نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آنتروپی شانون ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]

ا

  • ایزو 28118 مقایسۀ شاخص‌های عملکرد کتابخانه‌های ملی جهان با ایزو 28118 [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 40-51]

ب

  • بازیابی معنایی اطلاعات ارتقای بازیابی معنایی اطلاعات با استفاده از برچسب‌گذاری و هستان‌شناسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 18-38]
  • برچسب‌گذاری ارتقای بازیابی معنایی اطلاعات با استفاده از برچسب‌گذاری و هستان‌شناسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 18-38]

پ

  • پردازش زبان طبیعی ارتقای بازیابی معنایی اطلاعات با استفاده از برچسب‌گذاری و هستان‌شناسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 18-38]
  • پروتژ ارتقای بازیابی معنایی اطلاعات با استفاده از برچسب‌گذاری و هستان‌شناسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 18-38]

ت

  • تاپسیس فازی ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]
  • تأمین‌کنندگان ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]
  • تحلیل محتوا خواندن و عناصر مرتبط با آن در ادبیات داستانی تألیفی و ترجمه‌ای فارسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 52-64]

خ

  • خدمات عمومی بهبود دسترسی به میزهای خدمت در کتابخانه ملی: گزارش یک بررسی میدانی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 80-92]
  • خدمات کتابخانه‌ای ارائه خدمات کتابخانه‌ای دانشگاه فردوسی مشهد از دید دانشجویان بین‌المللی و کتابداران آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 8-17]
  • خواندن خواندن و عناصر مرتبط با آن در ادبیات داستانی تألیفی و ترجمه‌ای فارسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 52-64]
  • خودکارآمدی مهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاع‌جویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایان‌نامه‌ [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]

د

  • داستان ترجمه‌شده خواندن و عناصر مرتبط با آن در ادبیات داستانی تألیفی و ترجمه‌ای فارسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 52-64]
  • داستان فارسی خواندن و عناصر مرتبط با آن در ادبیات داستانی تألیفی و ترجمه‌ای فارسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 52-64]
  • دانشجویان بین‌المللی ارائه خدمات کتابخانه‌ای دانشگاه فردوسی مشهد از دید دانشجویان بین‌المللی و کتابداران آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 8-17]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاع‌جویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایان‌نامه‌ [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]
  • دانشگاه فردوسی مشهد ارائه خدمات کتابخانه‌ای دانشگاه فردوسی مشهد از دید دانشجویان بین‌المللی و کتابداران آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 8-17]
  • دسترس‌پذیری بهبود دسترسی به میزهای خدمت در کتابخانه ملی: گزارش یک بررسی میدانی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 80-92]

ر

  • رتبه‌بندی ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]
  • ریسک ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]
  • رفتار اطلاع‌جویی مهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاع‌جویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایان‌نامه‌ [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]

ز

  • زنجیره تأمین ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]

ش

  • شاخص‌های عملکرد مقایسۀ شاخص‌های عملکرد کتابخانه‌های ملی جهان با ایزو 28118 [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 40-51]

ع

  • علوم انسانی مهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاع‌جویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایان‌نامه‌ [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]

ک

  • کتابخانه ملی ایران بهبود دسترسی به میزهای خدمت در کتابخانه ملی: گزارش یک بررسی میدانی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 80-92]
  • کتابخانه‌های دیجیتالی ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]
  • کتابخانه‌های ملی مقایسۀ شاخص‌های عملکرد کتابخانه‌های ملی جهان با ایزو 28118 [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 40-51]
  • کتابداران ارائه خدمات کتابخانه‌ای دانشگاه فردوسی مشهد از دید دانشجویان بین‌المللی و کتابداران آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 8-17]

م

  • مهارت حل مسئله مهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاع‌جویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایان‌نامه‌ [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]

ن

  • نقاط خدمت بهبود دسترسی به میزهای خدمت در کتابخانه ملی: گزارش یک بررسی میدانی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 80-92]

ه

  • هستان‌شناسی ارتقای بازیابی معنایی اطلاعات با استفاده از برچسب‌گذاری و هستان‌شناسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 18-38]