نمایه کلیدواژه ها

آ

ا

  • ارزیابی سامانه معیارهای ارزیابی کیفیت اطلاعات در سامانه‌‌‌های اطلاعاتی مستندات فنی: مرور نظام‌مند [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 104-114]
  • ارزشیابی ارزشیابی مجلات علمی-پژوهشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی براساس آیین‌نامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشور [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 8-20]
  • ایزو 28118 مقایسۀ شاخص‌های عملکرد کتابخانه‌های ملی جهان با ایزو 28118 [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 40-51]
  • استاندارد نشر مجلات ارزشیابی مجلات علمی-پژوهشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی براساس آیین‌نامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشور [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 8-20]

ب

  • بازیابی معنایی اطلاعات ارتقای بازیابی معنایی اطلاعات با استفاده از برچسب‌گذاری و هستان‌شناسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 18-38]
  • برچسب‌گذاری ارتقای بازیابی معنایی اطلاعات با استفاده از برچسب‌گذاری و هستان‌شناسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 18-38]

پ

  • پردازش زبان طبیعی ارتقای بازیابی معنایی اطلاعات با استفاده از برچسب‌گذاری و هستان‌شناسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 18-38]
  • پردازش زبان طبیعی سنجش شباهت نظرات داوری آزاد و محتوای مقالات علمی به‌روش پردازش زبان طبیعی [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 86-103]
  • پروتژ ارتقای بازیابی معنایی اطلاعات با استفاده از برچسب‌گذاری و هستان‌شناسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 18-38]

ت

  • تاپسیس فازی ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]
  • تأمین‌کنندگان ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]
  • تجربه کاربر رویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانه‌ای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]
  • تحلیل تأثیرات متقابل تأثیرات متقابل نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده فهرست‌های کتابخانه‌ای در ایران [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 22-36]
  • تحلیل محتوا خواندن و عناصر مرتبط با آن در ادبیات داستانی تألیفی و ترجمه‌ای فارسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 52-64]

خ

  • خدمات عمومی بهبود دسترسی به میزهای خدمت در کتابخانه ملی: گزارش یک بررسی میدانی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 80-92]
  • خدمات کتابخانه‌ای ارائه خدمات کتابخانه‌ای دانشگاه فردوسی مشهد از دید دانشجویان بین‌المللی و کتابداران آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 8-17]
  • خواندن خواندن و عناصر مرتبط با آن در ادبیات داستانی تألیفی و ترجمه‌ای فارسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 52-64]
  • خودکارآمدی مهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاع‌جویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایان‌نامه‌ [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]

د

  • داستان ترجمه‌شده خواندن و عناصر مرتبط با آن در ادبیات داستانی تألیفی و ترجمه‌ای فارسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 52-64]
  • داستان فارسی خواندن و عناصر مرتبط با آن در ادبیات داستانی تألیفی و ترجمه‌ای فارسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 52-64]
  • دانشجویان بین‌المللی ارائه خدمات کتابخانه‌ای دانشگاه فردوسی مشهد از دید دانشجویان بین‌المللی و کتابداران آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 8-17]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاع‌جویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایان‌نامه‌ [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]
  • دانشگاه فردوسی مشهد ارائه خدمات کتابخانه‌ای دانشگاه فردوسی مشهد از دید دانشجویان بین‌المللی و کتابداران آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 8-17]
  • داوری آزاد سنجش شباهت نظرات داوری آزاد و محتوای مقالات علمی به‌روش پردازش زبان طبیعی [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 86-103]
  • دیداری‌سازی علم تحلیل علم‌سنجی یک دهه فعالیت فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات (1388-1397) [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 38-50]
  • دسترس‌پذیری بهبود دسترسی به میزهای خدمت در کتابخانه ملی: گزارش یک بررسی میدانی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 80-92]

ر

  • رابط کاربری رویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانه‌ای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]
  • رتبه‌بندی ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]
  • ریسک ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]
  • رفتار اطلاع‌جویی مهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاع‌جویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایان‌نامه‌ [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]
  • رویکردهای نوین علم اطلاعات رویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانه‌ای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]

ز

  • زنجیره تأمین ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]

س

  • سامانه‌‌های اطلاعاتی معیارهای ارزیابی کیفیت اطلاعات در سامانه‌‌‌های اطلاعاتی مستندات فنی: مرور نظام‌مند [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 104-114]

ش

  • شاخص‌های عملکرد مقایسۀ شاخص‌های عملکرد کتابخانه‌های ملی جهان با ایزو 28118 [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 40-51]
  • شباهت سنجش شباهت نظرات داوری آزاد و محتوای مقالات علمی به‌روش پردازش زبان طبیعی [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 86-103]

ع

  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی ارزشیابی مجلات علمی-پژوهشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی براساس آیین‌نامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشور [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 8-20]
  • علم‌سنجی تحلیل علم‌سنجی یک دهه فعالیت فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات (1388-1397) [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 38-50]
  • علوم انسانی مهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاع‌جویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایان‌نامه‌ [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]

ف

  • فضای کتابخانه رویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانه‌ای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]
  • فهرست‌های کتابخانه‌ای تأثیرات متقابل نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده فهرست‌های کتابخانه‌ای در ایران [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 22-36]

ک

  • کاربردپذیری رویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانه‌ای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]
  • کتابخانه ملی ایران بهبود دسترسی به میزهای خدمت در کتابخانه ملی: گزارش یک بررسی میدانی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 80-92]
  • کتابخانه‌های دیجیتالی ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]
  • کتابخانه‌های ملی مقایسۀ شاخص‌های عملکرد کتابخانه‌های ملی جهان با ایزو 28118 [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 40-51]
  • کتابداران ارائه خدمات کتابخانه‌ای دانشگاه فردوسی مشهد از دید دانشجویان بین‌المللی و کتابداران آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 8-17]
  • کتابدار تجربه کاربر رویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانه‌ای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]

م

  • مجلات ارزشیابی مجلات علمی-پژوهشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی براساس آیین‌نامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشور [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 8-20]
  • مستندات فنی معیارهای ارزیابی کیفیت اطلاعات در سامانه‌‌‌های اطلاعاتی مستندات فنی: مرور نظام‌مند [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 104-114]
  • مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات تحلیل علم‌سنجی یک دهه فعالیت فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات (1388-1397) [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 38-50]
  • معیارهای ارزیابی معیارهای ارزیابی کیفیت اطلاعات در سامانه‌‌‌های اطلاعاتی مستندات فنی: مرور نظام‌مند [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 104-114]
  • منحنی تحلیل عملکرد سامانه سنجش شباهت نظرات داوری آزاد و محتوای مقالات علمی به‌روش پردازش زبان طبیعی [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 86-103]
  • مهارت حل مسئله مهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاع‌جویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایان‌نامه‌ [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]

ن

  • نرم‌افزار میک‌مک تأثیرات متقابل نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده فهرست‌های کتابخانه‌ای در ایران [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 22-36]
  • نیروهای پیشران تأثیرات متقابل نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده فهرست‌های کتابخانه‌ای در ایران [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 22-36]
  • نظرات کاربران سنجش شباهت نظرات داوری آزاد و محتوای مقالات علمی به‌روش پردازش زبان طبیعی [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 86-103]
  • نقاط خدمت بهبود دسترسی به میزهای خدمت در کتابخانه ملی: گزارش یک بررسی میدانی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 80-92]

و

  • وبگاه کتابخانه رویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانه‌ای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]

ه

  • هستان‌شناسی ارتقای بازیابی معنایی اطلاعات با استفاده از برچسب‌گذاری و هستان‌شناسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 18-38]