آلتمتریکسرابطه بین دگرسنجهها و شاخصهای استنادی اسنیپ، رتبهبندی نشریات سایماگو، ایگنفاکتور، و ضریب تأثیر نشریات علوم پزشکی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 167-180]
آموزش الکترونیکیآموزشهای الکترونیکی کتابداری در کتابخانه ملی از چه کیفیتی برخوردار است؟ [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 127-142]
آموزش و پرورشانعکاس مفاهیم "علم اطلاعات و دانششناسی" در درسنامههای دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 83-95]
ا
ابزارهای الکترونیکیمصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
ابسکوترسیم نقشه موضوعی مقالات حوزه کتاب الکترونیکی در بانک اطلاعاتی ابسکو [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 149-166]
اجراآمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]
ارتباطات علمیارتباطات علمی از منظر آرای نیکلاس لومان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
ارزیابیرعایت استانداردهای کتابخانهای در کتابخانههای مراکز آموزشی (نمونهپژوهی: وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 143-156]
ارزیابیارزیابی چکیدههای انگلیسی رسالههای دکترای علم اطلاعات و دانششناسی براساس دیدگاه زبانشناختی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 125-144]
استاندارد اسکورمآموزشهای الکترونیکی کتابداری در کتابخانه ملی از چه کیفیتی برخوردار است؟ [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 127-142]
استانداردسازیرعایت استانداردهای کتابخانهای در کتابخانههای مراکز آموزشی (نمونهپژوهی: وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 143-156]
استانداردسازیرعایت استاندارد ایزو 5966 در تدوین گزارشهای فنی (نمونهپژوهی: گزارشهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 157-170]
اسناد الکترونیکیشناسایی و اولویتبندی موانع یکپارچهسازی در نظامهای مدیریت اسناد الکترونیکی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 29-47]
اسناد بالادستیبازنمایی تولید و سنجش علم در خبرگزاریهای رسمی جمهوری اسلامی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 181-199]
اسنیپرابطه بین دگرسنجهها و شاخصهای استنادی اسنیپ، رتبهبندی نشریات سایماگو، ایگنفاکتور، و ضریب تأثیر نشریات علوم پزشکی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 167-180]
اطلاعات جغرافیاییبازیابی اطلاعات جغرافیایی در محیط وب: مروری بر نوشتهها و ترسیم مدل مفهومی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 105-126]
اطلاعات مکانیبازیابی اطلاعات جغرافیایی در محیط وب: مروری بر نوشتهها و ترسیم مدل مفهومی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 105-126]
اعتبار دادههای کتابشناختیوضعیت پیشینههای کتابشناختی پیایندهای فارسی در فهرست کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 97-109]
اِفآربیآراُاُمعرفی: از اِفآربیآر تا پِرِساُاُ: گسترشی برای مدلسازی و مدیریت اطلاعات کتابشناختی پیایندها [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 183-190]
اقتصادارتباطات علمی از منظر آرای نیکلاس لومان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
القای هیجانیتأثیر القای هیجانی بر بازیابی اطلاعات [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 49-66]
الگوریتم کا- میانگیناولویتبندی به نیازهای مراجعان کتابخانه ملی ایران با استفاده از متون دادهکاوی و تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-125]
الگوی کانواولویتبندی به نیازهای مراجعان کتابخانه ملی ایران با استفاده از متون دادهکاوی و تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-125]
ایزو 5966رعایت استاندارد ایزو 5966 در تدوین گزارشهای فنی (نمونهپژوهی: گزارشهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 157-170]
ایگنفاکتوررابطه بین دگرسنجهها و شاخصهای استنادی اسنیپ، رتبهبندی نشریات سایماگو، ایگنفاکتور، و ضریب تأثیر نشریات علوم پزشکی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 167-180]
ب
بازاریابیتحلیل سوات و موقعیتیابی راهبردی کتابخانه ملی ایران در قالب بازاریابی: قیمت و مکان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 89-110]
بازیابی اطلاعاتتأثیر القای هیجانی بر بازیابی اطلاعات [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 49-66]
بازیابی اطلاعات جغرافیاییبازیابی اطلاعات جغرافیایی در محیط وب: مروری بر نوشتهها و ترسیم مدل مفهومی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 105-126]
برتراند راسلمنطق ریاضی برتراند راسل و دلالتهای آن در سازماندهی اطلاعات و سازههای موضوعی آن [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 7-24]
