نمایه نویسندگان

ا

  • اباذری، زهرا آموزش حضوری و غیرحضوری دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی در ایران: مطالعه تطبیقی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 6-21]
  • اباذری، زهرا بررسی فعالیت‌های انگیزشی مطالعه در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران از دیدگاه مربیان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 44-60]
  • ابراهیمی، سعیده پژوهشگاه‌های ایران در علم جهانی: بررسی علم‌سنجانه [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 34-52]
  • ابراهیمی، سعیده رویکردی سایبرنتیکی به سیستم داوری مقالات در مجلات علمی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 186-198]
  • ابراهیمی، کمال مجموعه‌های کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مصاف با دو استاندارد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 164-177]
  • ابونوری، اسمعیل رتبه‌بندی دانشگاه‌ها بر مبنای معیارهای مدیریت دانش و وب‌سنجی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 126-138]
  • اسدزاده، زهرا اعضای هیئت علمی دانشگاه زابل از کتابخانة مرکزی دانشگاه این شهر چه انتظار دارند؟ [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 78-88]
  • اسفندیاری مقدم، علیرضا رؤیت‌پذیری، تأثیر وبی ، همکاری میان وب‌سایت‌های مدارس کتابداری و اطلاع‌رسانی در آمریکا [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 140-153]
  • اشتهار، نرگس رویکردهای رایج در انتصاب علوم کتابداری به سایر حوزه‌های موضوعی در پایگاه‌های اطلاعاتی انگلیسی زبان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 154-168]
  • اعتمادی، آرزو نظر مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خوزستان در مورد گروه‌های سنی مناسب، کمیّت و کیفیت داستان‌های واقعی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 228-245]
  • افشار زنجانی، ابراهیم آیا دانشگاه اصفهان برای پیاده‌سازی مدیریت دانش آماده است؟ [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 6-20]
  • افشار زنجانی، ابراهیم بررسی تأثیر اجرای برنامه‌های آموزش استفاده از کتابخانه بر توانایی استفاده از کتابخانه در بین دانشجویان دورة تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 6-22]

ب

  • باب‌الحوائجی، فهیمه فهرستنویسی تعاونی در محیط اینترنت: تجربه کتابخانه‌های تخصصی کشاورزی در ایران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 170-186]
  • باقری، منصوره معیارهایی برای ارزیابی وبلاگ‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 188-202]
  • بخشی، بهاره بررسی تأثیر اجرای برنامه‌های آموزش استفاده از کتابخانه بر توانایی استفاده از کتابخانه در بین دانشجویان دورة تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 6-22]
  • بیات بداقی، ناهید امنیت و ایمنی فیزیکی در کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی استان زنجان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 22-33]
  • بیرانوند، بهمن بررسی تأثیر اجرای برنامه‌های آموزش استفاده از کتابخانه بر توانایی استفاده از کتابخانه در بین دانشجویان دورة تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 6-22]
  • بیرانوند، علی بررسی تأثیر اجرای برنامه‌های آموزش استفاده از کتابخانه بر توانایی استفاده از کتابخانه در بین دانشجویان دورة تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 6-22]
  • بیگدلی، زاهد خط‌مشی‌های مجموعه‌سازی کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های کشور [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 146-159]
  • بینش، سیده مژگان تحلیل محتوای برترین نشریات علمی دنیا [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 56-72]

پ

  • پاکدامن نائینی، مریم معیارهایی برای ارزیابی وبلاگ‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 188-202]
  • پورحسن، بهاره به سوی جهانی‌سازی ادب پارسی: بررسی وضعیت تارگاه‌های ادبیات پارسی در وب [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 22-37]

ت

  • تاج‌الدینی، اورانوس کتاب‌های کتابخانة مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان: پراکندگی موضوعی و گزارش استفاده [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 152-163]
  • تصویری قمصری، فاطمه نقش کتابخانه تخصصی در مدیریت دانش سازمانی؛ گزارشی از پژوهشکدة مهندسی جهاد کشاورزی [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 200-215]

