آزادی اطلاعاتاخلاق اطلاعات در محیط دیجیتال [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 26-47]
آموزش الکترونیکیارزیابی دورههای آموزش الکترونیکی علوم کتابداری و آرشیوی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 48-61]
آنالیز حساسیتارزیابی کیفیت خدمات سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و سنجش رضایتمندی استفادهکنندگان با استفاده از شبکه عصبی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 38-53]
ا
اُ.ای.آی.اسفراداده حفاظت وتطابق آن با استاندارد الگوی مرجع سیستم اطلاعاتی آرشیوی باز (اُ.ای.آی.اس.) [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 152-169]
ابرنشانههای زبان نشانهگذاری فرامتنمقایسه عناصر ابردادهای و زبان نشانهگذاری فرامتن در پیشینههای بازیابی شده از پایگاههای اطلاعاتی تخصصی پزشکی ایران و جهان [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 160-176]
اخلاق اطلاعاتاخلاق اطلاعات در محیط دیجیتال [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 26-47]
ارتباطات علمیکاربردهای وبسنجی در سنجش ارتباطات علمی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 148-163]
ارزشهای عمومیایجاد جهتگیری استراتژیک در راستای خلق ارزش عمومی: موردکاوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 6-20]
ارزیابیارزیابی نظامهای ذخیره و بازیابی اطلاعات لوحهای فشرده آموزشی کودکان در ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 62-78]
ارزیابی کیفیخدمات مرجع مجازی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران: ارزیابی کیفی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 130-147]
اساسنامهاستفادهکنندگان از کتابخانه ملی ایران و شیوههای بهرهگیری آنان از منابع و خدمات کتابخانه ملی: همخوان یا ناهمخوان با اساسنامه [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 22-39]
استراتژیایجاد جهتگیری استراتژیک در راستای خلق ارزش عمومی: موردکاوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 6-20]
استفادهاستفاده از کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران (INLM) توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 54-67]
استفادهکنندگاناستفادهکنندگان از کتابخانه ملی ایران و شیوههای بهرهگیری آنان از منابع و خدمات کتابخانه ملی: همخوان یا ناهمخوان با اساسنامه [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 22-39]
اضطراب پژوهشاضطراب پژوهش و دلایل بروز آن در پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاهها: بررسی متون [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 58-72]
اضطراب پژوهش کتابخانهایاضطراب پژوهش و دلایل بروز آن در پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاهها: بررسی متون [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 58-72]
اضطراب کتابخانهایاضطراب پژوهش و دلایل بروز آن در پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاهها: بررسی متون [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 58-72]
اطلاعرسانیرابطه فضای مجازی و عامگرایی کاربران اینترنت در میان کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 140-159]
اعضای هیئت علمیرفتار اطلاعیابی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 120-134]
اعضای هیئت علمیاستفاده از کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران (INLM) توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 54-67]
اعضای هیئت علمیاضطراب پژوهش و دلایل بروز آن در پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاهها: بررسی متون [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 58-72]
الگوی اطلاعاتیفراداده حفاظت وتطابق آن با استاندارد الگوی مرجع سیستم اطلاعاتی آرشیوی باز (اُ.ای.آی.اس.) [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 152-169]
الگوی جستوجوی اطلاعات کولثاوجستوجوی اطلاعات در اینترنت توسط دانشجویان رشته کامپیوتر ومقایسه آن با الگوی کولثاو [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 102-120]
انجمن علمیواسپارگاههای دیجیتال انجمنهای علمی جهان با دسترسی آزاد [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 164-178]
اندیشه و بیانبیان نیاز اطلاعاتی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 90-111]
ایرانمشارکت متولیان در حوزه ترویج علم و رضایتمندی از عملکرد آنها: دیدگاه صاحبنظران حقیقی و حقوقی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 170-194]
اینترنترابطه فضای مجازی و عامگرایی کاربران اینترنت در میان کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 140-159]
بدایعنگار تهرانیآثار سوء تحریف در نسخههای خطی بر شناسایی آنها: مطالعه موردی آثار میرزا ابراهیم بدایعنگار [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 6-24]