برنامه راهبردی پژوهشراهبردها و برنامه عملیاتی نظام مدیریت پژوهشی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی (نمونهپژوهی: سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 43-62]
برنامهریزیآمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]
برندعوامل تأثیرگذار بر "نمانام" (برند) کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 31-40]
بیرگر یورلندواکاوی دیدگاهها و آرای بیرگر یورلند در حیطه سازماندهی دانش [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 13-29]
پ
پایگاه وبآوساینسوجوه اشتراک موضوعی در حوزههای علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 111-128]
پذیرش فناوریفراتحلیل مطالعات حوزه پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 145-162]
پِرِساُاُمعرفی: از اِفآربیآر تا پِرِساُاُ: گسترشی برای مدلسازی و مدیریت اطلاعات کتابشناختی پیایندها [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 183-190]
پروانه ثبت اختراعارزش پروانههای ثبت اختراع کشورهای اسلامی براساس عامل اهمیت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 129-148]
پژوهشراهبردها و برنامه عملیاتی نظام مدیریت پژوهشی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی (نمونهپژوهی: سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 43-62]
پژوهش کیفیمروری تاریخی بر پژوهش کیفی در علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 127-146]
پستمدرنیسمپستمدرنیسم و فراهمآوری و مدیریت مجموعه [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 63-81]
پیایندمعرفی: از اِفآربیآر تا پِرِساُاُ: گسترشی برای مدلسازی و مدیریت اطلاعات کتابشناختی پیایندها [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 183-190]
پیایندهاوضعیت پیشینههای کتابشناختی پیایندهای فارسی در فهرست کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 97-109]
تاریخروند ارائه جوایز کتاب در ایران از آغاز تاکنون [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 41-56]
تاریخگراییواکاوی دیدگاهها و آرای بیرگر یورلند در حیطه سازماندهی دانش [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 13-29]
تالار رقومیارزیابی کاربران از تالار رقومی کتابخانه ملی ایران: تأثیر قوانین و سیاستگذاریهای جاری بر رضایتمندی کاربران از خدمات ارائهشده [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 170-182]
تبادل اطلاعاتمصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
تبدیل ایده به پدیدهتبیین سیر تبدیل ایده به پدیده در علوم انسانی ایران [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 83-104]
تجربهگراییواکاوی دیدگاهها و آرای بیرگر یورلند در حیطه سازماندهی دانش [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 13-29]
تحلیل استنادیارزش پروانههای ثبت اختراع کشورهای اسلامی براساس عامل اهمیت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 129-148]
تحلیل سواتتحلیل سوات و موقعیتیابی راهبردی کتابخانه ملی ایران در قالب بازاریابی: قیمت و مکان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 89-110]
تحلیل شبکهوجوه اشتراک موضوعی در حوزههای علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 111-128]
تحلیل شبکه اجتماعیترسیم نقشه موضوعی مقالات حوزه کتاب الکترونیکی در بانک اطلاعاتی ابسکو [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 149-166]
تحلیل محتواجایگاه ابعاد و مؤلفههای فرهنگ مطالعه در درسنامههای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 111-124]
تحلیل موضوعیوجوه اشتراک موضوعی در حوزههای علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 111-128]
تحلیل موضوعیچالشهای تحلیل موضوعی کتاب از نظر متخصصان مستندسازی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 41-58]
ترجمان دانشتبیین سیر تبدیل ایده به پدیده در علوم انسانی ایران [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 83-104]
تهرانویژگیهای ساختاری و محتوایی صفحه خانگی وبسایت نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران در قیاس با فرانکفورت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
توزیع آماریویژگیهای مشترک قوانین تجربی معروف در علمسنجی: نگاهی از زاویه دستهبندی دادهها براساس توزیع فراوانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 25-42]
توسعه فرهنگیمصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
توسعه نرمافزارنقش مشارکتی کتابداران در توسعه نرمافزارهای کتابخانهای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 67-81]
تولید علمبازنمایی تولید و سنجش علم در خبرگزاریهای رسمی جمهوری اسلامی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 181-199]
ج
جامعه دانشمحورمصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
