ابزار ارزیابی Rougeتکنیکهای خلاصهسازی چندسندی خودکار متون فارسی مبتنی بر الگوریتمهای فرااکتشافی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 58-80]
ابزار جستجوی اطلاعاتعوامل مؤثر بر استفاده از پیشنهاد پرسش: ارائه مدل تأثیر و تأثر با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 94-116]
ابزار کاوش غیرفازیعملکرد و همپوشانی ابزارهای کاوش فازی و غیرفازی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 82-93]
ابزار کاوش فازیعملکرد و همپوشانی ابزارهای کاوش فازی و غیرفازی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 82-93]
ابزارهای معناییارائه الگوی بهکارگیری فناوری معنایی در بازیابی اطلاعات در کتابخانههای دیجیتالی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 129-151]
اخبار جعلیرابطه میان سواد اطلاعاتی و توانایی کاربران کتابخانهها در تشخیص اخبار جعلی براساس مؤلفههای اطلاعنگاشت ایفلا [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 7-26]
ادواریهای فارسیشناسایی عوامل تأثیرگذار در بهکارگیری شناساگر شیء رقمی برای محتوای ادواریهای فارسی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 156-174]
ارزیابی اطلاعات وبابعاد باورپذیری اطلاعات وب: دیدگاهها و اولویتهای دانشجویان دانشگاههای برتر ایران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 27-53]
ارزیابی فازیعملکرد موتورهای جستجوی گوگل، یاهو، و بینگ در بازیابی اطلاعات فارسی براساس رویکردهای ارزیابی فازی و کلاسیک [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 96-111]
ارزیابی کلاسیکعملکرد موتورهای جستجوی گوگل، یاهو، و بینگ در بازیابی اطلاعات فارسی براساس رویکردهای ارزیابی فازی و کلاسیک [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 96-111]
ارزیابی مجلاتشاخصهای علمسنجی گمراهکننده و استفاده مجلههای ایرانی از آنها [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 8-23]
اشاعهنقش کتابخانههای عمومی و دانشگاهی در ترویج و اشاعه خدمات کارآفرینی: مرور نظاممند [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 39-57]
اطلاعنگاشت ایفلارابطه میان سواد اطلاعاتی و توانایی کاربران کتابخانهها در تشخیص اخبار جعلی براساس مؤلفههای اطلاعنگاشت ایفلا [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 7-26]
اطلافرینینقش محصولات اطلاعاتی معرفی شده توسط کتابداران کتابخانه ملی(ج.ا.ا) براطلافرینی کاربران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 111-127]
اعتبارسنجی اطلاعاتابعاد باورپذیری اطلاعات وب: دیدگاهها و اولویتهای دانشجویان دانشگاههای برتر ایران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 27-53]
اعتباریابیاعتبارسنجی عاملی شایستگیهای کارآفرینی در عرصه سئو برای دانشآموختگان علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 72-80]
الگوریتم جستجوی فاختهتکنیکهای خلاصهسازی چندسندی خودکار متون فارسی مبتنی بر الگوریتمهای فرااکتشافی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 58-80]
الگوریتم ژنتیکتکنیکهای خلاصهسازی چندسندی خودکار متون فارسی مبتنی بر الگوریتمهای فرااکتشافی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 58-80]
الگوریتم های دستهبندیتأثیر تکنیکهای خلاصهسازی بر دستهبندی متون فارسی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 8-23]
الگوریتمهای فرااکتشافیتکنیکهای خلاصهسازی چندسندی خودکار متون فارسی مبتنی بر الگوریتمهای فرااکتشافی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 58-80]
بازشناسی اسناد چاپیطراحی و پیادهسازی یک سیستم بازیابی اسناد چاپی فارسی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 58-70]
بازیابی اسناد چاپیطراحی و پیادهسازی یک سیستم بازیابی اسناد چاپی فارسی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 58-70]
بازیابی اطلاعاتعملکرد موتورهای جستجوی گوگل، یاهو، و بینگ در بازیابی اطلاعات فارسی براساس رویکردهای ارزیابی فازی و کلاسیک [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 96-111]
بازیابی اطلاعاتعملکرد و همپوشانی ابزارهای کاوش فازی و غیرفازی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 82-93]
