نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش علم اطلاعات و دانش‌شناسی نیازهای آموزشی کتابداران برای ارائه خدمت به کاربران با آسیب بینایی: دیدگاه کتابداران و استادان علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 174-194]

ا

  • ابرداده‌های نسخ‏ خطی بررسی استانداردهای به‌کار رفته در توصیف نسخ‏ خطی در پایگاه‏‌های اطلاعاتی پیوسته نسخ خطی اسلامی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 22-33]
  • ابزار ارزیابی کیفیت وب‌سایت‌ها (WQET) ارزیابی وب‌سایت کتابخانه‌های ملی کشورهای آسیایی با استفاده از WQET [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 7-23]
  • اثربخشی خدمات برون‌سپاری فعالیت‌های کتابخانه‌ای در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران: تأثیرات بر بهبود عملکرد و چالش‌های فرارو [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 59-77]
  • اثرگذاری مطالعه تولیدات، اثرگذاری و مشارکت علمی کشورهای منطقه خاورمیانه در پایگاه اسکوپوس [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 120-137]
  • اجازه زمینه‌های پیدایش و تطور دانش تصحیح متن در جهان اسلام [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 106-119]
  • اداره کل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران ارزیابی راهبردی اداره کل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ج.ا.ا. براساس ماتریس SWOT [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 163-179]
  • ایران نیازهای آموزشی کتابداران برای ارائه خدمت به کاربران با آسیب بینایی: دیدگاه کتابداران و استادان علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 174-194]
  • ارتباطات علمی چرا پژوهشگران استناد می‌کنند؟: پیمایش نظرات اعضای هیأت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 79-91]
  • ارتباط بینافرهنگی عوامل تقویت‌کننده همکاری میان کتابخانه‌های ملی کشورهای عضو اکو [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 86-109]
  • ارزیابی ویژگی‌های رابط کاربر و قابلیت جستجو در نرم‌افزارهای پایگاه‌های علوم اسلامی براساس تجربه کاربران [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 111-127]
  • ارزیابی ارزیابی رابط کاربر کتابخانه‌های دیجیتالی ملی برگزیده جهان: معیارهایی پیشنهادی برای کتابخانه دیجیتالی کتابخانه ملی ایران [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 7-20]
  • ارزیابی کتابخانه‌‍‌ها ارزیابی کتابخانه‌های دیجیتالی مؤسسه‌های پژوهشی ایران براساس پروتکل دیجی‌کوال [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 25-43]
  • استاندارد بین‌المللی توصیف کتابشناختی میزان تبعیت از قواعد نشانه‌گذاری ISBD در فهرستنویسی پیش از انتشار کتابخانه ‌ملی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 49-59]
  • استاندارد نشر ایزو رعایت استانداردهای نشر مؤسسه بین‌المللی ایزو در نشریه‌های فارسی کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 93-109]
  • استانداردهای ایفلا ارزیابی کتابخانه‌های آموزشگاهی مقطع متوسطه استان کرمانشاه بر پایه استانداردهای ایفلا برای کتابخانه‌های آموزشگاهی [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 6-22]
  • استانداردهای توصیف نسخ‏ خطی بررسی استانداردهای به‌کار رفته در توصیف نسخ‏ خطی در پایگاه‏‌های اطلاعاتی پیوسته نسخ خطی اسلامی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 22-33]
  • استان کرمانشاه ارزیابی کتابخانه‌های آموزشگاهی مقطع متوسطه استان کرمانشاه بر پایه استانداردهای ایفلا برای کتابخانه‌های آموزشگاهی [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 6-22]
  • استرس شغلی بررسی رابطه بین سبک‌های مدیریت تعارض و استرس شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی مطالعه موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 34-46]
  • استناد تحت وب مقایسه استنادهای سنتی و تحت وب به مقالات مجلات دسترسی آزاد در حوزه علوم انسانی [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 124-139]
  • استناد سنتی مقایسه استنادهای سنتی و تحت وب به مقالات مجلات دسترسی آزاد در حوزه علوم انسانی [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 124-139]
  • اسکوپوس مقایسه استنادهای سنتی و تحت وب به مقالات مجلات دسترسی آزاد در حوزه علوم انسانی [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 124-139]
  • اشتراک دانش اشتراک دانش و فرهنگ سازمانی در میان اعضای هیأت علمی رشته پزشکی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 129-143]
  • اطلاعات علمی بیست سال تولید علم در پژوهشکده مهندسی سازمان فضایی ایران [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 42-63]
  • اعضای هیأت علمی چرا پژوهشگران استناد می‌کنند؟: پیمایش نظرات اعضای هیأت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 79-91]
  • اعضای هیأت علمی اشتراک دانش و فرهنگ سازمانی در میان اعضای هیأت علمی رشته پزشکی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 129-143]
  • افراد با آسیب‌های بینایی نیازهای اطلاعاتی کاربران با آسیب بینایی و نقش کتابخانه‌ها در تأمین آنها: مرور نظام‌مند [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 150-165]
  • اقتصاد نشر بررسی ابعاد اقتصادی نشر کتاب الکترونیکی از دیدگاه ناشران ایرانی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 6-20]
  • الگوها (پژوهش) مدیریت مکانی اموال و تجهیزات با استفاده از جی‌آی‌اس مدل پیشنهادی برای کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 115-128]
  • انجامه واکاوی اصطلاح "تعلیق" در نسخه‌شناسی براساس انجامه‌های نسخ خطی سفینه تبریز و چند نسخه دیگر [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 75-87]
  • انطباق‌پذیری بررسی فرهنگ سازمانی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی براساس مدل دنیسون [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 24-40]
  • انعطاف‌پذیری بررسی فرهنگ سازمانی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی براساس مدل دنیسون [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 24-40]