جایزه سلطنتی کتابروند ارائه جوایز کتاب در ایران از آغاز تاکنون [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 41-56]
جایزه کتابروند ارائه جوایز کتاب در ایران از آغاز تاکنون [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 41-56]
خبرگزاریهای رسمی ایرانبازنمایی تولید و سنجش علم در خبرگزاریهای رسمی جمهوری اسلامی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 181-199]
خوشهبندیاولویتبندی به نیازهای مراجعان کتابخانه ملی ایران با استفاده از متون دادهکاوی و تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-125]
د
درسنامهانعکاس مفاهیم "علم اطلاعات و دانششناسی" در درسنامههای دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 83-95]
درسنامهجایگاه ابعاد و مؤلفههای فرهنگ مطالعه در درسنامههای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 111-124]
دگرسنجههارابطه بین دگرسنجهها و شاخصهای استنادی اسنیپ، رتبهبندی نشریات سایماگو، ایگنفاکتور، و ضریب تأثیر نشریات علوم پزشکی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 167-180]
دوره ابتداییانعکاس مفاهیم "علم اطلاعات و دانششناسی" در درسنامههای دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 83-95]
دوره ابتداییجایگاه ابعاد و مؤلفههای فرهنگ مطالعه در درسنامههای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 111-124]
دولت الکترونیکشناسایی و اولویتبندی موانع یکپارچهسازی در نظامهای مدیریت اسناد الکترونیکی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 29-47]
دیدگاه کاربرانعوامل تأثیرگذار بر "نمانام" (برند) کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 31-40]
دیدگاه کارکنانعوامل تأثیرگذار بر "نمانام" (برند) کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 31-40]
ذ
ذخیره و بازیابی اطلاعاتدرآمدی بر ذخیره و بازیابی اطلاعات موسیقایی: زمینهها، ضرورتها و چالشها [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 95-112]
ر
رتبهبندی نشریات سایماگورابطه بین دگرسنجهها و شاخصهای استنادی اسنیپ، رتبهبندی نشریات سایماگو، ایگنفاکتور، و ضریب تأثیر نشریات علوم پزشکی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 167-180]
ردهبندی دودوییرویکردهای نظری در تطور نظامهای ردهبندی منابع کتابخانهای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 7-27]
ردهبندی مقولهای اطلاعاترویکردهای نظری در تطور نظامهای ردهبندی منابع کتابخانهای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 7-27]
ردهبندی منابع کتابخانهایرویکردهای نظری در تطور نظامهای ردهبندی منابع کتابخانهای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 7-27]
رساله دکتریارزیابی چکیدههای انگلیسی رسالههای دکترای علم اطلاعات و دانششناسی براساس دیدگاه زبانشناختی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 125-144]
رضایتاولویتبندی به نیازهای مراجعان کتابخانه ملی ایران با استفاده از متون دادهکاوی و تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-125]
رضایت شغلیتوجه به عوامل فرهنگی، فرصتی برای رضایت شغلی (نمونهپژوهی: کتابخانه ملی ایران) [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 161-173]
رضایتمندیارزیابی کاربران از تالار رقومی کتابخانه ملی ایران: تأثیر قوانین و سیاستگذاریهای جاری بر رضایتمندی کاربران از خدمات ارائهشده [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 170-182]
رفتار اطلاعیابیتأثیر القای هیجانی بر بازیابی اطلاعات [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 49-66]
رهبریآمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]
روششناسیفراتحلیل مطالعات حوزه پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 145-162]
رویکردهای نظری سازماندهی دانشواکاوی دیدگاهها و آرای بیرگر یورلند در حیطه سازماندهی دانش [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 13-29]
س
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایرانآمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]
سازماندهی اطلاعاتمنطق ریاضی برتراند راسل و دلالتهای آن در سازماندهی اطلاعات و سازههای موضوعی آن [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 7-24]
سازماندهی دانشواکاوی دیدگاهها و آرای بیرگر یورلند در حیطه سازماندهی دانش [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 13-29]
سازمان کتابخانههاراهبردها و برنامه عملیاتی نظام مدیریت پژوهشی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی (نمونهپژوهی: سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 43-62]
سازمان یادگیرندهآمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]