برنامهریزی استراتژیکایجاد جهتگیری استراتژیک در راستای خلق ارزش عمومی: موردکاوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 6-20]
بومیسازی فکریریشههای فرهنگی و بومی مفاهیم کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 132-148]
بیانبیان نیاز اطلاعاتی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 90-111]
بیان نیاز اطلاعاتیبیان نیاز اطلاعاتی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 90-111]
پ
پایاننامهتحلیل محتوای چکیده پایاننامههای کارشناسی ارشد کتابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و علوم و تحقیقات از سال 1380- 1386 [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 112-128]
پایگاههای اطلاعاتیاستفاده از کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران (INLM) توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 54-67]
پایگاههای اطلاعاتی تخصصی پزشکیمقایسه عناصر ابردادهای و زبان نشانهگذاری فرامتن در پیشینههای بازیابی شده از پایگاههای اطلاعاتی تخصصی پزشکی ایران و جهان [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 160-176]
پژوهشنقش کتابداران و متخصصان اطلاعرسانی کتابخانه ملی ایران در پیشبرد پژوهش پژوهشگران [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 196-214]
پژوهشگراننقش کتابداران و متخصصان اطلاعرسانی کتابخانه ملی ایران در پیشبرد پژوهش پژوهشگران [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 196-214]
پژوهشگراناضطراب پژوهش و دلایل بروز آن در پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاهها: بررسی متون [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 58-72]
پستمدرنیسمرابطه فضای مجازی و عامگرایی کاربران اینترنت در میان کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 140-159]
پورتالپیشنیازهای راهاندازی پورتال جامع کتابخانه ملی برای ارائه خدمات مشترک بینکتابخانهای [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 60-72]
ت
تاریخچه نقدتحلیلی بر تبیین نقد منابع اطلاعاتی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 80-100]
تاریخ قاجارآثار سوء تحریف در نسخههای خطی بر شناسایی آنها: مطالعه موردی آثار میرزا ابراهیم بدایعنگار [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 6-24]
تجزیه و تحلیل پیوندکاربردهای وبسنجی در سنجش ارتباطات علمی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 148-163]
تحریفآثار سوء تحریف در نسخههای خطی بر شناسایی آنها: مطالعه موردی آثار میرزا ابراهیم بدایعنگار [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 6-24]
تحلیل متونتحلیلی بر تبیین نقد منابع اطلاعاتی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 80-100]
تحلیل محتواتحلیل محتوای پرسشهای مرجع مجازی در کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 84-97]
تحلیل محتواتحلیل محتوای چکیده پایاننامههای کارشناسی ارشد کتابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و علوم و تحقیقات از سال 1380- 1386 [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 112-128]
تعالی سازمانیاستفاده از دو رویکرد تلفیقی در سنجش سرآمدی عملکرد سازمانی مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 38-56]
تولید علماضطراب پژوهش و دلایل بروز آن در پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاهها: بررسی متون [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 58-72]
ج
جستوجوی اطلاعاترفتار اطلاعیابی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 120-134]
جستوجوی اطلاعاتجستوجوی اطلاعات در اینترنت توسط دانشجویان رشته کامپیوتر ومقایسه آن با الگوی کولثاو [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 102-120]
چ
چکیدهتحلیل محتوای چکیده پایاننامههای کارشناسی ارشد کتابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و علوم و تحقیقات از سال 1380- 1386 [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 112-128]
حفاظت رقمیفراداده حفاظت وتطابق آن با استاندارد الگوی مرجع سیستم اطلاعاتی آرشیوی باز (اُ.ای.آی.اس.) [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 152-169]
خ
خاصگراییرابطه فضای مجازی و عامگرایی کاربران اینترنت در میان کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 140-159]
خدماتاستفادهکنندگان از کتابخانه ملی ایران و شیوههای بهرهگیری آنان از منابع و خدمات کتابخانه ملی: همخوان یا ناهمخوان با اساسنامه [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 22-39]
خدمات آگاهیرسانی جاریخـدمات اشاعه اطلاعات گزیده در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی ایران: مقایسه با هدف ارائه الگوی مناسب [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 98-117]