ج

  • جنگی، زهرا تلاش برای تولید دانش سازمانی:تجربۀ تشکیل شورای تخصصی و سیاست‌گذاری کتابخانه‌های دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 90-102]
  • جنوی، المیرا یادگیری سازمانی در کتابخانه؛ گزارشی از کتابخانه‌های مرکزی دانشگاهی در تهران [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 216-226]
  • جوکار، عبدالرسول گزارش یک دهه برگزاری همایش کتابداران در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 214-227]

ح

  • حاجی عزیزی، نادیا کتابداران در جامعه اطلاعاتی فردا [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 200-212]
  • حبیبی، شفیع مجموعه‌های کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مصاف با دو استاندارد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 164-177]
  • حریری، نجلا ارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانة مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 22-39]
  • حسینی، سمیه بررسی وضعیت کتابخانه‌های تخصصی صنایع فولاد کشور و مقایسة آن با استانداردهای کتابخانه‌های تخصصی ایران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 78-91]
  • حسینی، سید عابدین ارزیابی مجموعه‌های کتابخانه‌های دانشگاه‌های جامع با استانداردهای کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 40-58]
  • حیاتی، زهیر بررسی و مقایسة قواعد فهرستنویسی توصیفی آنگلوآمریکن و الگوی ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتابشناختی [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 114-130]

خ

  • خاصه، علی‌اکبر خدمات کتابداری: حلقۀ مفقوده در برنامه‌های آموزش الکترونیکی در ایران [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 132-145]
  • خالدی، نیر فهرستنویسی تعاونی در محیط اینترنت: تجربه کتابخانه‌های تخصصی کشاورزی در ایران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 170-186]
  • خسروی، سمیرا بررسی وضعیت کتابخانة تخصصی نابینایان و کم‌بینایان کتابخانة ملی ایران و ارائة راهکارهایی برای بهبود وضعیت آن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 62-76]
  • خسروی، فریبرز بررسی وضعیت کتابخانة تخصصی نابینایان و کم‌بینایان کتابخانة ملی ایران و ارائة راهکارهایی برای بهبود وضعیت آن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 62-76]

د

  • دانش، فرشید رؤیت‌پذیری، تأثیر وبی ، همکاری میان وب‌سایت‌های مدارس کتابداری و اطلاع‌رسانی در آمریکا [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 140-153]
  • درودی، فریبرز راهبردهای موثر در بهرهگیری از نشانگرها، نمادها در طراحی رابطکاربر [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 104-125]
  • درودی، فریبرز خوشه‌بندی اطلاعات [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 160-185]
  • دولانی، عباس مقایسۀ فهرست‌های پیوستة دانشگاهی ایران و انگلستان [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 178-198]

ر

  • رجبی‌پور میبدی، بتول استفاده از مدل تحلیل شکاف برای بررسی کیفیت خدمات کتابخانه: گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 60-76]
  • رجبی‌پور میبدی، علیرضا استفاده از مدل تحلیل شکاف برای بررسی کیفیت خدمات کتابخانه: گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 60-76]
  • رحمانی سفیدویه، مهرزاد تولیدات علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در سال‌های 1379-1386 [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 104-127]
  • رشیدی، کیانوش به سوی جهانی‌سازی ادب پارسی: بررسی وضعیت تارگاه‌های ادبیات پارسی در وب [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 22-37]
  • رضایی شریف‌آبادی، سعید حفاظت رقمی در کتابخانه‌های رقمی: مرور راهبردها [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 88-102]
  • رضایی شریف‌آبادی، سعید تحلیل محتوای مقاله‌های فصلنامة گنجینه اسناد [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 88-86]
  • روشندل اربطانی، طاهر یادگیری سازمانی در کتابخانه؛ گزارشی از کتابخانه‌های مرکزی دانشگاهی در تهران [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 216-226]

ز

  • زارعی، میترا رویکردهای رایج در انتصاب علوم کتابداری به سایر حوزه‌های موضوعی در پایگاه‌های اطلاعاتی انگلیسی زبان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 154-168]
  • زندیان، فاطمه خدمات مرجع در کتابخانة مرکزی دانشگاه قم و رضایت مراجعان: یک نظرسنجی [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 128-150]

س

  • سادات موسوی، علی کتاب‌های کتابخانة مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان: پراکندگی موضوعی و گزارش استفاده [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 152-163]
  • ستوده، هاجر به سوی جهانی‌سازی ادب پارسی: بررسی وضعیت تارگاه‌های ادبیات پارسی در وب [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 22-37]
  • سهیلی، فرامرز رؤیت‌پذیری، تأثیر وبی ، همکاری میان وب‌سایت‌های مدارس کتابداری و اطلاع‌رسانی در آمریکا [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 140-153]
  • سیامک، مرضیه تأثیر محیط دانشگاهی بر سواد اطلاعاتی دانشجویان کاردانی کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 54-71]

ش

  • شاهوار، شبنم ارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانة مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 22-39]
  • شعبانی، احمد بررسی وضعیت کتابخانه‌های تخصصی صنایع فولاد کشور و مقایسة آن با استانداردهای کتابخانه‌های تخصصی ایران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 78-91]

ص

  • صالحی، حامد نقش کتابخانه تخصصی در مدیریت دانش سازمانی؛ گزارشی از پژوهشکدة مهندسی جهاد کشاورزی [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 200-215]
  • صمیعی، میترا حفاظت رقمی در کتابخانه‌های رقمی: مرور راهبردها [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 88-102]
  • صیفوری، ویدا پیش به سوی تفکر انتقادی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 38-55]

ع

  • عباس‌پور، جواد نگاهی به شیوه‌های نمایش در اصطلاحنامه‌های تحت وب [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 170-181]
  • عبداللهی، محمدصادق گزارش یک دهه برگزاری همایش کتابداران در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 214-227]
  • عرفان‌منش، محمدامین بررسی و مقایسة قواعد فهرستنویسی توصیفی آنگلوآمریکن و الگوی ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتابشناختی [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 114-130]
  • عصاره، فریده تولیدات علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در سال‌های 1379-1386 [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 104-127]
  • عصاره، فریده کشورهای پیشرو علمی جهان اسلام در پایگاه وب آو ساینس [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 146-169]
  • علیجانی، رحیم تحلیل محتوای فصلنامة اطلاع‌شناسی: بررسی کتابسنجانه [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 74-86]

غ

  • غائبی، امیر معیارهایی برای ارزیابی وبلاگ‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 188-202]

ف

  • فتح‌اللهی، بنفشه آیا دانشگاه اصفهان برای پیاده‌سازی مدیریت دانش آماده است؟ [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 6-20]
  • فدایی، اشرف بررسی دیدگاه‌های مدیران و کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه علامۀ طباطبایی در مورد ایجاد کتابخانة دیجیتال [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 24-43]
  • فرج‌پهلو، عبدالحسین رویکردی سایبرنتیکی به سیستم داوری مقالات در مجلات علمی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 186-198]
  • فرخی، فرهنگ امنیت و ایمنی فیزیکی در کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی استان زنجان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 22-33]
  • فرقدان، سمیه تحلیل محتوای مقاله‌های فصلنامة گنجینه اسناد [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 88-86]
  • فرهادپور، محمدرضا مقایسۀ فهرست‌های پیوستة دانشگاهی ایران و انگلستان [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 178-198]

ق

  • قانع، محمدرضا تولیدات علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در سال‌های 1379-1386 [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 104-127]
  • قنبرپور، مریم بررسی فعالیت‌های انگیزشی مطالعه در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران از دیدگاه مربیان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 44-60]

ک

  • کرمی، نورالله تحلیل محتوای فصلنامة اطلاع‌شناسی: بررسی کتابسنجانه [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 74-86]
  • کرمی، نورالله خدمات کتابداری: حلقۀ مفقوده در برنامه‌های آموزش الکترونیکی در ایران [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 132-145]
  • کریمی، رضا اخلاق در انتشار نتایج پژوهش [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 6-21]
  • کلبخانی، علی مجموعه‌های کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مصاف با دو استاندارد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 164-177]
  • کوکبی، مرتضی بررسی وضعیت و سنجش میزان رضایت کاربران کتابخانه‌های حوزه‌های علمیة استان خوزستان به منظور ارائة رهنمودهایی جهت ارتقای سطح خدمات [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 92-112]
  • کوکبی، مرتضی نظر مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خوزستان در مورد گروه‌های سنی مناسب، کمیّت و کیفیت داستان‌های واقعی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 228-245]
  • کوهی‌ رستمی، منصور ارزیابی مجموعه‌های کتابخانه‌های دانشگاه‌های جامع با استانداردهای کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 40-58]
  • کوهی رستمی، منصور خط‌مشی‌های مجموعه‌سازی کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های کشور [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 146-159]