بازیابی اطلاعاتارائه الگوی بهکارگیری فناوری معنایی در بازیابی اطلاعات در کتابخانههای دیجیتالی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 129-151]
بازیابی اطلاعاتسنجش رتبهبندی سامانههای پیشنهاددهندۀ مقاله در تقابل با رتبهبندی کاربران [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 46-57]
بافت اطلاعاتی ایرانی-اسلامیشناسایی و تعیین ویژگیهای نسخ خطی بافت اطلاعاتی ایرانی-اسلامی از دیدگاه سازماندهی اطلاعات و دانش [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 176-199]
باورپذیری اطلاعات وبابعاد باورپذیری اطلاعات وب: دیدگاهها و اولویتهای دانشجویان دانشگاههای برتر ایران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 27-53]
برنامههای درسیظرفیت برنامههای درسی رشته علم اطلاعات و دانششناسی برای تصدی فرصتهای شغلی مدیریت دادههای پژوهشی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 55-79]
بلوغ مدیریت دانشسنجش سطح بلوغ مدیریت دانش در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران براساس مدل زیمنس [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 82-93]
بهینهسازی سایتاعتبارسنجی عاملی شایستگیهای کارآفرینی در عرصه سئو برای دانشآموختگان علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 72-80]
پ
پارادایم تفسیریپدیدارنگاری: روش پژوهش کیفی در مطالعات قلمرو بازیابی اطلاعات [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 18-38]
پایگاه وبآوساینسسنجش رتبهبندی سامانههای پیشنهاددهندۀ مقاله در تقابل با رتبهبندی کاربران [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 46-57]
پدیدارنگاریپدیدارنگاری: روش پژوهش کیفی در مطالعات قلمرو بازیابی اطلاعات [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 18-38]
پرسش مرجعتلگرام ابزاری نوین در ارائه خدمات مرجع مجازی: تحلیل محتوای پرسشهای مطرحشده از طریق تلگرام مرجع مجازی کتابخانه ملی ایران [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 81-95]
پروتکلهای کتابخانهایپروتکلهای مبادلۀ اطلاعات در کتابخانههای دیجیتالی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 58-70]
پژوهشنامه نقد ادب عربیپژوهشنامه نقد ادب عربی دانشگاه شهید بهشتی: مطالعه کتابسنجی مقالات [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 81-95]
پیامرسان تلگرامتلگرام ابزاری نوین در ارائه خدمات مرجع مجازی: تحلیل محتوای پرسشهای مطرحشده از طریق تلگرام مرجع مجازی کتابخانه ملی ایران [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 81-95]
پیشنهاد پرسشعوامل مؤثر بر استفاده از پیشنهاد پرسش: ارائه مدل تأثیر و تأثر با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 94-116]
ت
تحلیل بافتار استنادبافتار استنادهای مقالههای علم اطلاعات [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 24-44]
تحلیل عاملیاعتبارسنجی عاملی شایستگیهای کارآفرینی در عرصه سئو برای دانشآموختگان علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 72-80]
تحلیل فراگفتاربافتار استنادهای مقالههای علم اطلاعات [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 24-44]
تحلیل کیفیمستندسازی در کتابخانه ملی ایران: تحلیل کیفی فرایند با رویکرد نظریهپردازی بنیادی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 97-110]
توسعه علمطبقهبندی علوم از دیدگاه دانشمندان دوره اسلامی از قرن دوم هجری تا عصر حاضر [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 1-17]
توصیف و سازماندهی اطلاعاتشناسایی و تعیین ویژگیهای نسخ خطی بافت اطلاعاتی ایرانی-اسلامی از دیدگاه سازماندهی اطلاعات و دانش [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 176-199]
خ
خدمات کارآفرینینقش کتابخانههای عمومی و دانشگاهی در ترویج و اشاعه خدمات کارآفرینی: مرور نظاممند [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 39-57]
خلاصه استخراجیتکنیکهای خلاصهسازی چندسندی خودکار متون فارسی مبتنی بر الگوریتمهای فرااکتشافی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 58-80]
خلاصهساز TF-ISFتأثیر تکنیکهای خلاصهسازی بر دستهبندی متون فارسی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 8-23]