ب

  • بررسی تطبیقی مقایسه سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی با دانشجویان کارشناسی ارشد فناوری ‌اطلاعات در دانشگاه تهران [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 160-173]
  • برنامه‌ریزی راهبردی ارزیابی راهبردی اداره کل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ج.ا.ا. براساس ماتریس SWOT [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 163-179]
  • برون‌سپاری برون‌سپاری فعالیت‌های کتابخانه‌ای در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران: تأثیرات بر بهبود عملکرد و چالش‌های فرارو [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 59-77]
  • بسامد استناد به دیگران مقایسه میزان بسامد خوداستنادی و بسامد استناد به دیگران در متن مقالات چهار رشته از علوم [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 138-149]
  • بسامد خوداستنادی مقایسه میزان بسامد خوداستنادی و بسامد استناد به دیگران در متن مقالات چهار رشته از علوم [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 138-149]

پ

  • پایان‌نامه‌ها مدل موضوعی برای پایان‌نامه‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 21-32]
  • پایگاه اسکوپوس مطالعه تولیدات، اثرگذاری و مشارکت علمی کشورهای منطقه خاورمیانه در پایگاه اسکوپوس [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 120-137]
  • پایگاه اطلاعاتی لیستا مدل موضوعی برای پایان‌نامه‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 21-32]
  • پایگاه نسخ خطی اسلامی بررسی استانداردهای به‌کار رفته در توصیف نسخ‏ خطی در پایگاه‏‌های اطلاعاتی پیوسته نسخ خطی اسلامی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 22-33]
  • پایگاه وب‌آوساینس تحلیل استنادی و ترسیم نقشه تاریخ نگاشتی تولیدات علمی پاتولوژی کشورهای خاورمیانه طی سالهای 2000 - 2009 [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 68-84]
  • پروتکل دیجی‌کوال ارزیابی کتابخانه‌های دیجیتالی مؤسسه‌های پژوهشی ایران براساس پروتکل دیجی‌کوال [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 25-43]
  • پژوهشکده مهندسی بیست سال تولید علم در پژوهشکده مهندسی سازمان فضایی ایران [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 42-63]
  • پژوهشگران بیست سال تولید علم در پژوهشکده مهندسی سازمان فضایی ایران [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 42-63]
  • پیشینه کتابشناختی صحت ساختار ظاهری داده‌ها در پیشینه‌های کتابشناختی اپک کتابخانه ملی ایران [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 33-47]

ت

  • تبارشناسی زمینه‌های پیدایش و تطور دانش تصحیح متن در جهان اسلام [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 106-119]
  • تحلیل SWOT ارزیابی راهبردی اداره کل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ج.ا.ا. براساس ماتریس SWOT [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 163-179]
  • تحلیل استناد مقایسه میزان بسامد خوداستنادی و بسامد استناد به دیگران در متن مقالات چهار رشته از علوم [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 138-149]
  • تحلیل استنادی تحلیل استنادی و ترسیم نقشه تاریخ نگاشتی تولیدات علمی پاتولوژی کشورهای خاورمیانه طی سالهای 2000 - 2009 [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 68-84]
  • تصحیح واکاوی اصطلاح "تعلیق" در نسخه‌شناسی براساس انجامه‌های نسخ خطی سفینه تبریز و چند نسخه دیگر [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 75-87]
  • تصحیح متن زمینه‌های پیدایش و تطور دانش تصحیح متن در جهان اسلام [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 106-119]
  • تعلیق واکاوی اصطلاح "تعلیق" در نسخه‌شناسی براساس انجامه‌های نسخ خطی سفینه تبریز و چند نسخه دیگر [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 75-87]
  • تلفن همراه بررسی زمینه‌یابی ارائه خدمات کتابخانه‌ای به‌وسیله تلفن همراه در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 48-66]
  • تمدن اسلامی زمینه‌های پیدایش و تطور دانش تصحیح متن در جهان اسلام [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 106-119]
  • تولیدات علمی مطالعه تولیدات، اثرگذاری و مشارکت علمی کشورهای منطقه خاورمیانه در پایگاه اسکوپوس [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 120-137]
  • تولیدات علمی بیست سال تولید علم در پژوهشکده مهندسی سازمان فضایی ایران [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 42-63]
  • تولیدات علمی پاتولوژی تحلیل استنادی و ترسیم نقشه تاریخ نگاشتی تولیدات علمی پاتولوژی کشورهای خاورمیانه طی سالهای 2000 - 2009 [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 68-84]
  • تئاتر کودک و نوجوان مشکلات نشر نمایشنامه برای کودکان و نوجوانان: دیدگاه صنعت نشر [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 110-123]

چ

  • چاپ سربی طراحی حروف در رساله جهادیه: نخستین کتاب فارسی چاپ‌شده در ایران [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 129-150]
  • چاپ سربی حروف فارسی و عربی در نخستین کتاب‌های چاپی فارسی و عربی در جهان [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 64-85]

ح

  • حدیث مطالعه مفید و اثربخش از نگاه آیات و روایات [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 151-162]
  • حروف عربی حروف فارسی و عربی در نخستین کتاب‌های چاپی فارسی و عربی در جهان [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 64-85]
  • حروف فارسی طراحی حروف در رساله جهادیه: نخستین کتاب فارسی چاپ‌شده در ایران [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 129-150]
  • حروف فارسی حروف فارسی و عربی در نخستین کتاب‌های چاپی فارسی و عربی در جهان [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 64-85]
  • حروف متحرک فلزی حروف فارسی و عربی در نخستین کتاب‌های چاپی فارسی و عربی در جهان [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 64-85]

خ

  • خدمات کتابخانه‌ای نیازهای آموزشی کتابداران برای ارائه خدمت به کاربران با آسیب بینایی: دیدگاه کتابداران و استادان علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 174-194]
  • خدمات کتابخانه‌‌ای تلفن همراه بررسی زمینه‌یابی ارائه خدمات کتابخانه‌ای به‌وسیله تلفن همراه در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 48-66]
  • خدمات کتابخانه‌ها نیازهای اطلاعاتی کاربران با آسیب بینایی و نقش کتابخانه‌ها در تأمین آنها: مرور نظام‌مند [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 150-165]
  • خدمات کتابداری برون‌سپاری فعالیت‌های کتابخانه‌ای در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران: تأثیرات بر بهبود عملکرد و چالش‌های فرارو [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 59-77]

د

  • دانش‌آموزان بررسی راهکارهای اجرایی ارتقاء فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان استان قم با تأکید بر کتابخوانی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 86-105]
  • دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) ارزیابی رابط کاربر موتورهای جستجوی فارسی: دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا (س) [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 101-113]
  • دانشجویان کارشناسی ارشد مقایسه سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی با دانشجویان کارشناسی ارشد فناوری ‌اطلاعات در دانشگاه تهران [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 160-173]
  • دانشگاه تهران مقایسه سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی با دانشجویان کارشناسی ارشد فناوری ‌اطلاعات در دانشگاه تهران [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 160-173]
  • دانشگاه شهید باهنر کرمان چرا پژوهشگران استناد می‌کنند؟: پیمایش نظرات اعضای هیأت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 79-91]
  • دانشگاه‌های دولتی بررسی رابطه بین سبک‌های مدیریت تعارض و استرس شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی مطالعه موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 34-46]
  • دانشگاه‌های علوم پزشکی اشتراک دانش و فرهنگ سازمانی در میان اعضای هیأت علمی رشته پزشکی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 129-143]

ر

  • رابط کاربر ویژگی‌های رابط کاربر و قابلیت جستجو در نرم‌افزارهای پایگاه‌های علوم اسلامی براساس تجربه کاربران [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 111-127]
  • رابط کاربر ارزیابی رابط کاربر کتابخانه‌های دیجیتالی ملی برگزیده جهان: معیارهایی پیشنهادی برای کتابخانه دیجیتالی کتابخانه ملی ایران [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 7-20]
  • رابط کاربر ارزیابی رابط کاربر موتورهای جستجوی فارسی: دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا (س) [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 101-113]
  • راهکارهای اجرایی بررسی راهکارهای اجرایی ارتقاء فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان استان قم با تأکید بر کتابخوانی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 86-105]
  • راهکارهای سازمانی-اجرایی بررسی راهکارهای اجرایی ارتقاء فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان استان قم با تأکید بر کتابخوانی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 86-105]
  • رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها ارزیابی وب‌سایت کتابخانه‌های ملی کشورهای آسیایی با استفاده از WQET [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 7-23]
  • رسالت‌پذیری بررسی فرهنگ سازمانی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی براساس مدل دنیسون [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 24-40]
  • رساله جهادیه طراحی حروف در رساله جهادیه: نخستین کتاب فارسی چاپ‌شده در ایران [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 129-150]
  • رشته ریاضیات مقایسه میزان بسامد خوداستنادی و بسامد استناد به دیگران در متن مقالات چهار رشته از علوم [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 138-149]
  • رشته زیست‏شناسی مقایسه میزان بسامد خوداستنادی و بسامد استناد به دیگران در متن مقالات چهار رشته از علوم [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 138-149]
  • رشته شیمی تجزیه مقایسه میزان بسامد خوداستنادی و بسامد استناد به دیگران در متن مقالات چهار رشته از علوم [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 138-149]
  • رشته کامپیوتر و سیستم‏های اطلاعاتی مقایسه میزان بسامد خوداستنادی و بسامد استناد به دیگران در متن مقالات چهار رشته از علوم [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 138-149]
  • رضایت کاربران ویژگی‌های رابط کاربر و قابلیت جستجو در نرم‌افزارهای پایگاه‌های علوم اسلامی براساس تجربه کاربران [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 111-127]
  • رفتار استنادی چرا پژوهشگران استناد می‌کنند؟: پیمایش نظرات اعضای هیأت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 79-91]
  • رفتار استنادی همگونی یا تقابل؟ مرور رهیافت‌های نظری نوین به رفتار استنادی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 61-74]

ز

  • زمان استناد چرا پژوهشگران استناد می‌کنند؟: پیمایش نظرات اعضای هیأت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 79-91]

س

  • سامانه اطلاعات جغرافیایی مدیریت مکانی اموال و تجهیزات با استفاده از جی‌آی‌اس مدل پیشنهادی برای کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 115-128]
  • سبک‌های مدیریت تعارض بررسی رابطه بین سبک‌های مدیریت تعارض و استرس شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی مطالعه موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 34-46]
  • سفینه تبریز واکاوی اصطلاح "تعلیق" در نسخه‌شناسی براساس انجامه‌های نسخ خطی سفینه تبریز و چند نسخه دیگر [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 75-87]
  • سواد ‌اطلاعاتی مقایسه سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی با دانشجویان کارشناسی ارشد فناوری ‌اطلاعات در دانشگاه تهران [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 160-173]

ش

  • شهر تهران بررسی رابطه بین سبک‌های مدیریت تعارض و استرس شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی مطالعه موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 34-46]

ع

  • علم‌سنجی تحلیل استنادی و ترسیم نقشه تاریخ نگاشتی تولیدات علمی پاتولوژی کشورهای خاورمیانه طی سالهای 2000 - 2009 [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 68-84]
  • علوم انسانی مقایسه استنادهای سنتی و تحت وب به مقالات مجلات دسترسی آزاد در حوزه علوم انسانی [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 124-139]

ف

  • فراهم‌آوری فراهم‌آوری منابع الکترونیکی در کتابخانه‌های دیجیتالی ایران [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 45-58]
  • فرهنگ بررسی راهکارهای اجرایی ارتقاء فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان استان قم با تأکید بر کتابخوانی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 86-105]
  • فرهنگ سازمانی اشتراک دانش و فرهنگ سازمانی در میان اعضای هیأت علمی رشته پزشکی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 129-143]
  • فرهنگ سازمانی بررسی فرهنگ سازمانی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی براساس مدل دنیسون [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 24-40]
  • فرهنگ مطالعه بررسی راهکارهای اجرایی ارتقاء فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان استان قم با تأکید بر کتابخوانی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 86-105]
  • فناوری‌اطلاعات مقایسه سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی با دانشجویان کارشناسی ارشد فناوری ‌اطلاعات در دانشگاه تهران [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 160-173]
  • فهرست‌نویسی میزان تبعیت از قواعد نشانه‌گذاری ISBD در فهرستنویسی پیش از انتشار کتابخانه ‌ملی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 49-59]
  • فهرستنویسی رایانه‌ای صحت ساختار ظاهری داده‌ها در پیشینه‌های کتابشناختی اپک کتابخانه ملی ایران [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 33-47]
  • فهرست‌‌ همگانی برخط (اُپک) صحت ساختار ظاهری داده‌ها در پیشینه‌های کتابشناختی اپک کتابخانه ملی ایران [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 33-47]

ق

  • قابلیت جستجو ویژگی‌های رابط کاربر و قابلیت جستجو در نرم‌افزارهای پایگاه‌های علوم اسلامی براساس تجربه کاربران [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 111-127]
  • قاجاریان طراحی حروف در رساله جهادیه: نخستین کتاب فارسی چاپ‌شده در ایران [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 129-150]
  • قرآن مطالعه مفید و اثربخش از نگاه آیات و روایات [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 151-162]

ک

  • کارآیی خدمات برون‌سپاری فعالیت‌های کتابخانه‌ای در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران: تأثیرات بر بهبود عملکرد و چالش‌های فرارو [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 59-77]
  • کاربران با آسیب بینایی نیازهای آموزشی کتابداران برای ارائه خدمت به کاربران با آسیب بینایی: دیدگاه کتابداران و استادان علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 174-194]
  • کتاب مطالعه مفید و اثربخش از نگاه آیات و روایات [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 151-162]
  • کتاب حروف فارسی و عربی در نخستین کتاب‌های چاپی فارسی و عربی در جهان [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 64-85]
  • کتاب‏آرایی طراحی حروف در رساله جهادیه: نخستین کتاب فارسی چاپ‌شده در ایران [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 129-150]
  • کتاب الکترونیکی بررسی ابعاد اقتصادی نشر کتاب الکترونیکی از دیدگاه ناشران ایرانی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 6-20]
  • کتابت واکاوی اصطلاح "تعلیق" در نسخه‌شناسی براساس انجامه‌های نسخ خطی سفینه تبریز و چند نسخه دیگر [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 75-87]
  • کتابخانه دیجیتالی فراهم‌آوری منابع الکترونیکی در کتابخانه‌های دیجیتالی ایران [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 45-58]
  • کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی بررسی زمینه‌یابی ارائه خدمات کتابخانه‌ای به‌وسیله تلفن همراه در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 48-66]
  • کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران مدیریت مکانی اموال و تجهیزات با استفاده از جی‌آی‌اس مدل پیشنهادی برای کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 115-128]
  • کتابخانه ملی بررسی فرهنگ سازمانی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی براساس مدل دنیسون [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 24-40]
  • کتابخانه ‌ملی جمهوری اسلامی ایران میزان تبعیت از قواعد نشانه‌گذاری ISBD در فهرستنویسی پیش از انتشار کتابخانه ‌ملی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 49-59]
  • کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برون‌سپاری فعالیت‌های کتابخانه‌ای در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران: تأثیرات بر بهبود عملکرد و چالش‌های فرارو [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 59-77]
  • کتابخانه‌‌های آموزشگاهی ارزیابی کتابخانه‌های آموزشگاهی مقطع متوسطه استان کرمانشاه بر پایه استانداردهای ایفلا برای کتابخانه‌های آموزشگاهی [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 6-22]
  • کتابخانه­های تخصصی مهارت­های انسانی مهارت‌های انسانی و فنی در مدیریت کتابخانه‌های تخصصی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 89-99]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی رابطه بین سبک‌های مدیریت تعارض و استرس شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی مطالعه موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 34-46]
  • کتابخانه‌های دیجیتالی ارزیابی رابط کاربر کتابخانه‌های دیجیتالی ملی برگزیده جهان: معیارهایی پیشنهادی برای کتابخانه دیجیتالی کتابخانه ملی ایران [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 7-20]
  • کتابخانه‌های دیجیتالی ایران ارزیابی کتابخانه‌های دیجیتالی مؤسسه‌های پژوهشی ایران براساس پروتکل دیجی‌کوال [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 25-43]
  • کتابخانه‌های ملی ارزیابی وب‌سایت کتابخانه‌های ملی کشورهای آسیایی با استفاده از WQET [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 7-23]
  • کتابخانه‌های ملی ارزیابی رابط کاربر کتابخانه‌های دیجیتالی ملی برگزیده جهان: معیارهایی پیشنهادی برای کتابخانه دیجیتالی کتابخانه ملی ایران [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 7-20]
  • کتابخانه‌های ملی عوامل تقویت‌کننده همکاری میان کتابخانه‌های ملی کشورهای عضو اکو [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 86-109]
  • کتابخوانی مطالعه مفید و اثربخش از نگاه آیات و روایات [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 151-162]
  • کتابخوانی بررسی راهکارهای اجرایی ارتقاء فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان استان قم با تأکید بر کتابخوانی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 86-105]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی رعایت استانداردهای نشر مؤسسه بین‌المللی ایزو در نشریه‌های فارسی کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 93-109]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی مدل موضوعی برای پایان‌نامه‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 21-32]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی مقایسه سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی با دانشجویان کارشناسی ارشد فناوری ‌اطلاعات در دانشگاه تهران [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 160-173]
  • کتابشناسی ملی ایران صحت ساختار ظاهری داده‌ها در پیشینه‌های کتابشناختی اپک کتابخانه ملی ایران [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 33-47]
  • کشورهای آسیایی ارزیابی وب‌سایت کتابخانه‌های ملی کشورهای آسیایی با استفاده از WQET [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 7-23]
  • کشورهای خاورمیانه مطالعه تولیدات، اثرگذاری و مشارکت علمی کشورهای منطقه خاورمیانه در پایگاه اسکوپوس [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 120-137]
  • کیفیت خدمات برون‌سپاری فعالیت‌های کتابخانه‌ای در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران: تأثیرات بر بهبود عملکرد و چالش‌های فرارو [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 59-77]
  • کیفیت وب‌سایت‌ها ارزیابی وب‌سایت کتابخانه‌های ملی کشورهای آسیایی با استفاده از WQET [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 7-23]
  • کمیّت خدمات برون‌سپاری فعالیت‌های کتابخانه‌ای در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران: تأثیرات بر بهبود عملکرد و چالش‌های فرارو [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 59-77]

گ

  • گوگل مقایسه استنادهای سنتی و تحت وب به مقالات مجلات دسترسی آزاد در حوزه علوم انسانی [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 124-139]
  • گوگل اسکالار مقایسه استنادهای سنتی و تحت وب به مقالات مجلات دسترسی آزاد در حوزه علوم انسانی [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 124-139]

م

  • مجله‌های علمی - پژوهشی رعایت استانداردهای نشر مؤسسه بین‌المللی ایزو در نشریه‌های فارسی کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 93-109]
  • مجموعه‌سازی فراهم‌آوری منابع الکترونیکی در کتابخانه‌های دیجیتالی ایران [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 45-58]
  • مدارس متوسطه ارزیابی کتابخانه‌های آموزشگاهی مقطع متوسطه استان کرمانشاه بر پایه استانداردهای ایفلا برای کتابخانه‌های آموزشگاهی [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 6-22]
  • مدیریت دانش اشتراک دانش و فرهنگ سازمانی در میان اعضای هیأت علمی رشته پزشکی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 129-143]
  • مدیریت مکانی اموال و تجهیزات مدیریت مکانی اموال و تجهیزات با استفاده از جی‌آی‌اس مدل پیشنهادی برای کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 115-128]
  • مدل دنیسون بررسی فرهنگ سازمانی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی براساس مدل دنیسون [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 24-40]
  • مدل موضوعی مدل موضوعی برای پایان‌نامه‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 21-32]
  • مشارکت‌پذیری بررسی فرهنگ سازمانی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی براساس مدل دنیسون [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 24-40]
  • مشارکت علمی مطالعه تولیدات، اثرگذاری و مشارکت علمی کشورهای منطقه خاورمیانه در پایگاه اسکوپوس [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 120-137]
  • مشکلات نشر کودک و نوجوان مشکلات نشر نمایشنامه برای کودکان و نوجوانان: دیدگاه صنعت نشر [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 110-123]
  • معیارهای طراحی ارزیابی رابط کاربر کتابخانه‌های دیجیتالی ملی برگزیده جهان: معیارهایی پیشنهادی برای کتابخانه دیجیتالی کتابخانه ملی ایران [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 7-20]
  • مقابله زمینه‌های پیدایش و تطور دانش تصحیح متن در جهان اسلام [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 106-119]
  • منابع الکترونیکی ایران فراهم‌آوری منابع الکترونیکی در کتابخانه‌های دیجیتالی ایران [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 45-58]
  • مناوله زمینه‌های پیدایش و تطور دانش تصحیح متن در جهان اسلام [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 106-119]
  • مهارت­های فنی مهارت‌های انسانی و فنی در مدیریت کتابخانه‌های تخصصی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 89-99]
  • مهارت‌های کتابداری نیازهای آموزشی کتابداران برای ارائه خدمت به کاربران با آسیب بینایی: دیدگاه کتابداران و استادان علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 174-194]
  • مهارت­های مدیریتی مهارت‌های انسانی و فنی در مدیریت کتابخانه‌های تخصصی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 89-99]
  • موتورهای جستجوی فارسی ارزیابی رابط کاربر موتورهای جستجوی فارسی: دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا (س) [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 101-113]
  • مؤسسه‌های پژوهشی ایران ارزیابی کتابخانه‌های دیجیتالی مؤسسه‌های پژوهشی ایران براساس پروتکل دیجی‌کوال [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 25-43]
  • مؤلفه‌های تقویت‌کننده عوامل تقویت‌کننده همکاری میان کتابخانه‌های ملی کشورهای عضو اکو [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 86-109]

ن

  • نابینایان و کم‌بینایان نیازهای اطلاعاتی کاربران با آسیب بینایی و نقش کتابخانه‌ها در تأمین آنها: مرور نظام‌مند [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 150-165]
  • نیازهای اطلاعاتی نیازهای اطلاعاتی کاربران با آسیب بینایی و نقش کتابخانه‌ها در تأمین آنها: مرور نظام‌مند [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 150-165]
  • ناشران بررسی ابعاد اقتصادی نشر کتاب الکترونیکی از دیدگاه ناشران ایرانی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 6-20]
  • ناشر کودک و نوجوان مشکلات نشر نمایشنامه برای کودکان و نوجوانان: دیدگاه صنعت نشر [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 110-123]
  • نرم‌افزار رسا مقایسه بخش مجموعه‌سازی نرم‌افزا‌رهای رسا و سافام به منظور پیشنهاد الگوی مناسب [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 140-158]
  • نرم‌افزار سافام مقایسه بخش مجموعه‌سازی نرم‌افزا‌رهای رسا و سافام به منظور پیشنهاد الگوی مناسب [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 140-158]
  • نرم‌افزار مجموعه‌سازی مقایسه بخش مجموعه‌سازی نرم‌افزا‌رهای رسا و سافام به منظور پیشنهاد الگوی مناسب [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 140-158]
  • نرم‌افزارهای علوم اسلامی ویژگی‌های رابط کاربر و قابلیت جستجو در نرم‌افزارهای پایگاه‌های علوم اسلامی براساس تجربه کاربران [دوره 25، شماره 3، 1393، صفحه 111-127]
  • نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای مقایسه بخش مجموعه‌سازی نرم‌افزا‌رهای رسا و سافام به منظور پیشنهاد الگوی مناسب [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 140-158]
  • نسخ خطی بررسی استانداردهای به‌کار رفته در توصیف نسخ‏ خطی در پایگاه‏‌های اطلاعاتی پیوسته نسخ خطی اسلامی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 22-33]
  • نسخ خطی زمینه‌های پیدایش و تطور دانش تصحیح متن در جهان اسلام [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 106-119]
  • نسخه‌‌های خطی واکاوی اصطلاح "تعلیق" در نسخه‌شناسی براساس انجامه‌های نسخ خطی سفینه تبریز و چند نسخه دیگر [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 75-87]
  • نشر مشکلات نشر نمایشنامه برای کودکان و نوجوانان: دیدگاه صنعت نشر [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 110-123]
  • نشر الکترونیک بررسی ابعاد اقتصادی نشر کتاب الکترونیکی از دیدگاه ناشران ایرانی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 6-20]
  • نظریه ساختار اجتماعی رفتار استنادی همگونی یا تقابل؟ مرور رهیافت‌های نظری نوین به رفتار استنادی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 61-74]
  • نظریه هنجاری رفتار استنادی همگونی یا تقابل؟ مرور رهیافت‌های نظری نوین به رفتار استنادی [دوره 25، شماره 4، 1393، صفحه 61-74]
  • نقشه تاریخ‌ نگاشتی تحلیل استنادی و ترسیم نقشه تاریخ نگاشتی تولیدات علمی پاتولوژی کشورهای خاورمیانه طی سالهای 2000 - 2009 [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 68-84]
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بررسی ابعاد اقتصادی نشر کتاب الکترونیکی از دیدگاه ناشران ایرانی [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 6-20]
  • نمایشنامه کودک و نوجوان مشکلات نشر نمایشنامه برای کودکان و نوجوانان: دیدگاه صنعت نشر [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 110-123]

و

  • وب‌آوساینس مقایسه استنادهای سنتی و تحت وب به مقالات مجلات دسترسی آزاد در حوزه علوم انسانی [دوره 25، شماره 1، 1393، صفحه 124-139]
  • وجاده زمینه‌های پیدایش و تطور دانش تصحیح متن در جهان اسلام [دوره 25، شماره 2، 1393، صفحه 106-119]

ه