گ

  • گزنی، علی تحلیل محتوای برترین نشریات علمی دنیا [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 56-72]

م

  • متقی دادگر، امیر خدمات مرجع در کتابخانة مرکزی دانشگاه قم و رضایت مراجعان: یک نظرسنجی [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 128-150]
  • محمداسماعیل، صدیقه یادگیری سازمانی در کتابخانه؛ گزارشی از کتابخانه‌های مرکزی دانشگاهی در تهران [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 216-226]
  • محمدعلیپور، نرگس خوشه‌بندی اطلاعات [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 160-185]
  • محمدنژاد گنجی، علیرضا بررسی تأثیر اجرای برنامه‌های آموزش استفاده از کتابخانه بر توانایی استفاده از کتابخانه در بین دانشجویان دورة تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 6-22]
  • محمدی، فاطمه تحلیل محتوای فصلنامة اطلاع‌شناسی: بررسی کتابسنجانه [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 74-86]
  • مختارپور، رضا بررسی وضعیت و سنجش میزان رضایت کاربران کتابخانه‌های حوزه‌های علمیة استان خوزستان به منظور ارائة رهنمودهایی جهت ارتقای سطح خدمات [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 92-112]
  • مدیرامانی، پروانه تلاش برای تولید دانش سازمانی:تجربۀ تشکیل شورای تخصصی و سیاست‌گذاری کتابخانه‌های دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 90-102]
  • مرادمند، علی کتاب و کتابخوانی از منظر قرآن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 132-144]
  • مرادی، شیما کتابداران در جامعه اطلاعاتی فردا [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 200-212]
  • مصری‌نژاد، فائزه رؤیت‌پذیری، تأثیر وبی ، همکاری میان وب‌سایت‌های مدارس کتابداری و اطلاع‌رسانی در آمریکا [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 140-153]
  • معرف‌زاده، عبدالحمید نظر مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خوزستان در مورد گروه‌های سنی مناسب، کمیّت و کیفیت داستان‌های واقعی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 228-245]
  • منصوری، علی کشورهای پیشرو علمی جهان اسلام در پایگاه وب آو ساینس [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 146-169]
  • مهدی‌زاده طالشی، سیدمحمد تحلیل محتوای مقاله‌های فصلنامة گنجینه اسناد [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 88-86]
  • میرزابیگی، مهدیه نگاهی به شیوه‌های نمایش در اصطلاحنامه‌های تحت وب [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 170-181]

ن

  • نعمتی انارکی، لیلا آموزش حضوری و غیرحضوری دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی در ایران: مطالعه تطبیقی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 6-21]
  • نوذری، دامون آیا دانشگاه اصفهان برای پیاده‌سازی مدیریت دانش آماده است؟ [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 6-20]
  • نوروزی، فرشته تلاش برای تولید دانش سازمانی:تجربۀ تشکیل شورای تخصصی و سیاست‌گذاری کتابخانه‌های دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 90-102]
  • نوشین‌فرد، فاطمه بررسی دیدگاه‌های مدیران و کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه علامۀ طباطبایی در مورد ایجاد کتابخانة دیجیتال [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 24-43]
  • نیازی، عیسی رتبه‌بندی دانشگاه‌ها بر مبنای معیارهای مدیریت دانش و وب‌سنجی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 126-138]
  • نیاکان، شهرزاد تولیدات علمی ده ساله ایرانیان در سطح بین‌المللی (1998- 2007) [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 72-86]

ه

  • هاشم‌زاده، محمدجواد توسعۀ سواد اطلاعاتی در آموزش عالی کشور: شناسایی عوامل مؤثر [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 110-131]

ی

  • یاری، شیوا توسعۀ سواد اطلاعاتی در آموزش عالی کشور: شناسایی عوامل مؤثر [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 110-131]
login