سامانه اطلاعات مدیریتجایگاه سامانه اطلاعات مدیریت در کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 71-88]
سرعنوان موضوعیچالشهای تحلیل موضوعی کتاب از نظر متخصصان مستندسازی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 41-58]
سنجش علمبازنمایی تولید و سنجش علم در خبرگزاریهای رسمی جمهوری اسلامی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 181-199]
سیاستارتباطات علمی از منظر آرای نیکلاس لومان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
ش
شاخصهای استنادیرابطه بین دگرسنجهها و شاخصهای استنادی اسنیپ، رتبهبندی نشریات سایماگو، ایگنفاکتور، و ضریب تأثیر نشریات علوم پزشکی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 167-180]
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوبرعایت استاندارد ایزو 5966 در تدوین گزارشهای فنی (نمونهپژوهی: گزارشهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 157-170]
ض
ضریب تأثیررابطه بین دگرسنجهها و شاخصهای استنادی اسنیپ، رتبهبندی نشریات سایماگو، ایگنفاکتور، و ضریب تأثیر نشریات علوم پزشکی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 167-180]
ع
عدالت اجتماعیمصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
عدم قطعیتاولویتبندی به نیازهای مراجعان کتابخانه ملی ایران با استفاده از متون دادهکاوی و تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-125]
عقلگراییواکاوی دیدگاهها و آرای بیرگر یورلند در حیطه سازماندهی دانش [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 13-29]
علمارتباطات علمی از منظر آرای نیکلاس لومان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
علم اطلاعات و دانششناسیانعکاس مفاهیم "علم اطلاعات و دانششناسی" در درسنامههای دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 83-95]
علم اطلاعات و دانششناسیوجوه اشتراک موضوعی در حوزههای علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 111-128]
علم اطلاعات و دانششناسیارزیابی چکیدههای انگلیسی رسالههای دکترای علم اطلاعات و دانششناسی براساس دیدگاه زبانشناختی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 125-144]
علم اطلاعات و دانششناسیمروری تاریخی بر پژوهش کیفی در علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 127-146]
علمسنجیرابطه بین دگرسنجهها و شاخصهای استنادی اسنیپ، رتبهبندی نشریات سایماگو، ایگنفاکتور، و ضریب تأثیر نشریات علوم پزشکی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 167-180]
علمسنجیویژگیهای مشترک قوانین تجربی معروف در علمسنجی: نگاهی از زاویه دستهبندی دادهها براساس توزیع فراوانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 25-42]
علوم انسانیتبیین سیر تبدیل ایده به پدیده در علوم انسانی ایران [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 83-104]
علوم رایانه-سامانههای اطلاعاتیوجوه اشتراک موضوعی در حوزههای علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 111-128]
عملگراییواکاوی دیدگاهها و آرای بیرگر یورلند در حیطه سازماندهی دانش [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 13-29]
عملیاتیسازی پژوهشتبیین سیر تبدیل ایده به پدیده در علوم انسانی ایران [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 83-104]
عوامل تأثیرگذارعوامل تأثیرگذار بر "نمانام" (برند) کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 31-40]
عوامل فرهنگیتوجه به عوامل فرهنگی، فرصتی برای رضایت شغلی (نمونهپژوهی: کتابخانه ملی ایران) [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 161-173]
غ
غلامرضا امیرخانیمصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
ف
فراتحلیلفراتحلیل مطالعات حوزه پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 145-162]
فرانکفورتویژگیهای ساختاری و محتوایی صفحه خانگی وبسایت نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران در قیاس با فرانکفورت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
فراهمآوریپستمدرنیسم و فراهمآوری و مدیریت مجموعه [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 63-81]
فرهنگ مطالعهجایگاه ابعاد و مؤلفههای فرهنگ مطالعه در درسنامههای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 111-124]
فرهنگ مطالعهمصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
فریبرز خسرویمصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتفراتحلیل مطالعات حوزه پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 145-162]
فهرست مستند مجازی بینالمللی (ویاف)موانع بهاشتراکگذاری مستندات اسامی اشخاص در فهرست مستند مجازی بینالمللی (ویاف) [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 57-73]
