نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرشیو سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در پایان‌نامه‌ها [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 66-84]
  • آنتروپی شانون ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]
  • آوانویسی آوانویسی نام‌های فارسی در کتابخانه ملی ایران: سازگاری با استانداردهای ملی و جهانی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 8-23]
  • آینده‌­نگاری آینده سامانه‌های بازیابی اطلاعات متنی [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 12-26]
  • آیین‌نامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشور ارزشیابی مجلات علمی-پژوهشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی براساس آیین‌نامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشور [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 8-20]

ا

  • اجتماعی آموزشی عوامل مؤثر بر نگرش دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان در خصوص مطالعه و خواندن [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 44-56]
  • ارزشیابی ارزشیابی مجلات علمی-پژوهشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی براساس آیین‌نامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشور [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 8-20]
  • ارزیابی سامانه معیارهای ارزیابی کیفیت اطلاعات در سامانه‌‌‌های اطلاعاتی مستندات فنی: مرور نظام‌مند [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 104-114]
  • استاندارد بین‌المللی آوانویسی نام‌های فارسی در کتابخانه ملی ایران: سازگاری با استانداردهای ملی و جهانی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 8-23]
  • استاندارد ملی آوانویسی نام‌های فارسی در کتابخانه ملی ایران: سازگاری با استانداردهای ملی و جهانی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 8-23]
  • استاندارد نشر مجلات ارزشیابی مجلات علمی-پژوهشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی براساس آیین‌نامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشور [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 8-20]
  • اطلاع‌یابی مدل متقارن تعامل اطلاعاتی: باز تعریفی از جایگاه فناوری در تعامل اطلاعاتی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 114-135]
  • الگوی مرجع مفهومی سیداک گسترش‌‌‌‌های الگوی مرجع مفهومی سیداک: پاسخ به نیازهای سازماندهی دانش در حوزه‌‌‌‌های موضوعی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 94-112]
  • انسان مدل متقارن تعامل اطلاعاتی: باز تعریفی از جایگاه فناوری در تعامل اطلاعاتی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 114-135]
  • ایزو 28118 مقایسۀ شاخص‌های عملکرد کتابخانه‌های ملی جهان با ایزو 28118 [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 40-51]

ب

  • بازنمایی دیگری‌سازی در نظام‌های سازماندهی منابع کتابخانه‌ای در تقابل با برچسب‌گذاری اجتماعی [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 58-71]
  • بازیابی اطلاعات معناشناسی در سامانه‌های برچسب‌گذاری اجتماعی: یک مرور نظام‌مند [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 110-129]
  • بازیابی اطلاعات آینده سامانه‌های بازیابی اطلاعات متنی [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 12-26]
  • بازیابی اطلاعات‌‌‌‌‌‌ تجربۀ زیسته متخصصان کتابداریِ پزشکی در زمینه ربط اطلاعات در شبکۀ اجتماعی لینکدین [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 48-57]
  • بازیابی معنایی اطلاعات ارتقای بازیابی معنایی اطلاعات با استفاده از برچسب‌گذاری و هستان‌شناسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 18-38]
  • باستان­شناسی گسترش‌‌‌‌های الگوی مرجع مفهومی سیداک: پاسخ به نیازهای سازماندهی دانش در حوزه‌‌‌‌های موضوعی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 94-112]
  • برچسب‌گذاری ارتقای بازیابی معنایی اطلاعات با استفاده از برچسب‌گذاری و هستان‌شناسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 18-38]
  • برچسب‌گذاری دیگری‌سازی در نظام‌های سازماندهی منابع کتابخانه‌ای در تقابل با برچسب‌گذاری اجتماعی [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 58-71]
  • برچسب‌گذاری اجتماعی معناشناسی در سامانه‌های برچسب‌گذاری اجتماعی: یک مرور نظام‌مند [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 110-129]
  • برنامه‌­ریزی سناریومبنا سناریوهایی برای آیندۀ فهرست‌های کتابخانه‌ای ایرانی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 74-93]

