نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشکارسازی دانش فنی کاربرد نقشه‌های به‌دست‌آمده از تحلیل هم‌رخدادی واژگان پروانه‌های ثبت اختراع در آشکارسازی دانش فنی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 147-159]
  • آلتمتریکس رابطه بین دگرسنجه‌ها و شاخص‌های استنادی اسنیپ، رتبه‌بندی نشریات سایماگو، ایگن‌فاکتور، و ضریب تأثیر نشریات علوم پزشکی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 167-180]
  • آموزش الکترونیکی آموزش‌های الکترونیکی کتابداری در کتابخانه ملی از چه کیفیتی برخوردار است؟ [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 127-142]
  • آموزش و پرورش انعکاس مفاهیم "علم اطلاعات و دانش‌شناسی" در درسنامه‌های دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 83-95]

ا

  • ابزارهای الکترونیکی مصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
  • ابسکو ترسیم نقشه‌ موضوعی مقالات حوزه‌ کتاب الکترونیکی در بانک اطلاعاتی ابسکو [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 149-166]
  • اجرا آمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]
  • ارتباطات علمی ارتباطات علمی از منظر آرای نیکلاس لومان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
  • ارزیابی رعایت استانداردهای کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های مراکز آموزشی (نمونه‌پژوهی: وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 143-156]
  • ارزیابی ارزیابی چکیده‌های انگلیسی رساله‌های دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی براساس دیدگاه زبان‌شناختی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 125-144]
  • ایزو 5966 رعایت استاندارد ایزو 5966 در تدوین گزارش‌های فنی (نمونه‌پژوهی: گزارش‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 157-170]
  • استاندارد اسکورم آموزش‌های الکترونیکی کتابداری در کتابخانه ملی از چه کیفیتی برخوردار است؟ [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 127-142]
  • استانداردسازی رعایت استانداردهای کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های مراکز آموزشی (نمونه‌پژوهی: وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 143-156]
  • استانداردسازی رعایت استاندارد ایزو 5966 در تدوین گزارش‌های فنی (نمونه‌پژوهی: گزارش‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 157-170]
  • اسناد الکترونیکی شناسایی و اولویت‌بندی موانع یکپارچه‌سازی در نظام‌‏های مدیریت اسناد الکترونیکی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 29-47]
  • اسناد بالادستی بازنمایی تولید و سنجش علم در خبرگزاری‌های رسمی جمهوری اسلامی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 181-199]
  • اسنیپ رابطه بین دگرسنجه‌ها و شاخص‌های استنادی اسنیپ، رتبه‌بندی نشریات سایماگو، ایگن‌فاکتور، و ضریب تأثیر نشریات علوم پزشکی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 167-180]
  • اطلاعات جغرافیایی بازیابی اطلاعات جغرافیایی در محیط وب: مروری بر نوشته‌ها و ترسیم مدل مفهومی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 105-126]
  • اطلاعات مکانی بازیابی اطلاعات جغرافیایی در محیط وب: مروری بر نوشته‌ها و ترسیم مدل مفهومی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 105-126]
  • اعتبار داده‌های کتابشناختی وضعیت پیشینه‌های کتابشناختی پیایندهای فارسی در فهرست کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 97-109]
  • اِف‌آربی‌آراُاُ معرفی: از اِف‌آربی‌آر تا پِرِس‌اُاُ: گسترشی برای مدل‌سازی و مدیریت اطلاعات کتابشناختی پیایندها [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 183-190]
  • اقتصاد ارتباطات علمی از منظر آرای نیکلاس لومان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
  • ایگن‌فاکتور رابطه بین دگرسنجه‌ها و شاخص‌های استنادی اسنیپ، رتبه‌بندی نشریات سایماگو، ایگن‌فاکتور، و ضریب تأثیر نشریات علوم پزشکی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 167-180]
  • القای هیجانی تأثیر القای هیجانی بر بازیابی اطلاعات [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 49-66]
  • الگوریتم کا- میانگین اولویت‌بندی به نیازهای مراجعان کتابخانه ملی ایران با استفاده از متون داده‌کاوی و تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-125]
  • الگوی کانو اولویت‌بندی به نیازهای مراجعان کتابخانه ملی ایران با استفاده از متون داده‌کاوی و تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-125]

