%0 Journal Article %T سنجش رضایت کاربران نرم‌افزار کتابخانه دیجیتال پیام در کتابخانه‌های استفاده‌کننده از آن %J مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات %I سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران %Z 2783-4646 %A حریری, نجلا %A فیروزی, صغری %D 2012 %\ 02/20/2012 %V 22 %N 4 %P 66-84 %! سنجش رضایت کاربران نرم‌افزار کتابخانه دیجیتال پیام در کتابخانه‌های استفاده‌کننده از آن %K نرم‌افزار کتابخانه %K کتابخانه دیجیتال %K نرم‌افزار پیام %K رضایت کاربران %R %X هدف: آگاهی از میزان رضایت کاربران نرم‌افزار کتابخانه دیجیتال پیام در کتابخانه­های استفاده کننده از این نرم‌افزار است. روش/ رویکرد پژوهش: روش پژوهش پیمایشی تحلیلی. ابزار گردآوری اطلاعات دو پرسشنامه جداگانه است که 83 کتابدار شاغل در کتابخانه­های استفاده­کننده از نرم­افزار و 79 کاربر نهایی به آن پاسخ داده­اند. یافته­ها: میانگین رضایت‌ کتابداران از نرم‌افزار دیجیتال پیام 23/4 و میانگین رضایت کاربران نهایی 99/3 است. بیشترین رضایت کتابداران مربوط به ابعاد کنترل دسترسی و امنیت (مدیریت کاربران نهایی) و سازماندهی و ورود اطلاعات، و بیشترین رضایت‌ کاربران نهایی از امانت­دهی و کمترین رضایت از مشخصات کلی نرم­افزار است. نتیجه­گیری: رضایت هر دو گروه ‌کتابداران و کاربران نهایی کتابخانه­های استفاده­کننده از نرم­افزار پیام درحد بالاتر از متوسط است و رضایت‌ کتابداران به­نحو معنی­داری بیش از رضایت کاربران نهایی می­باشد. %U https://nastinfo.nlai.ir/article_141_a7dd17a9a9933bbc651155c8604dc478.pdf