خلاصهسازی خودکار متنتکنیکهای خلاصهسازی چندسندی خودکار متون فارسی مبتنی بر الگوریتمهای فرااکتشافی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 58-80]
خلاقیت سازمانیخلاقیت سازمانی و مهارتهای اطلاعاتی و ارتباطی کتابداران [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 72-80]
د
دانشجویان دانشگاههای برتر ایرانابعاد باورپذیری اطلاعات وب: دیدگاهها و اولویتهای دانشجویان دانشگاههای برتر ایران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 27-53]
دستهبندی متون فارسیتأثیر تکنیکهای خلاصهسازی بر دستهبندی متون فارسی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 8-23]
دقتعملکرد موتورهای جستجوی گوگل، یاهو، و بینگ در بازیابی اطلاعات فارسی براساس رویکردهای ارزیابی فازی و کلاسیک [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 96-111]
دقتعملکرد و همپوشانی ابزارهای کاوش فازی و غیرفازی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 82-93]
دوره اسلامیطبقهبندی علوم از دیدگاه دانشمندان دوره اسلامی از قرن دوم هجری تا عصر حاضر [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 1-17]
ر
رتبهبندی مدارکسنجش رتبهبندی سامانههای پیشنهاددهندۀ مقاله در تقابل با رتبهبندی کاربران [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 46-57]
ردهبندی علمطبقهبندی علوم از دیدگاه دانشمندان دوره اسلامی از قرن دوم هجری تا عصر حاضر [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 1-17]
رکوردهای تکراریعملکرد موتورهای جستجوی گوگل، یاهو، و بینگ در بازیابی اطلاعات فارسی براساس رویکردهای ارزیابی فازی و کلاسیک [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 96-111]
روش کیفیپدیدارنگاری: روش پژوهش کیفی در مطالعات قلمرو بازیابی اطلاعات [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 18-38]
ریزش کاذبعملکرد موتورهای جستجوی گوگل، یاهو، و بینگ در بازیابی اطلاعات فارسی براساس رویکردهای ارزیابی فازی و کلاسیک [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 96-111]
ز
زیرحروفطراحی و پیادهسازی یک سیستم بازیابی اسناد چاپی فارسی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 58-70]
زیرکلماتطراحی و پیادهسازی یک سیستم بازیابی اسناد چاپی فارسی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 58-70]
س
سئواعتبارسنجی عاملی شایستگیهای کارآفرینی در عرصه سئو برای دانشآموختگان علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 72-80]
سازمان اسناد و کتابخانه ملیسنجش سطح بلوغ مدیریت دانش در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران براساس مدل زیمنس [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 82-93]
ضریب تأثیر جعلیشاخصهای علمسنجی گمراهکننده و استفاده مجلههای ایرانی از آنها [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 8-23]
ط
طبقهبندی استنادبافتار استنادهای مقالههای علم اطلاعات [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 24-44]
طبقهبندی علمطبقهبندی علوم از دیدگاه دانشمندان دوره اسلامی از قرن دوم هجری تا عصر حاضر [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 1-17]
ع
علم اطلاعاتبافتار استنادهای مقالههای علم اطلاعات [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 24-44]
علم اطلاعات و دانش شناسیظرفیت برنامههای درسی رشته علم اطلاعات و دانششناسی برای تصدی فرصتهای شغلی مدیریت دادههای پژوهشی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 55-79]
علم اطلاعات ودانش شناسیاعتبارسنجی عاملی شایستگیهای کارآفرینی در عرصه سئو برای دانشآموختگان علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 72-80]
ف
فرصتهای شغلیظرفیت برنامههای درسی رشته علم اطلاعات و دانششناسی برای تصدی فرصتهای شغلی مدیریت دادههای پژوهشی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 55-79]
فرمولبندی پرسشعوامل مؤثر بر استفاده از پیشنهاد پرسش: ارائه مدل تأثیر و تأثر با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 94-116]
فناوری اطلاعاتنقش محصولات اطلاعاتی معرفی شده توسط کتابداران کتابخانه ملی(ج.ا.ا) براطلافرینی کاربران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 111-127]