ب

  • بازیابی اطلاعات تأثیر القای هیجانی بر بازیابی اطلاعات [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 49-66]
  • بازیابی اطلاعات جغرافیایی بازیابی اطلاعات جغرافیایی در محیط وب: مروری بر نوشته‌ها و ترسیم مدل مفهومی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 105-126]
  • بازاریابی تحلیل سوات و موقعیت‌یابی راهبردی کتابخانه ملی ایران در قالب بازاریابی: قیمت و مکان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 89-110]
  • برتراند راسل منطق ریاضی برتراند راسل و دلالت‌های آن در سازماندهی اطلاعات و سازه‏‌های موضوعی آن [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 7-24]
  • بیرگر یورلند واکاوی دیدگاه‌ها و آرای بیرگر یورلند در حیطه سازماندهی دانش [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 13-29]
  • برنامه راهبردی پژوهش راهبردها و برنامه عملیاتی نظام مدیریت پژوهشی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی (نمونه‌پژوهی: سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 43-62]
  • برنامه‌ریزی آمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]
  • برند عوامل تأثیرگذار بر "نمانام" (برند) کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 31-40]

پ

  • پایگاه وب‌آوساینس وجوه اشتراک موضوعی در حوزه‌های علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 111-128]
  • پیایند معرفی: از اِف‌آربی‌آر تا پِرِس‌اُاُ: گسترشی برای مدل‌سازی و مدیریت اطلاعات کتابشناختی پیایندها [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 183-190]
  • پیایندها وضعیت پیشینه‌های کتابشناختی پیایندهای فارسی در فهرست کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 97-109]
  • پذیرش فناوری فراتحلیل مطالعات حوزه پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 145-162]
  • پِرِس‌اُاُ معرفی: از اِف‌آربی‌آر تا پِرِس‌اُاُ: گسترشی برای مدل‌سازی و مدیریت اطلاعات کتابشناختی پیایندها [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 183-190]
  • پروانه ثبت اختراع ارزش پروانه‌های ثبت اختراع کشورهای اسلامی براساس عامل اهمیت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 129-148]
  • پروانه ثبت اختراع کاربرد نقشه‌های به‌دست‌آمده از تحلیل هم‌رخدادی واژگان پروانه‌های ثبت اختراع در آشکارسازی دانش فنی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 147-159]
  • پژوهش راهبردها و برنامه عملیاتی نظام مدیریت پژوهشی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی (نمونه‌پژوهی: سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 43-62]
  • پژوهش کیفی مروری تاریخی بر پژوهش کیفی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 127-146]
  • پست‏‌مدرنیسم پست‏‌مدرنیسم و فراهم‏‌آوری و مدیریت مجموعه [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 63-81]

ت

  • تأثیرپذیری مدل ذهنی تأثیر نظام‌های اطلاعاتی بر شکل‌‌گیری مدل‌های ذهنی کاربران کتابخانه‌‌های دیجیتالی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 21-40]
  • تاریخ روند ارائه جوایز کتاب در ایران از آغاز تاکنون [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 41-56]
  • تاریخ‌گرایی واکاوی دیدگاه‌ها و آرای بیرگر یورلند در حیطه سازماندهی دانش [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 13-29]
  • تالار رقومی ارزیابی کاربران از تالار رقومی کتابخانه ملی ایران: تأثیر قوانین و سیاست‌گذاری‌های جاری بر رضایتمندی کاربران از خدمات ارائه‌شده [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 170-182]
  • تبادل اطلاعات مصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
  • تبدیل ایده به پدیده تبیین سیر تبدیل ایده به پدیده در علوم انسانی ایران [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 83-104]
  • تجربه‌گرایی واکاوی دیدگاه‌ها و آرای بیرگر یورلند در حیطه سازماندهی دانش [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 13-29]
  • تحلیل استنادی ارزش پروانه‌های ثبت اختراع کشورهای اسلامی براساس عامل اهمیت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 129-148]
  • تحلیل سوات تحلیل سوات و موقعیت‌یابی راهبردی کتابخانه ملی ایران در قالب بازاریابی: قیمت و مکان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 89-110]
  • تحلیل شبکه وجوه اشتراک موضوعی در حوزه‌های علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 111-128]
  • تحلیل شبکه اجتماعی ترسیم نقشه‌ موضوعی مقالات حوزه‌ کتاب الکترونیکی در بانک اطلاعاتی ابسکو [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 149-166]
  • تحلیل محتوا جایگاه ابعاد و مؤلفه‌های فرهنگ مطالعه در درسنامه‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 111-124]
  • تحلیل موضوعی وجوه اشتراک موضوعی در حوزه‌های علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 111-128]
  • تحلیل موضوعی چالش‌های تحلیل موضوعی کتاب از نظر متخصصان مستندسازی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 41-58]
  • تحلیل هم‌رخدادی واژگان کاربرد نقشه‌های به‌دست‌آمده از تحلیل هم‌رخدادی واژگان پروانه‌های ثبت اختراع در آشکارسازی دانش فنی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 147-159]
  • ترجمان دانش تبیین سیر تبدیل ایده به پدیده در علوم انسانی ایران [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 83-104]
  • تهران ویژگی‌های ساختاری و محتوایی صفحه خانگی وب‌سایت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قیاس با فرانکفورت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
  • توزیع آماری ویژگی‏‌های مشترک قوانین تجربی معروف در علم‏‌سنجی: نگاهی از زاویه دسته‏‌بندی داده‌‏ها براساس توزیع فراوانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 25-42]
  • توسعه فرهنگی مصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
  • توسعه نرم‌افزار نقش مشارکتی کتابداران در توسعه نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 67-81]
  • تولید علم بازنمایی تولید و سنجش علم در خبرگزاری‌های رسمی جمهوری اسلامی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 181-199]