پ

  • پایان‌نامه‌ها سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در پایان‌نامه‌ها [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 66-84]
  • پایگاه اطلاعاتی رتبه‌بندی و ربط مقالات در پایگاه‌های اطلاعاتی نورمگز و رایسِست [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
  • پایگاه مستندات آوانویسی نام‌های فارسی در کتابخانه ملی ایران: سازگاری با استانداردهای ملی و جهانی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 8-23]
  • پردازش زبان طبیعی ارتقای بازیابی معنایی اطلاعات با استفاده از برچسب‌گذاری و هستان‌شناسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 18-38]
  • پردازش زبان طبیعی سنجش شباهت نظرات داوری آزاد و محتوای مقالات علمی به‌روش پردازش زبان طبیعی [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 86-103]
  • پروتژ ارتقای بازیابی معنایی اطلاعات با استفاده از برچسب‌گذاری و هستان‌شناسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 18-38]
  • پیایندها پیایندها در آینه واسپاری قانونی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 58-72]

ت

  • تأمین‌کنندگان ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]
  • تاپسیس فازی ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]
  • تجربه کاربر رویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانه‌ای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]
  • تحلیل تأثیرات متقابل تأثیرات متقابل نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده فهرست‌های کتابخانه‌ای در ایران [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 22-36]
  • تحلیل متوازن تأثیر متقابل سناریوهایی برای آیندۀ فهرست‌های کتابخانه‌ای ایرانی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 74-93]
  • تحلیل محتوا خواندن و عناصر مرتبط با آن در ادبیات داستانی تألیفی و ترجمه‌ای فارسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 52-64]
  • تعامل اطلاعاتی مدل متقارن تعامل اطلاعاتی: باز تعریفی از جایگاه فناوری در تعامل اطلاعاتی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 114-135]

خ

  • خدمات عمومی بهبود دسترسی به میزهای خدمت در کتابخانه ملی: گزارش یک بررسی میدانی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 80-92]
  • خدمات کتابخانه‌ای ارائه خدمات کتابخانه‌ای دانشگاه فردوسی مشهد از دید دانشجویان بین‌المللی و کتابداران آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 8-17]
  • خواندن خواندن و عناصر مرتبط با آن در ادبیات داستانی تألیفی و ترجمه‌ای فارسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 52-64]
  • خودکارآمدی مهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاع‌جویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایان‌نامه‌ [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]

د

  • داستان ترجمه‌شده خواندن و عناصر مرتبط با آن در ادبیات داستانی تألیفی و ترجمه‌ای فارسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 52-64]
  • داستان فارسی خواندن و عناصر مرتبط با آن در ادبیات داستانی تألیفی و ترجمه‌ای فارسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 52-64]
  • دانش‌آموزان استعداد درخشان عوامل مؤثر بر نگرش دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان در خصوص مطالعه و خواندن [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 44-56]
  • دانشجویان بین‌المللی ارائه خدمات کتابخانه‌ای دانشگاه فردوسی مشهد از دید دانشجویان بین‌المللی و کتابداران آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 8-17]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاع‌جویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایان‌نامه‌ [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]
  • دانشگاه فردوسی مشهد ارائه خدمات کتابخانه‌ای دانشگاه فردوسی مشهد از دید دانشجویان بین‌المللی و کتابداران آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 8-17]
  • دانشمندان مسلمان‌‌ پیشنهاد طرح جدید برای طبقه‌بندی علوم بر اساس پشتوانه علمی مسلمانان [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 28-47]
  • داوری آزاد سنجش شباهت نظرات داوری آزاد و محتوای مقالات علمی به‌روش پردازش زبان طبیعی [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 86-103]
  • دسترس‌پذیری بهبود دسترسی به میزهای خدمت در کتابخانه ملی: گزارش یک بررسی میدانی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 80-92]
  • دیداری‌سازی علم تحلیل علم‌سنجی یک دهه فعالیت فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات (1388-1397) [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 38-50]
  • دیگری‌سازی دیگری‌سازی در نظام‌های سازماندهی منابع کتابخانه‌ای در تقابل با برچسب‌گذاری اجتماعی [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 58-71]

ر

  • رابط کاربری رویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانه‌ای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]
  • رایسِست رتبه‌بندی و ربط مقالات در پایگاه‌های اطلاعاتی نورمگز و رایسِست [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
  • ربط رتبه‌بندی و ربط مقالات در پایگاه‌های اطلاعاتی نورمگز و رایسِست [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
  • ربط‌‌‌‌‌‌ تجربۀ زیسته متخصصان کتابداریِ پزشکی در زمینه ربط اطلاعات در شبکۀ اجتماعی لینکدین [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 48-57]
  • رتبه‌بندی ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]
  • رتبه‌بندی سیستمی رتبه‌بندی و ربط مقالات در پایگاه‌های اطلاعاتی نورمگز و رایسِست [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
  • رتبه‌بندی کاربر رتبه‌بندی و ربط مقالات در پایگاه‌های اطلاعاتی نورمگز و رایسِست [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
  • رده‌بندی علوم‌‌ پیشنهاد طرح جدید برای طبقه‌بندی علوم بر اساس پشتوانه علمی مسلمانان [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 28-47]
  • رده‌بندی علوم در اسلام پیشنهاد طرح جدید برای طبقه‌بندی علوم بر اساس پشتوانه علمی مسلمانان [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 28-47]
  • رفتار اطلاع‌جویی مهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاع‌جویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایان‌نامه‌ [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]
  • روابط معنایی معناشناسی در سامانه‌های برچسب‌گذاری اجتماعی: یک مرور نظام‌مند [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 110-129]
  • رویکردهای نوین علم اطلاعات رویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانه‌ای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]
  • ریسک ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]

ز

  • زنجیره تأمین ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]

س

ش

  • شاخص‌های عملکرد مقایسۀ شاخص‌های عملکرد کتابخانه‌های ملی جهان با ایزو 28118 [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 40-51]
  • شباهت سنجش شباهت نظرات داوری آزاد و محتوای مقالات علمی به‌روش پردازش زبان طبیعی [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 86-103]
  • شبکه‌های اجتماعی‌‌‌‌‌‌ تجربۀ زیسته متخصصان کتابداریِ پزشکی در زمینه ربط اطلاعات در شبکۀ اجتماعی لینکدین [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 48-57]
  • شیوه‌های طبقه‌بندی‌‌ پیشنهاد طرح جدید برای طبقه‌بندی علوم بر اساس پشتوانه علمی مسلمانان [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 28-47]

ط

  • طبقه‌بندی علوم‌‌ پیشنهاد طرح جدید برای طبقه‌بندی علوم بر اساس پشتوانه علمی مسلمانان [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 28-47]

ع

  • عاملیت فناوری مدل متقارن تعامل اطلاعاتی: باز تعریفی از جایگاه فناوری در تعامل اطلاعاتی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 114-135]
  • علم اطلاعات و دانش‌‌‌شناسی کشف مؤلفه‌های کسب‌وکار کارآفرینانه در رشته علم اطلاعات و دانش‌‌‌شناسی با رویکرد فراتحلیل [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 94-108]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی ارزشیابی مجلات علمی-پژوهشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی براساس آیین‌نامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشور [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 8-20]
  • علم‌سنجی تحلیل علم‌سنجی یک دهه فعالیت فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات (1388-1397) [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 38-50]
  • علوم انسانی مهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاع‌جویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایان‌نامه‌ [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]
  • عوامل فرهنگی عوامل مؤثر بر نگرش دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان در خصوص مطالعه و خواندن [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 44-56]

غ

  • غیر انسان مدل متقارن تعامل اطلاعاتی: باز تعریفی از جایگاه فناوری در تعامل اطلاعاتی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 114-135]

ف

  • فراتحلیل کشف مؤلفه‌های کسب‌وکار کارآفرینانه در رشته علم اطلاعات و دانش‌‌‌شناسی با رویکرد فراتحلیل [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 94-108]
  • فضای کتابخانه رویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانه‌ای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]
  • فهرست­های کتابخانه‌­ای سناریوهایی برای آیندۀ فهرست‌های کتابخانه‌ای ایرانی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 74-93]
  • فهرست‌های کتابخانه‌ای تأثیرات متقابل نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده فهرست‌های کتابخانه‌ای در ایران [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 22-36]
  • فوکسونومی معناشناسی در سامانه‌های برچسب‌گذاری اجتماعی: یک مرور نظام‌مند [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 110-129]

ک

  • کاربردپذیری رویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانه‌ای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]
  • کتابخانه ملی ایران بهبود دسترسی به میزهای خدمت در کتابخانه ملی: گزارش یک بررسی میدانی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 80-92]
  • کتابخانه ملی ایران پیایندها در آینه واسپاری قانونی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 58-72]
  • کتابخانه‌های دیجیتالی ریسک‌های تأمین محتوا در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 94-106]
  • کتابخانه های دیجیتالی ارزیابی وب‌سایت‌های کتابخانه‌های دیجیتال ایران بر اساس شاخص‌های وب سبز [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 24-42]
  • کتابخانه‌های ملی مقایسۀ شاخص‌های عملکرد کتابخانه‌های ملی جهان با ایزو 28118 [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 40-51]
  • کتابداران ارائه خدمات کتابخانه‌ای دانشگاه فردوسی مشهد از دید دانشجویان بین‌المللی و کتابداران آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 8-17]
  • کتابدار تجربه کاربر رویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانه‌ای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]
  • کتابداری و اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در پایان‌نامه‌ها [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 66-84]
  • کسب‌وکار کارآفرینانه کشف مؤلفه‌های کسب‌وکار کارآفرینانه در رشته علم اطلاعات و دانش‌‌‌شناسی با رویکرد فراتحلیل [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 94-108]

گ

  • گسترش الگوهای هستی‌شناختی گسترش‌‌‌‌های الگوی مرجع مفهومی سیداک: پاسخ به نیازهای سازماندهی دانش در حوزه‌‌‌‌های موضوعی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 94-112]

ل

  • لینکدین تجربۀ زیسته متخصصان کتابداریِ پزشکی در زمینه ربط اطلاعات در شبکۀ اجتماعی لینکدین [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 48-57]

م

  • مجلات ارزشیابی مجلات علمی-پژوهشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی براساس آیین‌نامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشور [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 8-20]
  • مدارس استعداد درخشان عوامل مؤثر بر نگرش دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان در خصوص مطالعه و خواندن [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 44-56]
  • مدل متقارن مدل متقارن تعامل اطلاعاتی: باز تعریفی از جایگاه فناوری در تعامل اطلاعاتی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 114-135]
  • مرور نظام‌مند معناشناسی در سامانه‌های برچسب‌گذاری اجتماعی: یک مرور نظام‌مند [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 110-129]
  • مستندات فنی معیارهای ارزیابی کیفیت اطلاعات در سامانه‌‌‌های اطلاعاتی مستندات فنی: مرور نظام‌مند [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 104-114]
  • مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات تحلیل علم‌سنجی یک دهه فعالیت فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات (1388-1397) [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 38-50]
  • مطالعه و خواندن عوامل مؤثر بر نگرش دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان در خصوص مطالعه و خواندن [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 44-56]
  • معیارهای ارزیابی معیارهای ارزیابی کیفیت اطلاعات در سامانه‌‌‌های اطلاعاتی مستندات فنی: مرور نظام‌مند [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 104-114]
  • منحنی تحلیل عملکرد سامانه سنجش شباهت نظرات داوری آزاد و محتوای مقالات علمی به‌روش پردازش زبان طبیعی [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 86-103]
  • مهارت حل مسئله مهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاع‌جویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایان‌نامه‌ [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]

ن

  • نام‌های فارسی آوانویسی نام‌های فارسی در کتابخانه ملی ایران: سازگاری با استانداردهای ملی و جهانی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 8-23]
  • نرم‌افزار میک‌مک تأثیرات متقابل نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده فهرست‌های کتابخانه‌ای در ایران [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 22-36]
  • نظرات کاربران سنجش شباهت نظرات داوری آزاد و محتوای مقالات علمی به‌روش پردازش زبان طبیعی [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 86-103]
  • نقاط خدمت بهبود دسترسی به میزهای خدمت در کتابخانه ملی: گزارش یک بررسی میدانی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 80-92]
  • نورمگز رتبه‌بندی و ربط مقالات در پایگاه‌های اطلاعاتی نورمگز و رایسِست [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
  • نیروهای پیشران تأثیرات متقابل نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده فهرست‌های کتابخانه‌ای در ایران [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 22-36]
  • نیروهای پیشران راهبردی سناریوهایی برای آیندۀ فهرست‌های کتابخانه‌ای ایرانی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 74-93]

و

  • واسپاری قانونی پیایندها در آینه واسپاری قانونی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 58-72]
  • وب سایت ارزیابی وب‌سایت‌های کتابخانه‌های دیجیتال ایران بر اساس شاخص‌های وب سبز [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 24-42]
  • وب سبز ارزیابی وب‌سایت‌های کتابخانه‌های دیجیتال ایران بر اساس شاخص‌های وب سبز [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 24-42]
  • وبگاه کتابخانه رویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانه‌ای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]

ه

  • هستان‌شناسی ارتقای بازیابی معنایی اطلاعات با استفاده از برچسب‌گذاری و هستان‌شناسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 18-38]
  • هستی‌شناسی گسترش‌‌‌‌های الگوی مرجع مفهومی سیداک: پاسخ به نیازهای سازماندهی دانش در حوزه‌‌‌‌های موضوعی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 94-112]
login