فهرستنویسی اجتماعینگرش فهرستنویسان ایرانی نسبت به فهرستنویسی اجتماعی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 134-155]
فهرستنویسی کتابهای چاپ سنگیشیوههای فهرستنویسی نسخههای خطی و چاپ سنگی در کتابخانههای بزرگ ایران: بررسی تطبیقی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 200-223]
فهرستنویسی مشترک نسخ خطی و چاپ سنگیشیوههای فهرستنویسی نسخههای خطی و چاپ سنگی در کتابخانههای بزرگ ایران: بررسی تطبیقی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 200-223]
فهرستنویسی نسخههای خطیشیوههای فهرستنویسی نسخههای خطی و چاپ سنگی در کتابخانههای بزرگ ایران: بررسی تطبیقی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 200-223]
فولکسونومینگرش فهرستنویسان ایرانی نسبت به فهرستنویسی اجتماعی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 134-155]
ق
قلمرو بازیابی اطلاعاتپدیدارنگاری: روش پژوهش کیفی در مطالعات قلمرو بازیابی اطلاعات [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 18-38]
ک
کارآفرینیاعتبارسنجی عاملی شایستگیهای کارآفرینی در عرصه سئو برای دانشآموختگان علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 72-80]
کارآفرینی اطلاعاتینقش محصولات اطلاعاتی معرفی شده توسط کتابداران کتابخانه ملی(ج.ا.ا) براطلافرینی کاربران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 111-127]
کتابخانه دیجیتالیطراحی و پیادهسازی یک سیستم بازیابی اسناد چاپی فارسی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 58-70]
کتابخانه ملیمستندسازی در کتابخانه ملی ایران: تحلیل کیفی فرایند با رویکرد نظریهپردازی بنیادی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 97-110]
کتابخانه ملی ایرانتلگرام ابزاری نوین در ارائه خدمات مرجع مجازی: تحلیل محتوای پرسشهای مطرحشده از طریق تلگرام مرجع مجازی کتابخانه ملی ایران [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 81-95]
کتابخانه ملی ایرانمیزان مطابقت میزهای مرجع و اطلاعرسانی کتابخانه ملی ایران با شاخصهای تأثیرگذار بر عملکرد میزهای خدمت [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 112-128]
کتابخانههای بزرگ ایرانشیوههای فهرستنویسی نسخههای خطی و چاپ سنگی در کتابخانههای بزرگ ایران: بررسی تطبیقی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 200-223]
کتابخانههای دانشگاهینقش کتابخانههای عمومی و دانشگاهی در ترویج و اشاعه خدمات کارآفرینی: مرور نظاممند [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 39-57]
کتابخانههای دیجیتالیارائه الگوی بهکارگیری فناوری معنایی در بازیابی اطلاعات در کتابخانههای دیجیتالی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 129-151]
کتابخانههای عمومیرابطه میان سواد اطلاعاتی و توانایی کاربران کتابخانهها در تشخیص اخبار جعلی براساس مؤلفههای اطلاعنگاشت ایفلا [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 7-26]
کتابخانههای عمومینقش کتابخانههای عمومی و دانشگاهی در ترویج و اشاعه خدمات کارآفرینی: مرور نظاممند [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 39-57]
کتابخانۀ دیجیتالیپروتکلهای مبادلۀ اطلاعات در کتابخانههای دیجیتالی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 58-70]
کتابدار مرجعمیزان مطابقت میزهای مرجع و اطلاعرسانی کتابخانه ملی ایران با شاخصهای تأثیرگذار بر عملکرد میزهای خدمت [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 112-128]
کتابسنجیپژوهشنامه نقد ادب عربی دانشگاه شهید بهشتی: مطالعه کتابسنجی مقالات [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 81-95]
کسب و کار اطلاعاتینقش محصولات اطلاعاتی معرفی شده توسط کتابداران کتابخانه ملی(ج.ا.ا) براطلافرینی کاربران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 111-127]
کسب و کار الکترونیکنقش محصولات اطلاعاتی معرفی شده توسط کتابداران کتابخانه ملی(ج.ا.ا) براطلافرینی کاربران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 111-127]
مبادلۀ اطلاعاتپروتکلهای مبادلۀ اطلاعات در کتابخانههای دیجیتالی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 58-70]
مجلهپژوهشنامه نقد ادب عربی دانشگاه شهید بهشتی: مطالعه کتابسنجی مقالات [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 81-95]
مدل زیمنسسنجش سطح بلوغ مدیریت دانش در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران براساس مدل زیمنس [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 82-93]
مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)عوامل مؤثر بر استفاده از پیشنهاد پرسش: ارائه مدل تأثیر و تأثر با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 94-116]
مدلسازی معادلات ساختاریارائه الگوی بهکارگیری فناوری معنایی در بازیابی اطلاعات در کتابخانههای دیجیتالی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 129-151]
مدیریت دادههای پژوهشیظرفیت برنامههای درسی رشته علم اطلاعات و دانششناسی برای تصدی فرصتهای شغلی مدیریت دادههای پژوهشی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 55-79]
مرجع مجازیتلگرام ابزاری نوین در ارائه خدمات مرجع مجازی: تحلیل محتوای پرسشهای مطرحشده از طریق تلگرام مرجع مجازی کتابخانه ملی ایران [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 81-95]
مرور نظاممندنقش کتابخانههای عمومی و دانشگاهی در ترویج و اشاعه خدمات کارآفرینی: مرور نظاممند [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 39-57]
مستندسازیمستندسازی در کتابخانه ملی ایران: تحلیل کیفی فرایند با رویکرد نظریهپردازی بنیادی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 97-110]
معیارهای ارزیابی دستهبندیتأثیر تکنیکهای خلاصهسازی بر دستهبندی متون فارسی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 8-23]
مقالهپژوهشنامه نقد ادب عربی دانشگاه شهید بهشتی: مطالعه کتابسنجی مقالات [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 81-95]
منابع مرجعارزیابی ویژگیهای مرجعشناختی کتب ضربالمثلهای ترکی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 46-57]
مهارتهای ارتباطیخلاقیت سازمانی و مهارتهای اطلاعاتی و ارتباطی کتابداران [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 72-80]
مهارتهای اطلاعاتیخلاقیت سازمانی و مهارتهای اطلاعاتی و ارتباطی کتابداران [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 72-80]
موتور جستجواعتبارسنجی عاملی شایستگیهای کارآفرینی در عرصه سئو برای دانشآموختگان علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 72-80]
موتور جستجوی گوگلاسکالرسنجش رتبهبندی سامانههای پیشنهاددهندۀ مقاله در تقابل با رتبهبندی کاربران [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 46-57]
موتورهای جستجوعملکرد موتورهای جستجوی گوگل، یاهو، و بینگ در بازیابی اطلاعات فارسی براساس رویکردهای ارزیابی فازی و کلاسیک [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 96-111]
میز اطلاعرسانیمیزان مطابقت میزهای مرجع و اطلاعرسانی کتابخانه ملی ایران با شاخصهای تأثیرگذار بر عملکرد میزهای خدمت [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 112-128]
میز خدمتمیزان مطابقت میزهای مرجع و اطلاعرسانی کتابخانه ملی ایران با شاخصهای تأثیرگذار بر عملکرد میزهای خدمت [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 112-128]
میز مرجعمیزان مطابقت میزهای مرجع و اطلاعرسانی کتابخانه ملی ایران با شاخصهای تأثیرگذار بر عملکرد میزهای خدمت [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 112-128]
ن
نسخ خطیشناسایی و تعیین ویژگیهای نسخ خطی بافت اطلاعاتی ایرانی-اسلامی از دیدگاه سازماندهی اطلاعات و دانش [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 176-199]
نسخهشناختیشناسایی و تعیین ویژگیهای نسخ خطی بافت اطلاعاتی ایرانی-اسلامی از دیدگاه سازماندهی اطلاعات و دانش [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 176-199]
نظریه زمینهایمستندسازی در کتابخانه ملی ایران: تحلیل کیفی فرایند با رویکرد نظریهپردازی بنیادی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 97-110]
نگرش فهرستنویساننگرش فهرستنویسان ایرانی نسبت به فهرستنویسی اجتماعی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 134-155]