ج

  • جایزه سلطنتی کتاب روند ارائه جوایز کتاب در ایران از آغاز تاکنون [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 41-56]
  • جایزه کتاب روند ارائه جوایز کتاب در ایران از آغاز تاکنون [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 41-56]
  • جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران روند ارائه جوایز کتاب در ایران از آغاز تاکنون [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 41-56]
  • جامعه دانش‌محور مصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
  • جریان دانش ارزش پروانه‌های ثبت اختراع کشورهای اسلامی براساس عامل اهمیت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 129-148]

چ

  • چشم‌انداز آمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]
  • چکیده انگلیسی ارزیابی چکیده‌های انگلیسی رساله‌های دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی براساس دیدگاه زبان‌شناختی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 125-144]

ح

  • حوزه برق زیرسطحی‌های هوشمند کاربرد نقشه‌های به‌دست‌آمده از تحلیل هم‌رخدادی واژگان پروانه‌های ثبت اختراع در آشکارسازی دانش فنی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 147-159]

خ

  • خبرگزاری‌های رسمی ایران بازنمایی تولید و سنجش علم در خبرگزاری‌های رسمی جمهوری اسلامی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 181-199]
  • خوشه‌بندی اولویت‌بندی به نیازهای مراجعان کتابخانه ملی ایران با استفاده از متون داده‌کاوی و تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-125]

د

  • دیدگاه کاربران عوامل تأثیرگذار بر "نمانام" (برند) کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 31-40]
  • دیدگاه کارکنان عوامل تأثیرگذار بر "نمانام" (برند) کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 31-40]
  • درسنامه انعکاس مفاهیم "علم اطلاعات و دانش‌شناسی" در درسنامه‌های دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 83-95]
  • درسنامه جایگاه ابعاد و مؤلفه‌های فرهنگ مطالعه در درسنامه‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 111-124]
  • دگرسنجه‌ها رابطه بین دگرسنجه‌ها و شاخص‌های استنادی اسنیپ، رتبه‌بندی نشریات سایماگو، ایگن‌فاکتور، و ضریب تأثیر نشریات علوم پزشکی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 167-180]
  • دوره ابتدایی انعکاس مفاهیم "علم اطلاعات و دانش‌شناسی" در درسنامه‌های دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 83-95]
  • دوره ابتدایی جایگاه ابعاد و مؤلفه‌های فرهنگ مطالعه در درسنامه‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 111-124]
  • دولت الکترونیک شناسایی و اولویت‌بندی موانع یکپارچه‌سازی در نظام‌‏های مدیریت اسناد الکترونیکی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 29-47]

ذ

  • ذخیره و بازیابی اطلاعات درآمدی بر ذخیره و بازیابی اطلاعات موسیقایی: زمینه‌ها، ضرورت‌ها و چالش‌ها [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 95-112]

