع‌یابی کاربران در محیط وب پنهان: مراحل مقدماتی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 75-86]
  • وزارت جهاد کشاورزی طرح پیشنهادی ایجاد شبکه اطلاع‌رسانی برای کتابخانه‌های مراکز آموزش عالی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 79-98]

ه

  • هستی‌شناسی ضرورت بازنگری در ساختار اصطلاحنامه‌ها: بررسی عدم کارایی اصطلاحنامه‌ها در محیط اطلاعاتی جدید و قابلیت‌های هستی‌شناسی‌ها در مقایسه با آن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 79-92]
  • هستی‌شناسی هستی‌شناسی‌ها و وب معنایی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 189-194]
  • هستی‌شناسی‌ها از اصطلاحنامه تا هستی‌شناسی‌ها: مطالعه کوتاه موردی در حوزه ایمنی غذا که نشان می‌دهد هستی‌شناسی‌ها از اصطلاحنامه‌ها توانمندترند؛ از اصطلاحنامه‌ها تا زبان وب هستی‌شناسی و چارچوب‌های توصیف منابع [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 145-150]

ی

  • یادگیری یادگیری الکترونیکی چیست و جایگاه کتابخانه‌های مجازی در این فرایند کجاست؟ [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 133-148]
  • یادگیری الکترونیکی یادگیری الکترونیکی چیست و جایگاه کتابخانه‌های مجازی در این فرایند کجاست؟ [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 133-148]
  • یادگیری رایانه‌ای جستجوی اطلاعات کالیس: یادگیری جستجوی اطلاعات با رایانه [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 149-158]
  • یونی‌مارک فروست در کتابشناسی ملی ایران و مارک ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 67-74]