فهرستنویسیوضعیت پیشینههای کتابشناختی پیایندهای فارسی در فهرست کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 97-109]
فهرستنویسیچالشهای تحلیل موضوعی کتاب از نظر متخصصان مستندسازی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 41-58]
ق
قانون برادفوردویژگیهای مشترک قوانین تجربی معروف در علمسنجی: نگاهی از زاویه دستهبندی دادهها براساس توزیع فراوانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 25-42]
قانون پرتوویژگیهای مشترک قوانین تجربی معروف در علمسنجی: نگاهی از زاویه دستهبندی دادهها براساس توزیع فراوانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 25-42]
قانون توانیویژگیهای مشترک قوانین تجربی معروف در علمسنجی: نگاهی از زاویه دستهبندی دادهها براساس توزیع فراوانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 25-42]
قانون زیپفویژگیهای مشترک قوانین تجربی معروف در علمسنجی: نگاهی از زاویه دستهبندی دادهها براساس توزیع فراوانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 25-42]
قانون لوتکاویژگیهای مشترک قوانین تجربی معروف در علمسنجی: نگاهی از زاویه دستهبندی دادهها براساس توزیع فراوانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 25-42]
قوانین تجربیویژگیهای مشترک قوانین تجربی معروف در علمسنجی: نگاهی از زاویه دستهبندی دادهها براساس توزیع فراوانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 25-42]
قیمتتحلیل سوات و موقعیتیابی راهبردی کتابخانه ملی ایران در قالب بازاریابی: قیمت و مکان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 89-110]
ک
کاربرانارزیابی کاربران از تالار رقومی کتابخانه ملی ایران: تأثیر قوانین و سیاستگذاریهای جاری بر رضایتمندی کاربران از خدمات ارائهشده [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 170-182]
کاربرد دانشتبیین سیر تبدیل ایده به پدیده در علوم انسانی ایران [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 83-104]
کتاب الکترونیکیترسیم نقشه موضوعی مقالات حوزه کتاب الکترونیکی در بانک اطلاعاتی ابسکو [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 149-166]
کتابخانهرعایت استانداردهای کتابخانهای در کتابخانههای مراکز آموزشی (نمونهپژوهی: وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 143-156]
کتابخانه آموزشیرعایت استانداردهای کتابخانهای در کتابخانههای مراکز آموزشی (نمونهپژوهی: وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 143-156]
کتابخانه ملیچالشهای تحلیل موضوعی کتاب از نظر متخصصان مستندسازی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 41-58]
کتابخانه ملی ایرانتحلیل سوات و موقعیتیابی راهبردی کتابخانه ملی ایران در قالب بازاریابی: قیمت و مکان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 89-110]
کتابخانه ملی ایرانوضعیت پیشینههای کتابشناختی پیایندهای فارسی در فهرست کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 97-109]
کتابخانه ملی ایرانتوجه به عوامل فرهنگی، فرصتی برای رضایت شغلی (نمونهپژوهی: کتابخانه ملی ایران) [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 161-173]
کتابخانه ملی ایرانآموزشهای الکترونیکی کتابداری در کتابخانه ملی از چه کیفیتی برخوردار است؟ [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 127-142]
کتابخانه ملی ایرانارزیابی کاربران از تالار رقومی کتابخانه ملی ایران: تأثیر قوانین و سیاستگذاریهای جاری بر رضایتمندی کاربران از خدمات ارائهشده [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 170-182]
کتابخانه ملی ایرانموانع بهاشتراکگذاری مستندات اسامی اشخاص در فهرست مستند مجازی بینالمللی (ویاف) [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 57-73]
کتابخانه ملی ایرانعوامل تأثیرگذار بر "نمانام" (برند) کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 31-40]
کتابخانه ملی ایراناولویتبندی به نیازهای مراجعان کتابخانه ملی ایران با استفاده از متون دادهکاوی و تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-125]
کتابخانه ملی ایرانجایگاه سامانه اطلاعات مدیریت در کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 71-88]
کتابخانه ملی جمهور اسلامی ایرانمصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایرانکتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران: بایدها و نبایدها (مقایسهای بینالمللی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 163-184]
کتابخانه ملی کودک و نوجوان کره جنوبیکتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران: بایدها و نبایدها (مقایسهای بینالمللی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 163-184]
کتابخانه ملی کودک و نوجوان مسکوکتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران: بایدها و نبایدها (مقایسهای بینالمللی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 163-184]