خدمات اشاعه اطلاعات گزیدهخـدمات اشاعه اطلاعات گزیده در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی ایران: مقایسه با هدف ارائه الگوی مناسب [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 98-117]
خدمات الکترونیکیارزیابی خدمات مرجع الکترونیکی وبسایت کتابخانههای دانشگاهی منطقه مرکزی کشور [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 6-20]
خدمات تعاونیپیشنیازهای راهاندازی پورتال جامع کتابخانه ملی برای ارائه خدمات مشترک بینکتابخانهای [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 60-72]
خدمات مرجع الکترونیکیارزیابی خدمات مرجع الکترونیکی وبسایت کتابخانههای دانشگاهی منطقه مرکزی کشور [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 6-20]
خدمات مرجع دیجیتالیخدمات مرجع مجازی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران: ارزیابی کیفی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 130-147]
خدمات مرجع مجازیخدمات مرجع مجازی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران: ارزیابی کیفی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 130-147]
خودارزیابیاستفاده از دو رویکرد تلفیقی در سنجش سرآمدی عملکرد سازمانی مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 38-56]
خوشنویسیسطربندی و صفحهآرایی قرآنهای خطی (با تأکید بر آثار قرن هشتم تا دهم هجری شیراز) [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 136-151]
دانشجویان رشته کامپیوترجستوجوی اطلاعات در اینترنت توسط دانشجویان رشته کامپیوتر ومقایسه آن با الگوی کولثاو [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 102-120]
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمالتحلیل محتوای چکیده پایاننامههای کارشناسی ارشد کتابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و علوم و تحقیقات از سال 1380- 1386 [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 112-128]
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتتحلیل محتوای چکیده پایاننامههای کارشناسی ارشد کتابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و علوم و تحقیقات از سال 1380- 1386 [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 112-128]
دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهرجستوجوی اطلاعات در اینترنت توسط دانشجویان رشته کامپیوتر ومقایسه آن با الگوی کولثاو [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 102-120]
دانشگاه علوم پزشکی بوشهراستفاده از کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران (INLM) توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 54-67]
دانشگاه علوم پزشکی یزدرفتار اطلاعیابی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 120-134]
دورکاریدورکاری در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 74-93]
دورکاری در کتابخانههادورکاری در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 74-93]
دورکاری در مراکز اطلاعرسانیدورکاری در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 74-93]
ذ
ذخیره و بازیابی اطلاعاتارزیابی نظامهای ذخیره و بازیابی اطلاعات لوحهای فشرده آموزشی کودکان در ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 62-78]
ر
رضایتمندیمشارکت متولیان در حوزه ترویج علم و رضایتمندی از عملکرد آنها: دیدگاه صاحبنظران حقیقی و حقوقی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 170-194]
رفتار اطلاعجوییجستوجوی اطلاعات در اینترنت توسط دانشجویان رشته کامپیوتر ومقایسه آن با الگوی کولثاو [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 102-120]
رفتار اطلاعیابیرفتار اطلاعیابی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 120-134]
رفتار اطلاعیابیجستوجوی اطلاعات در اینترنت توسط دانشجویان رشته کامپیوتر ومقایسه آن با الگوی کولثاو [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 102-120]
زیرساخت مدیریت دانشبررسی زیرساختهای مدیریت دانش در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 74-88]
س
ساختار ارگانیکیرابطه فرهنگ سازمانی و ساختار سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 122-138]
ساختار ریزومیرابطه فضای مجازی و عامگرایی کاربران اینترنت در میان کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 140-159]
ساختار ریشهای ـ درختیرابطه فضای مجازی و عامگرایی کاربران اینترنت در میان کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 140-159]
ساختار سازمانیرابطه فرهنگ سازمانی و ساختار سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 122-138]
ساختار مکانیکیرابطه فرهنگ سازمانی و ساختار سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 122-138]
سازمان اسناد و کتابخانه ملیمهارت سواد اطلاعاتی کتابداران و میزان انطباق آن با استاندارد (ACRL) در کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 178-191]
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایرانکتابخانههای ملی ایران، کانادا، استرالیا: گذشته و حال در پرتو مقایسه [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 150-169]
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایرانارزیابی دورههای آموزش الکترونیکی علوم کتابداری و آرشیوی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 48-61]
سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایرانایجاد جهتگیری استراتژیک در راستای خلق ارزش عمومی: موردکاوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 6-20]
سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایراناستفاده از دو رویکرد تلفیقی در سنجش سرآمدی عملکرد سازمانی مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 38-56]
سازمان یادگیرندهانطباق سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با ابعاد سازمان یادگیرنده از دیدگاه کتابداران [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 68-83]
سازوکار ملیمشارکت متولیان در حوزه ترویج علم و رضایتمندی از عملکرد آنها: دیدگاه صاحبنظران حقیقی و حقوقی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 170-194]
سانسوراخلاق اطلاعات در محیط دیجیتال [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 26-47]
سواد اطلاعاتیمهارت سواد اطلاعاتی کتابداران و میزان انطباق آن با استاندارد (ACRL) در کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 178-191]
سیستمهای اطلاعاتیفراداده حفاظت وتطابق آن با استاندارد الگوی مرجع سیستم اطلاعاتی آرشیوی باز (اُ.ای.آی.اس.) [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 152-169]
ش
شبکهرابطه فضای مجازی و عامگرایی کاربران اینترنت در میان کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 140-159]
شبکه عصبی مصنوعیارزیابی کیفیت خدمات سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و سنجش رضایتمندی استفادهکنندگان با استفاده از شبکه عصبی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 38-53]
شیرازسطربندی و صفحهآرایی قرآنهای خطی (با تأکید بر آثار قرن هشتم تا دهم هجری شیراز) [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 136-151]
ص
صاحبنظرانمشارکت متولیان در حوزه ترویج علم و رضایتمندی از عملکرد آنها: دیدگاه صاحبنظران حقیقی و حقوقی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 170-194]
صفحهآرایی سنتیسطربندی و صفحهآرایی قرآنهای خطی (با تأکید بر آثار قرن هشتم تا دهم هجری شیراز) [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 136-151]
ع
عامگراییرابطه فضای مجازی و عامگرایی کاربران اینترنت در میان کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 140-159]
عامل تأثیرگذار وبکاربردهای وبسنجی در سنجش ارتباطات علمی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 148-163]
علممشارکت متولیان در حوزه ترویج علم و رضایتمندی از عملکرد آنها: دیدگاه صاحبنظران حقیقی و حقوقی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 170-194]
عناصر ابردادهای دابلینکورمقایسه عناصر ابردادهای و زبان نشانهگذاری فرامتن در پیشینههای بازیابی شده از پایگاههای اطلاعاتی تخصصی پزشکی ایران و جهان [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 160-176]
ف
فرآیند پژوهشنقش کتابداران و متخصصان اطلاعرسانی کتابخانه ملی ایران در پیشبرد پژوهش پژوهشگران [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 196-214]
فراداده حفاظتفراداده حفاظت وتطابق آن با استاندارد الگوی مرجع سیستم اطلاعاتی آرشیوی باز (اُ.ای.آی.اس.) [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 152-169]
فرهنگ سازمانیرابطه فرهنگ سازمانی و ساختار سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 122-138]
فضای مجازیرابطه فضای مجازی و عامگرایی کاربران اینترنت در میان کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 140-159]
فناوری اطلاعاتاخلاق اطلاعات در محیط دیجیتال [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 26-47]
فهرست عمومی پیوستهاُپکها: انتظارات و پیشنهادات [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 6-24]
فیلدهای ابردادهایمقایسه عناصر ابردادهای و زبان نشانهگذاری فرامتن در پیشینههای بازیابی شده از پایگاههای اطلاعاتی تخصصی پزشکی ایران و جهان [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 160-176]
ق
قابلیت اطمینانواسپارگاههای دیجیتال انجمنهای علمی جهان با دسترسی آزاد [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 164-178]
قرآننویسیسطربندی و صفحهآرایی قرآنهای خطی (با تأکید بر آثار قرن هشتم تا دهم هجری شیراز) [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 136-151]
قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.)دیدگاه فهرستنویسان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران درباره قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) و بررسی میزان پذیرش آن [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 94-119]
قواعد فهرستنویسیدیدگاه فهرستنویسان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران درباره قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) و بررسی میزان پذیرش آن [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 94-119]
ک
کاربر کتابخانهدیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی استان فارس در مورد کاربرد کتابهای الکترونیکی ویژه کودکان در کتابخانههای عمومی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 118-131]
کتابآراییسطربندی و صفحهآرایی قرآنهای خطی (با تأکید بر آثار قرن هشتم تا دهم هجری شیراز) [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 136-151]
کتاب الکترونیکیدیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی استان فارس در مورد کاربرد کتابهای الکترونیکی ویژه کودکان در کتابخانههای عمومی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 118-131]
کتابتسطربندی و صفحهآرایی قرآنهای خطی (با تأکید بر آثار قرن هشتم تا دهم هجری شیراز) [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 136-151]
کتاب چاپیدیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی استان فارس در مورد کاربرد کتابهای الکترونیکی ویژه کودکان در کتابخانههای عمومی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 118-131]
کتابخانه عمومیدیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی استان فارس در مورد کاربرد کتابهای الکترونیکی ویژه کودکان در کتابخانههای عمومی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 118-131]
کتابخانه ملیاستفادهکنندگان از کتابخانه ملی ایران و شیوههای بهرهگیری آنان از منابع و خدمات کتابخانه ملی: همخوان یا ناهمخوان با اساسنامه [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 22-39]
کتابخانه ملیتحلیل محتوای پرسشهای مرجع مجازی در کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 84-97]
کتابخانه ملی استرالیاکتابخانههای ملی ایران، کانادا، استرالیا: گذشته و حال در پرتو مقایسه [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 150-169]
کتابخانه ملی ایراننقش کتابداران و متخصصان اطلاعرسانی کتابخانه ملی ایران در پیشبرد پژوهش پژوهشگران [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 196-214]
کتابخانه ملی ایرانانطباق سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با ابعاد سازمان یادگیرنده از دیدگاه کتابداران [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 68-83]
کتابخانه ملی ایرانبررسی زیرساختهای مدیریت دانش در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 74-88]
کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایراندیدگاه فهرستنویسان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران درباره قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) و بررسی میزان پذیرش آن [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 94-119]
کتابخانه ملی دیجیتال پزشکیاستفاده از کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران (INLM) توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 54-67]
کتابخانههاخـدمات اشاعه اطلاعات گزیده در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی ایران: مقایسه با هدف ارائه الگوی مناسب [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 98-117]
کتابخانههای دانشگاهیارزیابی خدمات مرجع الکترونیکی وبسایت کتابخانههای دانشگاهی منطقه مرکزی کشور [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 6-20]
کتابخانههای ملیکتابخانههای ملی ایران، کانادا، استرالیا: گذشته و حال در پرتو مقایسه [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 150-169]
کتابخانه و آرشیو کاناداکتابخانههای ملی ایران، کانادا، استرالیا: گذشته و حال در پرتو مقایسه [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 150-169]
کتابداردیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی استان فارس در مورد کاربرد کتابهای الکترونیکی ویژه کودکان در کتابخانههای عمومی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 118-131]
کتابدارمهارت سواد اطلاعاتی کتابداران و میزان انطباق آن با استاندارد (ACRL) در کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 178-191]
کتابداراننقش کتابداران و متخصصان اطلاعرسانی کتابخانه ملی ایران در پیشبرد پژوهش پژوهشگران [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 196-214]
کتابداری و اطلاعرسانیتحلیل محتوای چکیده پایاننامههای کارشناسی ارشد کتابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و علوم و تحقیقات از سال 1380- 1386 [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 112-128]