ر

  • رتبه‌بندی نشریات سایماگو رابطه بین دگرسنجه‌ها و شاخص‌های استنادی اسنیپ، رتبه‌بندی نشریات سایماگو، ایگن‌فاکتور، و ضریب تأثیر نشریات علوم پزشکی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 167-180]
  • رده‌بندی دودویی رویکردهای نظری در تطور نظام‌های رده‌بندی منابع کتابخانه‌ای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 7-27]
  • رده‌بندی مقوله‌ای اطلاعات رویکردهای نظری در تطور نظام‌های رده‌بندی منابع کتابخانه‌ای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 7-27]
  • رده‌بندی منابع کتابخانه‌ای رویکردهای نظری در تطور نظام‌های رده‌بندی منابع کتابخانه‌ای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 7-27]
  • رساله دکتری ارزیابی چکیده‌های انگلیسی رساله‌های دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی براساس دیدگاه زبان‌شناختی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 125-144]
  • رضایت اولویت‌بندی به نیازهای مراجعان کتابخانه ملی ایران با استفاده از متون داده‌کاوی و تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-125]
  • رضایت شغلی توجه به عوامل فرهنگی، فرصتی برای رضایت شغلی (نمونه‌پژوهی: کتابخانه ملی ایران) [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 161-173]
  • رضایتمندی ارزیابی کاربران از تالار رقومی کتابخانه ملی ایران: تأثیر قوانین و سیاست‌گذاری‌های جاری بر رضایتمندی کاربران از خدمات ارائه‌شده [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 170-182]
  • رفتار اطلاع‌یابی تأثیر القای هیجانی بر بازیابی اطلاعات [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 49-66]
  • رهبری آمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]
  • روش‌شناسی فراتحلیل مطالعات حوزه پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 145-162]
  • رویکردهای نظری سازماندهی دانش واکاوی دیدگاه‌ها و آرای بیرگر یورلند در حیطه سازماندهی دانش [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 13-29]

س

  • سازمان یادگیرنده آمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]
  • سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران آمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]
  • سازماندهی اطلاعات منطق ریاضی برتراند راسل و دلالت‌های آن در سازماندهی اطلاعات و سازه‏‌های موضوعی آن [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 7-24]
  • سازماندهی دانش واکاوی دیدگاه‌ها و آرای بیرگر یورلند در حیطه سازماندهی دانش [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 13-29]
  • سازمان کتابخانه‌ها راهبردها و برنامه عملیاتی نظام مدیریت پژوهشی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی (نمونه‌پژوهی: سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 43-62]
  • سیاست ارتباطات علمی از منظر آرای نیکلاس لومان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
  • سامانه اطلاعات مدیریت جایگاه سامانه اطلاعات مدیریت در کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 71-88]
  • سرعنوان‌ موضوعی چالش‌های تحلیل موضوعی کتاب از نظر متخصصان مستندسازی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 41-58]
  • سنجش علم بازنمایی تولید و سنجش علم در خبرگزاری‌های رسمی جمهوری اسلامی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 181-199]

ش

  • شاخص‌های استنادی رابطه بین دگرسنجه‌ها و شاخص‌های استنادی اسنیپ، رتبه‌بندی نشریات سایماگو، ایگن‌فاکتور، و ضریب تأثیر نشریات علوم پزشکی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 167-180]
  • شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب رعایت استاندارد ایزو 5966 در تدوین گزارش‌های فنی (نمونه‌پژوهی: گزارش‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 157-170]

ض

  • ضریب تأثیر رابطه بین دگرسنجه‌ها و شاخص‌های استنادی اسنیپ، رتبه‌بندی نشریات سایماگو، ایگن‌فاکتور، و ضریب تأثیر نشریات علوم پزشکی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 167-180]

ع

  • عدالت اجتماعی مصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
  • عدم قطعیت اولویت‌بندی به نیازهای مراجعان کتابخانه ملی ایران با استفاده از متون داده‌کاوی و تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-125]
  • عقل‌گرایی واکاوی دیدگاه‌ها و آرای بیرگر یورلند در حیطه سازماندهی دانش [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 13-29]
  • علم ارتباطات علمی از منظر آرای نیکلاس لومان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی انعکاس مفاهیم "علم اطلاعات و دانش‌شناسی" در درسنامه‌های دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 83-95]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی وجوه اشتراک موضوعی در حوزه‌های علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 111-128]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی ارزیابی چکیده‌های انگلیسی رساله‌های دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی براساس دیدگاه زبان‌شناختی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 125-144]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی مروری تاریخی بر پژوهش کیفی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 127-146]
  • علم‌سنجی رابطه بین دگرسنجه‌ها و شاخص‌های استنادی اسنیپ، رتبه‌بندی نشریات سایماگو، ایگن‌فاکتور، و ضریب تأثیر نشریات علوم پزشکی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 167-180]
  • علم‌سنجی ویژگی‏‌های مشترک قوانین تجربی معروف در علم‏‌سنجی: نگاهی از زاویه دسته‏‌بندی داده‌‏ها براساس توزیع فراوانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 25-42]
  • علوم انسانی تبیین سیر تبدیل ایده به پدیده در علوم انسانی ایران [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 83-104]
  • علوم رایانه-سامانه‌های اطلاعاتی وجوه اشتراک موضوعی در حوزه‌های علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 111-128]
  • عملیاتی‌سازی پژوهش تبیین سیر تبدیل ایده به پدیده در علوم انسانی ایران [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 83-104]
  • عمل‌گرایی واکاوی دیدگاه‌ها و آرای بیرگر یورلند در حیطه سازماندهی دانش [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 13-29]
  • عوامل تأثیرگذار عوامل تأثیرگذار بر "نمانام" (برند) کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 31-40]
  • عوامل فرهنگی توجه به عوامل فرهنگی، فرصتی برای رضایت شغلی (نمونه‌پژوهی: کتابخانه ملی ایران) [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 161-173]

غ

  • غلامرضا امیرخانی مصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات حوزه پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 145-162]
  • فرانکفورت ویژگی‌های ساختاری و محتوایی صفحه خانگی وب‌سایت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قیاس با فرانکفورت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
  • فراهم‏‌آوری پست‏‌مدرنیسم و فراهم‏‌آوری و مدیریت مجموعه [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 63-81]
  • فریبرز خسروی مصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
  • فرهنگ مطالعه جایگاه ابعاد و مؤلفه‌های فرهنگ مطالعه در درسنامه‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 111-124]
  • فرهنگ مطالعه مصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات فراتحلیل مطالعات حوزه پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 145-162]
  • فهرست مستند مجازی بین‌المللی (ویاف) موانع به‌اشتراک‌گذاری مستندات اسامی اشخاص در فهرست مستند مجازی بین‌المللی (ویاف) [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 57-73]
  • فهرست‌نویسی وضعیت پیشینه‌های کتابشناختی پیایندهای فارسی در فهرست کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 97-109]
  • فهرست‌نویسی چالش‌های تحلیل موضوعی کتاب از نظر متخصصان مستندسازی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 41-58]

ق

  • قانون برادفورد ویژگی‏‌های مشترک قوانین تجربی معروف در علم‏‌سنجی: نگاهی از زاویه دسته‏‌بندی داده‌‏ها براساس توزیع فراوانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 25-42]
  • قانون پرتو ویژگی‏‌های مشترک قوانین تجربی معروف در علم‏‌سنجی: نگاهی از زاویه دسته‏‌بندی داده‌‏ها براساس توزیع فراوانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 25-42]
  • قانون توانی ویژگی‏‌های مشترک قوانین تجربی معروف در علم‏‌سنجی: نگاهی از زاویه دسته‏‌بندی داده‌‏ها براساس توزیع فراوانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 25-42]
  • قانون زیپف ویژگی‏‌های مشترک قوانین تجربی معروف در علم‏‌سنجی: نگاهی از زاویه دسته‏‌بندی داده‌‏ها براساس توزیع فراوانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 25-42]
  • قانون لوتکا ویژگی‏‌های مشترک قوانین تجربی معروف در علم‏‌سنجی: نگاهی از زاویه دسته‏‌بندی داده‌‏ها براساس توزیع فراوانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 25-42]
  • قیمت تحلیل سوات و موقعیت‌یابی راهبردی کتابخانه ملی ایران در قالب بازاریابی: قیمت و مکان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 89-110]
  • قوانین تجربی ویژگی‏‌های مشترک قوانین تجربی معروف در علم‏‌سنجی: نگاهی از زاویه دسته‏‌بندی داده‌‏ها براساس توزیع فراوانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 25-42]