کتابداراننقش مشارکتی کتابداران در توسعه نرمافزارهای کتابخانهای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 67-81]
کتابشناسیمعرفی: از اِفآربیآر تا پِرِساُاُ: گسترشی برای مدلسازی و مدیریت اطلاعات کتابشناختی پیایندها [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 183-190]
کسب و نشر اطلاعاتآمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]
کیفیت آموزشیآموزشهای الکترونیکی کتابداری در کتابخانه ملی از چه کیفیتی برخوردار است؟ [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 127-142]
گ
گزارش دولتیرعایت استاندارد ایزو 5966 در تدوین گزارشهای فنی (نمونهپژوهی: گزارشهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 157-170]
گزارش فنیرعایت استاندارد ایزو 5966 در تدوین گزارشهای فنی (نمونهپژوهی: گزارشهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 157-170]
م
مارک ایرانوضعیت پیشینههای کتابشناختی پیایندهای فارسی در فهرست کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 97-109]
مبادلات فرهنگیمصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
مدرنیسمپستمدرنیسم و فراهمآوری و مدیریت مجموعه [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 63-81]
مدل باچا-ژاکوبارزیابی چکیدههای انگلیسی رسالههای دکترای علم اطلاعات و دانششناسی براساس دیدگاه زبانشناختی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 125-144]
مدل مفهومیبازیابی اطلاعات جغرافیایی در محیط وب: مروری بر نوشتهها و ترسیم مدل مفهومی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 105-126]
مدیریتوجوه اشتراک موضوعی در حوزههای علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 111-128]
مدیریتشناسایی و اولویتبندی موانع یکپارچهسازی در نظامهای مدیریت اسناد الکترونیکی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 29-47]
مدیریتآمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]
مدیریتجایگاه سامانه اطلاعات مدیریت در کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 71-88]
مدیریت اطلاعاتمعرفی: از اِفآربیآر تا پِرِساُاُ: گسترشی برای مدلسازی و مدیریت اطلاعات کتابشناختی پیایندها [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 183-190]
مدیریت دانشوجوه اشتراک موضوعی در حوزههای علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 111-128]
مدیریت مجموعهپستمدرنیسم و فراهمآوری و مدیریت مجموعه [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 63-81]
مراجعاناولویتبندی به نیازهای مراجعان کتابخانه ملی ایران با استفاده از متون دادهکاوی و تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-125]
مراکز آموزشیرعایت استانداردهای کتابخانهای در کتابخانههای مراکز آموزشی (نمونهپژوهی: وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 143-156]
مرور تاریخیمروری تاریخی بر پژوهش کیفی در علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 127-146]
مستندسازی اسامیموانع بهاشتراکگذاری مستندات اسامی اشخاص در فهرست مستند مجازی بینالمللی (ویاف) [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 57-73]
مستندسازی موضوعچالشهای تحلیل موضوعی کتاب از نظر متخصصان مستندسازی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 41-58]
مستند نام اشخاصموانع بهاشتراکگذاری مستندات اسامی اشخاص در فهرست مستند مجازی بینالمللی (ویاف) [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 57-73]
مطالعات اجتماعی (کتاب)جایگاه ابعاد و مؤلفههای فرهنگ مطالعه در درسنامههای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 111-124]
مطالعه تطبیقیکتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران: بایدها و نبایدها (مقایسهای بینالمللی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 163-184]
معناشناسیمنطق ریاضی برتراند راسل و دلالتهای آن در سازماندهی اطلاعات و سازههای موضوعی آن [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 7-24]
مکانتحلیل سوات و موقعیتیابی راهبردی کتابخانه ملی ایران در قالب بازاریابی: قیمت و مکان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 89-110]
منابع دیداری شنیداریدرآمدی بر ذخیره و بازیابی اطلاعات موسیقایی: زمینهها، ضرورتها و چالشها [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 95-112]
منطق ریاضیمنطق ریاضی برتراند راسل و دلالتهای آن در سازماندهی اطلاعات و سازههای موضوعی آن [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 7-24]
مهندسی زمینشناسیرعایت استاندارد ایزو 5966 در تدوین گزارشهای فنی (نمونهپژوهی: گزارشهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 157-170]