کتابداری و اطلاعرسانیریشههای فرهنگی و بومی مفاهیم کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 132-148]
کودکدیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی استان فارس در مورد کاربرد کتابهای الکترونیکی ویژه کودکان در کتابخانههای عمومی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 118-131]
متولیانمشارکت متولیان در حوزه ترویج علم و رضایتمندی از عملکرد آنها: دیدگاه صاحبنظران حقیقی و حقوقی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 170-194]
محیط دیجیتالاخلاق اطلاعات در محیط دیجیتال [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 26-47]
مدرنیسمرابطه فضای مجازی و عامگرایی کاربران اینترنت در میان کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 140-159]
مدل سرآمدی EFQMاستفاده از دو رویکرد تلفیقی در سنجش سرآمدی عملکرد سازمانی مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 38-56]
مدیریت دانشبررسی زیرساختهای مدیریت دانش در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 74-88]
مراکز اطلاعرسانیخـدمات اشاعه اطلاعات گزیده در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی ایران: مقایسه با هدف ارائه الگوی مناسب [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 98-117]
مرجع دیجیتالیتحلیل محتوای پرسشهای مرجع مجازی در کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 84-97]
مرجع مجازیتحلیل محتوای پرسشهای مرجع مجازی در کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 84-97]
مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایرانارزیابی کیفیت خدمات سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و سنجش رضایتمندی استفادهکنندگان با استفاده از شبکه عصبی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 38-53]
مطالعه تطبیقیکتابخانههای ملی ایران، کانادا، استرالیا: گذشته و حال در پرتو مقایسه [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 150-169]
مفاهیم بنیادیریشههای فرهنگی و بومی مفاهیم کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 132-148]
منابعاستفادهکنندگان از کتابخانه ملی ایران و شیوههای بهرهگیری آنان از منابع و خدمات کتابخانه ملی: همخوان یا ناهمخوان با اساسنامه [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 22-39]
موضوعات استراتژیکایجاد جهتگیری استراتژیک در راستای خلق ارزش عمومی: موردکاوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 6-20]
میزان آشناییدیدگاه فهرستنویسان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران درباره قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) و بررسی میزان پذیرش آن [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 94-119]
میزان رؤیتکاربردهای وبسنجی در سنجش ارتباطات علمی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 148-163]
میزان مشارکتمشارکت متولیان در حوزه ترویج علم و رضایتمندی از عملکرد آنها: دیدگاه صاحبنظران حقیقی و حقوقی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 170-194]
ن
نرمافزارهای کودکان و نوجوانانارزیابی نظامهای ذخیره و بازیابی اطلاعات لوحهای فشرده آموزشی کودکان در ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 62-78]
نسخ خطیسطربندی و صفحهآرایی قرآنهای خطی (با تأکید بر آثار قرن هشتم تا دهم هجری شیراز) [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 136-151]
نسخههای خطیآثار سوء تحریف در نسخههای خطی بر شناسایی آنها: مطالعه موردی آثار میرزا ابراهیم بدایعنگار [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 6-24]
نقد منابع اطلاعاتیتحلیلی بر تبیین نقد منابع اطلاعاتی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 80-100]
نیاز اطلاعاتیبیان نیاز اطلاعاتی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 90-111]
نیازهای اطلاعاتیرفتار اطلاعیابی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 120-134]
هویترابطه فضای مجازی و عامگرایی کاربران اینترنت در میان کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 140-159]
ی
یادگیری سازمانیانطباق سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با ابعاد سازمان یادگیرنده از دیدگاه کتابداران [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 68-83]
یادگیری فردیانطباق سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با ابعاد سازمان یادگیرنده از دیدگاه کتابداران [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 68-83]
یادگیری گروهیانطباق سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با ابعاد سازمان یادگیرنده از دیدگاه کتابداران [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 68-83]
یزدرفتار اطلاعیابی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 120-134]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد