@article { author = {Chan, by S. and Khosrowjerdi, translated by A.}, title = {Making information literacy a compulsory subject for undergraduates: the experience of the University of Malaya}, journal = {Librarianship and Information Organization Studies}, volume = {18}, number = {4}, pages = {315-328}, year = {2008}, publisher = {National Library and Archives of Islamic Republic of Iran}, issn = {2783-4646}, eissn = {2783-4646}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {Education,Research,Students,the University of Malaya,Information literacy,International information Literacy Certificate,information seeking skills}, title_fa = {کسب سواد اطلاعاتی، برنامه اجباری دانشجویان دوره کارشناسی: تجربه دانشگاه مالایا}, abstract_fa = {آموزش کاربران در کسب سواد اطلاعاتی در دانشگاه مالایا سابقه‌ای طولانی دارد. با ظهور رایانه در کتابخانه‌ها این نیاز بیشتر احساس شد، به‌طوری که شورای ملی آموزش عالی مالزی تمام دانشگاه‌ها را ملزم به استفاده از مؤلفه‌های فناوری اطلاعات در دوره تحصیلات دانشگاهی در سطح کارشناسی کرد. در این بین سهم کتابداران متخصص در تشکیل این دوره‌ها از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. در این مقاله بازخورد دوره‌های سواد اطلاعاتی از دیدگاه دانشجویان، مدرسان، و کتابخانه مورد بررسی قرار گرفته و صدور گواهینامه بین‌المللی سواد اطلاعاتی نیز ارزیابی شده است.}, keywords_fa = {آموزش,تحقیق,دانشجویان,دانشگاه مالایا,سواد اطلاعاتی,گواهینامه بین‌المللی سواد اطلاعاتی,مهارت‌های اطلاع‌یابی}, url = {https://nastinfo.nlai.ir/article_405.html}, eprint = {https://nastinfo.nlai.ir/article_405_4df2efb4a845d667305f2134e5839364.pdf} }