مهندسی نفترعایت استاندارد ایزو 5966 در تدوین گزارشهای فنی (نمونهپژوهی: گزارشهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 157-170]
موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویراهبردها و برنامه عملیاتی نظام مدیریت پژوهشی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی (نمونهپژوهی: سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 43-62]
موسیقیدرآمدی بر ذخیره و بازیابی اطلاعات موسیقایی: زمینهها، ضرورتها و چالشها [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 95-112]
ن
نحو منطقیمنطق ریاضی برتراند راسل و دلالتهای آن در سازماندهی اطلاعات و سازههای موضوعی آن [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 7-24]
نرگس نشاطمصاحبه: عبور کتابخانه ملی از گذرگاه فرهنگ و توسعة فرهنگی (مصاحبه با تنی چند از خبرگان کتابخانه ملی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
نرمافزار کتابخانهاینقش مشارکتی کتابداران در توسعه نرمافزارهای کتابخانهای [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 67-81]
نظام اطلاعاتیتأثیر نظامهای اطلاعاتی بر شکلگیری مدلهای ذهنی کاربران کتابخانههای دیجیتالی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 21-40]
نظام اطلاعاتیجایگاه سامانه اطلاعات مدیریت در کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 71-88]
نظام مدیریت پژوهشیراهبردها و برنامه عملیاتی نظام مدیریت پژوهشی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی (نمونهپژوهی: سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 43-62]
نظامهای اطلاعاتیشناسایی و اولویتبندی موانع یکپارچهسازی در نظامهای مدیریت اسناد الکترونیکی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 29-47]
نظامهای بازیابی اطلاعاتبازیابی اطلاعات جغرافیایی در محیط وب: مروری بر نوشتهها و ترسیم مدل مفهومی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 105-126]
نقشه موضوعیترسیم نقشه موضوعی مقالات حوزه کتاب الکترونیکی در بانک اطلاعاتی ابسکو [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 149-166]
نمانامعوامل تأثیرگذار بر "نمانام" (برند) کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 31-40]
نمایشگاه بینالمللی کتابویژگیهای ساختاری و محتوایی صفحه خانگی وبسایت نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران در قیاس با فرانکفورت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
نمرهدهی تحلیلیارزیابی چکیدههای انگلیسی رسالههای دکترای علم اطلاعات و دانششناسی براساس دیدگاه زبانشناختی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 125-144]
نوآوری و ابتکارآمادگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 75-93]
نیازسنجیاولویتبندی به نیازهای مراجعان کتابخانه ملی ایران با استفاده از متون دادهکاوی و تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-125]
نیکلاس لومانارتباطات علمی از منظر آرای نیکلاس لومان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
و
وبسایتویژگیهای ساختاری و محتوایی صفحه خانگی وبسایت نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران در قیاس با فرانکفورت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
وزارت جهاد کشاورزیرعایت استانداردهای کتابخانهای در کتابخانههای مراکز آموزشی (نمونهپژوهی: وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور) [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 143-156]
ویژگی ساختاریویژگیهای ساختاری و محتوایی صفحه خانگی وبسایت نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران در قیاس با فرانکفورت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
ویژگی محتواییویژگیهای ساختاری و محتوایی صفحه خانگی وبسایت نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران در قیاس با فرانکفورت [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
ه
همواژگانیوجوه اشتراک موضوعی در حوزههای علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 111-128]
هیجانتأثیر القای هیجانی بر بازیابی اطلاعات [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 49-66]
ی
یافتههای پژوهشیتبیین سیر تبدیل ایده به پدیده در علوم انسانی ایران [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 83-104]
یکپارچهسازیشناسایی و اولویتبندی موانع یکپارچهسازی در نظامهای مدیریت اسناد الکترونیکی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 29-47]
یونیمارکوضعیت پیشینههای کتابشناختی پیایندهای فارسی در فهرست کتابخانه ملی ایران [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 97-109]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد