آییننامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشورارزشیابی مجلات علمی-پژوهشی علم اطلاعات و دانششناسی براساس آییننامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشور [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 8-20]
ا
اجتماعی آموزشیعوامل مؤثر بر نگرش دختران دانشآموز مدارس استعدادهای درخشان در خصوص مطالعه و خواندن [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 44-56]
ارزشیابیارزشیابی مجلات علمی-پژوهشی علم اطلاعات و دانششناسی براساس آییننامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشور [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 8-20]
ارزیابی سامانهمعیارهای ارزیابی کیفیت اطلاعات در سامانههای اطلاعاتی مستندات فنی: مرور نظاممند [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 104-114]
استاندارد بینالمللیآوانویسی نامهای فارسی در کتابخانه ملی ایران: سازگاری با استانداردهای ملی و جهانی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 8-23]
استاندارد ملیآوانویسی نامهای فارسی در کتابخانه ملی ایران: سازگاری با استانداردهای ملی و جهانی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 8-23]
استاندارد نشر مجلاتارزشیابی مجلات علمی-پژوهشی علم اطلاعات و دانششناسی براساس آییننامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشور [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 8-20]
اطلاعیابیمدل متقارن تعامل اطلاعاتی: باز تعریفی از جایگاه فناوری در تعامل اطلاعاتی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 114-135]
تجربه کاربررویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانهای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]
تحلیل تأثیرات متقابلتأثیرات متقابل نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده فهرستهای کتابخانهای در ایران [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 22-36]
تحلیل متوازن تأثیر متقابلسناریوهایی برای آیندۀ فهرستهای کتابخانهای ایرانی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 74-93]
تحلیل محتواخواندن و عناصر مرتبط با آن در ادبیات داستانی تألیفی و ترجمهای فارسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 52-64]
تعامل اطلاعاتیمدل متقارن تعامل اطلاعاتی: باز تعریفی از جایگاه فناوری در تعامل اطلاعاتی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 114-135]
خ
خدمات عمومیبهبود دسترسی به میزهای خدمت در کتابخانه ملی: گزارش یک بررسی میدانی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 80-92]
خدمات کتابخانهایارائه خدمات کتابخانهای دانشگاه فردوسی مشهد از دید دانشجویان بینالمللی و کتابداران آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 8-17]
خواندنخواندن و عناصر مرتبط با آن در ادبیات داستانی تألیفی و ترجمهای فارسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 52-64]
خودکارآمدیمهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاعجویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایاننامه [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]
د
داستان ترجمهشدهخواندن و عناصر مرتبط با آن در ادبیات داستانی تألیفی و ترجمهای فارسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 52-64]
داستان فارسیخواندن و عناصر مرتبط با آن در ادبیات داستانی تألیفی و ترجمهای فارسی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 52-64]
دانشآموزان استعداد درخشانعوامل مؤثر بر نگرش دختران دانشآموز مدارس استعدادهای درخشان در خصوص مطالعه و خواندن [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 44-56]
دانشجویان بینالمللیارائه خدمات کتابخانهای دانشگاه فردوسی مشهد از دید دانشجویان بینالمللی و کتابداران آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 8-17]
دانشجویان تحصیلات تکمیلیمهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاعجویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایاننامه [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]
دانشگاه فردوسی مشهدارائه خدمات کتابخانهای دانشگاه فردوسی مشهد از دید دانشجویان بینالمللی و کتابداران آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 8-17]
دانشمندان مسلمانپیشنهاد طرح جدید برای طبقهبندی علوم بر اساس پشتوانه علمی مسلمانان [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 28-47]
داوری آزادسنجش شباهت نظرات داوری آزاد و محتوای مقالات علمی بهروش پردازش زبان طبیعی [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 86-103]
دسترسپذیریبهبود دسترسی به میزهای خدمت در کتابخانه ملی: گزارش یک بررسی میدانی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 80-92]
دیداریسازی علمتحلیل علمسنجی یک دهه فعالیت فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات (1388-1397) [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 38-50]
دیگریسازیدیگریسازی در نظامهای سازماندهی منابع کتابخانهای در تقابل با برچسبگذاری اجتماعی [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 58-71]
ر
رابط کاربریرویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانهای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]
رایسِسترتبهبندی و ربط مقالات در پایگاههای اطلاعاتی نورمگز و رایسِست [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
ربطرتبهبندی و ربط مقالات در پایگاههای اطلاعاتی نورمگز و رایسِست [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
ربطتجربۀ زیسته متخصصان کتابداریِ پزشکی در زمینه ربط اطلاعات در شبکۀ اجتماعی لینکدین [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 48-57]
سایهنویسییادداشت سردبیر: از سایهنویسی تا جعل عمیق (1) [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 7-11]
سرعنوانهای موضوعیدیگریسازی در نظامهای سازماندهی منابع کتابخانهای در تقابل با برچسبگذاری اجتماعی [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 58-71]
سرقت علمییادداشت سردبیر: از سایهنویسی تا جعل عمیق (1) [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 7-11]
سناریوویزاردسناریوهایی برای آیندۀ فهرستهای کتابخانهای ایرانی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 74-93]
ش
شاخصهای عملکردمقایسۀ شاخصهای عملکرد کتابخانههای ملی جهان با ایزو 28118 [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 40-51]
شباهتسنجش شباهت نظرات داوری آزاد و محتوای مقالات علمی بهروش پردازش زبان طبیعی [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 86-103]
شبکههای اجتماعیتجربۀ زیسته متخصصان کتابداریِ پزشکی در زمینه ربط اطلاعات در شبکۀ اجتماعی لینکدین [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 48-57]
شیوههای طبقهبندیپیشنهاد طرح جدید برای طبقهبندی علوم بر اساس پشتوانه علمی مسلمانان [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 28-47]
ط
طبقهبندی علومپیشنهاد طرح جدید برای طبقهبندی علوم بر اساس پشتوانه علمی مسلمانان [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 28-47]
ع
عاملیت فناوریمدل متقارن تعامل اطلاعاتی: باز تعریفی از جایگاه فناوری در تعامل اطلاعاتی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 114-135]
علم اطلاعات و دانششناسیکشف مؤلفههای کسبوکار کارآفرینانه در رشته علم اطلاعات و دانششناسی با رویکرد فراتحلیل [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 94-108]
علم اطلاعات و دانششناسیارزشیابی مجلات علمی-پژوهشی علم اطلاعات و دانششناسی براساس آییننامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشور [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 8-20]
علمسنجیتحلیل علمسنجی یک دهه فعالیت فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات (1388-1397) [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 38-50]
علوم انسانیمهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاعجویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایاننامه [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]
عوامل فرهنگیعوامل مؤثر بر نگرش دختران دانشآموز مدارس استعدادهای درخشان در خصوص مطالعه و خواندن [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 44-56]
غ
غیر انسانمدل متقارن تعامل اطلاعاتی: باز تعریفی از جایگاه فناوری در تعامل اطلاعاتی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 114-135]
ف
فراتحلیلکشف مؤلفههای کسبوکار کارآفرینانه در رشته علم اطلاعات و دانششناسی با رویکرد فراتحلیل [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 94-108]
فضای کتابخانهرویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانهای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]
فهرستهای کتابخانهایسناریوهایی برای آیندۀ فهرستهای کتابخانهای ایرانی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 74-93]
فهرستهای کتابخانهایتأثیرات متقابل نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده فهرستهای کتابخانهای در ایران [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 22-36]
فوکسونومیمعناشناسی در سامانههای برچسبگذاری اجتماعی: یک مرور نظاممند [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 110-129]
ک
کاربردپذیریرویکردی نو به خدمتی کهن: استفاده از تجربه کاربر در بهبود خدمات کتابخانهای [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 52-64]
کتابخانه ملی ایرانبهبود دسترسی به میزهای خدمت در کتابخانه ملی: گزارش یک بررسی میدانی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 80-92]
کتابخانه ملی ایرانپیایندها در آینه واسپاری قانونی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 58-72]
لینکدینتجربۀ زیسته متخصصان کتابداریِ پزشکی در زمینه ربط اطلاعات در شبکۀ اجتماعی لینکدین [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 48-57]
م
مجلاتارزشیابی مجلات علمی-پژوهشی علم اطلاعات و دانششناسی براساس آییننامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشور [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 8-20]
مدارس استعداد درخشانعوامل مؤثر بر نگرش دختران دانشآموز مدارس استعدادهای درخشان در خصوص مطالعه و خواندن [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 44-56]
مدل متقارنمدل متقارن تعامل اطلاعاتی: باز تعریفی از جایگاه فناوری در تعامل اطلاعاتی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 114-135]
مرور نظاممندمعناشناسی در سامانههای برچسبگذاری اجتماعی: یک مرور نظاممند [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 110-129]
مستندات فنیمعیارهای ارزیابی کیفیت اطلاعات در سامانههای اطلاعاتی مستندات فنی: مرور نظاممند [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 104-114]
مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعاتتحلیل علمسنجی یک دهه فعالیت فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات (1388-1397) [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 38-50]
مطالعه و خواندنعوامل مؤثر بر نگرش دختران دانشآموز مدارس استعدادهای درخشان در خصوص مطالعه و خواندن [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 44-56]
معیارهای ارزیابیمعیارهای ارزیابی کیفیت اطلاعات در سامانههای اطلاعاتی مستندات فنی: مرور نظاممند [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 104-114]
منحنی تحلیل عملکرد سامانهسنجش شباهت نظرات داوری آزاد و محتوای مقالات علمی بهروش پردازش زبان طبیعی [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 86-103]
مهارت حل مسئلهمهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاعجویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایاننامه [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 66-78]
ن
نامهای فارسیآوانویسی نامهای فارسی در کتابخانه ملی ایران: سازگاری با استانداردهای ملی و جهانی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 8-23]
نرمافزار میکمکتأثیرات متقابل نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده فهرستهای کتابخانهای در ایران [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 22-36]
نظرات کاربرانسنجش شباهت نظرات داوری آزاد و محتوای مقالات علمی بهروش پردازش زبان طبیعی [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 86-103]
نقاط خدمتبهبود دسترسی به میزهای خدمت در کتابخانه ملی: گزارش یک بررسی میدانی [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 80-92]
نورمگزرتبهبندی و ربط مقالات در پایگاههای اطلاعاتی نورمگز و رایسِست [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
نیروهای پیشرانتأثیرات متقابل نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده فهرستهای کتابخانهای در ایران [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 22-36]
نیروهای پیشران راهبردیسناریوهایی برای آیندۀ فهرستهای کتابخانهای ایرانی [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 74-93]