ک

  • کاربران ارزیابی کاربران از تالار رقومی کتابخانه ملی ایران: تأثیر قوانین و سیاست‌گذاری‌های جاری بر رضایتمندی کاربران از خدمات ارائه‌شده [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 170-182]
  • کاربرد دانش تبیین سیر تبدیل ایده به پدیده در علوم انسانی ایران [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 83-104]
  • کتاب الکترونیکی ترسیم نقشه‌ موضوعی مقالات حوزه‌ کتاب الکترونیکی در بانک اطلاعاتی ابسکو [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 149-166]
  • کتابخانه رعایت استانداردهای کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های مراکز آموزشی (نمونه‌پژوهی: وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 143-156]
  • کتابخانه آموزشی رعایت استانداردهای کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های مراکز آموزشی (نمونه‌پژوهی: وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 143-156]
  • کتابخانه ملی چالش‌های تحلیل موضوعی کتاب از نظر متخصصان مستندسازی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 41-58]
  • کتابخانه ملی ایران تحلیل سوات و موقعیت‌یابی راهبردی کتابخانه ملی ایران در قالب بازاریابی: قیمت و مکان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 89-110]
  • کتابخانه ملی ایران وضعیت پیشینه‌های کتابشناختی پیایندهای فارسی در فهرست کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 97-109]
  • کتابخانه ملی ایران توجه به عوامل فرهنگی، فرصتی برای رضایت شغلی (نمونه‌پژوهی: کتابخانه ملی ایران) [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 161-173]
  • کتابخانه ملی ایران آموزش‌های الکترونیکی کتابداری در کتابخانه ملی از چه کیفیتی برخوردار است؟ [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 127-142]
  • کتابخانه ملی ایران ارزیابی کاربران از تالار رقومی کتابخانه ملی ایران: تأثیر قوانین و سیاست‌گذاری‌های جاری بر رضایتمندی کاربران از خدمات ارائه‌شده [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 170-182]
  • کتابخانه ملی ایران موانع به‌اشتراک‌گذاری مستندات اسامی اشخاص در فهرست مستند مجازی بین‌المللی (ویاف) [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 57-73]
  • کتابخانه ملی ایران عوامل تأثیرگذار بر "نمانام" (برند) کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 31-40]
  • کتابخانه ملی ایران اولویت‌بندی به نیازهای مراجعان کتابخانه ملی ایران با استفاده از متون داده‌کاوی و تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-125]
  • کتابخانه ملی ایران جایگاه سامانه اطلاعات مدیریت در کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 71-88]
  • کتابخانه ملی جمهور اسلامی ایران مصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
  • کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران: بایدها و نباید‌ها (مقایسه‌ای بین‌المللی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 163-184]
  • کتابخانه ملی کودک و نوجوان کره جنوبی کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران: بایدها و نباید‌ها (مقایسه‌ای بین‌المللی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 163-184]
  • کتابخانه ملی کودک و نوجوان مسکو کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران: بایدها و نباید‌ها (مقایسه‌ای بین‌المللی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 163-184]
  • کتابخانه‏‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی پست‏‌مدرنیسم و فراهم‏‌آوری و مدیریت مجموعه [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 63-81]
  • کتابداران نقش مشارکتی کتابداران در توسعه نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 67-81]
  • کتابشناسی معرفی: از اِف‌آربی‌آر تا پِرِس‌اُاُ: گسترشی برای مدل‌سازی و مدیریت اطلاعات کتابشناختی پیایندها [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 183-190]
  • کسب و نشر اطلاعات آمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]
  • کیفیت آموزشی آموزش‌های الکترونیکی کتابداری در کتابخانه ملی از چه کیفیتی برخوردار است؟ [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 127-142]

گ

  • گزارش دولتی رعایت استاندارد ایزو 5966 در تدوین گزارش‌های فنی (نمونه‌پژوهی: گزارش‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 157-170]
  • گزارش فنی رعایت استاندارد ایزو 5966 در تدوین گزارش‌های فنی (نمونه‌پژوهی: گزارش‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 157-170]

م

  • مارک ایران وضعیت پیشینه‌های کتابشناختی پیایندهای فارسی در فهرست کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 97-109]
  • مبادلات فرهنگی مصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
  • مدیریت وجوه اشتراک موضوعی در حوزه‌های علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 111-128]
  • مدیریت شناسایی و اولویت‌بندی موانع یکپارچه‌سازی در نظام‌‏های مدیریت اسناد الکترونیکی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 29-47]
  • مدیریت آمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]
  • مدیریت جایگاه سامانه اطلاعات مدیریت در کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 71-88]
  • مدیریت اطلاعات معرفی: از اِف‌آربی‌آر تا پِرِس‌اُاُ: گسترشی برای مدل‌سازی و مدیریت اطلاعات کتابشناختی پیایندها [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 183-190]
  • مدیریت دانش وجوه اشتراک موضوعی در حوزه‌های علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 111-128]
  • مدیریت مجموعه پست‏‌مدرنیسم و فراهم‏‌آوری و مدیریت مجموعه [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 63-81]
  • مدرنیسم پست‏‌مدرنیسم و فراهم‏‌آوری و مدیریت مجموعه [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 63-81]
  • مدل باچا-ژاکوب ارزیابی چکیده‌های انگلیسی رساله‌های دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی براساس دیدگاه زبان‌شناختی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 125-144]
  • مدل مفهومی بازیابی اطلاعات جغرافیایی در محیط وب: مروری بر نوشته‌ها و ترسیم مدل مفهومی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 105-126]
  • مراجعان اولویت‌بندی به نیازهای مراجعان کتابخانه ملی ایران با استفاده از متون داده‌کاوی و تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-125]
  • مراکز آموزشی رعایت استانداردهای کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های مراکز آموزشی (نمونه‌پژوهی: وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 143-156]
  • مرور تاریخی مروری تاریخی بر پژوهش کیفی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 127-146]
  • مستندسازی اسامی موانع به‌اشتراک‌گذاری مستندات اسامی اشخاص در فهرست مستند مجازی بین‌المللی (ویاف) [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 57-73]
  • مستندسازی موضوع چالش‌های تحلیل موضوعی کتاب از نظر متخصصان مستندسازی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 41-58]
  • مستند نام اشخاص موانع به‌اشتراک‌گذاری مستندات اسامی اشخاص در فهرست مستند مجازی بین‌المللی (ویاف) [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 57-73]
  • مطالعات اجتماعی (کتاب) جایگاه ابعاد و مؤلفه‌های فرهنگ مطالعه در درسنامه‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 111-124]
  • مطالعه تطبیقی کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران: بایدها و نباید‌ها (مقایسه‌ای بین‌المللی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 163-184]
  • معناشناسی منطق ریاضی برتراند راسل و دلالت‌های آن در سازماندهی اطلاعات و سازه‏‌های موضوعی آن [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 7-24]
  • مکان تحلیل سوات و موقعیت‌یابی راهبردی کتابخانه ملی ایران در قالب بازاریابی: قیمت و مکان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 89-110]
  • منابع دیداری شنیداری درآمدی بر ذخیره و بازیابی اطلاعات موسیقایی: زمینه‌ها، ضرورت‌ها و چالش‌ها [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 95-112]
  • منطق ریاضی منطق ریاضی برتراند راسل و دلالت‌های آن در سازماندهی اطلاعات و سازه‏‌های موضوعی آن [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 7-24]
  • مهندسی زمین‌شناسی رعایت استاندارد ایزو 5966 در تدوین گزارش‌های فنی (نمونه‌پژوهی: گزارش‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 157-170]
  • مهندسی نفت رعایت استاندارد ایزو 5966 در تدوین گزارش‌های فنی (نمونه‌پژوهی: گزارش‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 157-170]
  • موتور کاوش تأثیر نظام‌های اطلاعاتی بر شکل‌‌گیری مدل‌های ذهنی کاربران کتابخانه‌‌های دیجیتالی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 21-40]
  • موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی راهبردها و برنامه عملیاتی نظام مدیریت پژوهشی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی (نمونه‌پژوهی: سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 43-62]
  • موسیقی درآمدی بر ذخیره و بازیابی اطلاعات موسیقایی: زمینه‌ها، ضرورت‌ها و چالش‌ها [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 95-112]

ن

  • نیازسنجی اولویت‌بندی به نیازهای مراجعان کتابخانه ملی ایران با استفاده از متون داده‌کاوی و تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-125]
  • نحو منطقی منطق ریاضی برتراند راسل و دلالت‌های آن در سازماندهی اطلاعات و سازه‏‌های موضوعی آن [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 7-24]
  • نرگس نشاط مصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
  • نرم‌افزار کتابخانه‌ای نقش مشارکتی کتابداران در توسعه نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 67-81]
  • نرم‌افزار کتابخانه دیجیتال تأثیر نظام‌های اطلاعاتی بر شکل‌‌گیری مدل‌های ذهنی کاربران کتابخانه‌‌های دیجیتالی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 21-40]
  • نظام اطلاعاتی تأثیر نظام‌های اطلاعاتی بر شکل‌‌گیری مدل‌های ذهنی کاربران کتابخانه‌‌های دیجیتالی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 21-40]
  • نظام اطلاعاتی جایگاه سامانه اطلاعات مدیریت در کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 71-88]
  • نظام مدیریت پژوهشی راهبردها و برنامه عملیاتی نظام مدیریت پژوهشی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی (نمونه‌پژوهی: سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 43-62]
  • نظام‌های اطلاعاتی شناسایی و اولویت‌بندی موانع یکپارچه‌سازی در نظام‌‏های مدیریت اسناد الکترونیکی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 29-47]
  • نظام‌های بازیابی اطلاعات بازیابی اطلاعات جغرافیایی در محیط وب: مروری بر نوشته‌ها و ترسیم مدل مفهومی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 105-126]
  • نظریه اجماع و توافق آموزشی و علمی رویکردهای نظری در تطور نظام‌های رده‌بندی منابع کتابخانه‌ای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 7-27]
  • نظریه پشتوانه انتشاراتی رویکردهای نظری در تطور نظام‌های رده‌بندی منابع کتابخانه‌ای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 7-27]
  • نظریه رده‌بندی پدیده‌محور دانش رویکردهای نظری در تطور نظام‌های رده‌بندی منابع کتابخانه‌ای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 7-27]
  • نظریه سیستم‌ها ارتباطات علمی از منظر آرای نیکلاس لومان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
  • نظریه سیستم‏های اجتماعی ارتباطات علمی از منظر آرای نیکلاس لومان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
  • نظریه سطوح یکپارچه رویکردهای نظری در تطور نظام‌های رده‌بندی منابع کتابخانه‌ای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 7-27]
  • نظریه سنخ‌ها منطق ریاضی برتراند راسل و دلالت‌های آن در سازماندهی اطلاعات و سازه‏‌های موضوعی آن [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 7-24]
  • نظریه نظم تکاملی رویکردهای نظری در تطور نظام‌های رده‌بندی منابع کتابخانه‌ای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 7-27]
  • نظریه وصف‌ها منطق ریاضی برتراند راسل و دلالت‌های آن در سازماندهی اطلاعات و سازه‏‌های موضوعی آن [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 7-24]
  • نقشه جامع علمی کشور بازنمایی تولید و سنجش علم در خبرگزاری‌های رسمی جمهوری اسلامی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 181-199]
  • نقشه علمی کاربرد نقشه‌های به‌دست‌آمده از تحلیل هم‌رخدادی واژگان پروانه‌های ثبت اختراع در آشکارسازی دانش فنی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 147-159]
  • نقشه‌ موضوعی ترسیم نقشه‌ موضوعی مقالات حوزه‌ کتاب الکترونیکی در بانک اطلاعاتی ابسکو [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 149-166]
  • نیکلاس لومان ارتباطات علمی از منظر آرای نیکلاس لومان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب ویژگی‌های ساختاری و محتوایی صفحه خانگی وب‌سایت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قیاس با فرانکفورت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
  • نمانام عوامل تأثیرگذار بر "نمانام" (برند) کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 31-40]
  • نمره‌دهی تحلیلی ارزیابی چکیده‌های انگلیسی رساله‌های دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی براساس دیدگاه زبان‌شناختی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 125-144]
  • نوآوری و ابتکار آمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]

و

  • وب‌سایت ویژگی‌های ساختاری و محتوایی صفحه خانگی وب‌سایت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قیاس با فرانکفورت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
  • وزارت جهاد کشاورزی رعایت استانداردهای کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های مراکز آموزشی (نمونه‌پژوهی: وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 143-156]
  • ویژگی ساختاری ویژگی‌های ساختاری و محتوایی صفحه خانگی وب‌سایت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قیاس با فرانکفورت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
  • ویژگی محتوایی ویژگی‌های ساختاری و محتوایی صفحه خانگی وب‌سایت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قیاس با فرانکفورت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]

ه

  • هیجان تأثیر القای هیجانی بر بازیابی اطلاعات [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 49-66]
  • هم‌واژگانی وجوه اشتراک موضوعی در حوزه‌های علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 111-128]

ی

  • یافته‌های پژوهشی تبیین سیر تبدیل ایده به پدیده در علوم انسانی ایران [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 83-104]
  • یکپارچه‏سازی شناسایی و اولویت‌بندی موانع یکپارچه‌سازی در نظام‌‏های مدیریت اسناد الکترونیکی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 29-47]
  • یونی‌مارک وضعیت پیشینه‌های کتابشناختی پیایندهای فارسی در فهرست کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 97-109]